Ik soms. Soms heb ik de behoefte te exploreren.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, welk mens niet?
Maak je er geen gewoonte van?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik soms. Soms heb ik de behoefte te exploreren.
there is a change for a million to one...quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omg, they are coming!
quote:
Nee. Ook al had ik daar destijds geen problemen mee gehad. FIetste toen gerust 1000 kilometer in een week of zo. En niet op zon mietjesracefietsquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Met de fiets van Friesland naar Antwerpen?
Lage Zwaluwe!quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Ook al had ik daar destijds geen problemen mee gehad. FIetste toen gerust 1000 kilometer in een week of zo. En niet op zon mietjesracefietsgewoon een reguliere batavus met goed gevulde bezorgersfietstassen
. Maar in de trein nar Vlissing, daar de boot, en toen gaan fietsen, via brugge naar gent. in gent op de trein naar antwerpen gestapt (mooi station!), en van daar naar lage zwalue of hoge vuursche of zo gefietst voor de terugreis met trein. fietsvakantie met school
Tuurlijk, maar dat mag niet op Fokquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nooit eerder gezien. Kan ik dat uitzetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |