Dan mogen we dus blij zijn als het huis er nog staat aan het einde van de dag.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
ik weet niet hoe onhandig Do2 is, maar als hij net zo onhandig is als wij tweetjes mogen we blij zijn als het huis er nog staat aan het eind van de dag
Atrimar is de liefste en leukste jongen die ik ken en hij had nooit kritiek op mijquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sterkte Isa.. Ik vond zonet in een oud boek een lijstje met kritiekpunten van m'n ex op mij en andersom. Gedateerd 22 augustus 2005. Nu ik teruglees hoe hij toen al (dus na amper 3,5 maand relatie) over me dacht snap ik al helemaal niet meer dat ik nog zolang aan hem ben blijven hangen.
En wat is op met die Google-ads hieronder?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
ik weet niet hoe onhandig Do2 is, maar als hij net zo onhandig is als wij tweetjes mogen we blij zijn als het huis er nog staat aan het eind van de dag
Daarmee kom je een heel eindquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
ach, ik heb duct tape, tie wraps en een multitool bij me, we bouwen het huis wel weer op...
Alex en ik gooien samen altijd alles om.quote:
Mijn ex stelde nog voor om fuckbuddies te worden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Atrimar is de liefste en leukste jongen die ik ken en hij had nooit kritiek op mijHij zegt me nog steeds fantastisch te vinden
Niet dat ik daar echt iets mee kan.
En die google ads slaan echt nergens op... Bij mij nu ook naakt schrijvenmeiden contact
en i30 foto's
Kloptquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Alex en ik gooien samen altijd alles om.. We versterken elkaars onhandigheid ook, of zo.
dat breekt je op.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijn ex stelde nog voor om fuckbuddies te worden..
Ik kan me er geen voorstelling bij makenquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Alex en ik gooien samen altijd alles om.. We versterken elkaars onhandigheid ook, of zo.
Ik vond 't ook een slecht idee. Niet dat we niet tot 't einde nog seks hebben gehad, maar toch.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat breekt je op.
[/ervaringsexpert]
Waarom maakte hij het eigenlijk uitquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Echt. De spaghettivlekken zitten nog op de muur.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik kan me er geen voorstelling bij maken
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We hadden het allebei al meerdere keren uitgemaakt en seks was het enige wat nog wel goed ging. Toen ik erachter kwam dat ie al 9 maanden met een ander sliep, betekende dat trouwens wel het definitieve einde.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom maakte hij het eigenlijk uit![]()
Onvoorstelbaar hè, dat er mensen met me willen neuken.quote:
Ha, ha.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar hè, dat er mensen met me willen neuken.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
We hadden het allebei al meerdere keren uitgemaakt en seks was het enige wat nog wel goed ging. Toen ik erachter kwam dat ie al 9 maanden met een ander sliep, betekende dat trouwens wel het definitieve einde.
Kan ook een andere oorzaak hebben, zoals in een lollige bui met eten gooienquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Echt. De spaghettivlekken zitten nog op de muur.
Wat is er dan gebeurd? Of wil je dat niet kwijt? hel vaak je verhaal vertellen helpt te verwerken en tot nieuwe inichten te komen, dat welquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]ja, dat breekt een relatie wel op
Ik kan geen enkel 'uit elkaar gaan'-verhaal met het mijne vergelijkenIk begrijp heel veel en ik dacht mijn vriend te kennen, maar van ons uit elkaar gaan begrijp ik helemaal niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |