Je hebt dan geluk dat ik toevallig langs kwam, was eigenlijk andere dingen aan het doen en kon opeens het topic niet meer vinden...quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:19 schreef Vlindur het volgende:
wh00t! Dat duurde lang!
(Ik weet niet hoe het moet)
Vanmiddag zit ze bij C&S.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:18 schreef cosmick het volgende:
What's next? Monique Smit? Misschien maar eens aanvragen.![]()
Ik dacht toch meer aan Roxeanne Hazes...quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:23 schreef cosmick het volgende:
En zoals ik vanmiddag al opperde..
[..]
Vanmiddag zit ze bij C&S.
je zei het iddquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:23 schreef cosmick het volgende:
En zoals ik vanmiddag al opperde..
[..]
Vanmiddag zit ze bij C&S.
De TT-smaken verschillen dus blijkbaar niet vandaag...quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:24 schreef cosmick het volgende:
Ik stond trouwens net op het punt een nieuw topic te openen met de titel "Smaken verschillen".
quote:
Lekker meebléren hier hoor.quote:
Ze draaiden anders wel weer speciaal voor jou U2!quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sorry. Anders was 't een TT met 'tyfuskneuzen' geworden.
Ja, Monique dus.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:23 schreef purplerose het volgende:
omg nog een smit telg die zingt (kweelt)
quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Begrijp jij 't? Piratenmuziek op 3FM. [afbeelding]
Johnny Depp was wel weer een grappige piraat natuurlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:31 schreef purplerose het volgende:
[..]een echte (goeie) piraat is er niet meer geweest sinds Veronica op de boot zat
Iddquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Johnny Depp was wel weer een grappig piraat natuurlijk.
Ik denk dat iedereen massaal is gevlucht voor C&S... of ze zijn gewoon aan het eten, dat kan ook natuurlijk.quote:
Vannacht was je er al klaar voor en je zit NU AL in de studio. Je hebt wel zin in die nachtuitzendingen zeg.quote:
Staat er niet nog toevallig een PALLET op de gang?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:11 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Nee, de koekjes zijn op!
Misschien moet je even een fax sturen naar Domien.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:13 schreef Maricha het volgende:
Nou gesjellig.... waar blijft die koffie nou?
Naja, de oude Nokia Communicator kon dat geloof ik, maar de nieuwe versie (E90) die binnenkort uitkomt kan dat niet meerquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Misschien moet je even een fax sturen naar Domien.![]()
Die nieuwerwetse mobieltjes kunnen bijna alles, behalve faxen ontvangen. Best vreemd eigenlijk...
Ik heb net een heerlijke espresso gezetquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:13 schreef Maricha het volgende:
Nou gesjellig.... waar blijft die koffie nou?
Hej D.Rose!quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:10 schreef MichielV het volgende:
Drie op een rij!
Damn, blew my cover!quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Veenstra is stiekem een kloon van D.Rose.
Dank!quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, mooi roze is niet lelijk.
quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veenstra is stiekem een kloon van D.Rose.
quote:
Blijer word ik nog steeds van Love it when you call....maar deze ook hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:40 schreef Toad het volgende:
The Feeling!
Maricha, Sirolf en ondergetekende zijn ook weer blij.
chatsletje!!!quote:
en met elkanderquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:52 schreef Toad het volgende:
Hehe, die belgische 2 dames vonden het wel gezellig MetMichiel.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:44 schreef purplerose het volgende:
ik ben ook weer thuis lievjes
speciaal snel gefietst voor Michiel!
Ah, ben jij dat!quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:59 schreef Toad het volgende:
Waarom staat opeens Mahalageasca in m'n Winamp.
Ik heb al hun platen!quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:59 schreef Toad het volgende:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:02 schreef Againzender het volgende:
radio staat wat zacht omdat ons zoontje niet wil slapen. hoorde over de babyfoon de hele tijd: "Papa jadio! Papa jadio!"
die hoeft niet in mijn winamp, die zit al in mijn hoofdquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:59 schreef Toad het volgende:
Damnquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:04 schreef Siegfried het volgende:
Stroopwafels
Laat ik die nu net voor me hebben liggen
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:04 schreef Siegfried het volgende:
Stroopwafels
Laat ik die nu net voor me hebben liggen
Met nootjesquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel een lekker groot stuk pure chocolade naar binnen werkt.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:07 schreef purplerose het volgende:
Gelukkig lust ik geen pure sjokoen vind ik stroopkoeken weer lekkerder als stroopwafels, maar zo een grote hete dampende stroopwavel van de markt vandaan is
en een zakje koekkruimels natuurlijk
is op zich wel een goeiequote:Op woensdag 11 juli 2007 20:09 schreef Sirolf het volgende:
Wie request er straks even iets van The Amazing Stroopwafels?![]()
ik ga daarna asap slapen is de bedoeling. Dat zal wel weer een uur of 1 worden dan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoe lang doe jij wel niet over het opeten van een pizza dan!![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ga daarna asap slapen is de bedoeling. Dat zal wel weer een uur of 1 worden dan.
Tot straks dan maar![]()
Tot morgenochtend, uurtje of 4 dus?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ga daarna asap slapen is de bedoeling. Dat zal wel weer een uur of 1 worden dan.
Tot straks dan maar![]()
Againzender is stiekem het alter-ego van Domien, want die moet vannacht tussen 4 en 6 weer aan de slag.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:11 schreef purplerose het volgende:
om 20.00 slapen? hebbie nachtdienst ofzo?
Lookin' right trough me, Sirolf!quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Againzender is stiekem het alter-ego van Domien, want die moet vannacht tussen 4 en 6 weer aan de slag.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:24 schreef ChatGirl het volgende:
Iemand een worstenbroodje?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:24 schreef ChatGirl het volgende:
graag, lekkahquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:24 schreef ChatGirl het volgende:
huh?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een avond op stap met Maricha zal wel een te hoog gegrepen wens zijn hè?
Jawel dus......was ff aan de telefoon.......quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Je hebt V's oproep voor wensen voor Leuk is anders toch niet gemist hè?
dat viel dus nogal tegenquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:50 schreef Sirolf het volgende:
Zo, request alvast met een e-meeuw naar Hilversum gegooid.
als dat ventje hier zo blijft slapen moet dat wel lukkenquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Tot morgenochtend, uurtje of 4 dus?
Doe dan maar een nummer in het Duits, vind ik beter te pruimen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:52 schreef cosmick het volgende:
Komt er niet eens een nieuwe plaat uit van Hotel Tokio?
Oei...bijna weer papa dus...spannend!quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
als dat ventje hier zo blijft slapen moet dat wel lukken
En als de vliezen bij mijn vrouw nu opeens breken ben ik dan ook nog wel wakker
Maar ik ben van plan pas tijdens Giel wakker te worden
Ik hoop in het request uurtje!quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat viel dus nogal tegennu weer in de keuken om stokbrood te bakken, en de nodige Franse kaas daarmee te verorberen
zeker spannend, maar gelukkig hebben we al een mooie badeendquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:57 schreef Maricha het volgende:
[..]
Oei...bijna weer papa dus...spannend!
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:03 schreef Sirolf het volgende:
Zometeen Mahalageasca (zal wel een spelfout gemaakt hebben daarin).
![]()
![]()
Aardige lui van Within Temptation, maar het is niet mijn muziekquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:11 schreef purplerose het volgende:
Daar gaan we guys, voetjes van de vloerrrrrrrrrrrrrr
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:12 schreef D.Rose het volgende:
he, de hele discussie gemist vanmiddag zie ik
Gelukkig hebben we de tekst nog.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:12 schreef D.Rose het volgende:
he, de hele discussie gemist vanmiddag zie ik
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf] smilie-trompet speelt [afbeelding] [afbeelding
Zet er ff een paarquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:12 schreef D.Rose het volgende:
wat een waardeloos nummer is dit trouwens
*nieuwe discussie uilokt
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vind vooral de tekst zo enorm sterk!
De tekst?! Nooit meer wat van gehoord!quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vind vooral de tekst zo enorm sterk!
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zet er ff een paarbij. Succes verzekerd.
okquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zet er ff een paarbij. Succes verzekerd.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De tekst?! Nooit meer wat van gehoord!![]()
lekkere sjokodipquote:
Die houden toch alleen van Tokio Hotel?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarschijnlijk was de belster een jaar of 15.
Ook van andere makkelijke deuntjes. Blijkbaar.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:18 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die houden toch alleen van Tokio Hotel?
Bijna goed, de 'grote almachtige muziekcomputer' heet Dalet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:17 schreef Toad het volgende:
Ook maar weer 'ns meegedaan met de request. Maar ik vrees dat ze niet in dales (zo heet die grote muziekcomputer toch?) staat.
Volgens mij kan je als videostream beter http://www.fireplacetv.nl/ opzetten, want je raakt een beetje gefrusteerd van de 3FM webcam...quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godver, die Corton kan Maricha wel zoenen.
mmmmmmquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godver, die Corton kan Maricha wel zoenen.
Ien!quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:17 schreef Toad het volgende:
Ook maar weer 'ns meegedaan met de request. Maar ik vrees dat ze niet in dales (zo heet die grote muziekcomputer toch?) staat.
whehequote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee, ik wilde er gewoon per sé een smilie bij hebben denk ik.
Ik denk zo'n steen:quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:25 schreef purplerose het volgende:
onder welke steen woon je als je deze niet kent?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Goo Goo Dolls. Slide.
Lekker plaatje!
Ik heb alleen m'n requestje nog niet langs horen komen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Goo Goo Dolls. Slide.
Lekker plaatje!
Bijna: Daletquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:17 schreef Toad het volgende:
26 minutes left.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb alleen m'n requestje nog niet langs horen komen.
Blue Lagoon - Break My Stride dus![]()
Mwah. Iris blijft ook erg prettigquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:34 schreef cosmick het volgende:
Ah gaaf!!! 8 triljoen keer leuker dan Iris imo
Eerder gevalletje niet naar me luisteren als ik je instructies geef.....quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:33 schreef Sirolf het volgende:
Kleine productie- en techniek-probleempjes met de popkwis.
Ochja, kan gebeuren.
* Sirolf pakt Giels geluidenmachine erbijquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:36 schreef cosmick het volgende:
Weer Starlight???
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Natuurlijk, draai dat godvergeten fucking Starlight nog maar een keer..
Doe je dat nou met opzet, M.?![]()
My thoughts exactly. Wel een leuk nummer, maar Muse heeft zoveel andere mooie nummers.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tsja, als iemand Nothing Else Matters en/of Metallica niet kan opnoemen, zit er niet heel veel meer dan stro en wat Starlight in haar hoofd.
Tsja, reserve-kandidaat hè?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een doos. En dan ook nog een kutplaat aanvragen.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Cosmick! Cosmick!quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:40 schreef cosmick het volgende:
Veenstra Veenstra.
Als je een muzikale klassieker als Nothing Else Matters niet weet ...........quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maar nu even serieus, laat ik nog maar even op de TT wijzen. Misschien wist deze kandidaat wel weer heel erg veel over een andere muzieksoort (bijvoorbeeld hoe de zanger van Muse heet, om maar een voorbeeld te noemen).
Nooit meer wat van gehoordquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:43 schreef Toad het volgende:
*wegduikt
Ja, van vreugde omdat je weet dat ie dan afgelopen is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:43 schreef Toad het volgende:
Leuk nummer hoor.
Dat einde ook he? Kan je zo lekker meebleren.
*wegduikt
Zij doet ook niet lief tegen onsquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:42 schreef Maricha het volgende:
Doe eens lief! Dit is gewoon de request van de popkwis-deelnemer!
Niet iedereen vind dat nu eenmaal een klassieker. Sommige mensen zullen ook dat nummer heus wel superslecht vinden (zoals de mensen die enkel naar RnB enzo luisterenquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je een muzikale klassieker als Nothing Else Matters niet weet ............ Muzikale opvoeding! Prima taak voor 3FM in plaats van deze bagger te draaien.
Zij terroriseert ons toch ookquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:42 schreef Maricha het volgende:
Doe eens lief! Dit is gewoon de request van de popkwis-deelnemer!
quote:
iets slecht vinden en iets niet kennen zijn 2 verschillende dingenquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niet iedereen vind dat nu eenmaal een klassieker. Sommige mensen zullen ook dat nummer heus wel superslecht vinden (zoals de mensen die enkel naar RnB enzo luisteren).
R_J je lijkt Sunchaser welquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, gelukkig wordt Starlight gevolgd door een juweeltje uit de Nederlandse muziekgeschiedenis..
Owja, die mensen bestaan nog echt ookquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niet iedereen vind dat nu eenmaal een klassieker. Sommige mensen zullen ook dat nummer heus wel superslecht vinden (zoals de mensen die enkel naar RnB enzo luisteren).
Wees blij dat het geen Lange B en Ali Baas isquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, gelukkig wordt Starlight gevolgd door een juweeltje uit de Nederlandse muziekgeschiedenis..
R_J zit oeverloos te zeurenquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Is Roel ook een dikkertje met een spraakgebrek dan?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Is Roel ook een dikkertje met een spraakgebrek dan?
't Is allemaal met een vettequote:Op woensdag 11 juli 2007 21:47 schreef Sirolf het volgende:
Wat een gezelligheid hier weer...
Kom op mensen, doe es lief.![]()
en danquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:47 schreef Sirolf het volgende:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:47 schreef Sirolf het volgende:
In het geval van Starlight was ik dat iig ookquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik bedoel 't allemaal heel serieus hoor!.
Ik hoop snelquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:48 schreef Toad het volgende:
Wanneer wordt Corton lid van het FOK!Forum?
Corton weet niet hoe een pc werkt, of hij is gewoon te luiquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:48 schreef Toad het volgende:
Wanneer wordt Corton lid van het FOK!Forum? En Lois?
En Giel en Fleur en Jurgen en Paul en ...
Je kan 'm nu natuurlijk ook gewoon mailen...quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik hoop snelkan ik hem een pm sturen
LavaLamp!
We rammen die band gewoon door hun strot naar binnen tot ze hem draaien!quote:
Corton is te druk met Maricha zoenen te gevenquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Corton weet niet hoe een pc werkt, of hij is gewoon te lui
It wasn't mequote:Op woensdag 11 juli 2007 21:49 schreef Toad het volgende:
[..]
![]()
Dit topic zit vol met klonen van Michiel, Domien en Maricha.![]()
Dan sta ik tussen alle andere honderden sloeries inquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan 'm nu natuurlijk ook gewoon mailen...
Het leven is soms zo makkelijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die beantwoord ie nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tonic draaien? Da's niet zo moeilijk hoor...quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
We rammen die band gewoon door hun strot naar binnen tot ze hem draaien!![]()
Weet je zeker dat die geboort datum in je profiel klopt?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:53 schreef purplerose het volgende:
Naja, als er weer nieuw seizoen van club3voor12 start kan ik hem live gaan bekijken en kusje op zn wang gevenhihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |