035-6772076.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:17 schreef borisz het volgende:
035 nog wat
Vorig jaar had ik een cartoon van Ekdom gemaakt en gefaxt en dat had succes, hopelijk dit ook.quote:
quote:
Hopelijk gaat het met tokio hotel ook zoquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:48 schreef borisz het volgende:
reamonn, bestaat het nog ?
ja zowaar wel heb net ff hun gewiki'ed
in Moffia waar ze vandaan komen scoren ze nog hits hier hebben we nooit meer van ze gehoord.
Ja, ze mailde me trug of ik nog ff bleef zodat ze me later zou bellen, ik helemaal wachten, nixquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Awww.
Nu is die PI wèl van toepassing.
al gevonden?quote:
Dat werkt idd niet zo goed danquote:
Das de verkeerde fotoquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Er zit nog wel een stukje zwart textiel voor.
Das me PI van de weekquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het werkt wel, alleen hoor ik niks.
Waarom altijd die boze PI?![]()
't Is een vrij simpel nummer en dan verveelt het snel. Doch vind ik het wel een aardige, maar wel wat verlate megahit.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:26 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vond't een leuk nummer, maar nu heb ik hem al weer genoeg gehoord
Nog 3 dagen te gaan (vandaag niet meer meegerekend)
Heb je geen link? Zijn nogal veel topicsquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
Das de verkeerde foto
Je zoekt een zwartwitfoto
Ik heb em al binnenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:38 schreef Stienn het volgende:
Goeie plaat die van Beef, jammer dat hun site er uit ligt..
Ze hebben hem er ook pas net opgezet, vlak na het gesprekje over dat ie te downloaden wasquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:48 schreef Litton-Lane het volgende:
ik hier..
Op de site van beef.nl heb ik gister nog even gekeken, maar kon zo snel die download niet vinden...![]()
Ok, want gisteren werd het ook al gezegd op de radio, daarom was ik gisteren gaan kijken...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:52 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ze hebben hem er ook pas net opgezet, vlak na het gesprekje over dat ie te downloaden was
quote:Due too to much traffic this site is unavailable at this moment. To watch the music video go to http://www.youtube.com/watch?v=SHaRAGPebZk
Sorry for the inconvenience
Beef.nl
Ik ga m'n best doenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik schakel ook weer in, kan na C & S wel weer goeie radio gebruiken
quote:
gelukkig is er de tourquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik schakel ook weer in, kan na C & S wel weer goeie radio gebruiken
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:06 schreef purplerose het volgende:
het hele topic wordt gelijk wakker
Hai Michiel!!
quote:
Dat was toch al langer bekendquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik las trouwens net op de weblog van Guis dat Barbara zwanger is![]()
Hai CS! thxquote:
precies en Rudi Karel (die is van Martijn Muijs, niet van mij)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat was toch al langer bekend
Meen grapjes te herinneren als Karel Karels enzo
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:23 schreef Maricha het volgende:
[..]
precies en Rudi Karel (die is van Martijn Muijs, niet van mij)
Barbara is zelf niet eens een BN'erquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
Wie is eigenlijk de pappa? Is dat een BN'er?
quote:
Vind de nieuwe single van hem eigenlijk best aardig.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:30 schreef D.Rose het volgende:
Niet echt een origineel nummer van die Timberland
Zelfde beats, zelfde geluidjes.. never change a winning team.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:30 schreef D.Rose het volgende:
Niet echt een origineel nummer van die Timberland
13 in een dozijnquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind de nieuwe single van hem eigenlijk best aardig.![]()
Da's al (ietsje) beterquote:Mahala Rai Banda - Mahalageasca
![]()
ik snap het ook wel, maar aan mij is het dus niet besteedquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zelfde beats, zelfde geluidjes.. never change a winning team.
Mee eens! al zou het al heel wat zijn als de plaat aan de reguliere playlist wordt toegevoegd. Het nummer wordt nu alleen gedraaid als de dj het tof vind (vrije keuze)..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:48 schreef TheVulture het volgende:
over nieuwe megahit gesproken... deze mag het ook wel worden: The Gossip![]()
![]()
Yeah, albums rocks ook!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:48 schreef TheVulture het volgende:
over nieuwe megahit gesproken... deze mag het ook wel worden: The Gossip![]()
![]()
''quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:56 schreef -Hans- het volgende:
Ha die Glacier !
YEAHHHHHHHHHH![]()
![]()
Hi-tack
![]()
![]()
![]()
Ik vind dit nog altijd zo'n fijne danceplaat, niet te zuinig !![]()
Ik zeg niets, anders blijf ik maar klagenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:56 schreef -Hans- het volgende:
Ik vind dit nog altijd zo'n fijne danceplaat, niet te zuinig !![]()
Goed idee; bier staat weer koud en de zon schijnt hier nog. Alleen niet meer op mijn balkon. Heb er wel al een leuke request uitgegooit.quote:
quote:
Ik heb Ready van Silkstone gerequest...quote:
Hoe bedoel je dat, Jeroen?quote:
Flauwe cover.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:37 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dat nummer van Jamilia dus, wat jullie lieten horen
Ja mensen, er komt toch wel een hoog Fok-gehalte in de clip?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:30 schreef IedeK. het volgende:
Wie maakt er een filmpje voor de mahalageasca clip?
Ik moet heel eerlijk zeggen dat als ik het intro hoor, ik denk van "hee...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:35 schreef Glacier het volgende:
Hmm, het lijkt alsof de nieuwe Di-rect die 3FM draait, een andere is dan op het album?
Of is het dezelfde? Weet iemand dat?
Zou wel goede reclame zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:38 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ja mensen, er komt toch wel een hoog Fok-gehalte in de clip?
oeh, spannendquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb wel wat misschien dat zelfs D.Rose het leuk vindt![]()
Falco?quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:43 schreef D.Rose het volgende:
Oja Cosmick, ik ben braaf aan het oefenen gegaan
Een andere versie dus..ik kan niet typen vandaagquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:35 schreef Glacier het volgende:
Hmm, het lijkt alsof de nieuwe Di-rect die 3FM draait, een andere is dan op het album?
Of is het dezelfde? Weet iemand dat?
neinquote:
neinquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:42 schreef TheVulture het volgende:
Marianne Rosenberg, Tic Tac Toe?
neinquote:
Oe, the T-word.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen.... Tokio Hotel
Waar vind ik de oproep?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:30 schreef IedeK. het volgende:
Wie maakt er een filmpje voor de mahalageasca clip?
Tokio hotelquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen.... Tokio Hotel
Narcotic misschien of de Guano Apes
Meesterlijk, net als Open your Eyesquote:
gisteren 2,5 uur Reason tutorial, net een uurtje op de toetsenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:43 schreef cosmick het volgende:
[..]Meen je niet. Als je nog VSTi's of DSP's nodig hebt........
Als jij nou ff een leuk nummertje maak, dan maak ik daar weer een remixquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
gisteren 2,5 uur Reason tutorial, net een uurtje op de toetsen
Ik houd je op de hoogtequote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Als jij nou ff een leuk nummertje maak, dan maak ik daar weer een remix.
Mag ik al een letter kopen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:48 schreef borisz het volgende:
De tip die bij de plaat hoort is 1975
Mo-do - Eins zwei polizei zou wel ubber vet zijn !quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:48 schreef borisz het volgende:
Radioactivity van Kraftwerk?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:48 schreef borisz het volgende:
Wie weet leef ik me nog ff uitquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:49 schreef IedeK. het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/216963
Toevallig afkomstig van de cd A Night At The Opera van Queen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:59 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb ook een nummer uit '75 aangevraagd
Zou cool zijn als ze allebei voorbij komen
Neequote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Toevallig afkomstig van de cd A Night At The Opera van Queen?![]()
En ik? Behalve die 10 punten dusquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik gaf het eerste setje, wat heb ik gewonnen?![]()
De eeuwige roem.quote:
vooruit 5 puntenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik gaf het eerste setje, wat heb ik gewonnen?![]()
-laat maar-quote:
Nee, ik ben juist weer ff teruggekomen voor 't requestuurquote:
Jij stuurt een lijstje?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Stond op mijn lijstje en ik hoorde mijn naam.
Zal toch wel!? Ik ga iig wel ff wat proberen te fixen voor jequote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:38 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ja mensen, er komt toch wel een hoog Fok-gehalte in de clip?
Net als je je realiseert dat het antwoord op jouw qoute wel heel erg vreemd te lezen moet zijn, op enter drukken.quote:
Check dit. Op die fax stonden 50 namen (verzameld met collega's). Kunnen ze kiezen. Makkelijk toch?quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:08 schreef -Hans- het volgende:
Oehhhhh mijn request. Ik ga even meezingen hoor
Leuk nummerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:08 schreef -Hans- het volgende:
Oehhhhh mijn request. Ik ga even meezingen hoor
Ik lees wel meer vreemde dingen hoor, dus dat kan er ook nog wel bijquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Net als je je realiseert dat het antwoord op jouw qoute wel heel erg vreemd te lezen moet zijn, op enter drukken.![]()
LOLquote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:08 schreef purplerose het volgende:
Glacier: zeg nie zulks een freakie sjizzle
iemand anders wellicht een idee?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:13 schreef D.Rose het volgende:
@michiel
tot wanneer mogen de clipjes ingestuurd worden?
Trok bij de eerste klanken al een biertje open; strand, bikini`s en de parasol voor de zon dacht ik er maar even bij voor het gemak...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:18 schreef D.Rose het volgende:
ik krijg een droge bek van al dat zoute zeewater
*ff wat te drinken gaat pakken
ik draag nooit bikini'squote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Trok bij de eerste klanken al een biertje open; strand, bikini`s en de parasol voor de zon dacht ik er maar even bij voor het gemak...![]()
Het typen ging niet snel genoeg....quote:
Vrijdagnacht om 1.00 kan je ook nog via webcam meedoenquote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:27 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik niet, want die kan zo ineens veranderen [afbeelding]
ik meer naar wat er in zitquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:24 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ook niet eigenlijk...Ik kijk er weleens naar![]()
![]()
geld overmakenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:28 schreef purplerose het volgende:
[..]wat moet ik eigenlijk doen voor dat tshirt?
ik zei toch ook dat ze erin zatquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Soms moet je de spanning erin houden...![]()
Todayquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:36 schreef Litton-Lane het volgende:
Smashing Pumpkins; today of disarm....
![]()
Da's waarschijnlijk het enige wat ie kentquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:40 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wel een goeie muzieksmaak die gast, sting
quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:48 schreef D.Rose het volgende:
D'r lopen hier een paar kinderen met een afstandsbediening op straat
quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:50 schreef ChatGirl het volgende:
Zo, papa ook weer blij dat z'n planet account het weer doet. Wachtwoorden niet automatisch opslaan voor iemand die echt niets kan onthouden is toch echt niet zo heel slim
* -Hans- kent wel een zeer handig tooltje waarmee je zo'n wachtwoord kan uitlezen, werkt prima en is freeware.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:50 schreef ChatGirl het volgende:
Zo, papa ook weer blij dat z'n planet account het weer doet. Wachtwoorden niet automatisch opslaan voor iemand die echt niets kan onthouden is toch echt niet zo heel slim
Zit jij hier mee te kijken ofzoquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:51 schreef Timo20 het volgende:!
dit is echt te fout![]()
en ondertussen toch stiekem meezingen [afbeelding]
En daar belt ie dan over, terwijl ie de hele dag thuis is geweest en ik 'm gezien heb. Is ie ff 2 uurtjes ergens anders en zit ik achter de pc belt ie daar over. Zeg dat dan als je me zietquote:
Als ie 1 meter naar links keek in de bak 'belangrijke documenten' (quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
* -Hans- kent wel een zeer handig tooltje waarmee je zo'n wachtwoord kan uitlezen, werkt prima en is freeware.![]()
Wij kennen jou niet meerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:53 schreef Toad het volgende:
Ik heb Tokio Hotel min of meer live gezien / gehoord. Ik liep bewust weg toen ze begonnen. Desondanks heb ik er toch iets van meegekregen. Volgens mij word ik nu verbannen uit deze kliek.
Dan sluit ik me bij jou aan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:53 schreef Toad het volgende:
Ik heb Tokio Hotel min of meer live gezien / gehoord. Ik liep bewust weg toen ze begonnen. Desondanks heb ik er toch iets van meegekregen. Volgens mij word ik nu verbannen uit deze kliek.
Nee hoor, zo gaat het hier ookquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zit jij hier mee te kijken ofzo [afbeelding]![]()
uuhhhm, okay dat is best wel lulligquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En daar belt ie dan over, terwijl ie de hele dag thuis is geweest en ik 'm gezien heb. Is ie ff 2 uurtjes ergens anders en zit ik achter de pc belt ie daar over. Zeg dat dan als je me ziet![]()
[..]
Als ie 1 meter naar links keek in de bak 'belangrijke documenten' () dan had ie zelf zn ww ook kunnen vinden.
quote:Electric Six - Danger! High Voltage
Roisin Murphy - Overpowered
Mika - Relax, Take It Easy
The Gossip - Standing In The Way Of Control
4 Vragen: Arctic Monkeys - Fluorescent Adolescent
Dan blijf ik nog even zittenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:58 schreef -Hans- het volgende:
Goede genade wat een fijne remix is dit toch, maar ook het origineel mag er zeker wezen.
Maricha / Michiel.![]()
[..]
Een kleine greep uit hetgeen wat zo komt.
nou vooruit, dan mag ie weer aanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:58 schreef -Hans- het volgende:
Goede genade wat een fijne remix is dit toch, maar ook het origineel mag er zeker wezen.
Maricha / Michiel.![]()
[..]
Een kleine greep uit hetgeen wat zo komt.
Hier ookquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:08 schreef D.Rose het volgende:
Het is hier trouwens nog steeds best benauwd
En dan. Want je total staat hidden...quote:
Ah, gemist danquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En dan. Want je total staat hidden...
Dan sta ik gelijk met Qyroz (of zoiets) en dan stop ik
En het antwoord op je vraag is gegeven hoor.
Volgens mij kun je het filmpje tot vrijdag insturen. En in de freaknacht gaan ze live mixen tussen de inkomende webcam beelden. En dat wordt de clip, als ik het allemaal goed begrepen heb....
Die ken ik niet geloof ikquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Relax... al blijf ik Love Today beter vinden
Ik heb mijn riem juist afgedaanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:14 schreef -Hans- het volgende:
Zometeen mogen de riemen weer goed vast want The Gossip - Standing In The Way Of Control komt eraan !
Mika ook echt te gek !![]()
* Haalt een riem van boven en doet hem vast...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niet verstandig ! de trip van zometeen is bruut en extreem, u bent gewaarschuwd.![]()
Ik kan wel tegen een stootjequote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niet verstandig ! de trip van zometeen is bruut en extreem, u bent gewaarschuwd.![]()
Dat blijktquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
geeft niks! kan de beste overkomen....
quote:(Gebeurde mij laatst ook)
Haha! okay dan, nu de plaat nog.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:17 schreef Litton-Lane het volgende:
* Haalt een riem van boven en doet hem vast...![]()
Okay dan.quote:
Bruce Almighty flashbackquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:09 schreef purplerose het volgende:
Dit is wel wat voor Michielhttp://www.titane.ca/igod/
Oh jawel, deze raak ik niet snel beuquote:
Ik heb dat geloof ik iets sneller dan de gemiddelde mens/luisteraar/Fokkerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh jawel, deze raak ik niet snel beu
met begeleidend topic van Cerrorquote:
Ik ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |