helaasquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:31 schreef Isabeau het volgende:
Over 3 weken heb ik geen vakantie en heb ik het wel druk, dus helaas.
oh, die ken ik zelfs! Staat die er niet meer?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:31 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Even een vraagje he. Die leger des heils opa die altijd stond te collecteren voor de V&D. Is die gast dood ofzo? ik zie 'em nooit meer.![]()
Wat is 'nooit'? Ik heb hem nog wel gezien, niet zo lang geleden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:31 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Even een vraagje he. Die leger des heils opa die altijd stond te collecteren voor de V&D. Is die gast dood ofzo? ik zie 'em nooit meer.![]()
Joaquin Phoenix als Johnny Cashquote:
Ah, Walk the line ligt hier nog, moet ik nog eens kijken. Ik ben er alleen vandaag achter gekomen dat ik niet weet hoe ik beeld krijg als ik een dvd in dat stomme recorderding van m'n ouders duw.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Joaquin Phoenix als Johnny Cash.
Ik heb zojuist Rocky Balboa (Rocky IV) gezien. Mooie film, ook al vind ik boksen geen sport.
Hele goede filmquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah, Walk the line ligt hier nog, moet ik nog eens kijken. Ik ben er alleen vandaag achter gekomen dat ik niet weet hoe ik beeld krijg als ik een dvd in dat stomme recorderding van m'n ouders duw.
Ja, 3 weken, ik pas op het huis en de poes en het knijn. Of ik doe althans een poging tot.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hele goede film.
Je ouders zijn weg ofzo?
Meen je dat nou?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:31 schreef Viking84 het volgende:
Lees net dat de hoofdrolspeler van Das Leben der Anderen (die stasi-agent) is overleden. 54 jaar maar. Leed aan maagkanker.
oh, en ik wil de volgende HP wel zien, want Naomi Watts zal er ook in zitten.
Gaat 't, lieverd?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Där er ingen alternativ för en rökte hema korv
haha, herkenbaar. Die van mij meent ook nog steeds te moeten vertellen dat ik m'n jas aan moet doen als het buiten frisjes is. Doh.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n ma heeft een briefje achtergelaten met dingen als: strijkijzer uit doen, en zo. Ze lijkt niet door te hebben dat ik al anderhalf jaar op mezelf woon of zo.
ja die hema he.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Där er ingen alternativ för en rökte hema korv
Idd herkenbaar in soortgelijke gevallen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n ma heeft een briefje achtergelaten met dingen als: strijkijzer uit doen, en zo. Ze lijkt niet door te hebben dat ik al anderhalf jaar op mezelf woon of zo.
Het ironische is wel dat bovenaan stond dat dinsdagavond de container aan de weg moest, en ik dat dus ben vergeten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Idd herkenbaar in soortgelijke gevallen.
die van mij is zo goed als leeg, kom je vuilniszakken maar langs brengen, de schuttingdeur zit niet op slotquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het ironische is wel dat bovenaan stond dat dinsdagavond de container aan de weg moest, en ik dat dus ben vergeten.
Kan gebeuren toch? Er zijn belangrijker zaken dan een container bij de weg zetten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het ironische is wel dat bovenaan stond dat dinsdagavond de container aan de weg moest, en ik dat dus ben vergeten.
Neequote:Op woensdag 25 juli 2007 22:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En dat was jij als klein jochie?
Een eng huis ook nog, I might add. Maar ik hoef gelukkig nog maar 6 weken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
komt omdat je nu alleen in een groot leeg huis zit.
hsl.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:11 schreef MaxMark het volgende:
tgv
en ook om 8 uur sochtendsquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:46 schreef MaxMark het volgende:
Dat heb je he, zo laat.
ik dacht dat je haar daar neit zo voor nodig had hoor, dat had je zelf toch al zo goed als besloten?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:00 schreef Tangarine het volgende:
z0r!
Ik heb vanmiddag gezellig in de bieb kindjes zitten helpen met Pokémon enzo, was wel weer een keer grappig... en vanaaf met een vriendin gezellig gegeten en Shaun of the Dead gekeken... ze heeft me verder zo'n beetje overgehaald om komend jaar naast m'n 2 sociologievakken aan de studie Engels te beginnen...
Strak plan! Als je nog boeken nodig hebt die je niet wilt kopen --> ik heb in ieder geval de boeken van het eerste half jaar vd propedeuse hier staan. Mag je zo lenen, als ze nog steeds gebruikt worden danquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:00 schreef Tangarine het volgende:
z0r!
Ik heb vanmiddag gezellig in de bieb kindjes zitten helpen met Pokémon enzo, was wel weer een keer grappig... en vanaaf met een vriendin gezellig gegeten en Shaun of the Dead gekeken... ze heeft me verder zo'n beetje overgehaald om komend jaar naast m'n 2 sociologievakken aan de studie Engels te beginnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |