waar wat hoeveel ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:49 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Jij vindt het een uitermate lelijke schoen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:11 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Ze lijken op puma speedcats vandaar, en die waren een jaar of 3/4 helemaal hip en in en fashionable enzo.
Terwijl het gewoon een uitermate lelijke schoen is die je alleen in formule 1 wagens zou mogen dragen. (waaruit hij ook geinspireerd is)
das het belangrijkstequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij vindt het een uitermate lelijke schoen.![]()
Ik ben er gelukkig blij mee.![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[afbeelding]
Adicolorsss. ^^
Heb ze gekocht in de Adidas store in de outlet in Roermond voor 40 euries.![]()
Binnenkort ff duidelijkere foto maken.
Ben-G heeft ze dacht ik, en Tom's volgens mij ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:38 schreef Dirkmaat het volgende:
jah maar geen paarse
tenminste, nog niet; en in Haarlem hebben ze geen halfcabs atm en ik heb geen zin om te trein te pakken
Woei, air max 1 kakigori sunrise, prijzigquote:
Lijfstijl is een shop met een van de hoogste NB-accountsquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:04 schreef LKEN het volgende:
Zijn er trouwens winkels in Nederland die New Balance verkopen? En dan niet die 'hardloopschoenen', maar modellen als de 574/860 enzo.
(Bij Sneakers hebben ze niet zulke toffe colourways)![]()
funkyhouse heeft er volgens mij ook een hoop staan, teminste die hadden ze...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Lijfstijl is een shop met een van de hoogste NB-accounts
toen ik woei las las ik ook al prijzig minders ja :p hoe duur is prijizig?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:10 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Woei, air max 1 kakigori sunrise, prijzig![]()
Lock&Load gaat dat wat worden? Ben wel benieuwd. Tot nu toe is er in Utrecht behalve de sub zero en e-zone totaal geen sneakeraanbod.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:44 schreef thaWarhead het volgende:
Bij Frisco en 24/7 kun je ook terecht voor je NB's, Foot Locker zo af en toe ook. En vanaf morgen Lock & Load in Utrecht.
150 euro.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:04 schreef jovink het volgende:
[..]
toen ik woei las las ik ook al prijzig minders ja :p hoe duur is prijizig?![]()
Bij Footlocker (Rotterdam) heb je nu echt veel NB's, wmns Vandals, etc..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:44 schreef thaWarhead het volgende:
Bij Frisco en 24/7 kun je ook terecht voor je NB's, Foot Locker zo af en toe ook. En vanaf morgen Lock & Load in Utrecht.
Iets precieser? Er zijn veel oldschool Reebok's in veel kleuren.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:14 schreef grasmat het volgende:
ik ben op zoek naar oldschool reebok's, iemand plaatjes?
uhm in ieder geval niet in neon kleuren..quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:19 schreef thaWarhead het volgende:
Als je ze op NSB hebt laten checken hoef je het hier niet nog een keer te vragen. Deadstock betekend in ongebruikte staat, zoals ze afgeleverd zijn bij de winkel. Laces er nooit uitgehaald, schoenen nooit aangetrokken etc.
[..]
Iets precieser? Er zijn veel oldschool Reebok's in veel kleuren.
ok tnx maar ik wilde het gewoon ff zeker weten. Ze zijn inderdaad licht gebruikt maar voor 180 dollar incl. shippen kan ik ze niet laten liggen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:19 schreef thaWarhead het volgende:
Als je ze op NSB hebt laten checken hoef je het hier niet nog een keer te vragen. Deadstock betekend in ongebruikte staat, zoals ze afgeleverd zijn bij de winkel. Laces er nooit uitgehaald, schoenen nooit aangetrokken etc.
[..]
Iets precieser? Er zijn veel oldschool Reebok's in veel kleuren.
oke die eerste is tof.. maar dan zonder al die felle kleurenquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:34 schreef Stansfield het volgende:
Dat is niet handig.
Hier wat oude reebok modellen misschien zit die er tussen
ventilator:
[afbeelding]
Court victory pump. Deze colorway kun je vergeten of je moet heel veel geld willen neerleggen.
[afbeelding]
NPC
[afbeelding]
Freestyle hoewel dat een dames schoen is.
[afbeelding]
Freshcotton! Ik zag ze bij Tom's maar toen had ik geen geldquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:48 schreef De_Brandweer het volgende:
Zo GlazenKaak, die zien er best tof uit. Bij Patta gehaald of niet?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:07 schreef Stansfield het volgende:
seventyfive, frontrunner, patta die hebben wel aardig wat nb's
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Lijfstijl is een shop met een van de hoogste NB-accounts
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:38 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
funkyhouse heeft er volgens mij ook een hoop staan, teminste die hadden ze...
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:44 schreef thaWarhead het volgende:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:32 schreef SHOOOTO het volgende:
Bij Footlocker (Rotterdam) heb je nu echt veel NB's, wmns Vandals, etc..
Jawel hoor, je kan ze goedkoper krijgen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:39 schreef Noddie het volgende:
[..]
ok tnx maar ik wilde het gewoon ff zeker weten. Ze zijn inderdaad licht gebruikt maar voor 180 dollar incl. shippen kan ik ze niet laten liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |