abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 juli 2007 @ 21:01:40 #101
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_51796140
hahaha geniaal bedacht zoiets moet ik ook maar eens gaan spelen

gaaf haar wat de "vader" heeft trouwens
  dinsdag 24 juli 2007 @ 23:03:34 #102
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_51801543
G*dverd*mme. Een paar maanden lang niet vastgeslagen en nu slaat-ie ineens vast op het kiezen van carrieres voor een huis van 7 man .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_51801600
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 20:55 schreef izzypizzy het volgende:
-knip-
Leuke screens zeg!!! Krijg gelijk zin om te simmen.. as usual...
Nu weet ik meteen waarom ik je de afgelopen dagen niet gesproken heb, je hebt t zeker te druk voor je echte vrienden?!

Ik wil eigenlijk ook wat screens posten, maar ik heb volgens mij alles al gepost

@Vanillivi heb je die link naar die koffietafel nog gezien in het vorige topic??

[ Bericht 3% gewijzigd door Marvellous op 24-07-2007 23:11:02 (stopwoord veranderd) ]
  dinsdag 24 juli 2007 @ 23:24:46 #104
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_51802289
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 23:05 schreef Marvellous het volgende:

[..]

Leuke screens zeg!!! Krijg gelijk zin om te simmen.. as usual...
Nu weet ik meteen waarom ik je de afgelopen dagen niet gesproken heb, je hebt t zeker te druk voor je echte vrienden?!

Ik wil eigenlijk ook wat screens posten, maar ik heb volgens mij alles al gepost

@Vanillivi heb je die link naar die koffietafel nog gezien in het vorige topic??
Hahaha thanx!!!!
Jaja blame het maar weer op mij, m'n sims zijn gewoon een toevlucht omdat m'n echte vrienden undercover zijn! Whahahaha nee maar m'n internet lag er gister de hele dag uit dus ik kon gewoon niet anders dan gaan simmen

Sorry voor de slowchat
Oh yes i did!
pi_51802623
Hm ik zag dat een aantal sites niet in de OP staan (gi of dat een reden heeft?), maar in ieder geval hier nog wat sites die er niet bijstaan (en die jullie wellicht al kennen, maar toch ):

Vanilla Femme
Kamikitten
Just Sims2 (die wenkbrauwen van Barcelonista <3)
Glamorous Lounge
A Sims Catwalk (kan je alleen via deze url bijkomen merk ik net).

Misschien kende iemand ze nog niet & misschien zit er nog wat leuks tussen .
En sorry als ik niet goed gekeken heb en één van bovenstaande links al in de OP staan .
pi_51803711
Hands-on Bon Voyage

Interessant:
- New section in the bodyshop!: accessories: piercings, bracelets, sunglasses.... You can also buy these things in the souvenir shops or find them digging in the floor.
- New types of houses (ex. with Chinese roofs): the new building materials will be available if you visit the holiday lots.
-The beach: oh yes, a real beach with waves included!! Your sims can swim in the water or lay in the sand with their own towel! You can also build sandcastles or look for shells. But be careful with the sun! You can burn yourself!
  woensdag 25 juli 2007 @ 00:49:34 #107
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_51804798
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 19:02 schreef Lotjeb het volgende:
Ik heb nog nooit spontaan een tweeling gehad
Wees btw maar blij van niet, tering wat een werk.. 24/7 bezig met die koters... zijn nu peuter, ze kunnen nog niet lopen en zijn nog niet zindelijk, maar over 2 dagen moeten ze dat wel zijn... denk dat ik aging maar ff uitzet Je hebt een dagtaak om 2 koters voldoende aandacht te geven en dan jezelf en elkaar ook nog.. vind een huis met 2 verdiepingen trouwens nog steeds erg onandig... moet je zoveel heen en weer
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  woensdag 25 juli 2007 @ 01:55:45 #108
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_51805901
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 00:49 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Wees btw maar blij van niet, tering wat een werk.. 24/7 bezig met die koters... zijn nu peuter, ze kunnen nog niet lopen en zijn nog niet zindelijk, maar over 2 dagen moeten ze dat wel zijn... denk dat ik aging maar ff uitzet Je hebt een dagtaak om 2 koters voldoende aandacht te geven en dan jezelf en elkaar ook nog.. vind een huis met 2 verdiepingen trouwens nog steeds erg onandig... moet je zoveel heen en weer
*boolprop testingcheatsenabled true
*shift- klik op baby - Set to birthday
*regel een taart met kaartjes en laat baby die uitblazen.
*en hoppa .

Veeel makkelijker
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 25 juli 2007 @ 09:27:53 #109
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_51808579
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 01:55 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

*boolprop testingcheatsenabled true
*shift- klik op baby - Set to birthday
*regel een taart met kaartjes en laat baby die uitblazen.
*en hoppa .

Veeel makkelijker
ach ja
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  woensdag 25 juli 2007 @ 09:45:41 #110
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_51808924
Leuke screenshots izzypizzy!!

@ Marvellous: ik heb de link gezien . Nog bedankt!
  woensdag 25 juli 2007 @ 10:38:03 #111
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_51810173
Mn eerste huisje

Achterkant

Woonkamer

Keuken

Kinderslaapkamer

Badkamer

Slaapkamer ouders (ik dus ), lelijk dekbedovertrek btw

Zolder (moet nog inrichten, wil dak nog veranderen)

En toen hadden we opeens 2 koters

Ze worden wel snel groot, dit is Noelle

En hier nog een keer.. zemoet nog zindelijk worden.. Papa is daar niet zo blij mee Ze hebben trouwens de nare eigenschap met hun handjes in de grote toiletpot te gaan zitten spetteren

Ook ff in bad, want ze gaan stinken Ik ben btw steeds te laat met de fles geven, krijg die melding dat ze te mager zijn...

Hier Elanor, die moet nog leren lopen...

Als mama dan eindelijk naar bed wilt gaan, is Elanor alweer stiekem de kamer aan het uitkruipen. Gelukkig kunnen ze niet zoals in het echt van de trap vallen Je kan namelijk geen hekje op de achterkant van de standaardtrap plaatsen..

woensdag 25 juli 2007 @ 13:34:21 #112
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_51815514
Hmm.. als ik snapshots maak dan zie ik alleen screenshot.bmp in de Storytelling map staan. In The Sims 2 krijg ik ze wel te zien in het fotoalbum.. hoe kan dit?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 25 juli 2007 @ 13:55:33 #113
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_51816418
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 13:34 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. als ik snapshots maak dan zie ik alleen screenshot.bmp in de Storytelling map staan. In The Sims 2 krijg ik ze wel te zien in het fotoalbum.. hoe kan dit?
Moet je ze in het plakboek zetten en dan bij de wijk kijken waar je inspeelt.. dan staan ez daar als het goed is
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:05:23 #114
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_51844761
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 23:35 schreef hetzusjevan het volgende:
Hm ik zag dat een aantal sites niet in de OP staan (gi of dat een reden heeft?), maar in ieder geval hier nog wat sites die er niet bijstaan (en die jullie wellicht al kennen, maar toch ):

Vanilla Femme
Kamikitten
Just Sims2 (die wenkbrauwen van Barcelonista <3)
Glamorous Lounge
A Sims Catwalk (kan je alleen via deze url bijkomen merk ik net).

Misschien kende iemand ze nog niet & misschien zit er nog wat leuks tussen .
En sorry als ik niet goed gekeken heb en één van bovenstaande links al in de OP staan .
Thanx!! Deze sites kunnen er inderdaad nog bij in de OP, alleen moeten we ff wachten tot het volgende topic geopend wordt aangezien ik ze er niet meer bij kan zetten

Kan jij trouwens wel downloaden vanaf die kamikitten site??? want bij mij staat er telkens als ik iets probeer te downloaden dat ie 'm niet kan openen

@ Vanillivi: Thanx! Jouw screens vond ik ook erg leuk, daardoor kreeg ik weer zin om te simmen

@ Maniack28: Ander dekbedovertrek valt te downloaden die van het spel zelf zijn inderdaad lelijk En aangezien jij 'met jezelf speelt' vroeg ik me af of jij in 't echt ook een hanekam hebt?

[ Bericht 16% gewijzigd door izzypizzy op 26-07-2007 09:10:32 ]
Oh yes i did!
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:38:44 #115
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_51845533
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:05 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

Thanx!! Deze sites kunnen er inderdaad nog bij in de OP, alleen moeten we ff wachten tot het volgende topic geopend wordt aangezien ik ze er niet meer bij kan zetten

Kan jij trouwens wel downloaden vanaf die kamikitten site??? want bij mij staat er telkens als ik iets probeer te downloaden dat ie 'm niet kan openen

@ Vanillivi: Thanx! Jouw screens vond ik ook erg leuk, daardoor kreeg ik weer zin om te simmen

@ Maniack28: Ander dekbedovertrek valt te downloaden die van het spel zelf zijn inderdaad lelijk En aangezien jij 'met jezelf speelt' vroeg ik me af of jij in 't echt ook een hanekam hebt?
Met mezelf speelt... oei, dat klinkt weer lekker... Nee, ik heb geen hanekam, ik heb lang haar (tot mn schouders). Wil eigenlijk al een tijdje een hanekam, maar weet niet of ik het moet doen Mn outfit klopt ook niet echt.. mjah, dit was de enige met kisten en een korte wijde broek En tattoo's heb ik al helemaal niet.
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:43:05 #116
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_51845640
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:38 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Met mezelf speelt... oei, dat klinkt weer lekker... Nee, ik heb geen hanekam, ik heb lang haar (tot mn schouders). Wil eigenlijk al een tijdje een hanekam, maar weet niet of ik het moet doen Mn outfit klopt ook niet echt.. mjah, dit was de enige met kisten en een korte wijde broek En tattoo's heb ik al helemaal niet.
Haha oke Nu kan je vast bij je sim checken of het je staat een hanekam, toch?
Oh yes i did!
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:56:20 #117
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_51845952
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:43 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

Haha oke Nu kan je vast bij je sim checken of het je staat een hanekam, toch?
Ach ja... hij lijkt niet echt Ben slecht in gezichten maken hehe....

Heb wel een (geiten)sik
pi_51848590
Wat moet je ook alweer doen met die downloads wil je ze in het spel kunnen gebruiken?
pi_51859308
In de map EAgames/De sims 2/Downloads zetten. Of wat bedoel je?
pi_51865877
Hm en als je die map niet hebt moet je die dan maken? Heb nl. de sims gedownload..
pi_51880105
Ja die map Downloads zit er niet standaard in geloof ik, maar dan moet je 'm idd gewoon aanmaken (in EA games/De sims 2/) .
pi_51909756
Hm, dat gaat bij dus niet lukken... Heb die map aangemaakt en downloads ingeplaatst, maar komen niet in het spel terecht.. Misschien dan toch omdat ik het spel niet van de cd geïnstalleerd heb..
Maargoed dan speel ik maar zonder downloads...
pi_51909815
Je moet wel de downloads (aangepast materiaal) aanzetten in het spel hè Het is gewoon mogelijk om met downloads te spelen, ookal heb je TS2 niet van de cd-rom's geinstalleerd.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 12:27:35 #124
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_51910527
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 11:40 schreef kontenlikker het volgende:
Hm, dat gaat bij dus niet lukken... Heb die map aangemaakt en downloads ingeplaatst, maar komen niet in het spel terecht.. Misschien dan toch omdat ik het spel niet van de cd geïnstalleerd heb..
Maargoed dan speel ik maar zonder downloads...
Heb je de goede EAgames map gekozen? Dus de EAgames map die in "mijn documenten" staat?
Heb je Downloads met hoofdletter D getikt?
pi_51911490
Eindelijk ook weer eens gespeeld. Gewoon lekker met een plat huis, vind verdiepingen nog steeds niet fijn spelen

Pieter heeft een verhouding met een van de buurvrouwen...

En uiteindelijk gaan ze zelfs trouwen en krijgen ze een kind

Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_51915955
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 11:44 schreef Chanty87 het volgende:
Je moet wel de downloads (aangepast materiaal) aanzetten in het spel hè Het is gewoon mogelijk om met downloads te spelen, ookal heb je TS2 niet van de cd-rom's geinstalleerd.
Waar zet je die aan dan? En ja, heb de map bij mijn documenten.. maar moet je die .package bestanden nog uitpakken dan ofzo?

Heb inmiddels 6 kinderen met Jim Marsman :p
pi_51917115
Bij het opstartscherm komt er als 't goed is iets te staan over downloads.. dan kun je aanvinken dat je ze wel in het spel wilt zegmaar. (En dan moet je 't spel nog een keer opstarten voordat de wijzingen van kracht zijn).
  zondag 29 juli 2007 @ 13:39:54 #128
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_51932413
Welke uitbreidingspaketten zijn eigelijk het meest handig? Qua bouwen van je huis plus inrichtingen welke geeft je de meeste mogelijkheden?
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
  zondag 29 juli 2007 @ 19:41:02 #129
169590 Visculmania
Geslacht bepaald
pi_51940706
quote:
Op zondag 29 juli 2007 13:39 schreef Mr_Booze het volgende:
Welke uitbreidingspaketten zijn eigelijk het meest handig? Qua bouwen van je huis plus inrichtingen welke geeft je de meeste mogelijkheden?
De meeste accesoires packs
pi_51940724
Iemand die dit spel zonder problemen op Vista 64 bits draait?

Build mode gaat nog wel, maar in play mode loopt het altijd vast
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_51955453
Het is gelukt Had idd 'de aangepaste materialen' niet aan staan..
pi_51973974
Aangezien m'n Sims (alweer eens) niet lekker loopt, wil ik weer eens gaan opruimen in m'n downloads. Maar is er ook een manier om de overbodige meshes te verwijderen? Want als ik de kleding van die mesh wegdoe, blijf de mesh gewoon staan in je download map. Iemand een idee? Want op deze manier heb ik nog veel onnodige dingen in m'n download map staan.
pi_52000515
quote:
Op maandag 30 juli 2007 22:39 schreef The_Voice_Within het volgende:
Aangezien m'n Sims (alweer eens) niet lekker loopt, wil ik weer eens gaan opruimen in m'n downloads. Maar is er ook een manier om de overbodige meshes te verwijderen? Want als ik de kleding van die mesh wegdoe, blijf de mesh gewoon staan in je download map. Iemand een idee? Want op deze manier heb ik nog veel onnodige dingen in m'n download map staan.
Gewoon de mesh ook weggooien? Alle meshes beginnen bij mij met MESH of er staat MESH in. Mss kun je met die SimsCleaner ofzo (ben even de naam kwijt) ook pics zien van de mesh? Of laat ie alleen kleding en haar zien? Anyone?
pi_52003850
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 21:18 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Gewoon de mesh ook weggooien? Alle meshes beginnen bij mij met MESH of er staat MESH in. Mss kun je met die SimsCleaner ofzo (ben even de naam kwijt) ook pics zien van de mesh? Of laat ie alleen kleding en haar zien? Anyone?
Ik doe de kleding in het spel zelf verwijderen, en aangezien niet overal de namen bijstaan, weet ik echt niet welke meshes erbij horen...
pi_52014384
Oooh oke dan! Sorry ik dacht dat je de kleding via de downloadsmap weggooide. Dan zou ik zo snel geen oplossing weten eigenlijk..
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 19:16:38 #136
132411 Mr_Booze
pi_52081240
Ik heb weer eens wat gebouwd.

Mijn nieuw gebouwde winkelcentrum/recreatie-lot "t'Wildryck"

Het nieuwe huis van de familie Hollander..

- 3e verdieping (Feestzolder/Slaapkamer dochter)

- Keuken en eetkamer

pi_52095250
Jeetje wat een leuk huis En dat winkelcentrum ziet er ook super gaaf uit! Ergens de mogelijkheid dat we het kunnen downloaden?
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 21:29:47 #138
132411 Mr_Booze
pi_52105079
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 12:27 schreef Purky het volgende:
Jeetje wat een leuk huis En dat winkelcentrum ziet er ook super gaaf uit! Ergens de mogelijkheid dat we het kunnen downloaden?
Wil ik wel maar hoe gaat dat?
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 21:35:06 #139
132411 Mr_Booze
pi_52105192
Nog een van het huis en het wellnesscentre.. was ik vergeten te posten.

pi_52105843
Komt er btw een ps3 versie? en zonee is er een ps2 versie die fatsoenlijk werkt op de ps3? en wanneer komt de sims 3?
Ja dit is m denkik echtwel! &lt;-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 22:06:57 #141
101884 PeRi
Allons-y!
pi_52105878
Van de week ga ik mn Sims opschonen en opnieuw installeren.
Whatever I want.
pi_52121008
Heel leuk hoor, die weersveranderingen in Seizoenen. Maar als het onweer, vliegt bij mij bij iedere bliksemflits een boompje in de fik. En vervolgens komt meteen de brandweer, maar omdat het brandje weer vanzelf dooft, krijg ik telkens een boete van de brandweer!
  zondag 5 augustus 2007 @ 17:24:50 #143
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_52121683
quote:
Op zondag 29 juli 2007 13:39 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik vond dat er bij Pets/Huisdieren meteen een hele zooi bouwmateriaal bijkwam en ook ineens een optie om dingen die je al gebouwd had, ook weer te slopen. Voorheen kon dat dus niet. Erg handig dus .
pi_52122615
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 16:48 schreef The_Voice_Within het volgende:
Heel leuk hoor, die weersveranderingen in Seizoenen. Maar als het onweer, vliegt bij mij bij iedere bliksemflits een boompje in de fik. En vervolgens komt meteen de brandweer, maar omdat het brandje weer vanzelf dooft, krijg ik telkens een boete van de brandweer!
Je kan natuurlijk ook een bliksemafleider in je tuin plaatsen, bij mij slaat de bliksem dan nooit meer in (iig nog niet meegemaakt dat ie insloeg terwijl ik zo'n ding in m'n tuin had staan).
  zondag 5 augustus 2007 @ 18:57:28 #145
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_52123539
Mijn zus heeft de sims 2
Nu heb ik even de screen gezien enzo ziet er allemaal leuk uit, alleen vraag me af hoe je aan een man/vrouw komt en trouwen/kinderen krijgen etc ik heb em zelf niet, maar ziet er best ingewikkeld uit, of valt het mee misschien maar eens 1 keer proberen
pi_52136301
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:13 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk ook een bliksemafleider in je tuin plaatsen, bij mij slaat de bliksem dan nooit meer in (iig nog niet meegemaakt dat ie insloeg terwijl ik zo'n ding in m'n tuin had staan).
Ik heb zo'n ding al op het dag van m'n huis en de garage staan.
pi_52136361
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mijn zus heeft de sims 2
Nu heb ik even de screen gezien enzo ziet er allemaal leuk uit, alleen vraag me af hoe je aan een man/vrouw komt en trouwen/kinderen krijgen etc ik heb em zelf niet, maar ziet er best ingewikkeld uit, of valt het mee misschien maar eens 1 keer proberen
Ten eerste kun je zelf je gezinnen samenstellen. Dus mannetje, vrouwtje en kindjes. Misschien opa of oma erbij. Of je kunt je Sim een andere Sim laten ontmoeten, en verliefd laten worden. En dan kun je trouwen, samenwonen en kindjes krijgen.
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:06:07 #148
34663 SpeedyGJ
pi_52137922
Ah oke ben iig benieuwd, sims leek me nogal saai maar zo aan de screens te zien, mah
pi_52140352
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 21:29 schreef Mr_Booze het volgende:

[..]

Wil ik wel maar hoe gaat dat?
Ik weet dat het kan maar ik weet niet meer hoe

Weet iemand hoe je huizen/kavels zo maakt dat ze voor anderen te downloaden zijn? Vast wel he?

Wel rot die onweer ja. Als je sim een winkeltje heeft en terwijl het onweert open is en als er dan een boom in de fik vliegt gaan gelijk al die sterren van klanten omlaag
pi_52140521
nogmaals:
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 22:05 schreef ryangozer het volgende:
Komt er btw een ps3 versie? en zonee is er een ps2 versie die fatsoenlijk werkt op de ps3? en wanneer komt de sims 3?
Ja dit is m denkik echtwel! &lt;-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
  maandag 6 augustus 2007 @ 15:07:28 #151
47102 Elvi
miemkwien
pi_52140845
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:53 schreef ryangozer het volgende:
nogmaals:
[..]
Ps3-versie: nee denk het niet
Goeie versie voor ps2: er zijn er 3 of 4 geloof ik dus gewoon wat testen Ik zou dan wel voor The Sims 2 of met die dieren gaan... de andere zijn Sims1-achtige spellen en die zijn ruk.
Sims3: schijnt in de herfst van 2008 te komen.
pi_52159125
Herfst 2008? Dat lijkt me onwaarschijnlijk snel, hopelijk word het niet ff afgeraffeld door EA.. Ook omdat er nog vrijwel geen informatie (content, screens ed) door EA zelf is prijsgegeven.
pi_52160924
Je weet niet hoe lang ze er al mee bezig zijn hè Bovendien zouden screens en informatie de aandacht afleiden van de nieuwe expansion packs voor TS2.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 14:13:50 #154
34663 SpeedyGJ
pi_52167478
Dit spel wil bij mij niet draaien tijdens het opstarten geeft die compatibiliteitsprobleem aan (NO CD CRACK). Patch van i-net af gehaald....cd erin en dan geeft die aan dat de sims 2 fout heeft veroorzaakt of zow en dat die wordt afgesloten langleven de technologie
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 14:48:53 #155
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_52168568
Probeer ff een andere no cd-crack, dat had ik nl. ook bij de eerste die ik downloade.
Het zijn meestal .mdf-bestanden die je moet mounten en waarmee je ze zonder cd kunt draaien.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 15:55:02 #156
34663 SpeedyGJ
pi_52170762
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 14:48 schreef SEMTEX het volgende:
Probeer ff een andere no cd-crack, dat had ik nl. ook bij de eerste die ik downloade.
Het zijn meestal .mdf-bestanden die je moet mounten en waarmee je ze zonder cd kunt draaien.
Dat is nou juist het probleem, mounten lukt wel, maar als ik het spel opstart, dan geeft die dus een fout aan, dit heb ik ook al geprobeert, hmmz dan even andere No Crack pakken, hopen dat die het dan doet
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 16:19:26 #157
34663 SpeedyGJ
pi_52171439
4 verschillende cracks gedownload, mag niks baten opnieuw moutn gedaan, maar geeft nog steeds aan "the sims 2" werkt niet meer......ook cd 1 maar op cd gezet, mag ook niet baten.....compatibiliteitsprobleem terwijl bij mijn zus op XP zonder probleem werkt...vista
pi_52174791
opnieuw installeren kan misschien helpen
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 19:39:26 #159
47102 Elvi
miemkwien
pi_52176722
Mn sim vloog gister spontaan in brand Hij was buiten de bloemetjes water aan het geven en ineens stond hij in de fik Eerst dacht ik dat het kwam omdat zn temperatuurmetertje rood was, maar zn huisgenote kwam naar buiten om te rouwen en vloog ook in brand Die heb ik gelukkig nog kunnen redden met n cheat maar ik vond het wel raar...
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 19:43:40 #160
34663 SpeedyGJ
pi_52176863
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 18:33 schreef dennisw het volgende:
opnieuw installeren kan misschien helpen
Ik denk dat het meer aan de windows ligt dan aan een nieuwe install...zolang er geen speciale patch uit komt voor deze vervloekte windows, kan ik dus maar bar weinig. Kortom, Vista eraf en XP erop want vista geeft al genoeg ellende.
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:39 schreef Elvi het volgende:
Mn sim vloog gister spontaan in brand Hij was buiten de bloemetjes water aan het geven en ineens stond hij in de fik Eerst dacht ik dat het kwam omdat zn temperatuurmetertje rood was, maar zn huisgenote kwam naar buiten om te rouwen en vloog ook in brand Die heb ik gelukkig nog kunnen redden met n cheat maar ik vond het wel raar...
Wow lekker vaag dan zo maar ineens om niks
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 20:33:07 #161
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_52178520
nog meer mensen last van downloads die het niet doen @ mts2?

als in: ze willen niet eens downloaden
(en ja ik weet dat ze met servers aan het kloojen zijn )

edit: nevermind, net op dit moment wil het wel downloaden
pi_52202622
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:43 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Ik denk dat het meer aan de windows ligt dan aan een nieuwe install...zolang er geen speciale patch uit komt voor deze vervloekte windows, kan ik dus maar bar weinig. Kortom, Vista eraf en XP erop want vista geeft al genoeg ellende.
[..]
OK, veel succes
pi_52225501
Hey er staan nog geen screens op deze pagina!!!
Nou dan moet ik t maar doen he...

Virgil houdt er van om cadeautjes voor zijn moeder te kopen/jatten...

Ook is hij niet te beroerd om een sneeuwballengevecht met zijn zusje te houden!

Maar op straat is hij een echte thug

Hij heeft ook nog een vriendin genaamd Nina.

Casey is de beste vriend van Virgil.

Casey & zijn vriendin Naomi knuffelend op de bank
pi_52225701
Weet je misschien nog waar die trui van Casey vandaan komt? Ik ben 'm kwijt
Last.fm Twitter
pi_52226527
Ik moest ff zoeken, maar ik heb hem gevonden.

http://www.alicefashion.com/m_t_entire.htm

Hij staat linksonder en hij is er ook in het bruin met oranje
pi_52226559
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:37 schreef Marvellous het volgende:
Ik moest ff zoeken, maar ik heb hem gevonden.

http://www.alicefashion.com/m_t_entire.htm

Hij staat linksonder en hij is er ook in het bruin met oranje
Bedankt
Last.fm Twitter
pi_52241402
Ik heb net nog n site gevonden met hele toffe kleding
http://www.adele-sims.co.nr/
  maandag 13 augustus 2007 @ 12:20:21 #168
47102 Elvi
miemkwien
pi_52326256
Gister liep mn pc heel erg vast op The Sims... dus ik heb wat mapjes uit mn downloads gehaald Dat spul gebruik ik toch nooit.

Ik heb nog wel wat screenshots kunnen maken! Ik weet de namen niet meer zo goed van de sims maar bij sommige plaatjes staat het erbij Je moet wel ff erop klikken om ze goed te kunnen zien

Familie 1:
Daar woont zij dus:

Sims kijken altijd uit het raam als het regent Why tell me why...

Ze heeft een relatie met hem (familie 2):

Hij woont samen met haar:

En ze is zwanger van m. Maar hij ging dus vreemd met die rooie en daar kwam ze achter:

De blik die ze rooie gaf:

Daarna gingen ze vechten en ik was benieuwd wat er dan ín die stofwolk gebeurd Dus met n cheat de wolk verplaatst en de rooie was aan het winnen

Dingetje was daar zo blij mee (wat n vent ) dat ze zich gingen verloven:

De volgende ochtend zette hij voor de zoveelste keer het fornuis in de fik:

Oja hij heeft een kat geadopteerd. Die kwam langslopen en ze zijn maatjes geworden Hij gooit m nog wel eens in de lucht en dat kan Sake (ja zijn naam weet ik wél ) niet echt waarderen:

Hij krabt aan alle meubels; ook in de badkamer (maar ja wat wil je met n zwerfkat ):

(badkamer komt van Holy Simoly, uit het derde DonationPack, gedownload bij de Booty )

Sake zit ook vaak op de uitkijk

Close-up van de citroenboom:
  maandag 13 augustus 2007 @ 12:23:07 #169
47102 Elvi
miemkwien
pi_52326335
Van de derde familie heb ik wel eens eerder plaatjes gepost. Haar dochter is nu een kind geworden en ze ziet er zo uit:

Leuk kind geworden wel, maar das altijd als je Magere Hein als vader hebt

Ze hebben nu een vijver waar je dus in kan vissen:

En dingetje is weer zwanger:

Volgens mij weer van Magere Hein, maar zeker weten doe ik het niet
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:23:22 #170
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_52371003
Na het zien van bovenstaande screenshots ook weer zin gekregen in de sims.
Hier een paar screenshots van mij:

Jacky heeft een oogje op Gijs (townie)

Ze heeft hem gevraagd of hij bij haar wil wonen en daar kon Gijs natuurlijk geen nee op zeggen, nadat hij het huis met binnenzwembad gezien had.

Hun eerste nacht samen:

Tijd voor een kind (Chris):

Chris als peuter:

Gijs en Jacky zijn vergeten hun dikke pyjama aan te doen tijdens de ijzig koude nacht en zijn beide de volgende morgen lichtelijk onderkoeld. Gijs is er iets erger aan toe dan Jacky:

Jacky probeert te redden wat er nog te redden valt en pakt snel haar fohn om Gijs te ontdooien :

pi_52382683
lol
ontdooien met de fohn
pi_52389214
Die townie ziet er goed uit.. Kan je townies een nieuwe skinkleur geven? Ik heb wel zo'n plastisch chirurgie kit gedownload van modthesims2 die je gewoon kan kopen, dus ik pas hun gezichten en make-up met spiegel wel gewoon aan. Maar ik heb weleens screens gezien van townies of andere vaste simmies die een gedownloade skinkleur hadden. Hoe krijg je dat voor elkaar?
pi_52390912
Ik ben al heel lang bezig met een stamboom, echt heel leuk om mee te spelen.
Hier 4 generaties :

Dit is volgensmij Kelly, is al heel lang dood. heeft totaal 3 kinderen.

En dit Jamie Lee, oudste dochter van Kelly en gaat ook bijna dood.

En dit is Laisa, oudste dochter van Jamie Lee. Zij heeft ondertussen 4 kinderen (2 tweelingen )
1 tweeling is van deze man :
http://i129.photobucket.c(...)340fc7e_33467665.jpg
Daar is ze later mee gescheiden, en is daarna zwanger geraakt van deze man :
(met zwarte huidskleur)

En dan heb je hier Julia, oudste dochter van Laisa. Heb geen zin om al die andere op de foto te zetten, teveel werk. Daarom heb ik steeds maar oudste kind hier geplaatst. Je ziet Julia trouwens ook nog boven deze foto rechts onderin in het wit. Naast haar staat haar tweeling broer, Bjorn.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 17:31:31 #174
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_52395913
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 14:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Die townie ziet er goed uit.. Kan je townies een nieuwe skinkleur geven? Ik heb wel zo'n plastisch chirurgie kit gedownload van modthesims2 die je gewoon kan kopen, dus ik pas hun gezichten en make-up met spiegel wel gewoon aan. Maar ik heb weleens screens gezien van townies of andere vaste simmies die een gedownloade skinkleur hadden. Hoe krijg je dat voor elkaar?
Je kan default skintones downloaden (op modthesims bijvoorbeeld). Als je deze in je Downloads map gooit, worden de skintones van al je sims, die de standaard skintone hebben, aangepast. Ik heb volgens mij deze default skintones.
pi_52396868
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 79% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:51:29 ]
pi_52397797
Doh, dat ik daar niet aan gedacht heb! Default eyes wist ik wel.. stom dat ik er niet bij stilgestaan heb dat je dan ook weleens default skintones zou kunnen hebben XD. Tnxs voor de tip vanillivi ^^!
pi_52420190
Goedemiddag.

Ik hou al heel lang dit topic in de gaten en sinds kort ben ik ook weer met sims2 begonnen.
Wat ik echter niet kan vinden is hoe je weet welke file's niet werken. Ik heb een paar dingen gedownload via de sites die hier staan. Ga niet elke keer als ik dat gedaan had even in het spel kijken of het werkt, nu zit ik dus met een paar kleren/haren die je of niet ziet of ze hebben de kleren van iets wat origineel in het spel zit, (voorbeeld ipv het gedownloade witte topje , het rose/rode standaard truitje en die staat er dan 3 keer of meer in.)

Zou iemand mij kunnen helpen? Is daar een programma voor of moet ik
alles weer leeg gooien en dan toch maar één voor één gaan kijken.

bvd. B.
pi_52446614
Wat een mooi huis zeg! Met welke addon gebruik jij voor het maken van dat soort huizen? Ik heb zelf The Sims2+seasons maar ik zie een hoop nieuwe dingen daar bij jou..
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 18:27:03 #179
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_52457195
ff een tvp'tje voor wanneer ik meer tijd heb om weer iets te doen hier
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 22:14:44 #180
169590 Visculmania
Geslacht bepaald
pi_52463280
Vraag me af wanneer De Sims 2 Op Reis te Downloaden koop is!
5 September maar dat is dan me 2de dag school!

Hoop dat hij aan het eind van Augustus wel ergens te vinden is!
heb eigenlijk geen zin meer om die spellen te kopen, ik ben nu gestopt met die spellen kopen na seizoenen!
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 14:12:08 #181
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_52476927
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:10 schreef -Muse- het volgende:
Wat een mooi huis zeg! Met welke addon gebruik jij voor het maken van dat soort huizen? Ik heb zelf The Sims2+seasons maar ik zie een hoop nieuwe dingen daar bij jou..
Als je het over mijn screenshot hebt:
De uitbreiding Pets + de patch heb je nodig om een dak met verschillende hellingen te maken.

Voor de garage heb je Nightlife nodig.

Als je objecten diagonaal wilt plaatsen heb je University nodig.

De podium blokken zitten bij Open for Business. Hiermee kan je bijvoorbeeld op een makkelijke manier L-vormige trappen maken. Dit kan je overigens ook voor elkaar krijgen met de boolprop constrainfloorelevation false cheatcode.

Als je een split-level woning wilt maken (met allemaal kleine trappetjes), dan heb je genoeg aan alleen de sims 2 en de cheatcode: boolprop constrainfloorelevation true/false. (De podiumblokken van Open for Business kan je ook wel gebruiken om een split-level huis te maken, maar het is dan niet mogelijk om deuren te plaatsen op het verhoogde gedeelte).

Ik zit dit nu wel te tikken, maar je bedoelde het bouwtechnische gedeelte toch ? Als je de objecten bedoeld, daarvan zijn de meeste gedownload.

Ik heb gisteravond en vanochtend nog ff gespeeld. De screenshots zijn geupload en komen eraan.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 14:21:35 #182
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_52477078
Ik ben weer verder gegaan met de familie Brandjes (Gijs, Jacky en hun zoon Chris).
Hier een paar screenshots.

Gijs, trotse vader van Chris, wil graag nog een kind:

Jacky heeft zo haar twijfels, omdat het moeilijk te combineren is met haar carriere in de schowbizz. Op weg naar hun werk probeert Gijs haar over te halen:

Gijs is goed in het overreden van iemand. De eerste zwangerschapsverschijnselen zijn al te zien:

Ze hebben een dochtertje, Amy:

......... die groeit als kool:

Chris is ondertussen al een echte vent aan het worden:

En Amy een speels kind:

Jacky's klokt begint te tikken en vindt het gezinsleven toch wel heel erg leuk. Ze besluit samen met Gijs om voor een derde te proberen en het is in een keer raak.

Chris en Amy hebben een broertje erbij, Timo. Chris komt zijn nieuwe broertje bewonderen:

Amy groeit op tot een knappe tiener; wie had dat ooit gedacht met een townie als vader

Timo groeit ook maar door:

Met hulp van Gijs en de kinderen kan Jacky gewoon nog naar haar werk blijven gaan:

zondag 19 augustus 2007 @ 14:02:25 #183
101884 PeRi
Allons-y!
pi_52499187
Zo, ik heb eindelijk het spel weer geïnstalleerd en dit keer Nightlife, Family Fun, Seasons, Glamour Life, Happy Holidays, Celebration en Fashion Stuff erbij gemiept. De rest wilde ik niet. Ik hou het graag simpel .

Alleen het rotte is, ik wil nog niet beginnen met spelen want ik wil eerst downloads hebben en hacks erbij. Maar dat is nog best veel werk en ik heb er helemaal geen zin in dus het gaat sloom, denk dat ik volgende week ergens kan beginnen met spelen .
Whatever I want.
pi_52501146
tvp
  zondag 19 augustus 2007 @ 23:07:46 #185
164423 paufy
love you If you love me :P!
pi_52514845
hayhay ik had effe een vraagje ik probeer al heel lang om een zwangere sim gedownloade kleding an te trekken maar dat lukt niet weet imand mis wat ik kan doen een ik vindt jullie screens egt geweldig
  maandag 20 augustus 2007 @ 15:25:21 #186
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_52529584
Gisteren weer een middagje gesimd, erg leuk.

Ik was weer met die Tombstone of life and death aan het kloten.
Mijn character was ooit alien pregnant geweest en had daar een zoon van gekregen en ik wilde haar eigenlijk zwanger maken van de buurman. Maar ik drukte verkeerd en ze werd zwanger van haar eigen alien-zoon.

Lachen, maar ze stopte niet met bevallen. Na 7 baby's bleef ze gewoon doorgaan.

Toen heb ik haar maar met een cheat tijdelijk gedeleted. daarna is ook het spel blijven hangen
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 20 augustus 2007 @ 16:37:26 #187
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_52532087
whuuuuut hoe tof is dat
ik wil dat mijn sim ook niet stopt met bevallen

hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
(misschien eindelijk weer wat interessants om te spelen )
  maandag 20 augustus 2007 @ 19:19:44 #188
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_52536536
Dat weet ik dus niet.

Met tombstone of l&d kun je wel veel kinderen krijgen in een dag door 'speed up my pregnancy' te doen, maar dat ze gewoon iedere keer opnieuw bevalt, is me nog nooit overkomen eigenlijk.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 20 augustus 2007 @ 22:20:50 #189
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_52542737
ooohzo
dat doe ik altijd met de inSIMenator
  donderdag 23 augustus 2007 @ 22:04:20 #190
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_52633899
Ben al even aan het vechten met de Sims 2 gaan het maken, dus die waar je een bedrijfje kan beginnen. Wie kan me uitleggen hoe je dit het beste doet? Ik had eerst gewoon een zooi van die speelgoed dingen gemaakt maar die kon ik nergens terugvinden, dus ook niet plaatsen in me winkel.. anyway, hoe doe je dit dus op de juiste manier..

En wat doet de insimenator precies?

InSIMenator (UV) v2.6b DEST Edition.rar (263.7 KB, 32347 views)
InSIMenator (UV) v2.6b OBJ Edition.rar (254.6 KB, 25428 views)
InSIMenator (UV) v2.6b SIM Edition.rar (262.9 KB, 47593 views)

hoe wie wat waar
pi_52696522
Nieuwe Special Pack aangekondigd: Teen Style Stuff.

Give your teen Sims everything they need to express their unique style with The Sims 2 Teen Style Stuff! Now your teen Sims can show some attitude with all-new, unique furniture, decor items, fashions and more with three distinct themes-"Goth," "Thrasher," and "Socialite." Give your Sims a new stereo, TV, and other gadgets to keep them up to date and in touch with their friends. Make sure your Sims are always sporting the latest teen fashions including track suits, designer jeans, and yoga outfits. Let your young Sims express themselves in ways only teenagers can!

pi_52708104
ik zit me net te verbazen dat de Sims2 (zonder uitbreidingen) nog steeds 50 euro kost...

Hou het toch nog maar even bij de nietgekochte versie Maar heb vrij veel moeite altijd om die uitbreidingen te laten functioneren... (tjahh verdiend dan ook natuurlijk maar zoveel speel ik nou ook weer niet)

Sinds welke uitbreiding kan je trouwens tweelingen krijgen? wat grappig
pi_52724757
Volgens mij kan dat al vanaf de eerste versie.. als je sim zwanger is kun je in de cheatbalk 'force twins' intikken en dan krijg je gegarandeerd een tweeling . En wat die uitbreidingen betreft, tsja, ik heb er geen moeite mee, maar ik mag er hier niets over zeggen . Voor 60 euro heb je trouwens the Sims 2 deluxe: originele spel + nightlife.
pi_52725878
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 13:43 schreef Chanty87 het volgende:
[afbeelding]Nieuwe Special Pack aangekondigd: Teen Style Stuff.

Give your teen Sims everything they need to express their unique style with The Sims 2 Teen Style Stuff! Now your teen Sims can show some attitude with all-new, unique furniture, decor items, fashions and more with three distinct themes-"Goth," "Thrasher," and "Socialite." Give your Sims a new stereo, TV, and other gadgets to keep them up to date and in touch with their friends. Make sure your Sims are always sporting the latest teen fashions including track suits, designer jeans, and yoga outfits. Let your young Sims express themselves in ways only teenagers can!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Die lijkt me wel leuk!
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 00:27:11 #195
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_52742360
Hmmmm Teen Style Stuff.. niet wild enthousiast.

Ik heb net m'n game volledig geherinstalled (buurt wel gebackupped en meegenomen... en ontdekte dat ik rond de 1000 zelfgemaakte sims in die buurt heb zitten inmiddels ).
heb nu extra geinstalleerd: gaan het maken (wow, wat veel extra bouwmogleijkheden!), H&M-stuff, Celebration-stuff en Glamour life stuff.
Heb net m'n eerste winkeltjes gemaakt (een taartjeswinkel en een fotostudio), maar ik vind het nog wel lastig. Vooral omdat m'n personeel om de haverklap ziek is .

Fotostudio:

Taartjeswinkel:

Ook fijn: na die herinstall lijkt m'n spel ineens met 500MB minder geheugen te kunnen werken?? (heb in totaal 1,5GB, waarvan-ie er 933 gebruikt) Dus het heeft wel degelijk goed gedaan .
pi_52746661
Hoe kan het na zo'n herinstall minder MB geheugen hebben dan eigenlijk? Of is dat een erg stomme vraag?
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:48:40 #197
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_52747523
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 10:08 schreef Purky het volgende:
Hoe kan het na zo'n herinstall minder MB geheugen hebben dan eigenlijk? Of is dat een erg stomme vraag?
Ik heb geen flauw idee, snap er zelf ook niks van. Ik weet iig dat ik doorgaans ver over de 1,5MB zat en dat-ie dus m'n pagefile aanspreekt. Nu bleef-ie netjes onder de 1Gb.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:36:18 #198
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_52748708
hoe doen jullie het nou met die screens? gewoon printscreen en dan ondertussen ook een programma als paint/psp open hebben staan om ze daar in te plakken? (vind dat altijd zoveel gedoe dan )
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:36:04 #199
47102 Elvi
miemkwien
pi_52752638
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:36 schreef sproetjes het volgende:
hoe doen jullie het nou met die screens? gewoon printscreen en dan ondertussen ook een programma als paint/psp open hebben staan om ze daar in te plakken? (vind dat altijd zoveel gedoe dan )
Ik heb Fraps. De gratis versie dus je kan alleen screenshots maken in bmp-formaat. Je zet eerst dat programma aan, dan de Sims en als het goed is zie je dan rechts-onder cijfertjes meelopen (geen idee wat het doet ) en als je op F10 drukt maakt ie n plaatje en zet m in Mijn Afbeeldingen. En dan upload je de plaatjes en dan post je ze hier
pi_52753270
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 14:36 schreef Elvi het volgende:

[..]
en als het goed is zie je dan rechts-onder cijfertjes meelopen (geen idee wat het doet )
Da's de framerate
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')