Meiden Contact,quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zelfs ik volg je nu niet... wat, lief?
is er sinds vandaag, en nee. Maar als je er op klikt help je Danny zn BMW te betalenquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nooit eerder gezien. Kan ik dat uitzetten?
Nou, misshcien krijgt Danny wle zoveel geld dat we als modjes een trui krijgen, want dat shirt is natuurlijk koud modden in de winterquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Vooral niet klikken, dus.
Tsja, wie niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb wel eens naakt geschreven. Dat dan weer wel.
ach, je hebt tineke al aan een trui geholpen dit weekendquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, dus door te klikken help ik jou wellicht indirect aan een trui. Wat voor een dilemma.
Verdomd. Da's waar ook.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ach, je hebt tineke al aan een trui geholpen dit weekend![]()
Ik draag 'm elke avond.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ach, je hebt tineke al aan een trui geholpen dit weekenddas beter dan duizend kliks!
Heb 'm vandaag gewassen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en aan onder de douche, zodat ie niet in de was hoeft?
In het wit.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hé, waar is 'My Active Topics' bovenin gebleven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |