Ps3-versie: nee denk het nietquote:
Dat is nou juist het probleem, mounten lukt wel, maar als ik het spel opstart, dan geeft die dus een fout aan, dit heb ik ook al geprobeert, hmmz dan even andere No Crack pakken, hopen dat die het dan doetquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:48 schreef SEMTEX het volgende:
Probeer ff een andere no cd-crack, dat had ik nl. ook bij de eerste die ik downloade.
Het zijn meestal .mdf-bestanden die je moet mounten en waarmee je ze zonder cd kunt draaien.
Ik denk dat het meer aan de windows ligt dan aan een nieuwe install...zolang er geen speciale patch uit komt voor deze vervloekte windows, kan ik dus maar bar weinig. Kortom, Vista eraf en XP eropquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:33 schreef dennisw het volgende:
opnieuw installeren kan misschien helpen
Wow lekker vaag danquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:39 schreef Elvi het volgende:
Mn sim vloog gister spontaan in brandHij was buiten de bloemetjes water aan het geven en ineens stond hij in de fik
Eerst dacht ik dat het kwam omdat zn temperatuurmetertje rood was, maar zn huisgenote kwam naar buiten om te rouwen en vloog ook in brand
Die heb ik gelukkig nog kunnen redden met n cheat
maar ik vond het wel raar...
OK, veel succesquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer aan de windows ligt dan aan een nieuwe install...zolang er geen speciale patch uit komt voor deze vervloekte windows, kan ik dus maar bar weinig. Kortom, Vista eraf en XP eropwant vista geeft al genoeg ellende.
[..]
Bedanktquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:37 schreef Marvellous het volgende:
Ik moest ff zoeken, maar ik heb hem gevonden.
http://www.alicefashion.com/m_t_entire.htm
Hij staat linksonder en hij is er ook in het bruin met oranje![]()
Je kan default skintones downloaden (op modthesims bijvoorbeeld). Als je deze in je Downloads map gooit, worden de skintones van al je sims, die de standaard skintone hebben, aangepast. Ik heb volgens mij deze default skintones.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Die townie ziet er goed uit.. Kan je townies een nieuwe skinkleur geven? Ik heb wel zo'n plastisch chirurgie kit gedownload van modthesims2 die je gewoon kan kopen, dus ik pas hun gezichten en make-up met spiegel wel gewoon aan. Maar ik heb weleens screens gezien van townies of andere vaste simmies die een gedownloade skinkleur hadden. Hoe krijg je dat voor elkaar?
Als je het over mijn screenshot hebt:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:10 schreef -Muse- het volgende:
Wat een mooi huis zeg! Met welke addon gebruik jij voor het maken van dat soort huizen? Ik heb zelf The Sims2+seasons maar ik zie een hoop nieuwe dingen daar bij jou..
Die lijkt me wel leuk!quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:43 schreef Chanty87 het volgende:
[afbeelding]Nieuwe Special Pack aangekondigd: Teen Style Stuff.
Give your teen Sims everything they need to express their unique style with The Sims 2 Teen Style Stuff! Now your teen Sims can show some attitude with all-new, unique furniture, decor items, fashions and more with three distinct themes-"Goth," "Thrasher," and "Socialite." Give your Sims a new stereo, TV, and other gadgets to keep them up to date and in touch with their friends. Make sure your Sims are always sporting the latest teen fashions including track suits, designer jeans, and yoga outfits. Let your young Sims express themselves in ways only teenagers can!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb geen flauw idee, snap er zelf ook niks van. Ik weet iig dat ik doorgaans ver over de 1,5MB zat en dat-ie dus m'n pagefile aanspreekt. Nu bleef-ie netjes onder de 1Gb.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:08 schreef Purky het volgende:
Hoe kan het na zo'n herinstall minder MB geheugen hebben dan eigenlijk? Of is dat een erg stomme vraag?
Ik heb Fraps. De gratis versie dus je kan alleen screenshots maken in bmp-formaat. Je zet eerst dat programma aan, dan de Sims en als het goed is zie je dan rechts-onder cijfertjes meelopen (geen idee wat het doetquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:36 schreef sproetjes het volgende:
hoe doen jullie het nou met die screens? gewoon printscreen en dan ondertussen ook een programma als paint/psp open hebben staan om ze daar in te plakken? (vind dat altijd zoveel gedoe dan)
Da's de frameratequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
en als het goed is zie je dan rechts-onder cijfertjes meelopen (geen idee wat het doet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |