035-6772076.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:17 schreef borisz het volgende:
035 nog wat
Vorig jaar had ik een cartoon van Ekdom gemaakt en gefaxt en dat had succes, hopelijk dit ook.quote:
quote:
Hopelijk gaat het met tokio hotel ook zoquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:48 schreef borisz het volgende:
reamonn, bestaat het nog ?
ja zowaar wel heb net ff hun gewiki'ed
in Moffia waar ze vandaan komen scoren ze nog hits hier hebben we nooit meer van ze gehoord.
Ja, ze mailde me trug of ik nog ff bleef zodat ze me later zou bellen, ik helemaal wachten, nixquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Awww.
Nu is die PI wèl van toepassing.
al gevonden?quote:
Dat werkt idd niet zo goed danquote:
Das de verkeerde fotoquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Er zit nog wel een stukje zwart textiel voor.
Das me PI van de weekquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het werkt wel, alleen hoor ik niks.
Waarom altijd die boze PI?![]()
't Is een vrij simpel nummer en dan verveelt het snel. Doch vind ik het wel een aardige, maar wel wat verlate megahit.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:26 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vond't een leuk nummer, maar nu heb ik hem al weer genoeg gehoord
Nog 3 dagen te gaan (vandaag niet meer meegerekend)
Heb je geen link? Zijn nogal veel topicsquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
Das de verkeerde foto
Je zoekt een zwartwitfoto
Ik heb em al binnenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:38 schreef Stienn het volgende:
Goeie plaat die van Beef, jammer dat hun site er uit ligt..
Ze hebben hem er ook pas net opgezet, vlak na het gesprekje over dat ie te downloaden wasquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:48 schreef Litton-Lane het volgende:
ik hier..
Op de site van beef.nl heb ik gister nog even gekeken, maar kon zo snel die download niet vinden...![]()
Ok, want gisteren werd het ook al gezegd op de radio, daarom was ik gisteren gaan kijken...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:52 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ze hebben hem er ook pas net opgezet, vlak na het gesprekje over dat ie te downloaden was
quote:Due too to much traffic this site is unavailable at this moment. To watch the music video go to http://www.youtube.com/watch?v=SHaRAGPebZk
Sorry for the inconvenience
Beef.nl
Ik ga m'n best doenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik schakel ook weer in, kan na C & S wel weer goeie radio gebruiken
quote:
gelukkig is er de tourquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik schakel ook weer in, kan na C & S wel weer goeie radio gebruiken
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:06 schreef purplerose het volgende:
het hele topic wordt gelijk wakker
Hai Michiel!!
quote:
Dat was toch al langer bekendquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik las trouwens net op de weblog van Guis dat Barbara zwanger is![]()
Hai CS! thxquote:
precies en Rudi Karel (die is van Martijn Muijs, niet van mij)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat was toch al langer bekend
Meen grapjes te herinneren als Karel Karels enzo
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:23 schreef Maricha het volgende:
[..]
precies en Rudi Karel (die is van Martijn Muijs, niet van mij)
Barbara is zelf niet eens een BN'erquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
Wie is eigenlijk de pappa? Is dat een BN'er?
quote:
Vind de nieuwe single van hem eigenlijk best aardig.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:30 schreef D.Rose het volgende:
Niet echt een origineel nummer van die Timberland
Zelfde beats, zelfde geluidjes.. never change a winning team.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:30 schreef D.Rose het volgende:
Niet echt een origineel nummer van die Timberland
13 in een dozijnquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind de nieuwe single van hem eigenlijk best aardig.![]()
Da's al (ietsje) beterquote:Mahala Rai Banda - Mahalageasca
![]()
ik snap het ook wel, maar aan mij is het dus niet besteedquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zelfde beats, zelfde geluidjes.. never change a winning team.
Mee eens! al zou het al heel wat zijn als de plaat aan de reguliere playlist wordt toegevoegd. Het nummer wordt nu alleen gedraaid als de dj het tof vind (vrije keuze)..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:48 schreef TheVulture het volgende:
over nieuwe megahit gesproken... deze mag het ook wel worden: The Gossip![]()
![]()
Yeah, albums rocks ook!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:48 schreef TheVulture het volgende:
over nieuwe megahit gesproken... deze mag het ook wel worden: The Gossip![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |