abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51835142
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
komt omdat je nu alleen in een groot leeg huis zit.
Een eng huis ook nog, I might add. Maar ik hoef gelukkig nog maar 6 weken. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_51835197
Hoi
De leger des heils meneer heeft vrijdag nog geprobeerd mij geld af te kletsen
pi_51835669
z0r!

Ik heb vanmiddag gezellig in de bieb kindjes zitten helpen met Pokémon enzo, was wel weer een keer grappig... en vanaaf met een vriendin gezellig gegeten en Shaun of the Dead gekeken... ze heeft me verder zo'n beetje overgehaald om komend jaar naast m'n 2 sociologievakken aan de studie Engels te beginnen...
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_51836515
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 23:11 schreef MaxMark het volgende:
tgv
hsl.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_51839280
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 23:17 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

hsl.
Och, wat vul jij mij toch aan
  donderdag 26 juli 2007 @ 00:17:53 #57
176521 Grulez
rasgroninger
pi_51839480
Moi.
  donderdag 26 juli 2007 @ 00:25:17 #59
176521 Grulez
rasgroninger
pi_51839807
Lullig voor Boogerd..
  donderdag 26 juli 2007 @ 00:25:39 #60
176521 Grulez
rasgroninger
pi_51839815
Maar verder wel prima
pi_51840119
Lullig voor iedereen. Komt er nog nieuws / live persconferentie ergens vananvond?
pi_51841768
goeie morgen

ook al uitgestorven
Redacted
pi_51844069
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:46 schreef MaxMark het volgende:
Dat heb je he, zo laat.
en ook om 8 uur sochtends
Redacted
  donderdag 26 juli 2007 @ 08:40:22 #66
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_51844399
mogge
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
pi_51844404
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 23:00 schreef Tangarine het volgende:
z0r!

Ik heb vanmiddag gezellig in de bieb kindjes zitten helpen met Pokémon enzo, was wel weer een keer grappig... en vanaaf met een vriendin gezellig gegeten en Shaun of the Dead gekeken... ze heeft me verder zo'n beetje overgehaald om komend jaar naast m'n 2 sociologievakken aan de studie Engels te beginnen...
ik dacht dat je haar daar neit zo voor nodig had hoor, dat had je zelf toch al zo goed als besloten?

Goeiemorgen btw..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 26 juli 2007 @ 08:43:40 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51844441
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 23:00 schreef Tangarine het volgende:
z0r!

Strak plan! Als je nog boeken nodig hebt die je niet wilt kopen --> ik heb in ieder geval de boeken van het eerste half jaar vd propedeuse hier staan. Mag je zo lenen, als ze nog steeds gebruikt worden dan .

[ Bericht 1% gewijzigd door Viking84 op 26-07-2007 09:20:06 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_51845642
Goedemorgen
pi_51846756
*yawn* goeiemorgen

@ Teigan: ik=twijfelkont...

@ Viking: thanks, je bent de tweede die het aanbied! Maar als ik het echt leuk vind, wil ik ze denk ik ook gewoon zelf hebben
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_51848224
mogguh allemaal..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:40:45 #73
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_51848909
rustig in t topic (op t werk niet )
~Autumn, 2002
pi_51849042
Goeiemorgen (ik ben nog op tijd )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_51849114
Nog net Isa..

en hoe gaat het vanmorgen met jou?
pi_51849137
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:45 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen (ik ben nog op tijd )
Nog maar nčt op tijd hoor!
Jongens help me even: vanavond kring hier, ik moet koken voor 5 mensen, waarvan er één heeeeeel goed kan koken.
Ik word daar spontaan zenuwachtig van en alles mislukt als zij ook komt

Wij heeft er goede 5 personenmaaltijd tips die niet snel mislukken?
pi_51849189
lasagna ofzo?

Lekker veel groenten erin, wat extra kruiden, dan lijkt het al snel heel wat..
pi_51849261
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:50 schreef teigan het volgende:
lasagna ofzo?

Lekker veel groenten erin, wat extra kruiden, dan lijkt het al snel heel wat..
Heb ik aan gedacht, maar er zijn 2 die best veel eten en ik er past dus niet genoeg in mijn oven.
Anders had ik ook nog wel een paar fancy overschotels, maar allemaal maximaal 4 personen
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:54:53 #79
176521 Grulez
rasgroninger
pi_51849309
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 01:28 schreef MaxMark het volgende:
Aha!
ja sorry ik was in slaap gevallen...
  donderdag 26 juli 2007 @ 12:04:26 #80
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_51849602
freecell, patat!

als ze gratis eten krijgen moeten ze niet zeuren
~Autumn, 2002
pi_51849682
ovenschotel met een lekkere salade erbij, dat vult toch ook meestal wel goed..

Of een kop soep vooraf..
pi_51849750
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:04 schreef Dangel het volgende:
freecell, patat!

als ze gratis eten krijgen moeten ze niet zeuren
Ik wéét dat ze niet moeten zeuren en dat doen ze ook helemaal niet (al is patat geen optie )

Ik wil gewoon wel iets eetbaars bouwen!
pi_51849788
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:48 schreef teigan het volgende:
Nog net Isa..

en hoe gaat het vanmorgen met jou?
Ik ben misschien in het 'woede-stadium' beland, heb me gisteren even flink laten gaan tegen hem Ik was echt boos. En het luchtte nog op ook Alleen toen was hij weer verdrietig en dat voelde ook niet tof
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_51849795
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:06 schreef teigan het volgende:
ovenschotel met een lekkere salade erbij, dat vult toch ook meestal wel goed..

Of een kop soep vooraf..
Heb ik over gedacht, maar niets is zo lullig als te weinig eten hebben voor mensen.
het voordeel is dat ik het nu gewoon kan maken en dan vanavond niets meer hoef te doen vlak voor iedereen komt.
pi_51849825
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben misschien in het 'woede-stadium' beland, heb me gisteren even flink laten gaan tegen hem Ik was echt boos. En het luchtte nog op ook Alleen toen was hij weer verdrietig en dat voelde ook niet tof
Hij verdrietig is inderdaad niet tof, maar als jij verdrietig bent, is hij ook verdrietig en nu was alleen hij verdrietig, dus ik zie vooruitgang
pi_51849866
Ik denk ook wel dat het goed is hoor Isa, het lucht jou tenminste ook weer wat op, en je hebt het in ieder geval op de juiste persoon afgereageerd...

pi_51850004
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:12 schreef teigan het volgende:
Ik denk ook wel dat het goed is hoor Isa, het lucht jou tenminste ook weer wat op, en je hebt het in ieder geval op de juiste persoon afgereageerd...

Nou ja, hij heeft niets misdaan natuurlijk Hij houdt alleen niet (genoeg) meer van me.
  donderdag 26 juli 2007 @ 12:22:03 #88
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_51850147
Hey, ik herken een situatie...

Heel veel sterkte Isa
~Autumn, 2002
pi_51850202
Heej, mijn post is verdwenen..

wat ik neer wilde zetten, hij heeft je wel flink gekwetst, en ook al wilde hij dat liever niet, je mag er best boos over zijn..
Vooral omdat je niets aan zag komen, een waarschuwing was misschien wel leuk geweest, ipv zo bot die beslissing te horen te krijgen..
pi_51850265
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:22 schreef Dangel het volgende:
Hey, ik herken een situatie...

Heel veel sterkte Isa
Bedankt Ik woon al wel 4 jaar samen, dus het is nu allemaal een beetje raar dat ik in 1 huis woon met mijn ex. En ik ken(de) geen betere relatie dan die wij hadden Wat kan een mens zich vergissen.

Het is dus ook bijzonder dat ik boos was, want ik ben nog nooit boos op hem geweest.
  donderdag 26 juli 2007 @ 12:27:10 #91
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_51850305
ik heb ook 4 jaar samengewoond voor het uit ging... en t is zo kut dan.. je hebt ineens ook gewoon geen 'thuis' meer

maar ja ze heeft mij er dus uit gezet na een paar maand, maand bij mn ouders gewoond, en toen naast haar gaan wonen
~Autumn, 2002
pi_51850319
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:54 schreef Grulez het volgende:

[..]

ja sorry ik was in slaap gevallen...
Toch niet achter je computer he?
pi_51850358
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:27 schreef Dangel het volgende:
ik heb ook 4 jaar samengewoond voor het uit ging... en t is zo kut dan.. je hebt ineens ook gewoon geen 'thuis' meer

maar ja ze heeft mij er dus uit gezet na een paar maand, maand bij mn ouders gewoond, en toen naast haar gaan wonen
Je bent naast haar gaan wonen? Hoe was dat dan?
pi_51850433
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:09 schreef freecell het volgende:

[..]

Heb ik over gedacht, maar niets is zo lullig als te weinig eten hebben voor mensen.
het voordeel is dat ik het nu gewoon kan maken en dan vanavond niets meer hoef te doen vlak voor iedereen komt.
Heb je een grote pan? Tis heel makkelijk om zelf een lekkere gevulde tomatensoep te maken... Heb ik ook gedaan voor de hele familie toen mn moeder was overleden en bij ons thuis kwam... (moest wat te doen hebben he )
pi_51850460
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bedankt Ik woon al wel 4 jaar samen, dus het is nu allemaal een beetje raar dat ik in 1 huis woon met mijn ex. En ik ken(de) geen betere relatie dan die wij hadden Wat kan een mens zich vergissen.

Het is dus ook bijzonder dat ik boos was, want ik ben nog nooit boos op hem geweest.
Ik sluit me aan bij het sterkte wensen, maar dat heb ik geloof ik al wel vaker gedaan Dus gooi ik er nog een virtuele knuffel bij
pi_51850541
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:32 schreef Tangarine het volgende:

[..]

Heb je een grote pan? Tis heel makkelijk om zelf een lekkere gevulde tomatensoep te maken... Heb ik ook gedaan voor de hele familie toen mn moeder was overleden en bij ons thuis kwam... (moest wat te doen hebben he )
Ik heb al een hoofdgerecht: spinazie-shoarma ovenschotel met monchou, vult als een gek. Dan een sal erbij en soep vooraf, moet goedkomen toch?

Maar ik heb idd een grote pan, dus ik onthoud soep voor een volgende keer, doe eens een receptje gooien?
pi_51850570
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:36 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik heb al een hoofdgerecht: spinazie-shoarma ovenschotel met monchou, vult als een gek. Dan een sal erbij en soep vooraf, moet goedkomen toch?

Maar ik heb idd een grote pan, dus ik onthoud soep voor een volgende keer, doe eens een receptje gooien?
Ehh... ik schrijf hem wel een keer uit, maar niet nu (tis zelf verzonnen)
pi_51850719
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:38 schreef Tangarine het volgende:

[..]

Ehh... ik schrijf hem wel een keer uit, maar niet nu (tis zelf verzonnen)
ook voor mij graag
pi_51851002
Ik heb Pauli's complete kookboek hier liggen, voor als iemand nog recepten zoekt voor 10 liter soep en dergelijke (leerboek voor hotelschool)
pi_51851109
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb Pauli's complete kookboek hier liggen, voor als iemand nog recepten zoekt voor 10 liter soep en dergelijke (leerboek voor hotelschool)
Das best een boel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')