En als er een missleijk ventje op deze palneet is, is het m....quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Sommige exen zijn letterlijk misselijkmakend, Lex.
Exact.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En als er een missleijk ventje op deze palneet is, is het m....
Er is niks gebeurdquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat is er dan gebeurd? Of wil je dat niet kwijt? hel vaak je verhaal vertellen helpt te verwerken en tot nieuwe inichten te komen, dat wel
Dikke knuffel Isa.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er is niks gebeurdHij heeft het uitgemaakt omdat hij niet hetzelfde voor me voelt als hij voelde. That's it. Ja, ikben nog steeds leuk, lief, grappig, mooi, sexy, lekker, intelligent, geweldig en hij is ook niet ongelukkig bij me en heeft ook absoluut geen ander en de seks is geweldig en....toch is het uit
We hebben tijdens onze relatie nog nooit ruzie gehad. We hebben veel overeenkomende interesses, hobby's en ideeën over het leven. Steunden elkaar in alles, lieten elkaar best vrij, we waren allebei niet jaloers aangelegd, allebei best relaxt en....toch is het uit. Ik snap er geen snars van. En nee, ik zag niets aankomen
![]()
5,5 jaar waarvan 4 jaar samenwonen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe lang zijn jullie samen geweest?
En jij bent nog wel een man. Begrijp jij het? Want ik snap het nog steeds niet...quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Sterkte ermee, Isa. Ik weet ook niet wat ik anders moet zeggen,.
!
Daar heb je best gelijk in denk ik.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:15 schreef Isabeau het volgende:
Toen ik gisteren boos was heb ik hem ook toegesnauwd dat hij met z'n volgende vriendin na 5 jaar relatie in exact hetzelfde schuitje zal zitten![]()
Ik heb al eerder langdurige relaties gehad, hij niet. *zucht* Dus ik heb het idee dat ik wel weet waar ik het over heb en hij wil er blijkbaar zelf achterkomen, alleen ben ik dan al lang en breed uit z'n leven verdwenen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Daar heb je best gelijk in denk ik.. Het is onmogelijk om te verwachten dat een relatie na 5 jaar nog hetzelfde is als in de eerste tijd.
Ik wil hem terug. Maar ik wil hem niet als hij mij niet wil en ik wil hem ook niet op korte termijn terug, hij denkt eerst maar langdurig naquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wil je hem terug, Isa? Of leg je je er bij neer?
Ik vind het echt zo rot voor je, dat radeloze gevoel is vreselijk.
Ik gun mezelf ook het bestequote:Op donderdag 26 juli 2007 22:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het blijven moeilijke kwesties. Ik vind het rot voor je, Isa. Ik gun je werkelijk waar het beste.
Ik was altijd in de veronderstelling dat ik een van de weinige leuke mannen was.quote:
Die andere mannen komen vanzelf wel weer (of iig de belangstelling ervoor), op het moment ben jij het allerbelangrijkste. Ik hoop dat je steun hebt in je omgeving om het te verwerken. Geef jezelf tijd.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik gun mezelf ook het beste
En ook al maakt hij rare keuzes, tot nu toe vind ik mijn ex Het BesteAch, dat gevoel verdwijnt vanzelf een keer. Er zijn zoveel leuke mannen, maar daar ga ik voorlopig nog maar niet aan denken. Totaal geen behoefte aan.
Nou ja, je hebt losers (veel), stomme mannen (heel veel), gewone mannen (de meerderheid), leuke mannen (genoeg) en erg leuke mannen (weinig). Misschien val je wel in die laatste categoriequote:[b]Op donderdag 26 juli 2007 22:33 Ik was altijd in de veronderstelling dat ik een van de weinige leuke mannen was.
Ja hoor schat.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik was altijd in de veronderstelling dat ik een van de weinige leuke mannen was.
De laatste lief.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wacht,
ik vraag het aan het publiek:
Lief, in welke categorie val ik?
Dat is geen objectief publiekquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wacht,
ik vraag het aan het publiek:
Lief, in welke categorie val ik?
Het is in ieder geval je belangrijkste publiekquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, misschien niet. Maar het is wel mijn publiek,.
Ja, dat komt er ook nog eens bij. Wat ben ik goed, eigenlijk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat ik vooral fijn vind is je totale gebrek aan arrogantie.
Ha! Die opmerking van AR is briljant!quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is in ieder geval je belangrijkste publiek
Je bedoelt mijn onderschrift? Ja, ik vond dat de allerleukste opmerking tussen alle goedbedoelde cliché's inquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ha! Die opmerking van AR is briljant!
Ja, erg leuk,quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bedoelt mijn onderschrift? Ja, ik vond dat de allerleukste opmerking tussen alle goedbedoelde cliché's in
Misschien kunnen we er zondagmiddag koffie gaan drinken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb nog steeds het plan staan om daar een keer met DaD langs te gaan.
Met z'n allen? Ja, puik plan!quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er zondagmiddag koffie gaan drinken.
Welke zomer?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:59 schreef Isabeau het volgende:
Geloof dat hij graag een keertje wilde barbecueen met wat mensen deze zomer. maar ik heb hem er verder niet meer over gehoord.
Zijn we de hele zondag al met z'n allen? Ik dacht van 2 tot 4 dan of zo, of hoe laat wordt er normaal koffie gedronken?quote:
Ergens in de middag, lief. En daarna uit eten, en zo.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zijn we de hele zondag al met z'n allen? Ik dacht van 2 tot 4 dan of zo, of hoe laat wordt er normaal koffie gedronken?. Maar iets over een barbecue heb ik ook gehoord ja, geloof ik.
Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:04 schreef Isabeau het volgende:
Gaan jullie toevallig deze zondag al naar AR?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |