Nog maar nèt op tijd hoor!quote:
Heb ik aan gedacht, maar er zijn 2 die best veel eten en ik er past dus niet genoeg in mijn oven.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:50 schreef teigan het volgende:
lasagna ofzo?
Lekker veel groenten erin, wat extra kruiden, dan lijkt het al snel heel wat..
ja sorry ik was in slaap gevallen...quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:28 schreef MaxMark het volgende:
Aha!
Ik wéét dat ze niet moeten zeuren en dat doen ze ook helemaal niet (al is patat geen optiequote:Op donderdag 26 juli 2007 12:04 schreef Dangel het volgende:
freecell, patat!
als ze gratis eten krijgen moeten ze niet zeuren
Ik ben misschien in het 'woede-stadium' beland, heb me gisteren even flink laten gaan tegen hemquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:48 schreef teigan het volgende:
Nog net Isa..
en hoe gaat het vanmorgen met jou?
Heb ik over gedacht, maar niets is zo lullig als te weinig eten hebben voor mensen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:06 schreef teigan het volgende:
ovenschotel met een lekkere salade erbij, dat vult toch ook meestal wel goed..
Of een kop soep vooraf..
Hij verdrietig is inderdaad niet tof, maar als jij verdrietig bent, is hij ook verdrietig en nu was alleen hij verdrietig, dus ik zie vooruitgangquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben misschien in het 'woede-stadium' beland, heb me gisteren even flink laten gaan tegen hemIk was echt boos. En het luchtte nog op ook
Alleen toen was hij weer verdrietig en dat voelde ook niet tof
![]()
Nou ja, hij heeft niets misdaan natuurlijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:12 schreef teigan het volgende:
Ik denk ook wel dat het goed is hoor Isa, het lucht jou tenminste ook weer wat op, en je hebt het in ieder geval op de juiste persoon afgereageerd...
Bedanktquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:22 schreef Dangel het volgende:
Hey, ik herken een situatie...
Heel veel sterkte Isa
Toch niet achter je computer he?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
ja sorry ik was in slaap gevallen...
Je bent naast haar gaan wonen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:27 schreef Dangel het volgende:
ik heb ook 4 jaar samengewoond voor het uit ging... en t is zo kut dan.. je hebt ineens ook gewoon geen 'thuis' meer
maar ja ze heeft mij er dus uit gezet na een paar maand, maand bij mn ouders gewoond, en toen naast haar gaan wonen
Heb je een grote pan? Tis heel makkelijk om zelf een lekkere gevulde tomatensoep te maken... Heb ik ook gedaan voor de hele familie toen mn moeder was overleden en bij ons thuis kwam...quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Heb ik over gedacht, maar niets is zo lullig als te weinig eten hebben voor mensen.
het voordeel is dat ik het nu gewoon kan maken en dan vanavond niets meer hoef te doen vlak voor iedereen komt.
Ik sluit me aan bij het sterkte wensen, maar dat heb ik geloof ik al wel vaker gedaanquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
BedanktIk woon al wel 4 jaar samen, dus het is nu allemaal een beetje raar dat ik in 1 huis woon met mijn ex. En ik ken(de) geen betere relatie dan die wij hadden
Wat kan een mens zich vergissen.
Het is dus ook bijzonder dat ik boos was, want ik ben nog nooit boos op hem geweest.
Ik heb al een hoofdgerecht: spinazie-shoarma ovenschotel met monchou, vult als een gek. Dan een sal erbij en soep vooraf, moet goedkomen toch?quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:32 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Heb je een grote pan? Tis heel makkelijk om zelf een lekkere gevulde tomatensoep te maken... Heb ik ook gedaan voor de hele familie toen mn moeder was overleden en bij ons thuis kwam...(moest wat te doen hebben he
)
Ehh... ik schrijf hem wel een keer uit, maar niet nuquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb al een hoofdgerecht: spinazie-shoarma ovenschotel met monchou, vult als een gek. Dan een sal erbij en soep vooraf, moet goedkomen toch?
Maar ik heb idd een grote pan, dus ik onthoud soep voor een volgende keer, doe eens een receptje gooien?
ook voor mij graagquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:38 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ehh... ik schrijf hem wel een keer uit, maar niet nu(tis zelf verzonnen)
Das best een boel!quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb Pauli's complete kookboek hier liggen, voor als iemand nog recepten zoekt voor 10 liter soep en dergelijke(leerboek voor hotelschool)
Aan de ene kant heb ik het mooiste huis wat je je maar kunt wensen. Aan de andere kant is het gewoon kut nog vaak met haar geconfronteerd te worden. maar al met al heb ik er geen spijt van. Ik had snel een nieuw huis nodig, en ditis gewoon mn droomhuis.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent naast haar gaan wonen?Hoe was dat dan?
Alex!quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:05 schreef Dangel het volgende:
Tineke![]()
En je ex is gewoon een sloerie uit de slibber!
Ik ben graag vroeg.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:24 schreef Viking84 het volgende:
Dangel is in januari pas jarig, hoor. Dan wordt 'ie 18
![]()
.
een nieuw huisquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat wil je voor je bday?
Dangel zal altijd een meisje van 16 blijvenquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:24 schreef Viking84 het volgende:
Dangel is in januari pas jarig, hoor. Dan wordt 'ie 18
![]()
.
Ik heb net het huis uitgemest. Nu m'n eigen kamer nog, maar dat doe ik zaterdag. Heb nu in ieder geval zaterdag minder werk te doen. Straks even naar het CBR fietsen om te betalen voor m'n theorie
.
Een leuke vrouwquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat wil je voor je bday?
nee hoor, je stelde je vraag aan Dangelquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Eigenlijk was mijn vraag gericht aan Alex.
In het Groningen topic en in de PTA SC ben ik gewoon Alexquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee hoor, je stelde je vraag aan Dangel.
En je collega mocht ik ook al niet bij in de buurt komenquote:
Ik zal niet gaan zeuren, en mislukter dan bij de vorige keer kan het niet worden. Viel me mee dat jullie niet gingen zeuren bij mij.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb al een hoofdgerecht: spinazie-shoarma ovenschotel met monchou, vult als een gek. Dan een sal erbij en soep vooraf, moet goedkomen toch?
Maar ik heb idd een grote pan, dus ik onthoud soep voor een volgende keer, doe eens een receptje gooien?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:54 schreef maok het volgende:
[..]
mislukter dan bij de vorige keer kan het niet worden
Ik ben al bezet, sorry.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:54 schreef Dangel het volgende:
hoe ironisch, de dag na mn verjaardag vier ik het dat ik exact een half jaar droog sta
Ik wil jou niet neuken. Ja, je hebt een Godinnelijk lichaam, ja je bent supertof. Maar het zou onze band letterlijk verneuken.quote:
dat je dat precies bijhoudtquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:54 schreef Dangel het volgende:
hoe ironisch, de dag na mn verjaardag vier ik het dat ik exact een half jaar droog sta
was ook precies de dag dat ik mn tweede auto kreeg geloof ik. met mn monteur, waar ik ook die auto kocht, veel over exensex gepraat, zat er best mee.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat je dat precies bijhoudt.
Ik weet het ook nog wel, ongeveer, afgelopen juni zal het ongeveer 4 jaar geleden zijn geweest. Ik leef celibatair, geheel onvrijwillig.
't Was ook een grapje.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:00 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik wil jou niet neuken. Ja, je hebt een Godinnelijk lichaam, ja je bent supertof. Maar het zou onze band letterlijk verneuken.
*troost*quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:05 schreef Dangel het volgende:
Kooooooooooop
piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijn
Wat is er dan gebeurd?quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah. Het is dus blijkbaar mogelijk om een verkeersongeluk te veroorzaken door een kort rokje. Ging net goed.
Doorschijntopjes kunnen ook voor ongevallen zorgen heb ik me laten vertellen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah. Het is dus blijkbaar mogelijk om een verkeersongeluk te veroorzaken door een kort rokje. Ging net goed.
Nou, ik stond op de bushalte op de bus te wachten, amazingly enough, en toen reed er een man voorbij die half omgekeerd achter z'n stuur naar me zat te kijken (even more amazing), en toen ging ie slingeren, en toen kwam er een tegenligger aan, en de man trok net op tijd z'n stuur recht.quote:
Strakjes.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Doorschijntopjes kunnen ook voor ongevallen zorgen heb ik me laten vertellen.
Niet online?
Zelfs ik volg je nu niet... wat, lief?quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Verhuizen naar Australie,
Cultuur,
Overwinteren?
What the F...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |