helaasquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:31 schreef Isabeau het volgende:
Over 3 weken heb ik geen vakantie en heb ik het wel druk, dus helaas.
oh, die ken ik zelfs! Staat die er niet meer?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:31 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Even een vraagje he. Die leger des heils opa die altijd stond te collecteren voor de V&D. Is die gast dood ofzo? ik zie 'em nooit meer.![]()
Wat is 'nooit'? Ik heb hem nog wel gezien, niet zo lang geleden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:31 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Even een vraagje he. Die leger des heils opa die altijd stond te collecteren voor de V&D. Is die gast dood ofzo? ik zie 'em nooit meer.![]()
Joaquin Phoenix als Johnny Cashquote:
Ah, Walk the line ligt hier nog, moet ik nog eens kijken. Ik ben er alleen vandaag achter gekomen dat ik niet weet hoe ik beeld krijg als ik een dvd in dat stomme recorderding van m'n ouders duw.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Joaquin Phoenix als Johnny Cash.
Ik heb zojuist Rocky Balboa (Rocky IV) gezien. Mooie film, ook al vind ik boksen geen sport.
Hele goede filmquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah, Walk the line ligt hier nog, moet ik nog eens kijken. Ik ben er alleen vandaag achter gekomen dat ik niet weet hoe ik beeld krijg als ik een dvd in dat stomme recorderding van m'n ouders duw.
Ja, 3 weken, ik pas op het huis en de poes en het knijn. Of ik doe althans een poging tot.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hele goede film.
Je ouders zijn weg ofzo?
Meen je dat nou?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:31 schreef Viking84 het volgende:
Lees net dat de hoofdrolspeler van Das Leben der Anderen (die stasi-agent) is overleden. 54 jaar maar. Leed aan maagkanker.
oh, en ik wil de volgende HP wel zien, want Naomi Watts zal er ook in zitten.
Gaat 't, lieverd?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Där er ingen alternativ för en rökte hema korv
haha, herkenbaar. Die van mij meent ook nog steeds te moeten vertellen dat ik m'n jas aan moet doen als het buiten frisjes is. Doh.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n ma heeft een briefje achtergelaten met dingen als: strijkijzer uit doen, en zo. Ze lijkt niet door te hebben dat ik al anderhalf jaar op mezelf woon of zo.
ja die hema he.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Där er ingen alternativ för en rökte hema korv
Idd herkenbaar in soortgelijke gevallen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n ma heeft een briefje achtergelaten met dingen als: strijkijzer uit doen, en zo. Ze lijkt niet door te hebben dat ik al anderhalf jaar op mezelf woon of zo.
Het ironische is wel dat bovenaan stond dat dinsdagavond de container aan de weg moest, en ik dat dus ben vergeten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Idd herkenbaar in soortgelijke gevallen.
die van mij is zo goed als leeg, kom je vuilniszakken maar langs brengen, de schuttingdeur zit niet op slotquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het ironische is wel dat bovenaan stond dat dinsdagavond de container aan de weg moest, en ik dat dus ben vergeten.
Kan gebeuren toch? Er zijn belangrijker zaken dan een container bij de weg zetten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het ironische is wel dat bovenaan stond dat dinsdagavond de container aan de weg moest, en ik dat dus ben vergeten.
Neequote:Op woensdag 25 juli 2007 22:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En dat was jij als klein jochie?
Een eng huis ook nog, I might add. Maar ik hoef gelukkig nog maar 6 weken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
komt omdat je nu alleen in een groot leeg huis zit.
hsl.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:11 schreef MaxMark het volgende:
tgv
en ook om 8 uur sochtendsquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:46 schreef MaxMark het volgende:
Dat heb je he, zo laat.
ik dacht dat je haar daar neit zo voor nodig had hoor, dat had je zelf toch al zo goed als besloten?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:00 schreef Tangarine het volgende:
z0r!
Ik heb vanmiddag gezellig in de bieb kindjes zitten helpen met Pokémon enzo, was wel weer een keer grappig... en vanaaf met een vriendin gezellig gegeten en Shaun of the Dead gekeken... ze heeft me verder zo'n beetje overgehaald om komend jaar naast m'n 2 sociologievakken aan de studie Engels te beginnen...
Strak plan! Als je nog boeken nodig hebt die je niet wilt kopen --> ik heb in ieder geval de boeken van het eerste half jaar vd propedeuse hier staan. Mag je zo lenen, als ze nog steeds gebruikt worden danquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:00 schreef Tangarine het volgende:
z0r!
Ik heb vanmiddag gezellig in de bieb kindjes zitten helpen met Pokémon enzo, was wel weer een keer grappig... en vanaaf met een vriendin gezellig gegeten en Shaun of the Dead gekeken... ze heeft me verder zo'n beetje overgehaald om komend jaar naast m'n 2 sociologievakken aan de studie Engels te beginnen...
Nog maar nèt op tijd hoor!quote:
Heb ik aan gedacht, maar er zijn 2 die best veel eten en ik er past dus niet genoeg in mijn oven.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:50 schreef teigan het volgende:
lasagna ofzo?
Lekker veel groenten erin, wat extra kruiden, dan lijkt het al snel heel wat..
ja sorry ik was in slaap gevallen...quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:28 schreef MaxMark het volgende:
Aha!
Ik wéét dat ze niet moeten zeuren en dat doen ze ook helemaal niet (al is patat geen optiequote:Op donderdag 26 juli 2007 12:04 schreef Dangel het volgende:
freecell, patat!
als ze gratis eten krijgen moeten ze niet zeuren
Ik ben misschien in het 'woede-stadium' beland, heb me gisteren even flink laten gaan tegen hemquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:48 schreef teigan het volgende:
Nog net Isa..
en hoe gaat het vanmorgen met jou?
Heb ik over gedacht, maar niets is zo lullig als te weinig eten hebben voor mensen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:06 schreef teigan het volgende:
ovenschotel met een lekkere salade erbij, dat vult toch ook meestal wel goed..
Of een kop soep vooraf..
Hij verdrietig is inderdaad niet tof, maar als jij verdrietig bent, is hij ook verdrietig en nu was alleen hij verdrietig, dus ik zie vooruitgangquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben misschien in het 'woede-stadium' beland, heb me gisteren even flink laten gaan tegen hemIk was echt boos. En het luchtte nog op ook
Alleen toen was hij weer verdrietig en dat voelde ook niet tof
![]()
Nou ja, hij heeft niets misdaan natuurlijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:12 schreef teigan het volgende:
Ik denk ook wel dat het goed is hoor Isa, het lucht jou tenminste ook weer wat op, en je hebt het in ieder geval op de juiste persoon afgereageerd...
Bedanktquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:22 schreef Dangel het volgende:
Hey, ik herken een situatie...
Heel veel sterkte Isa
Toch niet achter je computer he?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
ja sorry ik was in slaap gevallen...
Je bent naast haar gaan wonen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:27 schreef Dangel het volgende:
ik heb ook 4 jaar samengewoond voor het uit ging... en t is zo kut dan.. je hebt ineens ook gewoon geen 'thuis' meer
maar ja ze heeft mij er dus uit gezet na een paar maand, maand bij mn ouders gewoond, en toen naast haar gaan wonen
Heb je een grote pan? Tis heel makkelijk om zelf een lekkere gevulde tomatensoep te maken... Heb ik ook gedaan voor de hele familie toen mn moeder was overleden en bij ons thuis kwam...quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Heb ik over gedacht, maar niets is zo lullig als te weinig eten hebben voor mensen.
het voordeel is dat ik het nu gewoon kan maken en dan vanavond niets meer hoef te doen vlak voor iedereen komt.
Ik sluit me aan bij het sterkte wensen, maar dat heb ik geloof ik al wel vaker gedaanquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
BedanktIk woon al wel 4 jaar samen, dus het is nu allemaal een beetje raar dat ik in 1 huis woon met mijn ex. En ik ken(de) geen betere relatie dan die wij hadden
Wat kan een mens zich vergissen.
Het is dus ook bijzonder dat ik boos was, want ik ben nog nooit boos op hem geweest.
Ik heb al een hoofdgerecht: spinazie-shoarma ovenschotel met monchou, vult als een gek. Dan een sal erbij en soep vooraf, moet goedkomen toch?quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:32 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Heb je een grote pan? Tis heel makkelijk om zelf een lekkere gevulde tomatensoep te maken... Heb ik ook gedaan voor de hele familie toen mn moeder was overleden en bij ons thuis kwam...(moest wat te doen hebben he
)
Ehh... ik schrijf hem wel een keer uit, maar niet nuquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb al een hoofdgerecht: spinazie-shoarma ovenschotel met monchou, vult als een gek. Dan een sal erbij en soep vooraf, moet goedkomen toch?
Maar ik heb idd een grote pan, dus ik onthoud soep voor een volgende keer, doe eens een receptje gooien?
ook voor mij graagquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:38 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ehh... ik schrijf hem wel een keer uit, maar niet nu(tis zelf verzonnen)
Das best een boel!quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb Pauli's complete kookboek hier liggen, voor als iemand nog recepten zoekt voor 10 liter soep en dergelijke(leerboek voor hotelschool)
Aan de ene kant heb ik het mooiste huis wat je je maar kunt wensen. Aan de andere kant is het gewoon kut nog vaak met haar geconfronteerd te worden. maar al met al heb ik er geen spijt van. Ik had snel een nieuw huis nodig, en ditis gewoon mn droomhuis.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent naast haar gaan wonen?Hoe was dat dan?
Alex!quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:05 schreef Dangel het volgende:
Tineke![]()
En je ex is gewoon een sloerie uit de slibber!
Ik ben graag vroeg.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:24 schreef Viking84 het volgende:
Dangel is in januari pas jarig, hoor. Dan wordt 'ie 18
![]()
.
een nieuw huisquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat wil je voor je bday?
Dangel zal altijd een meisje van 16 blijvenquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:24 schreef Viking84 het volgende:
Dangel is in januari pas jarig, hoor. Dan wordt 'ie 18
![]()
.
Ik heb net het huis uitgemest. Nu m'n eigen kamer nog, maar dat doe ik zaterdag. Heb nu in ieder geval zaterdag minder werk te doen. Straks even naar het CBR fietsen om te betalen voor m'n theorie
.
Een leuke vrouwquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat wil je voor je bday?
nee hoor, je stelde je vraag aan Dangelquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Eigenlijk was mijn vraag gericht aan Alex.
In het Groningen topic en in de PTA SC ben ik gewoon Alexquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee hoor, je stelde je vraag aan Dangel.
En je collega mocht ik ook al niet bij in de buurt komenquote:
Ik zal niet gaan zeuren, en mislukter dan bij de vorige keer kan het niet worden. Viel me mee dat jullie niet gingen zeuren bij mij.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb al een hoofdgerecht: spinazie-shoarma ovenschotel met monchou, vult als een gek. Dan een sal erbij en soep vooraf, moet goedkomen toch?
Maar ik heb idd een grote pan, dus ik onthoud soep voor een volgende keer, doe eens een receptje gooien?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:54 schreef maok het volgende:
[..]
mislukter dan bij de vorige keer kan het niet worden
Ik ben al bezet, sorry.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:54 schreef Dangel het volgende:
hoe ironisch, de dag na mn verjaardag vier ik het dat ik exact een half jaar droog sta
Ik wil jou niet neuken. Ja, je hebt een Godinnelijk lichaam, ja je bent supertof. Maar het zou onze band letterlijk verneuken.quote:
dat je dat precies bijhoudtquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:54 schreef Dangel het volgende:
hoe ironisch, de dag na mn verjaardag vier ik het dat ik exact een half jaar droog sta
was ook precies de dag dat ik mn tweede auto kreeg geloof ik. met mn monteur, waar ik ook die auto kocht, veel over exensex gepraat, zat er best mee.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat je dat precies bijhoudt.
Ik weet het ook nog wel, ongeveer, afgelopen juni zal het ongeveer 4 jaar geleden zijn geweest. Ik leef celibatair, geheel onvrijwillig.
't Was ook een grapje.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:00 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik wil jou niet neuken. Ja, je hebt een Godinnelijk lichaam, ja je bent supertof. Maar het zou onze band letterlijk verneuken.
*troost*quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:05 schreef Dangel het volgende:
Kooooooooooop
piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijn
Wat is er dan gebeurd?quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah. Het is dus blijkbaar mogelijk om een verkeersongeluk te veroorzaken door een kort rokje. Ging net goed.
Doorschijntopjes kunnen ook voor ongevallen zorgen heb ik me laten vertellen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah. Het is dus blijkbaar mogelijk om een verkeersongeluk te veroorzaken door een kort rokje. Ging net goed.
Nou, ik stond op de bushalte op de bus te wachten, amazingly enough, en toen reed er een man voorbij die half omgekeerd achter z'n stuur naar me zat te kijken (even more amazing), en toen ging ie slingeren, en toen kwam er een tegenligger aan, en de man trok net op tijd z'n stuur recht.quote:
Strakjes.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Doorschijntopjes kunnen ook voor ongevallen zorgen heb ik me laten vertellen.
Niet online?
Zelfs ik volg je nu niet... wat, lief?quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Verhuizen naar Australie,
Cultuur,
Overwinteren?
What the F...
Meiden Contact,quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zelfs ik volg je nu niet... wat, lief?
is er sinds vandaag, en nee. Maar als je er op klikt help je Danny zn BMW te betalenquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nooit eerder gezien. Kan ik dat uitzetten?
Nou, misshcien krijgt Danny wle zoveel geld dat we als modjes een trui krijgen, want dat shirt is natuurlijk koud modden in de winterquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Vooral niet klikken, dus.
Tsja, wie niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb wel eens naakt geschreven. Dat dan weer wel.
ach, je hebt tineke al aan een trui geholpen dit weekendquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, dus door te klikken help ik jou wellicht indirect aan een trui. Wat voor een dilemma.
Verdomd. Da's waar ook.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ach, je hebt tineke al aan een trui geholpen dit weekend![]()
Ik draag 'm elke avond.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ach, je hebt tineke al aan een trui geholpen dit weekenddas beter dan duizend kliks!
Heb 'm vandaag gewassen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en aan onder de douche, zodat ie niet in de was hoeft?
In het wit.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hé, waar is 'My Active Topics' bovenin gebleven?
Ik soms. Soms heb ik de behoefte te exploreren.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, welk mens niet?
Maak je er geen gewoonte van?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik soms. Soms heb ik de behoefte te exploreren.
there is a change for a million to one...quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omg, they are coming!
quote:
Nee. Ook al had ik daar destijds geen problemen mee gehad. FIetste toen gerust 1000 kilometer in een week of zo. En niet op zon mietjesracefietsquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Met de fiets van Friesland naar Antwerpen?
Lage Zwaluwe!quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Ook al had ik daar destijds geen problemen mee gehad. FIetste toen gerust 1000 kilometer in een week of zo. En niet op zon mietjesracefietsgewoon een reguliere batavus met goed gevulde bezorgersfietstassen
. Maar in de trein nar Vlissing, daar de boot, en toen gaan fietsen, via brugge naar gent. in gent op de trein naar antwerpen gestapt (mooi station!), en van daar naar lage zwalue of hoge vuursche of zo gefietst voor de terugreis met trein. fietsvakantie met school
Tuurlijk, maar dat mag niet op Fokquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nooit eerder gezien. Kan ik dat uitzetten?
Extra stimulans om je rijbewijs te halen. Stel je voor.. gewoon ff snel op en neer rijden voor pannekoekenquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zou niets liever willen.
Hm, misschien zit ik dan in Assenquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey, Alex en lief, volgende week zaterdag, my place, pannenkoeken?
Ik ben zo vrij geweest om even een i in te voegen. Maar bij mij is toch veel leuker?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hm, misschien zit ik dan in Assenafhankelijk van het weer.
http://www.truckstarfestval.nl
Ik volg momenteel een les gordijnstoffen berekenen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Do2 laat ineens niets meer van zich horen.
Zoek dekking.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een idee.
We gaan nu gordijnstoffen met een patroon behandelen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik volg momenteel een les gordijnstoffen berekenen.
Het hield onder andere in dat jij me van m'n werk kwam halen, maar niets moet als je niet wilt natuurlijk.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
het schijnt noodweer te zijn in breda...
Doen Do2quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het hield onder andere in dat jij me van m'n werk kwam halen, maar niets moet als je niet wilt natuurlijk.
Ik vind het nu al een goed idee.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het hield onder andere in dat jij me van m'n werk kwam halen, maar niets moet als je niet wilt natuurlijk.
Zaterdag? puik planquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jij komt dan ook, Alex. Jullie meeten op station Leeuwarden, rijden naar m'n werk, halen me op, en dan naar m'n huis.
Ik dacht volgende week zaterdag, dan. We gaan immers zondag al naar Bredaquote:
spreekt voor zich, want deze zaterdag hebik visite, en de zaterdag na volgende week zaterdag na haalikmn huurautootje opquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik dacht volgende week zaterdag, dan. We gaan immers zondag al naar Breda.
Jahaa!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Liehief!
Dan mogen we dus blij zijn als het huis er nog staat aan het einde van de dag.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
ik weet niet hoe onhandig Do2 is, maar als hij net zo onhandig is als wij tweetjes mogen we blij zijn als het huis er nog staat aan het eind van de dag
Atrimar is de liefste en leukste jongen die ik ken en hij had nooit kritiek op mijquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sterkte Isa.. Ik vond zonet in een oud boek een lijstje met kritiekpunten van m'n ex op mij en andersom. Gedateerd 22 augustus 2005. Nu ik teruglees hoe hij toen al (dus na amper 3,5 maand relatie) over me dacht snap ik al helemaal niet meer dat ik nog zolang aan hem ben blijven hangen.
En wat is op met die Google-ads hieronder?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
ik weet niet hoe onhandig Do2 is, maar als hij net zo onhandig is als wij tweetjes mogen we blij zijn als het huis er nog staat aan het eind van de dag
Daarmee kom je een heel eindquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
ach, ik heb duct tape, tie wraps en een multitool bij me, we bouwen het huis wel weer op...
Alex en ik gooien samen altijd alles om.quote:
Mijn ex stelde nog voor om fuckbuddies te worden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Atrimar is de liefste en leukste jongen die ik ken en hij had nooit kritiek op mijHij zegt me nog steeds fantastisch te vinden
Niet dat ik daar echt iets mee kan.
En die google ads slaan echt nergens op... Bij mij nu ook naakt schrijvenmeiden contact
en i30 foto's
Kloptquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Alex en ik gooien samen altijd alles om.. We versterken elkaars onhandigheid ook, of zo.
dat breekt je op.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijn ex stelde nog voor om fuckbuddies te worden..
Ik kan me er geen voorstelling bij makenquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Alex en ik gooien samen altijd alles om.. We versterken elkaars onhandigheid ook, of zo.
Ik vond 't ook een slecht idee. Niet dat we niet tot 't einde nog seks hebben gehad, maar toch.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat breekt je op.
[/ervaringsexpert]
Waarom maakte hij het eigenlijk uitquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Echt. De spaghettivlekken zitten nog op de muur.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik kan me er geen voorstelling bij maken
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We hadden het allebei al meerdere keren uitgemaakt en seks was het enige wat nog wel goed ging. Toen ik erachter kwam dat ie al 9 maanden met een ander sliep, betekende dat trouwens wel het definitieve einde.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom maakte hij het eigenlijk uit![]()
Onvoorstelbaar hè, dat er mensen met me willen neuken.quote:
Ha, ha.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar hè, dat er mensen met me willen neuken.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
We hadden het allebei al meerdere keren uitgemaakt en seks was het enige wat nog wel goed ging. Toen ik erachter kwam dat ie al 9 maanden met een ander sliep, betekende dat trouwens wel het definitieve einde.
Kan ook een andere oorzaak hebben, zoals in een lollige bui met eten gooienquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Echt. De spaghettivlekken zitten nog op de muur.
Wat is er dan gebeurd? Of wil je dat niet kwijt? hel vaak je verhaal vertellen helpt te verwerken en tot nieuwe inichten te komen, dat welquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]ja, dat breekt een relatie wel op
Ik kan geen enkel 'uit elkaar gaan'-verhaal met het mijne vergelijkenIk begrijp heel veel en ik dacht mijn vriend te kennen, maar van ons uit elkaar gaan begrijp ik helemaal niets.
En als er een missleijk ventje op deze palneet is, is het m....quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Sommige exen zijn letterlijk misselijkmakend, Lex.
Exact.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En als er een missleijk ventje op deze palneet is, is het m....
Er is niks gebeurdquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat is er dan gebeurd? Of wil je dat niet kwijt? hel vaak je verhaal vertellen helpt te verwerken en tot nieuwe inichten te komen, dat wel
Dikke knuffel Isa.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er is niks gebeurdHij heeft het uitgemaakt omdat hij niet hetzelfde voor me voelt als hij voelde. That's it. Ja, ikben nog steeds leuk, lief, grappig, mooi, sexy, lekker, intelligent, geweldig en hij is ook niet ongelukkig bij me en heeft ook absoluut geen ander en de seks is geweldig en....toch is het uit
We hebben tijdens onze relatie nog nooit ruzie gehad. We hebben veel overeenkomende interesses, hobby's en ideeën over het leven. Steunden elkaar in alles, lieten elkaar best vrij, we waren allebei niet jaloers aangelegd, allebei best relaxt en....toch is het uit. Ik snap er geen snars van. En nee, ik zag niets aankomen
![]()
5,5 jaar waarvan 4 jaar samenwonen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe lang zijn jullie samen geweest?
En jij bent nog wel een man. Begrijp jij het? Want ik snap het nog steeds niet...quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Sterkte ermee, Isa. Ik weet ook niet wat ik anders moet zeggen,.
!
Daar heb je best gelijk in denk ik.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:15 schreef Isabeau het volgende:
Toen ik gisteren boos was heb ik hem ook toegesnauwd dat hij met z'n volgende vriendin na 5 jaar relatie in exact hetzelfde schuitje zal zitten![]()
Ik heb al eerder langdurige relaties gehad, hij niet. *zucht* Dus ik heb het idee dat ik wel weet waar ik het over heb en hij wil er blijkbaar zelf achterkomen, alleen ben ik dan al lang en breed uit z'n leven verdwenen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Daar heb je best gelijk in denk ik.. Het is onmogelijk om te verwachten dat een relatie na 5 jaar nog hetzelfde is als in de eerste tijd.
Ik wil hem terug. Maar ik wil hem niet als hij mij niet wil en ik wil hem ook niet op korte termijn terug, hij denkt eerst maar langdurig naquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wil je hem terug, Isa? Of leg je je er bij neer?
Ik vind het echt zo rot voor je, dat radeloze gevoel is vreselijk.
Ik gun mezelf ook het bestequote:Op donderdag 26 juli 2007 22:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het blijven moeilijke kwesties. Ik vind het rot voor je, Isa. Ik gun je werkelijk waar het beste.
Ik was altijd in de veronderstelling dat ik een van de weinige leuke mannen was.quote:
Die andere mannen komen vanzelf wel weer (of iig de belangstelling ervoor), op het moment ben jij het allerbelangrijkste. Ik hoop dat je steun hebt in je omgeving om het te verwerken. Geef jezelf tijd.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik gun mezelf ook het beste
En ook al maakt hij rare keuzes, tot nu toe vind ik mijn ex Het BesteAch, dat gevoel verdwijnt vanzelf een keer. Er zijn zoveel leuke mannen, maar daar ga ik voorlopig nog maar niet aan denken. Totaal geen behoefte aan.
Nou ja, je hebt losers (veel), stomme mannen (heel veel), gewone mannen (de meerderheid), leuke mannen (genoeg) en erg leuke mannen (weinig). Misschien val je wel in die laatste categoriequote:[b]Op donderdag 26 juli 2007 22:33 Ik was altijd in de veronderstelling dat ik een van de weinige leuke mannen was.
Ja hoor schat.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik was altijd in de veronderstelling dat ik een van de weinige leuke mannen was.
De laatste lief.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wacht,
ik vraag het aan het publiek:
Lief, in welke categorie val ik?
Dat is geen objectief publiekquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wacht,
ik vraag het aan het publiek:
Lief, in welke categorie val ik?
Het is in ieder geval je belangrijkste publiekquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, misschien niet. Maar het is wel mijn publiek,.
Ja, dat komt er ook nog eens bij. Wat ben ik goed, eigenlijk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat ik vooral fijn vind is je totale gebrek aan arrogantie.
Ha! Die opmerking van AR is briljant!quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is in ieder geval je belangrijkste publiek
Je bedoelt mijn onderschrift? Ja, ik vond dat de allerleukste opmerking tussen alle goedbedoelde cliché's inquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ha! Die opmerking van AR is briljant!
Ja, erg leuk,quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bedoelt mijn onderschrift? Ja, ik vond dat de allerleukste opmerking tussen alle goedbedoelde cliché's in
Misschien kunnen we er zondagmiddag koffie gaan drinken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb nog steeds het plan staan om daar een keer met DaD langs te gaan.
Met z'n allen? Ja, puik plan!quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er zondagmiddag koffie gaan drinken.
Welke zomer?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:59 schreef Isabeau het volgende:
Geloof dat hij graag een keertje wilde barbecueen met wat mensen deze zomer. maar ik heb hem er verder niet meer over gehoord.
Zijn we de hele zondag al met z'n allen? Ik dacht van 2 tot 4 dan of zo, of hoe laat wordt er normaal koffie gedronken?quote:
Ergens in de middag, lief. En daarna uit eten, en zo.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zijn we de hele zondag al met z'n allen? Ik dacht van 2 tot 4 dan of zo, of hoe laat wordt er normaal koffie gedronken?. Maar iets over een barbecue heb ik ook gehoord ja, geloof ik.
Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:04 schreef Isabeau het volgende:
Gaan jullie toevallig deze zondag al naar AR?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |