Extra stimulans om je rijbewijs te halen. Stel je voor.. gewoon ff snel op en neer rijden voor pannekoekenquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zou niets liever willen.

Hm, misschien zit ik dan in Assenquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey, Alex en lief, volgende week zaterdag, my place, pannenkoeken?

Ik ben zo vrij geweest om even een i in te voegen. Maar bij mij is toch veel leuker?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hm, misschien zit ik dan in Assenafhankelijk van het weer.
http://www.truckstarfestval.nl

Ik volg momenteel een les gordijnstoffen berekenen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Do2 laat ineens niets meer van zich horen.

Zoek dekking.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een idee.

We gaan nu gordijnstoffen met een patroon behandelen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik volg momenteel een les gordijnstoffen berekenen.

Het hield onder andere in dat jij me van m'n werk kwam halen, maar niets moet als je niet wilt natuurlijk.quote:

Klopt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
het schijnt noodweer te zijn in breda...

Doen Do2quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het hield onder andere in dat jij me van m'n werk kwam halen, maar niets moet als je niet wilt natuurlijk.

Ik vind het nu al een goed idee.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het hield onder andere in dat jij me van m'n werk kwam halen, maar niets moet als je niet wilt natuurlijk.

Zaterdag? puik planquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jij komt dan ook, Alex. Jullie meeten op station Leeuwarden, rijden naar m'n werk, halen me op, en dan naar m'n huis.

Ik dacht volgende week zaterdag, dan. We gaan immers zondag al naar Bredaquote:

spreekt voor zich, want deze zaterdag hebik visite, en de zaterdag na volgende week zaterdag na haalikmn huurautootje opquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik dacht volgende week zaterdag, dan. We gaan immers zondag al naar Breda.

Jahaa!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Liehief!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |