Vooral je mannenquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:51 schreef Marvellous het volgende:
SEMTEX je sims zien er echt mooi uit!!!![]()
Er was toch iets van een catwalk of kleding-winkel functie bij ofzo? Anders is het het idd niet zo waard, ook al wil ik ze toch ALLEMAALquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:03 schreef Elvi het volgende:
Ik weet niet of H&M wel de moeiet waard is... Kleding is volop gratis te downloaden en er zit heel veel mooi spul bij...
Ik heb ook een sim die de hele tijd zo staat, wat een suffe houding is dat zeg. lolquote:
Erg suf ja! Niets aan te doenquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:34 schreef Étoile het volgende:
Ik heb ook een sim die de hele tijd zo staat, wat een suffe houding is dat zeg. lol
Hahaha ja dat staat echt lelijk he...maar er is wel wat aan te doen, je sims moet je gewoon niet te lui maken, als ze actief genoeg zijn gaan ze niet zo staan geloof ikquote:
ja dat was denk ik die van mijn screen....je kan het vinden op: http://www.simgedoehns2.de/de/index.htmquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:36 schreef sproetjes het volgende:
tvp
weer sinds een hele lange tijd pogingen gedaan om te gaan simmen
heb steeds een tijdje kunnen spelen, maar het loopt nog steeds wel vast
vroeg me af, zag hier laatst een erg hippe brievenbus staan, weet iemand waar ik die kan downloaden?
jawel, ligt aan hun sterrenbeeld. Als je ze een sterrenbeeld geeft wat niet passief of lui is, maar juist actief, dan doen ze dat nietquote:
De sieraden werkte goed tot ik een paar kapsels had gedownload namelijik. Is er een mogelijkheid om uit te vinden wat het precies is? Of heb ik pech?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:00 schreef Elvi het volgende:
Blauw is een Mesh die verdwenen is... Kunnen 3 dingen zijn:
Heb je per ongeluk sieraden weggegooit?
Of een hack ofzo geïnstalleerd?
En sommige haarstijlen of accesoires overschrijven ook wel es meshes... Dus daar kan het ook nog aan liggen![]()
Je kan de kapsels weghalen... en kijken of ze het dan weer doen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:32 schreef Purky het volgende:
[..]
De sieraden werkte goed tot ik een paar kapsels had gedownload namelijik. Is er een mogelijkheid om uit te vinden wat het precies is? Of heb ik pech?![]()
Ik heb het huis niet zelf gebouwd... I wishquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:38 schreef Purky het volgende:
Edit: Wow Marvellous! Ik zat nog even het vorige topic door te kijken en ik kwam deze screen tegen:
[afbeelding]
Die villa ziet er wel ontzettend gaaf uit zeg! Heb je er meer screens van? En gedownload of zelf gebouwd?
Feel like sharing?![]()
Ik heb met verschillende mensen hierover gesproken (zowel van NVIDIA als ICT-ers) en ze zeiden allebei dat het geen kwaad kon. Na de installatie werd het scherm opeens heel groot! (iconen waren 2x zo groot), maar na het opnieuw opstarten weer normaal. Vervolgens The Sims 2 gestart (seizoenen) en ik heb geen crash problemen meerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:56 schreef sproetjes het volgende:
neeee ik heb ook een GeForce 6700
dan hoef ik het zeker ook niet te proberen
wachten op de officieële versie dan
quote:Hi all,
Because I have problems with my The Sims 2 game (it crashes a lot) I was very happy to read that there was a new (BETA) driver that should be able to prefent this from happening.
But when I try to install the new driver i get the following message (not exact, I had to translate it from Dutch to English)
[en dan dat bericht]
When I look at my computer I see three logo's
- Designed for: Microsoft Windows XP
- Pentium D and
- Graphics by NVIDIA
What can I do?
En volgens de ICT-er heeft het te maken met Bill Gates en extra geld betalen om aan de zogenaamde "logo test" te voldoen .. iig niks om je zorgen over te makenquote:Just press "install anyway".
nothing will happen, its an ordinary message that i got many times...
Weet niet meer wat ik toen allemaal had gedownload... Ik pleur al m'n sieraden wel weg en installeer ze wel opnieuw, heb ik weer wat te doenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:27 schreef Elvi het volgende:
Je kan de kapsels weghalen... en kijken of ze het dan weer doen.
In het kavels & huizenmenu (F2) staat een knop "Kavel naar catalogus verplaatsen"!quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:28 schreef maniack28 het volgende:
...
edit - en hoe kan je meerdere dezelfde huizen plaatsen?
Naar een grotere kavel bedoel je? Nee dat gaat niet!quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:19 schreef Messenga het volgende:
Kan je eigenlijk ook tijdens het spelen je hele huis verplaatsen, ik zit te kloten met de garage.
Nee, gewoon een paar blokjes opzij.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:26 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Naar een grotere kavel bedoel je? Nee dat gaat niet!
quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:38 schreef Messenga het volgende:
Dat bedoel ik niet. net als je een bad verplaatst, verplaats je dan je hele huis een beetje opzij.
Het is beter om ze op volgorde van release te installeren (ik weet niet of het anders werkt), dus deze volgorde:quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:35 schreef maniack28 het volgende:
Vraagje over de uitbreidingen.. maakt het uit in welke volgorde je ze speelt/installeert? En blijf je gewoon via dezelfde .exe spelen, dwz.. is de uitbreiding een "los" verhaal met een eigen buurt etc of kan je de opties van alle uitbreidingen combineren in 1 buurt?
Dus in feite heb je maar 29 dagen om alle skills te leren en carriere te maken als je met een volwassene begintquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:35 schreef Maraca het volgende:
Een klasse ouderen je kan ook dmv een cheat (aging_off) dat proces uitschakelen en anders idd dat groene spul drinken (let wel dat je hierdoor ook ouder kan worden)
Ik geloof dat dat wel mogelijk is maar dan verlies je alle contacten met de mensen in de buurt waar je sim nu woont. Weet niet meer precies hoe, maar ik weet dat het mogelijk is. Heb het ooit namelijk zelf 1 keer gebruiktquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:51 schreef maniack28 het volgende:
Zo alles draait perfect, nu maar een karakter beginnen. Ik mis trouwens de optie om te verhuizen van buurt, of kan dat wel? Die heb ik nog niet gevonden namelijk..
Sneeuw hoort bij het uitbreidingspakket Seizoenen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:38 schreef Biebijtje het volgende:
haay
ik krijg nooit sneeuw
is dat altijd zo??
x
Alle Pre-order objecten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:32 schreef Elvi het volgende:
Wat is die pre-orderpack? Wat zit daarin?
Leuke foto's!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:23 schreef vanillivi het volgende:
[/url]]
Een mok warme chocolademelk doet wonderen (helaas niet voor haar puisten):
Bedankt!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:46 schreef Étoile het volgende:
[..]
Leuke foto's!
Als je simpuber puisten heeft kan je op de spiegel kiezen voor 'acne creme opsmeren' oid, daarmee gaat het sneller over
Bedankt! Ik ga het huis straks verder inrichten. Nog vier slaapkamers, een hobbykamer en een kelder te gaanquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:19 schreef maniack28 het volgende:
Nice, erg nice!
Edit - Ik zie op jouw plaatje een verhoogde deur, hoe doe je dat? Bij mij blijft hij blaten kan podium niet doorkruisen, als ik een muur bovenop de fundering zet
Maar je hebt je huis toch op een verhoging staan? Bij aankomst moeten ze eerst de trap op, dus dan zit je toch 1 level hoger.. hoe heb jij dat dan "geforceerd". Je zegt dat de verhoogde deur op een fundering is geplaatst, die heb ik net neergelegd en dan geeft hij die melding :squote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:39 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Bedankt! Ik ga het huis straks verder inrichten. Nog vier slaapkamers, een hobbykamer en een kelder te gaan.
Die verhoogde deur is op een fundering geplaatst en m.b.v. de cheatcode boolprop constrainfloorelevation false kan je een split-level woning maken.
Die melding, die jij noemt, heb ik overigens nog nooit gehad. Die podiumblokken gebruik ik alleen als ik een L-vormige trap wil maken. Volgens mij kan je geen deuren op die podiumblokken plaatsen.
Die family creator is ook wel handig!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:39 schreef maniack28 het volgende:
http://mikeinside.modthesims2.com/
Goeie site voor huisjesbouwenDie ben ik ff aant doornemen
Oh die is echt leuk! Ik ben niet uberslecht in namen maar hier staan echt leuke voor- en achternamen in die ik zelf niet snel had bedacht ^^. Ik zit trouwens niet zo te wachten op die nieuwe uitbreiding.. hij lijkt me niet echt superleuk ofzo.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:43 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Die family creator is ook wel handig!Vind het altijd lastig om namen te verzinnen, vooral achternamen
![]()
Dat zijn geen standaard dakkapellen. Ik heb zelf een muur gemaakt met daarop een dak.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:12 schreef maniack28 het volgende:
@vanillivi:
Die dakappel die jij maakt, zijn dat gewoon die standaard dakappelen of heb je zelf een muur gemaakt en daaromheen dak gemaakt. En zo ja, hoe krijg je je dak dan minder schuin? (iemand anders die het weet mag ook antwoorden)
edit2 - zoals hier dus, dak heeft een schuinere (en boven minder schuine) hellingshoek dan de mijne.. ik kan alleen maar hellingen van 45 graden maken
[afbeelding]
Owk, dan moet ik Pets nog ff patchen, want ik kan hem wel gebruiken (tenminste, de cheat werkt), als ik het dak dan sleep laat hij idd een andere helling zien, maar als ik loslaat is het nog steeds 45 gradenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:30 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Dat zijn geen standaard dakkapellen. Ik heb zelf een muur gemaakt met daarop een dak.
Voor de verschillende hellingen gebruik ik de cheatcode IndividualRoofSlopeAngle, hierachter moet je dan een getal invullen (van 15 t/m 75). 45 is de default helling.
Deze cheatcode is alleen te gebruiken als je de uitbreiding Pets hebt en bijbehordende patch hebt geinstalleerd.
Nog iets over die dakkapel: als je door de ramen kijkt zie je het 'grote' dak er doorheen. Normaal gesproken gebeurt dit niet, want als je een dak boven een ander dak plaats, verdwijnt het dak wat eronder ligt. Ik denk dat dat door de verschillende hellingen van de daken komt.
Oja, vergeten erbij te tikkenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:28 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Owk, dan moet ik Pets nog ff patchen, want ik kan hem wel gebruiken (tenminste, de cheat werkt), als ik het dak dan sleep laat hij idd een andere helling zien, maar als ik loslaat is het nog steeds 45 graden
igg tnx
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:52 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Oja, vergeten erbij te tikken. Als je de cheatcode hebt ingetikt en de rooftool hebt geselecteerd, dan houd je ctrl+alt ingedrukt en klik je met je muis op het dak waarvan je de helling wilt aanpassen.
Ik dus welquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:02 schreef Lotjeb het volgende:
Ik heb nog nooit spontaan een tweeling gehad
Vliegeren? Kan dat? HuuuH? Is dat nieuw bij seasons gekomen ofzo? Hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:50 schreef vanillivi het volgende:
Hier nog een paar screenshots:
Na enkele minuten vliegeren, slaat het noodlot toe: Jacky wordt geelektrocuteerd:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Servolien is goed in blussen, ze wonen nog geen dag in hun nieuwe huisje en de stoel staat al in de fik
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:55 schreef izzypizzy het volgende:
-knip-
Hahaha thanx!!!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:05 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Leuke screens zeg!!! Krijg gelijk zin om te simmen.. as usual...
Nu weet ik meteen waarom ik je de afgelopen dagen niet gesproken heb, je hebt t zeker te druk voor je echte vrienden?!![]()
Ik wil eigenlijk ook wat screens posten, maar ik heb volgens mij alles al gepost![]()
@Vanillivi heb je die link naar die koffietafel nog gezien in het vorige topic??
Wees btw maar blij van niet, tering wat een werk.. 24/7 bezig met die koters... zijn nu peuter, ze kunnen nog niet lopen en zijn nog niet zindelijk, maar over 2 dagen moeten ze dat wel zijn... denk dat ik aging maar ff uitzetquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:02 schreef Lotjeb het volgende:
Ik heb nog nooit spontaan een tweeling gehad
*boolprop testingcheatsenabled truequote:Op woensdag 25 juli 2007 00:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wees btw maar blij van niet, tering wat een werk.. 24/7 bezig met die koters... zijn nu peuter, ze kunnen nog niet lopen en zijn nog niet zindelijk, maar over 2 dagen moeten ze dat wel zijn... denk dat ik aging maar ff uitzetJe hebt een dagtaak om 2 koters voldoende aandacht te geven en dan jezelf en elkaar ook nog.. vind een huis met 2 verdiepingen trouwens nog steeds erg onandig... moet je zoveel heen en weer
ach jaquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
*boolprop testingcheatsenabled true
*shift- klik op baby - Set to birthday
*regel een taart met kaartjes en laat baby die uitblazen.
*en hoppa.
Veeel makkelijker
Moet je ze in het plakboek zetten en dan bij de wijk kijken waar je inspeelt.. dan staan ez daar als het goed isquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:34 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. als ik snapshots maak dan zie ik alleen screenshot.bmp in de Storytelling map staan. In The Sims 2 krijg ik ze wel te zien in het fotoalbum.. hoe kan dit?
Thanx!! Deze sites kunnen er inderdaad nog bij in de OP, alleen moeten we ff wachten tot het volgende topic geopend wordt aangezien ik ze er niet meer bij kan zettenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:35 schreef hetzusjevan het volgende:
Hm ik zag dat een aantal sites niet in de OP staan (gi of dat een reden heeft?), maar in ieder geval hier nog wat sites die er niet bijstaan (en die jullie wellicht al kennen, maar toch):
Vanilla Femme
Kamikitten
Just Sims2 (die wenkbrauwen van Barcelonista <3)
Glamorous Lounge
A Sims Catwalk (kan je alleen via deze url bijkomen merk ik net).
Misschien kende iemand ze nog niet & misschien zit er nog wat leuks tussen.
En sorry als ik niet goed gekeken heb en één van bovenstaande links al in de OP staan.
Met mezelf speelt... oei, dat klinkt weer lekker... Nee, ik heb geen hanekam, ik heb lang haar (tot mn schouders). Wil eigenlijk al een tijdje een hanekam, maar weet niet of ik het moet doenquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:05 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Thanx!! Deze sites kunnen er inderdaad nog bij in de OP, alleen moeten we ff wachten tot het volgende topic geopend wordt aangezien ik ze er niet meer bij kan zetten![]()
Kan jij trouwens wel downloaden vanaf die kamikitten site??? want bij mij staat er telkens als ik iets probeer te downloaden dat ie 'm niet kan openen![]()
@ Vanillivi: Thanx! Jouw screens vond ik ook erg leuk, daardoor kreeg ik weer zin om te simmen![]()
@ Maniack28: Ander dekbedovertrek valt te downloaden die van het spel zelf zijn inderdaad lelijkEn aangezien jij 'met jezelf speelt' vroeg ik me af of jij in 't echt ook een hanekam hebt?
![]()
![]()
Haha okequote:Op donderdag 26 juli 2007 09:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Met mezelf speelt... oei, dat klinkt weer lekker... Nee, ik heb geen hanekam, ik heb lang haar (tot mn schouders). Wil eigenlijk al een tijdje een hanekam, maar weet niet of ik het moet doenMn outfit klopt ook niet echt.. mjah, dit was de enige met kisten en een korte wijde broek
En tattoo's heb ik al helemaal niet.
Ach ja... hij lijkt niet echtquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:43 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Haha okeNu kan je vast bij je sim checken of het je staat een hanekam, toch?
![]()
Heb je de goede EAgames map gekozen? Dus de EAgames map die in "mijn documenten" staat?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:40 schreef kontenlikker het volgende:
Hm, dat gaat bij dus niet lukken... Heb die map aangemaakt en downloads ingeplaatst, maar komen niet in het spel terecht.. Misschien dan toch omdat ik het spel niet van de cd geïnstalleerd heb..
Maargoed dan speel ik maar zonder downloads...
Waar zet je die aan dan? En ja, heb de map bij mijn documenten.. maar moet je die .package bestanden nog uitpakken dan ofzo?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:44 schreef Chanty87 het volgende:
Je moet wel de downloads (aangepast materiaal) aanzetten in het spel hèHet is gewoon mogelijk om met downloads te spelen, ookal heb je TS2 niet van de cd-rom's geinstalleerd.
De meeste accesoires packsquote:Op zondag 29 juli 2007 13:39 schreef Mr_Booze het volgende:
Welke uitbreidingspaketten zijn eigelijk het meest handig? Qua bouwen van je huis plus inrichtingen welke geeft je de meeste mogelijkheden?![]()
Gewoon de mesh ook weggooien? Alle meshes beginnen bij mij met MESH of er staat MESH in. Mss kun je met die SimsCleaner ofzo (ben even de naam kwijt) ook pics zien van de mesh? Of laat ie alleen kleding en haar zien? Anyone?quote:Op maandag 30 juli 2007 22:39 schreef The_Voice_Within het volgende:
Aangezien m'n Sims (alweer eens) niet lekker loopt, wil ik weer eens gaan opruimen in m'n downloads. Maar is er ook een manier om de overbodige meshes te verwijderen? Want als ik de kleding van die mesh wegdoe, blijf de mesh gewoon staan in je download map. Iemand een idee? Want op deze manier heb ik nog veel onnodige dingen in m'n download map staan.
Ik doe de kleding in het spel zelf verwijderen, en aangezien niet overal de namen bijstaan, weet ik echt niet welke meshes erbij horen...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:18 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Gewoon de mesh ook weggooien? Alle meshes beginnen bij mij met MESH of er staat MESH in. Mss kun je met die SimsCleaner ofzo (ben even de naam kwijt) ook pics zien van de mesh? Of laat ie alleen kleding en haar zien? Anyone?
Wil ik wel maar hoe gaat dat?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:27 schreef Purky het volgende:
Jeetje wat een leuk huisEn dat winkelcentrum ziet er ook super gaaf uit! Ergens de mogelijkheid dat we het kunnen downloaden?
Ik vond dat er bij Pets/Huisdieren meteen een hele zooi bouwmateriaal bijkwam en ook ineens een optie om dingen die je al gebouwd had, ook weer te slopen. Voorheen kon dat dus niet. Erg handig dusquote:Op zondag 29 juli 2007 13:39 schreef Mr_Booze het volgende:
Welke uitbreidingspaketten zijn eigelijk het meest handig? Qua bouwen van je huis plus inrichtingen welke geeft je de meeste mogelijkheden?![]()
Je kan natuurlijk ook een bliksemafleider in je tuin plaatsen, bij mij slaat de bliksem dan nooit meer inquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:48 schreef The_Voice_Within het volgende:
Heel leuk hoor, die weersveranderingen in Seizoenen. Maar als het onweer, vliegt bij mij bij iedere bliksemflits een boompje in de fik.En vervolgens komt meteen de brandweer, maar omdat het brandje weer vanzelf dooft, krijg ik telkens een boete van de brandweer!
![]()
Ik heb zo'n ding al op het dag van m'n huis en de garage staan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:13 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook een bliksemafleider in je tuin plaatsen, bij mij slaat de bliksem dan nooit meer in(iig nog niet meegemaakt dat ie insloeg terwijl ik zo'n ding in m'n tuin had staan).
Ten eerste kun je zelf je gezinnen samenstellen. Dus mannetje, vrouwtje en kindjes. Misschien opa of oma erbij. Of je kunt je Sim een andere Sim laten ontmoeten, en verliefd laten worden. En dan kun je trouwen, samenwonen en kindjes krijgen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mijn zus heeft de sims 2![]()
Nu heb ik even de screen gezien enzoziet er allemaal leuk uit, alleen vraag me af hoe je aan een man/vrouw komt
en trouwen/kinderen krijgen etc
ik heb em zelf niet, maar ziet er best ingewikkeld uit, of valt het mee
misschien maar eens 1 keer proberen
Ik weet dat het kan maar ik weet niet meer hoequote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:05 schreef ryangozer het volgende:
Komt er btw een ps3 versie? en zonee is er een ps2 versie die fatsoenlijk werkt op de ps3? en wanneer komt de sims 3?
Ps3-versie: nee denk het nietquote:
Dat is nou juist het probleem, mounten lukt wel, maar als ik het spel opstart, dan geeft die dus een fout aan, dit heb ik ook al geprobeert, hmmz dan even andere No Crack pakken, hopen dat die het dan doetquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:48 schreef SEMTEX het volgende:
Probeer ff een andere no cd-crack, dat had ik nl. ook bij de eerste die ik downloade.
Het zijn meestal .mdf-bestanden die je moet mounten en waarmee je ze zonder cd kunt draaien.
Ik denk dat het meer aan de windows ligt dan aan een nieuwe install...zolang er geen speciale patch uit komt voor deze vervloekte windows, kan ik dus maar bar weinig. Kortom, Vista eraf en XP eropquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:33 schreef dennisw het volgende:
opnieuw installeren kan misschien helpen
Wow lekker vaag danquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:39 schreef Elvi het volgende:
Mn sim vloog gister spontaan in brandHij was buiten de bloemetjes water aan het geven en ineens stond hij in de fik
Eerst dacht ik dat het kwam omdat zn temperatuurmetertje rood was, maar zn huisgenote kwam naar buiten om te rouwen en vloog ook in brand
Die heb ik gelukkig nog kunnen redden met n cheat
maar ik vond het wel raar...
OK, veel succesquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer aan de windows ligt dan aan een nieuwe install...zolang er geen speciale patch uit komt voor deze vervloekte windows, kan ik dus maar bar weinig. Kortom, Vista eraf en XP eropwant vista geeft al genoeg ellende.
[..]
Bedanktquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:37 schreef Marvellous het volgende:
Ik moest ff zoeken, maar ik heb hem gevonden.
http://www.alicefashion.com/m_t_entire.htm
Hij staat linksonder en hij is er ook in het bruin met oranje![]()
Je kan default skintones downloaden (op modthesims bijvoorbeeld). Als je deze in je Downloads map gooit, worden de skintones van al je sims, die de standaard skintone hebben, aangepast. Ik heb volgens mij deze default skintones.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Die townie ziet er goed uit.. Kan je townies een nieuwe skinkleur geven? Ik heb wel zo'n plastisch chirurgie kit gedownload van modthesims2 die je gewoon kan kopen, dus ik pas hun gezichten en make-up met spiegel wel gewoon aan. Maar ik heb weleens screens gezien van townies of andere vaste simmies die een gedownloade skinkleur hadden. Hoe krijg je dat voor elkaar?
Als je het over mijn screenshot hebt:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:10 schreef -Muse- het volgende:
Wat een mooi huis zeg! Met welke addon gebruik jij voor het maken van dat soort huizen? Ik heb zelf The Sims2+seasons maar ik zie een hoop nieuwe dingen daar bij jou..
Die lijkt me wel leuk!quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:43 schreef Chanty87 het volgende:
[afbeelding]Nieuwe Special Pack aangekondigd: Teen Style Stuff.
Give your teen Sims everything they need to express their unique style with The Sims 2 Teen Style Stuff! Now your teen Sims can show some attitude with all-new, unique furniture, decor items, fashions and more with three distinct themes-"Goth," "Thrasher," and "Socialite." Give your Sims a new stereo, TV, and other gadgets to keep them up to date and in touch with their friends. Make sure your Sims are always sporting the latest teen fashions including track suits, designer jeans, and yoga outfits. Let your young Sims express themselves in ways only teenagers can!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb geen flauw idee, snap er zelf ook niks van. Ik weet iig dat ik doorgaans ver over de 1,5MB zat en dat-ie dus m'n pagefile aanspreekt. Nu bleef-ie netjes onder de 1Gb.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:08 schreef Purky het volgende:
Hoe kan het na zo'n herinstall minder MB geheugen hebben dan eigenlijk? Of is dat een erg stomme vraag?
Ik heb Fraps. De gratis versie dus je kan alleen screenshots maken in bmp-formaat. Je zet eerst dat programma aan, dan de Sims en als het goed is zie je dan rechts-onder cijfertjes meelopen (geen idee wat het doetquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:36 schreef sproetjes het volgende:
hoe doen jullie het nou met die screens? gewoon printscreen en dan ondertussen ook een programma als paint/psp open hebben staan om ze daar in te plakken? (vind dat altijd zoveel gedoe dan)
Da's de frameratequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
en als het goed is zie je dan rechts-onder cijfertjes meelopen (geen idee wat het doet)
Met de fotofunctie in de Sims.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:36 schreef sproetjes het volgende:
hoe doen jullie het nou met die screens? gewoon printscreen en dan ondertussen ook een programma als paint/psp open hebben staan om ze daar in te plakken? (vind dat altijd zoveel gedoe dan)
ah toch!quote:
Je hebt je dingen wel te koop gezet? Stomme vraag misschien maar ik vergat in het begin die items aan te klikken waardoor sims ze dus niet konden kopen (en ik me maar afvragen waarom niemand iets kochtquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:46 schreef koejoeloek het volgende:
Weet iemand hoe je succesvol een bedrijfje kan beginnen? Ik kom er echt niet uit, ik ben speelgoed aan het maken maar me sim verkoopt heul niks..
Ff uit m'n hoofd (zit op m'n werk): te vinden in de map: EA Games/The Sims/Neighborhoods/Neighboorhood1/2/3/4 (weet niet welke jullie gebruiken, daar moet je zelf even achterkomen..) en dan de map storytelling. Staan ze allemaal in full size en in thumbnailsize inquote:Op woensdag 29 augustus 2007 07:48 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ah toch!ik kan ze dan alleen nooit terug vinden?
(ik voel me echt een n00b nu, ik speel al sims 2 vanaf dat het uit is en daarvoor de gewone sims al jaren maar ik weet dit echt niet)
Prijzen met het prijskaartje (en je kunt de prijs ook zelf bepalen... ), idd een verkooppraatje houden (al waardeert de ene sims dat meer dan de andere) en je winkeltje leuk aankleden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:46 schreef koejoeloek het volgende:
Weet iemand hoe je succesvol een bedrijfje kan beginnen? Ik kom er echt niet uit, ik ben speelgoed aan het maken maar me sim verkoopt heul niks..
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:24 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Je hebt je dingen wel te koop gezet? Stomme vraag misschien maar ik vergat in het begin die items aan te klikken waardoor sims ze dus niet konden kopen (en ik me maar afvragen waarom niemand iets kocht). Je sim moet batches verdienen, en verkooppraatjes houden etc.
Je zou 't ook met deze hack kunnen proberen, je kan je sim dan alle gouden badges geven etc.
Kloptquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ff uit m'n hoofd (zit op m'n werk): te vinden in de map: EA Games/The Sims/Neighborhoods/Neighboorhood1/2/3/4 (weet niet welke jullie gebruiken, daar moet je zelf even achterkomen..) en dan de map storytelling. Staan ze allemaal in full size en in thumbnailsize in.
Mod the Simsquote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:24 schreef koejoeloek het volgende:
Wat is nou écht DE gratis download site qua nieuwe sims en objecten?
had ik ook, crasht ie bij het opstarten? Ik heb heel die map met downloads ergens anders neer gezet en telkens wat dingen toevoegen en zo kan je dus zien welke wel en niet werken en welke dus het probleem veroorzaken.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:58 schreef kontenlikker het volgende:
Heerlijk, de sims startte niet meer op, neem aan dat het aan m'n downloads lag..
Dus heb alles moeten verwijderen en ga nou maar eens beginnen met alles op nieuw te downloaden![]()
Nee, hij liep steeds vast..quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:09 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
had ik ook, crasht ie bij het opstarten? Ik heb heel die map met downloads ergens anders neer gezet en telkens wat dingen toevoegen en zo kan je dus zien welke wel en niet werken en welke dus het probleem veroorzaken.
Dat wel, ik ben nu zelf bezig met alle uitbreidingen te installeren, ben benieuwd of het nog beetje soepel blijft lopen allemaalquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:50 schreef kontenlikker het volgende:
[..]
Nee, hij liep steeds vast..
Oh dat was ook een idee geweest haha..
Naja, dan is m'n downloads map ook weer een beetje opgeschoond
Als je ze met behulp van Q-Xpress download en installeerd komen ze gelijk in je spel (bij mij althans) Als ik ze op een andere manier download, willen ze bij mij nooit in het spel te voorschijn komen. Dus ik zou gewoon gebruik maken van Q-Xpress.quote:Op zondag 2 september 2007 19:03 schreef kontenlikker het volgende:
Als je huizen download, komen ze dan meteen in het spel of moet je daar nog iets speciaals voor doen?
quote:Op zondag 2 september 2007 20:53 schreef kontenlikker het volgende:
Hm, das mooi kut dan want Qxpress werkt bij mij niet :p
Als ik huizen download is dat meestal in zo'n zelf installerend bestandje, als je dan klikt installeert ie vanzelfquote:Op zondag 2 september 2007 19:03 schreef kontenlikker het volgende:
Als je huizen download, komen ze dan meteen in het spel of moet je daar nog iets speciaals voor doen?
*even een herhaling van deze vraag want ik vraag 't me ook af.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:09 schreef SnowDoggg het volgende:
Weet hier iemand iets over in welke seizoen je fruit en groenten moet zaaien en oogsten? Dat verschilt toch per soort?
Volgens mij maakt dat niet uit? In je plantenkas kun je gewoon zaaien zoals je wilt, en aan de bomen groeit het vanzelf, mits je de boom goed verzorgdquote:Op zondag 2 september 2007 22:19 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
*even een herhaling van deze vraag want ik vraag 't me ook af.
Op deze site kan je veel van die handige info vinden:quote:Op zondag 2 september 2007 22:19 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
*even een herhaling van deze vraag want ik vraag 't me ook af.
Morgen komt de uitbreiding toch uit?quote:Op woensdag 5 september 2007 11:38 schreef Purky het volgende:
Als ik de walktrough van de Bon Voyage kijk heb ik d'r echt helemaal weer zin in. Heb me nog helemaal niet verdiept in deze uitrbreiding. Nog maar een paar dagen
quote:Op woensdag 5 september 2007 12:59 schreef avotar het volgende:
Ik ben hem nu aan het eh kopen...
Hoop dat ze ehm hem aan de balie snel ingepakt hebben..
Ik ga vanavond ook eens zoeken...quote:Op woensdag 5 september 2007 12:59 schreef avotar het volgende:
Ik ben hem nu aan het eh kopen...
Hoop dat ze ehm hem aan de balie snel ingepakt hebben..
Ja dat vind ik ook wel tof. Verder heb ik alleen nog maar naar de nieuwe meubels etc. gekeken en nieuwe Sims gemaakt.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:29 schreef Chanty87 het volgende:
Ik vind tot dusver alleen die sieraden heel tof![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 06:59 schreef avotar het volgende:
m'n vriendin vond hem wel leuk.
Wel al haar downloads die ze afgelopen weekend gedaan had helemaal naar de klote. Bijna niets werkte meer.
Toch grappig om te zien hoe een mooi fornuis ineens een bank is geworden..
Er is zo'n optie om in de kapiteinshut te gaan ofzo, je moet daar een paar keer op drukken en dan leert hij je een piraten yell, die verdacht lijkt op: ''Yoho Yoho a pirates life for me!''quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:27 schreef Purky het volgende:
Hoe heb jij die geest op het piratenschip tevoorschijn gekregen?
lol dan heb ik gewoon scheel zitten kijkenquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:48 schreef Visculmania het volgende:
Twikkii Eiland! Daar is het schip makkelijk te zien!
Las dat op de sims site! Probeer gewoon eens het cache bestand te verwijderen!quote:Bij opstartproblemen waarbij je een foutmelding zonder tekst krijgt, helpt het bij mij ten minste om het "groups.cache" bestand te verwijderen. Deze kun je vinden in mijn documenten -> de sims 2.
Dit kan geen kwaad, het spel maakt dit bestand automatisch opnieuw aan als je het opstart. Je moet het dus wel iedere keer voor het spelen verwijderen.
Ik hoop dat dit het probleem voor sommigen oplost! :-)
Ik ga eens proberen!quote:Op zondag 9 september 2007 15:28 schreef Visculmania het volgende:
[..]
Las dat op de sims site! Probeer gewoon eens het cache bestand te verwijderen!
Je bent m'n reddende engelquote:Op zondag 9 september 2007 17:56 schreef Chanty87 het volgende:
Dat komt gewoon door die nieuwe launcher die ze persé erbij moesten gooien... Probeer eens direct het spel op te starten door Sims2EP6.exe uit te voeren:
C:Program FilesEA GAMESDe Sims 2 Op ReisTSBinSims2EP6.exe
Klopt, je sim krijgt dan ineens zo'n wegwerpcamera in z'n handjes en dan kun je net als bij het bevorderding de antieke camera overal een foto van maken...quote:Op zondag 9 september 2007 21:28 schreef Marvellous het volgende:
De screens zien er trouwens wel leuk uit!! Ik had ook ergens gelezen dat je sims nu altijd een fototoestel bij zich hebben... Kan iemand daar wat meer over vertellen??![]()
Die bodyshape is eigk niets anders dan een mesh. Eigenlijk dezelfde als die je download wanneer je kleertjes downloadt dus.quote:Op zondag 9 september 2007 22:37 schreef sproetjes het volgende:
@SEMTEX
ik zie dat jij die aangepaste bodyshapes hebt
is zoiets nou moeilijk om in je game te krijgen?
ik heb wel eens zo'n tutorial doorgelezen maar ik snap er vaak vrij na het begin al niks meer van
oh en klopt het dat je er speciale kleding voor moet downloaden?
Leuke screens zeg!!quote:Op zondag 9 september 2007 21:33 schreef SEMTEX het volgende:
Vertrekken met de shuttletaxi
[afbeelding]
Broehhaahha, een lama op de voorkant van het schipquote:Op maandag 10 september 2007 00:10 schreef Visculmania het volgende:
Arrr!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk!! Dat horloge viel me inderdaad al op. Ik dacht dat je het vast ergens gedownload had.quote:Op maandag 10 september 2007 00:11 schreef SEMTEX het volgende:
Ja, ook nog iets wat ik totaal niet kon linken met vakantie, maar je krijgt er een apart kopje 'Sieraden' bij onder de makeup-sectie, voor mannen en vrouwen (zie o.a. het horloge om de pols van de mannelijke sim) en je kunt nu als pluspunt/minpunt bij de aantrekkingskracht veel meer dingen selecteren, zoals voorkeur/afkeur voor zombies, iemand die goed kan koken, etc. etc...
k vind em erg leuk jaquote:Op maandag 10 september 2007 19:08 schreef hetzusjevan het volgende:
Dus, even aan de mensen die Op Reis al gespeeld hebben: de sims op reis is aan te raden om te installeren? Want ik wilde 'm eigenlijk niet eh op m'n pc zetten.. dacht dat 't niet zo'n geweldige toevoeging was ofzo.
Hmm, balen zeg! Mja omdat ik op kamers zit speel ik op de laptop. Durfde 't eigenlijk niet aan, maar ik heb echt 'n goeie videokaart en 2GB ram dus hij trekt 't echt bijzonder goed ^^. Maar ben er toch voorzichtig mee.. denk dat ik 'm mss installeer als ik weer thuis ben, stel dat 't misgaat, kan ik alle uitbreidingen die ik er wel op wil hebben thuis weer opnieuw opzettenquote:Op maandag 10 september 2007 20:11 schreef The_Voice_Within het volgende:
Ik vind "Op Reis" tot nu toe een van de leukste uitbreidingen, maar alleen de laadtijden zijn absurd! Hij heeft zo lang moeten laden, dat m'n screensaver aansprong en toen zat de zooi zo vast, dat de resetknop m'n enige redding was.![]()
helpt dat tegen het laggen in het spel...?quote:Op maandag 10 september 2007 23:13 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb laatst m'n virtuele geheugen omhoog geschoeft, loopt nu wel iets soepeler maar ik zou toch liever een nieuwe processor en meer geheugen willenHet is überhaupt een wonder dat mijn huidige 2,2 GHz processor en 1GB RAM alle uitbreidingen plus anderhalve Gig aan downloads nog trekken...
Gelukkig heb ik nog wel een goede videokaart...
Zeik niet! Wees blij dat het gratis is! Die mensen doen hun best en geven (vrij veel) geld uit om de paysites leeg te halen en jij miept over het wachten?quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:21 schreef koejoeloek het volgende:
Waarom duren de downloads van http://paysites.mustbedestroyed.org/booty/ toch zo ontiegelijk lang? Is er niet een manier om ze sneller te laten binnenkomen?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zeik niet! Wees blij dat het gratis is! Die mensen doen hun best en geven (vrij veel) geld uit om de paysites leeg te halen en jij miept over het wachten?![]()
![]()
Ik heb mijn pc zelf overclocked om het spel goed te kunnen draaienquote:Op maandag 10 september 2007 23:13 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb laatst m'n virtuele geheugen omhoog geschoeft, loopt nu wel iets soepeler maar ik zou toch liever een nieuwe processor en meer geheugen willenHet is überhaupt een wonder dat mijn huidige 2,2 GHz processor en 1GB RAM alle uitbreidingen plus anderhalve Gig aan downloads nog trekken...
Gelukkig heb ik nog wel een goede videokaart...
quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zeik niet! Wees blij dat het gratis is! Die mensen doen hun best en geven (vrij veel) geld uit om de paysites leeg te halen en jij miept over het wachten?![]()
![]()
Je moet ze eerst kopen...quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb Op Reis vandaag ook maar aangeschaft en mijn Sims gelijk maar op vakantie gestuurd.Maar bij mij doen de sieraden het niet, kwam ik achter
kejquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:35 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Je moet ze eerst kopen...
Mja, same herequote:Op maandag 10 september 2007 20:11 schreef The_Voice_Within het volgende:
Ik vind "Op Reis" tot nu toe een van de leukste uitbreidingen, maar alleen de laadtijden zijn absurd! Hij heeft zo lang moeten laden, dat m'n screensaver aansprong en toen zat de zooi zo vast, dat de resetknop m'n enige redding was.![]()
Dat zou technisch heel slecht geimplementeerd zijn, zeker omdat je maar op 1 plaats tegelijkertijd kan zijn. Laad die shit dan pas als je gaat verkassen.. Maar volgens de website zou je minimaal een 1,3 Ghz processor moeten hebben voor de Windows XP versie ervan met 512 MB geheugen en 2.0 Ghz voor Vista versiequote:Op woensdag 12 september 2007 15:44 schreef Visculmania het volgende:
Hoe meer uitbreidingen, hoe meer RAM je nodig hebt.
Maar het klopt wel! Hoe meer uitbreidingen hoe meer data er geladen moet worden!quote:Op woensdag 12 september 2007 15:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat zou technisch heel slecht geimplementeerd zijn, zeker omdat je maar op 1 plaats tegelijkertijd kan zijn. Laad die shit dan pas als je gaat verkassen.. Maar volgens de website zou je minimaal een 1,3 Ghz processor moeten hebben voor de Windows XP versie ervan met 512 MB geheugen en 2.0 Ghz voor Vista versie
Maar goed, als er bij elke uitbreiding weer 512MB aan RAM nodig is, gaat het natuurlijk nergens over.. dan heb je aan 8GB nog niet genoeg als je alle uitbreidingspakketten wil installeren..
Ik weet natuurlijk niet hoeveel RAM (= geheugen) je momenteel in je PC hebt zitten. Daarnaast weet ik ook niet watvoor videokaart je hebt. Maar ik heb een 2 Ghz processor met 2 GB RAM, daarnaast heb ik een NVIDIA GeForce 7600 GS (256 MB RAM). Hiermee loopt De Sims 2 met alle uitbreidingen en accesoire-pakketten nog altijd als een zonnetje met alles op de hoogste kwaliteit.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:39 schreef Purky het volgende:
Even een technisch vraagje waar ik dus géén verstand van heb:
Als ik de Sims vloeiender/beter wil laten lopen, wát heb ik dan nodig? Geheugen, betere videokaart, RAM (ofzo? wel eens een vriend horen zeggen). Vind het niet erg nodig maar over een tijdje wil ik m'n pc wat gaan uitbreiden en wat is dan handig?
Verder vind ik de sims op reis erg leuk! Alleen jammer dat het zoveel laden is, maar ja. Niets aan te doen denk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |