quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:38 schreef Messenga het volgende:
Dat bedoel ik niet. net als je een bad verplaatst, verplaats je dan je hele huis een beetje opzij.
Het is beter om ze op volgorde van release te installeren (ik weet niet of het anders werkt), dus deze volgorde:quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:35 schreef maniack28 het volgende:
Vraagje over de uitbreidingen.. maakt het uit in welke volgorde je ze speelt/installeert? En blijf je gewoon via dezelfde .exe spelen, dwz.. is de uitbreiding een "los" verhaal met een eigen buurt etc of kan je de opties van alle uitbreidingen combineren in 1 buurt?
Dus in feite heb je maar 29 dagen om alle skills te leren en carriere te maken als je met een volwassene begintquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:35 schreef Maraca het volgende:
Een klasse ouderen je kan ook dmv een cheat (aging_off) dat proces uitschakelen en anders idd dat groene spul drinken (let wel dat je hierdoor ook ouder kan worden)
Ik geloof dat dat wel mogelijk is maar dan verlies je alle contacten met de mensen in de buurt waar je sim nu woont. Weet niet meer precies hoe, maar ik weet dat het mogelijk is. Heb het ooit namelijk zelf 1 keer gebruiktquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:51 schreef maniack28 het volgende:
Zo alles draait perfect, nu maar een karakter beginnen. Ik mis trouwens de optie om te verhuizen van buurt, of kan dat wel? Die heb ik nog niet gevonden namelijk..
Sneeuw hoort bij het uitbreidingspakket Seizoenen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:38 schreef Biebijtje het volgende:
haay
ik krijg nooit sneeuw
is dat altijd zo??
x
Alle Pre-order objecten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:32 schreef Elvi het volgende:
Wat is die pre-orderpack? Wat zit daarin?
Leuke foto's!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:23 schreef vanillivi het volgende:
[/url]]
Een mok warme chocolademelk doet wonderen (helaas niet voor haar puisten):
Bedankt!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:46 schreef Étoile het volgende:
[..]
Leuke foto's!
Als je simpuber puisten heeft kan je op de spiegel kiezen voor 'acne creme opsmeren' oid, daarmee gaat het sneller over
Bedankt! Ik ga het huis straks verder inrichten. Nog vier slaapkamers, een hobbykamer en een kelder te gaanquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:19 schreef maniack28 het volgende:
Nice, erg nice!
Edit - Ik zie op jouw plaatje een verhoogde deur, hoe doe je dat? Bij mij blijft hij blaten kan podium niet doorkruisen, als ik een muur bovenop de fundering zet
Maar je hebt je huis toch op een verhoging staan? Bij aankomst moeten ze eerst de trap op, dus dan zit je toch 1 level hoger.. hoe heb jij dat dan "geforceerd". Je zegt dat de verhoogde deur op een fundering is geplaatst, die heb ik net neergelegd en dan geeft hij die melding :squote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:39 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Bedankt! Ik ga het huis straks verder inrichten. Nog vier slaapkamers, een hobbykamer en een kelder te gaan.
Die verhoogde deur is op een fundering geplaatst en m.b.v. de cheatcode boolprop constrainfloorelevation false kan je een split-level woning maken.
Die melding, die jij noemt, heb ik overigens nog nooit gehad. Die podiumblokken gebruik ik alleen als ik een L-vormige trap wil maken. Volgens mij kan je geen deuren op die podiumblokken plaatsen.
Die family creator is ook wel handig!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:39 schreef maniack28 het volgende:
http://mikeinside.modthesims2.com/
Goeie site voor huisjesbouwenDie ben ik ff aant doornemen
Oh die is echt leuk! Ik ben niet uberslecht in namen maar hier staan echt leuke voor- en achternamen in die ik zelf niet snel had bedacht ^^. Ik zit trouwens niet zo te wachten op die nieuwe uitbreiding.. hij lijkt me niet echt superleuk ofzo.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:43 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Die family creator is ook wel handig!Vind het altijd lastig om namen te verzinnen, vooral achternamen
![]()
Dat zijn geen standaard dakkapellen. Ik heb zelf een muur gemaakt met daarop een dak.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:12 schreef maniack28 het volgende:
@vanillivi:
Die dakappel die jij maakt, zijn dat gewoon die standaard dakappelen of heb je zelf een muur gemaakt en daaromheen dak gemaakt. En zo ja, hoe krijg je je dak dan minder schuin? (iemand anders die het weet mag ook antwoorden)
edit2 - zoals hier dus, dak heeft een schuinere (en boven minder schuine) hellingshoek dan de mijne.. ik kan alleen maar hellingen van 45 graden maken
[afbeelding]
Owk, dan moet ik Pets nog ff patchen, want ik kan hem wel gebruiken (tenminste, de cheat werkt), als ik het dak dan sleep laat hij idd een andere helling zien, maar als ik loslaat is het nog steeds 45 gradenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:30 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Dat zijn geen standaard dakkapellen. Ik heb zelf een muur gemaakt met daarop een dak.
Voor de verschillende hellingen gebruik ik de cheatcode IndividualRoofSlopeAngle, hierachter moet je dan een getal invullen (van 15 t/m 75). 45 is de default helling.
Deze cheatcode is alleen te gebruiken als je de uitbreiding Pets hebt en bijbehordende patch hebt geinstalleerd.
Nog iets over die dakkapel: als je door de ramen kijkt zie je het 'grote' dak er doorheen. Normaal gesproken gebeurt dit niet, want als je een dak boven een ander dak plaats, verdwijnt het dak wat eronder ligt. Ik denk dat dat door de verschillende hellingen van de daken komt.
Oja, vergeten erbij te tikkenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:28 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Owk, dan moet ik Pets nog ff patchen, want ik kan hem wel gebruiken (tenminste, de cheat werkt), als ik het dak dan sleep laat hij idd een andere helling zien, maar als ik loslaat is het nog steeds 45 graden
igg tnx
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:52 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Oja, vergeten erbij te tikken. Als je de cheatcode hebt ingetikt en de rooftool hebt geselecteerd, dan houd je ctrl+alt ingedrukt en klik je met je muis op het dak waarvan je de helling wilt aanpassen.
Ik dus welquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:02 schreef Lotjeb het volgende:
Ik heb nog nooit spontaan een tweeling gehad
Vliegeren? Kan dat? HuuuH? Is dat nieuw bij seasons gekomen ofzo? Hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:50 schreef vanillivi het volgende:
Hier nog een paar screenshots:
Na enkele minuten vliegeren, slaat het noodlot toe: Jacky wordt geelektrocuteerd:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Servolien is goed in blussen, ze wonen nog geen dag in hun nieuwe huisje en de stoel staat al in de fik
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |