100% mee eens, ik keek zo af en toe in dit topic, maar altijd weer die graflelijke moonboots van Nike in 1000 verschillende kleur maar wel bijna altijd exact hetzelfde model, sindsdien kom ik hier niet meer.quote:Op maandag 3 september 2007 11:12 schreef Camoth het volgende:
[..]
Hele topic zit vol met die lelijke nike's die tot aan je enkels zitten, en ik post een pic van mijn enigszins nog elegante nike's en die zijn dan ineens lelijk. Ik ben een meisje he? Geen gozer als je dat dacht.![]()
En jij draagt?quote:Op maandag 3 september 2007 15:25 schreef danos het volgende:
[..]
100% mee eens, ik keek zo af en toe in dit topic, maar altijd weer die graflelijke moonboots van Nike in 1000 verschillende kleur maar wel bijna altijd exact hetzelfde model, sindsdien kom ik hier niet meer.
lelijkquote:
Hahah wou even de reactie's horen.quote:
mijn nieuwe stappers:quote:Op maandag 3 september 2007 15:25 schreef danos het volgende:
[..]
100% mee eens, ik keek zo af en toe in dit topic, maar altijd weer die graflelijke moonboots van Nike in 1000 verschillende kleur maar wel bijna altijd exact hetzelfde model, sindsdien kom ik hier niet meer.
nike idquote:Op maandag 3 september 2007 15:40 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
[..]
Hahah wou even de reactie's horen.
Deze spuuglelijke schoenen had ik zelf gemaakt, maar natuurlijk niet besteld
whahaha dan ga je naar footlocker en koop je prachtige witte nikes alla breezer styloquote:Op maandag 3 september 2007 15:25 schreef danos het volgende:
[..]
Etnies Dublin, er komen ook Pete & Perrq dublin's aan.quote:Op zondag 2 september 2007 14:11 schreef Huppelei het volgende:
Oke, ik verwacht niet dat iemand het weet.
Maar misschien is er iemand die deze schoenen herkent?
[afbeelding]
En dan bedoel ik die schoenen die Pete Philly daar aanheeft. (met die zonnebril)
Die crooked tongues zijn zeker vet. Waar heb je die op het oog dan? hebben ze daar ook nog maat 45?quote:Op maandag 3 september 2007 16:09 schreef Jeltos het volgende:
Toenet mail van re-issue gehad puma clyde yo mtv raps waren er maar vond ze tegen vallen![]()
RECHTSBOVEN![]()
[afbeelding]
Heb op dit moment paartje Puma Clyde Crooked tongues op het oogvind ze toch stuk bruuter als die mtv raps
![]()
[afbeelding]
www.veters.nl (heel makkelijk kun je bestelen krijg je acceptgiro thuisgestuurd)quote:Op maandag 3 september 2007 16:29 schreef KimetJ het volgende:
Weet iemand waar je online veters kan kopen ??
of winkels waar ze veters verkopen?
Euhm, een dood gewone schoenenwinkel misschien?quote:Op maandag 3 september 2007 16:29 schreef KimetJ het volgende:
http://www.wheredidyougetthose.com/index.php?cPath=210&osCsid=743d0aefb88e4e15a153d45b4080620bquote:Op maandag 3 september 2007 16:29 schreef KimetJ het volgende:
Hmm..liever met aparte en leuke Nikes die jij lelijk vindt, dan met Nikes waar de hele wereld mee rondloopt en je meteen tot breezerslet maakt.quote:Op maandag 3 september 2007 11:12 schreef Camoth het volgende:
[..]
Hele topic zit vol met die lelijke nike's die tot aan je enkels zitten, en ik post een pic van mijn enigszins nog elegante nike's en die zijn dan ineens lelijk. Ik ben een meisje he? Geen gozer als je dat dacht.![]()
Welke hyves vond je dat dan?quote:Op maandag 3 september 2007 16:17 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Etnies Dublin, er komen ook Pete & Perrq dublin's aan.
Stay safe,
Pete.
Lang leve hyves![]()
gewoon vragenquote:Op maandag 3 september 2007 17:55 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Welke hyves vond je dat dan?
Je bent me held in ieder geval!
JIJ. HEBT. MULDERS?quote:
Gewoon berichtje gestuurd naar de hyves van pete zelf. Heb ook gelijk gevraag naar de colorway van die nieuwe schoen van hun.quote:Op maandag 3 september 2007 17:55 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Welke hyves vond je dat dan?
Je bent me held in ieder geval!
haha, mooie reactie!quote:
De rest moet Floyd maar zelf maar postenquote:Op [img=http://forum.fok.nl/topic/1021418/6/50#49645449]dinsdag 22 mei 2007 14:44[/img] schreef floydvisser het volgende:
dag allemaal!
tijdje terug, verhuist, vakantie... en een hoop te doen!
en eindelijk na 5000000000000X proberen me password weer geraden!
foto tijd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |