helaasquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:31 schreef Isabeau het volgende:
Over 3 weken heb ik geen vakantie en heb ik het wel druk, dus helaas.
oh, die ken ik zelfs! Staat die er niet meer?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:31 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Even een vraagje he. Die leger des heils opa die altijd stond te collecteren voor de V&D. Is die gast dood ofzo? ik zie 'em nooit meer.![]()
Wat is 'nooit'? Ik heb hem nog wel gezien, niet zo lang geleden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:31 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Even een vraagje he. Die leger des heils opa die altijd stond te collecteren voor de V&D. Is die gast dood ofzo? ik zie 'em nooit meer.![]()
Joaquin Phoenix als Johnny Cashquote:
Ah, Walk the line ligt hier nog, moet ik nog eens kijken. Ik ben er alleen vandaag achter gekomen dat ik niet weet hoe ik beeld krijg als ik een dvd in dat stomme recorderding van m'n ouders duw.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Joaquin Phoenix als Johnny Cash.
Ik heb zojuist Rocky Balboa (Rocky IV) gezien. Mooie film, ook al vind ik boksen geen sport.
Hele goede filmquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah, Walk the line ligt hier nog, moet ik nog eens kijken. Ik ben er alleen vandaag achter gekomen dat ik niet weet hoe ik beeld krijg als ik een dvd in dat stomme recorderding van m'n ouders duw.
Ja, 3 weken, ik pas op het huis en de poes en het knijn. Of ik doe althans een poging tot.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hele goede film.
Je ouders zijn weg ofzo?
Meen je dat nou?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:31 schreef Viking84 het volgende:
Lees net dat de hoofdrolspeler van Das Leben der Anderen (die stasi-agent) is overleden. 54 jaar maar. Leed aan maagkanker.
oh, en ik wil de volgende HP wel zien, want Naomi Watts zal er ook in zitten.
Gaat 't, lieverd?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Där er ingen alternativ för en rökte hema korv
haha, herkenbaar. Die van mij meent ook nog steeds te moeten vertellen dat ik m'n jas aan moet doen als het buiten frisjes is. Doh.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n ma heeft een briefje achtergelaten met dingen als: strijkijzer uit doen, en zo. Ze lijkt niet door te hebben dat ik al anderhalf jaar op mezelf woon of zo.
ja die hema he.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Där er ingen alternativ för en rökte hema korv
Idd herkenbaar in soortgelijke gevallen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n ma heeft een briefje achtergelaten met dingen als: strijkijzer uit doen, en zo. Ze lijkt niet door te hebben dat ik al anderhalf jaar op mezelf woon of zo.
Het ironische is wel dat bovenaan stond dat dinsdagavond de container aan de weg moest, en ik dat dus ben vergeten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Idd herkenbaar in soortgelijke gevallen.
die van mij is zo goed als leeg, kom je vuilniszakken maar langs brengen, de schuttingdeur zit niet op slotquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het ironische is wel dat bovenaan stond dat dinsdagavond de container aan de weg moest, en ik dat dus ben vergeten.
Kan gebeuren toch? Er zijn belangrijker zaken dan een container bij de weg zetten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het ironische is wel dat bovenaan stond dat dinsdagavond de container aan de weg moest, en ik dat dus ben vergeten.
Neequote:Op woensdag 25 juli 2007 22:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En dat was jij als klein jochie?
Een eng huis ook nog, I might add. Maar ik hoef gelukkig nog maar 6 weken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
komt omdat je nu alleen in een groot leeg huis zit.
hsl.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:11 schreef MaxMark het volgende:
tgv
en ook om 8 uur sochtendsquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:46 schreef MaxMark het volgende:
Dat heb je he, zo laat.
ik dacht dat je haar daar neit zo voor nodig had hoor, dat had je zelf toch al zo goed als besloten?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:00 schreef Tangarine het volgende:
z0r!
Ik heb vanmiddag gezellig in de bieb kindjes zitten helpen met Pokémon enzo, was wel weer een keer grappig... en vanaaf met een vriendin gezellig gegeten en Shaun of the Dead gekeken... ze heeft me verder zo'n beetje overgehaald om komend jaar naast m'n 2 sociologievakken aan de studie Engels te beginnen...
Strak plan! Als je nog boeken nodig hebt die je niet wilt kopen --> ik heb in ieder geval de boeken van het eerste half jaar vd propedeuse hier staan. Mag je zo lenen, als ze nog steeds gebruikt worden danquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:00 schreef Tangarine het volgende:
z0r!
Ik heb vanmiddag gezellig in de bieb kindjes zitten helpen met Pokémon enzo, was wel weer een keer grappig... en vanaaf met een vriendin gezellig gegeten en Shaun of the Dead gekeken... ze heeft me verder zo'n beetje overgehaald om komend jaar naast m'n 2 sociologievakken aan de studie Engels te beginnen...
Nog maar nèt op tijd hoor!quote:
Heb ik aan gedacht, maar er zijn 2 die best veel eten en ik er past dus niet genoeg in mijn oven.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:50 schreef teigan het volgende:
lasagna ofzo?
Lekker veel groenten erin, wat extra kruiden, dan lijkt het al snel heel wat..
ja sorry ik was in slaap gevallen...quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:28 schreef MaxMark het volgende:
Aha!
Ik wéét dat ze niet moeten zeuren en dat doen ze ook helemaal niet (al is patat geen optiequote:Op donderdag 26 juli 2007 12:04 schreef Dangel het volgende:
freecell, patat!
als ze gratis eten krijgen moeten ze niet zeuren
Ik ben misschien in het 'woede-stadium' beland, heb me gisteren even flink laten gaan tegen hemquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:48 schreef teigan het volgende:
Nog net Isa..
en hoe gaat het vanmorgen met jou?
Heb ik over gedacht, maar niets is zo lullig als te weinig eten hebben voor mensen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:06 schreef teigan het volgende:
ovenschotel met een lekkere salade erbij, dat vult toch ook meestal wel goed..
Of een kop soep vooraf..
Hij verdrietig is inderdaad niet tof, maar als jij verdrietig bent, is hij ook verdrietig en nu was alleen hij verdrietig, dus ik zie vooruitgangquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben misschien in het 'woede-stadium' beland, heb me gisteren even flink laten gaan tegen hemIk was echt boos. En het luchtte nog op ook
Alleen toen was hij weer verdrietig en dat voelde ook niet tof
![]()
Nou ja, hij heeft niets misdaan natuurlijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:12 schreef teigan het volgende:
Ik denk ook wel dat het goed is hoor Isa, het lucht jou tenminste ook weer wat op, en je hebt het in ieder geval op de juiste persoon afgereageerd...
Bedanktquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:22 schreef Dangel het volgende:
Hey, ik herken een situatie...
Heel veel sterkte Isa
Toch niet achter je computer he?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
ja sorry ik was in slaap gevallen...
Je bent naast haar gaan wonen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:27 schreef Dangel het volgende:
ik heb ook 4 jaar samengewoond voor het uit ging... en t is zo kut dan.. je hebt ineens ook gewoon geen 'thuis' meer
maar ja ze heeft mij er dus uit gezet na een paar maand, maand bij mn ouders gewoond, en toen naast haar gaan wonen
Heb je een grote pan? Tis heel makkelijk om zelf een lekkere gevulde tomatensoep te maken... Heb ik ook gedaan voor de hele familie toen mn moeder was overleden en bij ons thuis kwam...quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Heb ik over gedacht, maar niets is zo lullig als te weinig eten hebben voor mensen.
het voordeel is dat ik het nu gewoon kan maken en dan vanavond niets meer hoef te doen vlak voor iedereen komt.
Ik sluit me aan bij het sterkte wensen, maar dat heb ik geloof ik al wel vaker gedaanquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
BedanktIk woon al wel 4 jaar samen, dus het is nu allemaal een beetje raar dat ik in 1 huis woon met mijn ex. En ik ken(de) geen betere relatie dan die wij hadden
Wat kan een mens zich vergissen.
Het is dus ook bijzonder dat ik boos was, want ik ben nog nooit boos op hem geweest.
Ik heb al een hoofdgerecht: spinazie-shoarma ovenschotel met monchou, vult als een gek. Dan een sal erbij en soep vooraf, moet goedkomen toch?quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:32 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Heb je een grote pan? Tis heel makkelijk om zelf een lekkere gevulde tomatensoep te maken... Heb ik ook gedaan voor de hele familie toen mn moeder was overleden en bij ons thuis kwam...(moest wat te doen hebben he
)
Ehh... ik schrijf hem wel een keer uit, maar niet nuquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb al een hoofdgerecht: spinazie-shoarma ovenschotel met monchou, vult als een gek. Dan een sal erbij en soep vooraf, moet goedkomen toch?
Maar ik heb idd een grote pan, dus ik onthoud soep voor een volgende keer, doe eens een receptje gooien?
ook voor mij graagquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:38 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ehh... ik schrijf hem wel een keer uit, maar niet nu(tis zelf verzonnen)
Das best een boel!quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb Pauli's complete kookboek hier liggen, voor als iemand nog recepten zoekt voor 10 liter soep en dergelijke(leerboek voor hotelschool)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |