abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 juli 2007 @ 21:01:40 #101
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_51796140
hahaha geniaal bedacht zoiets moet ik ook maar eens gaan spelen

gaaf haar wat de "vader" heeft trouwens
  dinsdag 24 juli 2007 @ 23:03:34 #102
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_51801543
G*dverd*mme. Een paar maanden lang niet vastgeslagen en nu slaat-ie ineens vast op het kiezen van carrieres voor een huis van 7 man .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_51801600
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 20:55 schreef izzypizzy het volgende:
-knip-
Leuke screens zeg!!! Krijg gelijk zin om te simmen.. as usual...
Nu weet ik meteen waarom ik je de afgelopen dagen niet gesproken heb, je hebt t zeker te druk voor je echte vrienden?!

Ik wil eigenlijk ook wat screens posten, maar ik heb volgens mij alles al gepost

@Vanillivi heb je die link naar die koffietafel nog gezien in het vorige topic??

[ Bericht 3% gewijzigd door Marvellous op 24-07-2007 23:11:02 (stopwoord veranderd) ]
  dinsdag 24 juli 2007 @ 23:24:46 #104
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_51802289
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 23:05 schreef Marvellous het volgende:

[..]

Leuke screens zeg!!! Krijg gelijk zin om te simmen.. as usual...
Nu weet ik meteen waarom ik je de afgelopen dagen niet gesproken heb, je hebt t zeker te druk voor je echte vrienden?!

Ik wil eigenlijk ook wat screens posten, maar ik heb volgens mij alles al gepost

@Vanillivi heb je die link naar die koffietafel nog gezien in het vorige topic??
Hahaha thanx!!!!
Jaja blame het maar weer op mij, m'n sims zijn gewoon een toevlucht omdat m'n echte vrienden undercover zijn! Whahahaha nee maar m'n internet lag er gister de hele dag uit dus ik kon gewoon niet anders dan gaan simmen

Sorry voor de slowchat
Oh yes i did!
pi_51802623
Hm ik zag dat een aantal sites niet in de OP staan (gi of dat een reden heeft?), maar in ieder geval hier nog wat sites die er niet bijstaan (en die jullie wellicht al kennen, maar toch ):

Vanilla Femme
Kamikitten
Just Sims2 (die wenkbrauwen van Barcelonista <3)
Glamorous Lounge
A Sims Catwalk (kan je alleen via deze url bijkomen merk ik net).

Misschien kende iemand ze nog niet & misschien zit er nog wat leuks tussen .
En sorry als ik niet goed gekeken heb en één van bovenstaande links al in de OP staan .
pi_51803711
Hands-on Bon Voyage

Interessant:
- New section in the bodyshop!: accessories: piercings, bracelets, sunglasses.... You can also buy these things in the souvenir shops or find them digging in the floor.
- New types of houses (ex. with Chinese roofs): the new building materials will be available if you visit the holiday lots.
-The beach: oh yes, a real beach with waves included!! Your sims can swim in the water or lay in the sand with their own towel! You can also build sandcastles or look for shells. But be careful with the sun! You can burn yourself!
  woensdag 25 juli 2007 @ 00:49:34 #107
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_51804798
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 19:02 schreef Lotjeb het volgende:
Ik heb nog nooit spontaan een tweeling gehad
Wees btw maar blij van niet, tering wat een werk.. 24/7 bezig met die koters... zijn nu peuter, ze kunnen nog niet lopen en zijn nog niet zindelijk, maar over 2 dagen moeten ze dat wel zijn... denk dat ik aging maar ff uitzet Je hebt een dagtaak om 2 koters voldoende aandacht te geven en dan jezelf en elkaar ook nog.. vind een huis met 2 verdiepingen trouwens nog steeds erg onandig... moet je zoveel heen en weer
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  woensdag 25 juli 2007 @ 01:55:45 #108
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_51805901
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 00:49 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Wees btw maar blij van niet, tering wat een werk.. 24/7 bezig met die koters... zijn nu peuter, ze kunnen nog niet lopen en zijn nog niet zindelijk, maar over 2 dagen moeten ze dat wel zijn... denk dat ik aging maar ff uitzet Je hebt een dagtaak om 2 koters voldoende aandacht te geven en dan jezelf en elkaar ook nog.. vind een huis met 2 verdiepingen trouwens nog steeds erg onandig... moet je zoveel heen en weer
*boolprop testingcheatsenabled true
*shift- klik op baby - Set to birthday
*regel een taart met kaartjes en laat baby die uitblazen.
*en hoppa .

Veeel makkelijker
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 25 juli 2007 @ 09:27:53 #109
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_51808579
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 01:55 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

*boolprop testingcheatsenabled true
*shift- klik op baby - Set to birthday
*regel een taart met kaartjes en laat baby die uitblazen.
*en hoppa .

Veeel makkelijker
ach ja
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  woensdag 25 juli 2007 @ 09:45:41 #110
111641 vanillivi
Meet the Piņatas!
pi_51808924
Leuke screenshots izzypizzy!!

@ Marvellous: ik heb de link gezien . Nog bedankt!
  woensdag 25 juli 2007 @ 10:38:03 #111
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_51810173
Mn eerste huisje

Achterkant

Woonkamer

Keuken

Kinderslaapkamer

Badkamer

Slaapkamer ouders (ik dus ), lelijk dekbedovertrek btw

Zolder (moet nog inrichten, wil dak nog veranderen)

En toen hadden we opeens 2 koters

Ze worden wel snel groot, dit is Noelle

En hier nog een keer.. zemoet nog zindelijk worden.. Papa is daar niet zo blij mee Ze hebben trouwens de nare eigenschap met hun handjes in de grote toiletpot te gaan zitten spetteren

Ook ff in bad, want ze gaan stinken Ik ben btw steeds te laat met de fles geven, krijg die melding dat ze te mager zijn...

Hier Elanor, die moet nog leren lopen...

Als mama dan eindelijk naar bed wilt gaan, is Elanor alweer stiekem de kamer aan het uitkruipen. Gelukkig kunnen ze niet zoals in het echt van de trap vallen Je kan namelijk geen hekje op de achterkant van de standaardtrap plaatsen..

woensdag 25 juli 2007 @ 13:34:21 #112
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_51815514
Hmm.. als ik snapshots maak dan zie ik alleen screenshot.bmp in de Storytelling map staan. In The Sims 2 krijg ik ze wel te zien in het fotoalbum.. hoe kan dit?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 25 juli 2007 @ 13:55:33 #113
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_51816418
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 13:34 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. als ik snapshots maak dan zie ik alleen screenshot.bmp in de Storytelling map staan. In The Sims 2 krijg ik ze wel te zien in het fotoalbum.. hoe kan dit?
Moet je ze in het plakboek zetten en dan bij de wijk kijken waar je inspeelt.. dan staan ez daar als het goed is
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:05:23 #114
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_51844761
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 23:35 schreef hetzusjevan het volgende:
Hm ik zag dat een aantal sites niet in de OP staan (gi of dat een reden heeft?), maar in ieder geval hier nog wat sites die er niet bijstaan (en die jullie wellicht al kennen, maar toch ):

Vanilla Femme
Kamikitten
Just Sims2 (die wenkbrauwen van Barcelonista <3)
Glamorous Lounge
A Sims Catwalk (kan je alleen via deze url bijkomen merk ik net).

Misschien kende iemand ze nog niet & misschien zit er nog wat leuks tussen .
En sorry als ik niet goed gekeken heb en één van bovenstaande links al in de OP staan .
Thanx!! Deze sites kunnen er inderdaad nog bij in de OP, alleen moeten we ff wachten tot het volgende topic geopend wordt aangezien ik ze er niet meer bij kan zetten

Kan jij trouwens wel downloaden vanaf die kamikitten site??? want bij mij staat er telkens als ik iets probeer te downloaden dat ie 'm niet kan openen

@ Vanillivi: Thanx! Jouw screens vond ik ook erg leuk, daardoor kreeg ik weer zin om te simmen

@ Maniack28: Ander dekbedovertrek valt te downloaden die van het spel zelf zijn inderdaad lelijk En aangezien jij 'met jezelf speelt' vroeg ik me af of jij in 't echt ook een hanekam hebt?

[ Bericht 16% gewijzigd door izzypizzy op 26-07-2007 09:10:32 ]
Oh yes i did!
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:38:44 #115
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_51845533
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:05 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

Thanx!! Deze sites kunnen er inderdaad nog bij in de OP, alleen moeten we ff wachten tot het volgende topic geopend wordt aangezien ik ze er niet meer bij kan zetten

Kan jij trouwens wel downloaden vanaf die kamikitten site??? want bij mij staat er telkens als ik iets probeer te downloaden dat ie 'm niet kan openen

@ Vanillivi: Thanx! Jouw screens vond ik ook erg leuk, daardoor kreeg ik weer zin om te simmen

@ Maniack28: Ander dekbedovertrek valt te downloaden die van het spel zelf zijn inderdaad lelijk En aangezien jij 'met jezelf speelt' vroeg ik me af of jij in 't echt ook een hanekam hebt?
Met mezelf speelt... oei, dat klinkt weer lekker... Nee, ik heb geen hanekam, ik heb lang haar (tot mn schouders). Wil eigenlijk al een tijdje een hanekam, maar weet niet of ik het moet doen Mn outfit klopt ook niet echt.. mjah, dit was de enige met kisten en een korte wijde broek En tattoo's heb ik al helemaal niet.
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:43:05 #116
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_51845640
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:38 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Met mezelf speelt... oei, dat klinkt weer lekker... Nee, ik heb geen hanekam, ik heb lang haar (tot mn schouders). Wil eigenlijk al een tijdje een hanekam, maar weet niet of ik het moet doen Mn outfit klopt ook niet echt.. mjah, dit was de enige met kisten en een korte wijde broek En tattoo's heb ik al helemaal niet.
Haha oke Nu kan je vast bij je sim checken of het je staat een hanekam, toch?
Oh yes i did!
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:56:20 #117
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_51845952
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:43 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

Haha oke Nu kan je vast bij je sim checken of het je staat een hanekam, toch?
Ach ja... hij lijkt niet echt Ben slecht in gezichten maken hehe....

Heb wel een (geiten)sik
pi_51848590
Wat moet je ook alweer doen met die downloads wil je ze in het spel kunnen gebruiken?
pi_51859308
In de map EAgames/De sims 2/Downloads zetten. Of wat bedoel je?
pi_51865877
Hm en als je die map niet hebt moet je die dan maken? Heb nl. de sims gedownload..
pi_51880105
Ja die map Downloads zit er niet standaard in geloof ik, maar dan moet je 'm idd gewoon aanmaken (in EA games/De sims 2/) .
pi_51909756
Hm, dat gaat bij dus niet lukken... Heb die map aangemaakt en downloads ingeplaatst, maar komen niet in het spel terecht.. Misschien dan toch omdat ik het spel niet van de cd geīnstalleerd heb..
Maargoed dan speel ik maar zonder downloads...
pi_51909815
Je moet wel de downloads (aangepast materiaal) aanzetten in het spel hč Het is gewoon mogelijk om met downloads te spelen, ookal heb je TS2 niet van de cd-rom's geinstalleerd.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 12:27:35 #124
111641 vanillivi
Meet the Piņatas!
pi_51910527
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 11:40 schreef kontenlikker het volgende:
Hm, dat gaat bij dus niet lukken... Heb die map aangemaakt en downloads ingeplaatst, maar komen niet in het spel terecht.. Misschien dan toch omdat ik het spel niet van de cd geīnstalleerd heb..
Maargoed dan speel ik maar zonder downloads...
Heb je de goede EAgames map gekozen? Dus de EAgames map die in "mijn documenten" staat?
Heb je Downloads met hoofdletter D getikt?
pi_51911490
Eindelijk ook weer eens gespeeld. Gewoon lekker met een plat huis, vind verdiepingen nog steeds niet fijn spelen

Pieter heeft een verhouding met een van de buurvrouwen...

En uiteindelijk gaan ze zelfs trouwen en krijgen ze een kind

Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')