quote:Op maandag 3 september 2007 22:26 schreef thaWarhead het volgende:
Vandaag 2 paar Clydes gekocht in Roermond, was totaal 57 euro kwijt. Pics volgen zodra mn ouders naar bed zijn en ik ze vanuit de schuur het huis in kan smokkelen zonder boze blikken te krijgen
Hahaha, dont we allquote:Op maandag 3 september 2007 22:26 schreef thaWarhead het volgende:
Vandaag 2 paar Clydes gekocht in Roermond, was totaal 57 euro kwijt. Pics volgen zodra mn ouders naar bed zijn en ik ze vanuit de schuur het huis in kan smokkelen zonder boze blikken te krijgen
Vette clydes, die wil ik ook nog een keer hebben. Hebben ze er veel in roermond?quote:Op maandag 3 september 2007 23:11 schreef thaWarhead het volgende:
[afbeelding]
Whoppa. Meisje bij Puma zei dat ze ooit een hele zak vol fatlaces hadden maar die kon ze nu niet vinden. De zwarte fatlaces bij Vans gehaald, deze week ergens een setje witte scoren voor de oranje Clydes.
Nette dunkies!quote:Op maandag 3 september 2007 21:22 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
haha, mooie reactie!
Floyd had ooit wat nieuwe foto's gedropped..even zoeken
[..]
De rest moet Floyd maar zelf maar posten![]()
hahah geweldig heb ik ook altijd hier voorbeeldjequote:Op maandag 3 september 2007 22:26 schreef thaWarhead het volgende:
Ja, ik zat te twijfelen tussen de hoge en de lage, maar vind de hoge toch net iets mooierquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:54 schreef HenkBenzinetank het volgende:
nice noel, al heb ik liever de lows
Frontrunner sneakers in amersfoortquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:00 schreef Xaverius1337 het volgende:
Netjes noelgallagher !!! waar gekocht?![]()
Die heb ik al gehad (in ruil voor een gunstige financieele vergoeding), waarvoor nog steeds dank Floyd.quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:03 schreef seto het volgende:
Ik heb gehoord dat je mij jouw Huf's gaat geven floyd.
k heb nog een paartje maar die zijn om te gebruiken!quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:21 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Die heb ik al gehad (in ruil voor een gunstige financieele vergoeding), waarvoor nog steeds dank Floyd.
flikkerquote:Op woensdag 5 september 2007 15:56 schreef thaWarhead het volgende:
, moet ze ff in de tuin zetten.
Zh3ma zakenman, je probeerde shooto ook al zijn paar floms afhandig te maken he!quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:44 schreef floydvisser het volgende:
^^die zouden we toch ruilen voor een paartje FLOM's?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |