Vooral je mannenquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:51 schreef Marvellous het volgende:
SEMTEX je sims zien er echt mooi uit!!!![]()
Er was toch iets van een catwalk of kleding-winkel functie bij ofzo? Anders is het het idd niet zo waard, ook al wil ik ze toch ALLEMAALquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:03 schreef Elvi het volgende:
Ik weet niet of H&M wel de moeiet waard is... Kleding is volop gratis te downloaden en er zit heel veel mooi spul bij...
Ik heb ook een sim die de hele tijd zo staat, wat een suffe houding is dat zeg. lolquote:
Erg suf ja! Niets aan te doenquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:34 schreef Étoile het volgende:
Ik heb ook een sim die de hele tijd zo staat, wat een suffe houding is dat zeg. lol
Hahaha ja dat staat echt lelijk he...maar er is wel wat aan te doen, je sims moet je gewoon niet te lui maken, als ze actief genoeg zijn gaan ze niet zo staan geloof ikquote:
ja dat was denk ik die van mijn screen....je kan het vinden op: http://www.simgedoehns2.de/de/index.htmquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:36 schreef sproetjes het volgende:
tvp
weer sinds een hele lange tijd pogingen gedaan om te gaan simmen
heb steeds een tijdje kunnen spelen, maar het loopt nog steeds wel vast
vroeg me af, zag hier laatst een erg hippe brievenbus staan, weet iemand waar ik die kan downloaden?
jawel, ligt aan hun sterrenbeeld. Als je ze een sterrenbeeld geeft wat niet passief of lui is, maar juist actief, dan doen ze dat nietquote:
De sieraden werkte goed tot ik een paar kapsels had gedownload namelijik. Is er een mogelijkheid om uit te vinden wat het precies is? Of heb ik pech?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:00 schreef Elvi het volgende:
Blauw is een Mesh die verdwenen is... Kunnen 3 dingen zijn:
Heb je per ongeluk sieraden weggegooit?
Of een hack ofzo geïnstalleerd?
En sommige haarstijlen of accesoires overschrijven ook wel es meshes... Dus daar kan het ook nog aan liggen![]()
Je kan de kapsels weghalen... en kijken of ze het dan weer doen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:32 schreef Purky het volgende:
[..]
De sieraden werkte goed tot ik een paar kapsels had gedownload namelijik. Is er een mogelijkheid om uit te vinden wat het precies is? Of heb ik pech?![]()
Ik heb het huis niet zelf gebouwd... I wishquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:38 schreef Purky het volgende:
Edit: Wow Marvellous! Ik zat nog even het vorige topic door te kijken en ik kwam deze screen tegen:
[afbeelding]
Die villa ziet er wel ontzettend gaaf uit zeg! Heb je er meer screens van? En gedownload of zelf gebouwd?
Feel like sharing?![]()
Ik heb met verschillende mensen hierover gesproken (zowel van NVIDIA als ICT-ers) en ze zeiden allebei dat het geen kwaad kon. Na de installatie werd het scherm opeens heel groot! (iconen waren 2x zo groot), maar na het opnieuw opstarten weer normaal. Vervolgens The Sims 2 gestart (seizoenen) en ik heb geen crash problemen meerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:56 schreef sproetjes het volgende:
neeee ik heb ook een GeForce 6700
dan hoef ik het zeker ook niet te proberen
wachten op de officieële versie dan
quote:Hi all,
Because I have problems with my The Sims 2 game (it crashes a lot) I was very happy to read that there was a new (BETA) driver that should be able to prefent this from happening.
But when I try to install the new driver i get the following message (not exact, I had to translate it from Dutch to English)
[en dan dat bericht]
When I look at my computer I see three logo's
- Designed for: Microsoft Windows XP
- Pentium D and
- Graphics by NVIDIA
What can I do?
En volgens de ICT-er heeft het te maken met Bill Gates en extra geld betalen om aan de zogenaamde "logo test" te voldoen .. iig niks om je zorgen over te makenquote:Just press "install anyway".
nothing will happen, its an ordinary message that i got many times...
Weet niet meer wat ik toen allemaal had gedownload... Ik pleur al m'n sieraden wel weg en installeer ze wel opnieuw, heb ik weer wat te doenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:27 schreef Elvi het volgende:
Je kan de kapsels weghalen... en kijken of ze het dan weer doen.
In het kavels & huizenmenu (F2) staat een knop "Kavel naar catalogus verplaatsen"!quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:28 schreef maniack28 het volgende:
...
edit - en hoe kan je meerdere dezelfde huizen plaatsen?
Naar een grotere kavel bedoel je? Nee dat gaat niet!quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:19 schreef Messenga het volgende:
Kan je eigenlijk ook tijdens het spelen je hele huis verplaatsen, ik zit te kloten met de garage.
Nee, gewoon een paar blokjes opzij.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:26 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Naar een grotere kavel bedoel je? Nee dat gaat niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |