Met de fotofunctie in de Sims.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:36 schreef sproetjes het volgende:
hoe doen jullie het nou met die screens? gewoon printscreen en dan ondertussen ook een programma als paint/psp open hebben staan om ze daar in te plakken? (vind dat altijd zoveel gedoe dan)
ah toch!quote:
Je hebt je dingen wel te koop gezet? Stomme vraag misschien maar ik vergat in het begin die items aan te klikken waardoor sims ze dus niet konden kopen (en ik me maar afvragen waarom niemand iets kochtquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:46 schreef koejoeloek het volgende:
Weet iemand hoe je succesvol een bedrijfje kan beginnen? Ik kom er echt niet uit, ik ben speelgoed aan het maken maar me sim verkoopt heul niks..
Ff uit m'n hoofd (zit op m'n werk): te vinden in de map: EA Games/The Sims/Neighborhoods/Neighboorhood1/2/3/4 (weet niet welke jullie gebruiken, daar moet je zelf even achterkomen..) en dan de map storytelling. Staan ze allemaal in full size en in thumbnailsize inquote:Op woensdag 29 augustus 2007 07:48 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ah toch!ik kan ze dan alleen nooit terug vinden?
(ik voel me echt een n00b nu, ik speel al sims 2 vanaf dat het uit is en daarvoor de gewone sims al jaren maar ik weet dit echt niet)
Prijzen met het prijskaartje (en je kunt de prijs ook zelf bepalen... ), idd een verkooppraatje houden (al waardeert de ene sims dat meer dan de andere) en je winkeltje leuk aankleden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:46 schreef koejoeloek het volgende:
Weet iemand hoe je succesvol een bedrijfje kan beginnen? Ik kom er echt niet uit, ik ben speelgoed aan het maken maar me sim verkoopt heul niks..
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:24 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Je hebt je dingen wel te koop gezet? Stomme vraag misschien maar ik vergat in het begin die items aan te klikken waardoor sims ze dus niet konden kopen (en ik me maar afvragen waarom niemand iets kocht). Je sim moet batches verdienen, en verkooppraatjes houden etc.
Je zou 't ook met deze hack kunnen proberen, je kan je sim dan alle gouden badges geven etc.
Kloptquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ff uit m'n hoofd (zit op m'n werk): te vinden in de map: EA Games/The Sims/Neighborhoods/Neighboorhood1/2/3/4 (weet niet welke jullie gebruiken, daar moet je zelf even achterkomen..) en dan de map storytelling. Staan ze allemaal in full size en in thumbnailsize in.
Mod the Simsquote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:24 schreef koejoeloek het volgende:
Wat is nou écht DE gratis download site qua nieuwe sims en objecten?
had ik ook, crasht ie bij het opstarten? Ik heb heel die map met downloads ergens anders neer gezet en telkens wat dingen toevoegen en zo kan je dus zien welke wel en niet werken en welke dus het probleem veroorzaken.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:58 schreef kontenlikker het volgende:
Heerlijk, de sims startte niet meer op, neem aan dat het aan m'n downloads lag..
Dus heb alles moeten verwijderen en ga nou maar eens beginnen met alles op nieuw te downloaden![]()
Nee, hij liep steeds vast..quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:09 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
had ik ook, crasht ie bij het opstarten? Ik heb heel die map met downloads ergens anders neer gezet en telkens wat dingen toevoegen en zo kan je dus zien welke wel en niet werken en welke dus het probleem veroorzaken.
Dat wel, ik ben nu zelf bezig met alle uitbreidingen te installeren, ben benieuwd of het nog beetje soepel blijft lopen allemaalquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:50 schreef kontenlikker het volgende:
[..]
Nee, hij liep steeds vast..
Oh dat was ook een idee geweest haha..
Naja, dan is m'n downloads map ook weer een beetje opgeschoond
Als je ze met behulp van Q-Xpress download en installeerd komen ze gelijk in je spel (bij mij althans) Als ik ze op een andere manier download, willen ze bij mij nooit in het spel te voorschijn komen. Dus ik zou gewoon gebruik maken van Q-Xpress.quote:Op zondag 2 september 2007 19:03 schreef kontenlikker het volgende:
Als je huizen download, komen ze dan meteen in het spel of moet je daar nog iets speciaals voor doen?
quote:Op zondag 2 september 2007 20:53 schreef kontenlikker het volgende:
Hm, das mooi kut dan want Qxpress werkt bij mij niet :p
Als ik huizen download is dat meestal in zo'n zelf installerend bestandje, als je dan klikt installeert ie vanzelfquote:Op zondag 2 september 2007 19:03 schreef kontenlikker het volgende:
Als je huizen download, komen ze dan meteen in het spel of moet je daar nog iets speciaals voor doen?
*even een herhaling van deze vraag want ik vraag 't me ook af.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:09 schreef SnowDoggg het volgende:
Weet hier iemand iets over in welke seizoen je fruit en groenten moet zaaien en oogsten? Dat verschilt toch per soort?
Volgens mij maakt dat niet uit? In je plantenkas kun je gewoon zaaien zoals je wilt, en aan de bomen groeit het vanzelf, mits je de boom goed verzorgdquote:Op zondag 2 september 2007 22:19 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
*even een herhaling van deze vraag want ik vraag 't me ook af.
Op deze site kan je veel van die handige info vinden:quote:Op zondag 2 september 2007 22:19 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
*even een herhaling van deze vraag want ik vraag 't me ook af.
Morgen komt de uitbreiding toch uit?quote:Op woensdag 5 september 2007 11:38 schreef Purky het volgende:
Als ik de walktrough van de Bon Voyage kijk heb ik d'r echt helemaal weer zin in. Heb me nog helemaal niet verdiept in deze uitrbreiding. Nog maar een paar dagen
quote:Op woensdag 5 september 2007 12:59 schreef avotar het volgende:
Ik ben hem nu aan het eh kopen...
Hoop dat ze ehm hem aan de balie snel ingepakt hebben..
Ik ga vanavond ook eens zoeken...quote:Op woensdag 5 september 2007 12:59 schreef avotar het volgende:
Ik ben hem nu aan het eh kopen...
Hoop dat ze ehm hem aan de balie snel ingepakt hebben..
Ja dat vind ik ook wel tof. Verder heb ik alleen nog maar naar de nieuwe meubels etc. gekeken en nieuwe Sims gemaakt.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:29 schreef Chanty87 het volgende:
Ik vind tot dusver alleen die sieraden heel tof![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 06:59 schreef avotar het volgende:
m'n vriendin vond hem wel leuk.
Wel al haar downloads die ze afgelopen weekend gedaan had helemaal naar de klote. Bijna niets werkte meer.
Toch grappig om te zien hoe een mooi fornuis ineens een bank is geworden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |