Aan de ene kant heb ik het mooiste huis wat je je maar kunt wensen. Aan de andere kant is het gewoon kut nog vaak met haar geconfronteerd te worden. maar al met al heb ik er geen spijt van. Ik had snel een nieuw huis nodig, en ditis gewoon mn droomhuis.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent naast haar gaan wonen?Hoe was dat dan?
Alex!quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:05 schreef Dangel het volgende:
Tineke![]()
En je ex is gewoon een sloerie uit de slibber!
Ik ben graag vroeg.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:24 schreef Viking84 het volgende:
Dangel is in januari pas jarig, hoor. Dan wordt 'ie 18
![]()
.
een nieuw huisquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat wil je voor je bday?
Dangel zal altijd een meisje van 16 blijvenquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:24 schreef Viking84 het volgende:
Dangel is in januari pas jarig, hoor. Dan wordt 'ie 18
![]()
.
Ik heb net het huis uitgemest. Nu m'n eigen kamer nog, maar dat doe ik zaterdag. Heb nu in ieder geval zaterdag minder werk te doen. Straks even naar het CBR fietsen om te betalen voor m'n theorie
.
Een leuke vrouwquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat wil je voor je bday?
nee hoor, je stelde je vraag aan Dangelquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Eigenlijk was mijn vraag gericht aan Alex.
In het Groningen topic en in de PTA SC ben ik gewoon Alexquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee hoor, je stelde je vraag aan Dangel.
En je collega mocht ik ook al niet bij in de buurt komenquote:
Ik zal niet gaan zeuren, en mislukter dan bij de vorige keer kan het niet worden. Viel me mee dat jullie niet gingen zeuren bij mij.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb al een hoofdgerecht: spinazie-shoarma ovenschotel met monchou, vult als een gek. Dan een sal erbij en soep vooraf, moet goedkomen toch?
Maar ik heb idd een grote pan, dus ik onthoud soep voor een volgende keer, doe eens een receptje gooien?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:54 schreef maok het volgende:
[..]
mislukter dan bij de vorige keer kan het niet worden
Ik ben al bezet, sorry.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:54 schreef Dangel het volgende:
hoe ironisch, de dag na mn verjaardag vier ik het dat ik exact een half jaar droog sta
Ik wil jou niet neuken. Ja, je hebt een Godinnelijk lichaam, ja je bent supertof. Maar het zou onze band letterlijk verneuken.quote:
dat je dat precies bijhoudtquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:54 schreef Dangel het volgende:
hoe ironisch, de dag na mn verjaardag vier ik het dat ik exact een half jaar droog sta
was ook precies de dag dat ik mn tweede auto kreeg geloof ik. met mn monteur, waar ik ook die auto kocht, veel over exensex gepraat, zat er best mee.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat je dat precies bijhoudt.
Ik weet het ook nog wel, ongeveer, afgelopen juni zal het ongeveer 4 jaar geleden zijn geweest. Ik leef celibatair, geheel onvrijwillig.
't Was ook een grapje.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:00 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik wil jou niet neuken. Ja, je hebt een Godinnelijk lichaam, ja je bent supertof. Maar het zou onze band letterlijk verneuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |