Nooit meer wat van gehoordquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:43 schreef Toad het volgende:
*wegduikt
Ja, van vreugde omdat je weet dat ie dan afgelopen is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:43 schreef Toad het volgende:
Leuk nummer hoor.
Dat einde ook he? Kan je zo lekker meebleren.
*wegduikt
Zij doet ook niet lief tegen onsquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:42 schreef Maricha het volgende:
Doe eens lief! Dit is gewoon de request van de popkwis-deelnemer!
Niet iedereen vind dat nu eenmaal een klassieker. Sommige mensen zullen ook dat nummer heus wel superslecht vinden (zoals de mensen die enkel naar RnB enzo luisterenquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je een muzikale klassieker als Nothing Else Matters niet weet ............ Muzikale opvoeding! Prima taak voor 3FM in plaats van deze bagger te draaien.
Zij terroriseert ons toch ookquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:42 schreef Maricha het volgende:
Doe eens lief! Dit is gewoon de request van de popkwis-deelnemer!
quote:
iets slecht vinden en iets niet kennen zijn 2 verschillende dingenquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niet iedereen vind dat nu eenmaal een klassieker. Sommige mensen zullen ook dat nummer heus wel superslecht vinden (zoals de mensen die enkel naar RnB enzo luisteren).
R_J je lijkt Sunchaser welquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, gelukkig wordt Starlight gevolgd door een juweeltje uit de Nederlandse muziekgeschiedenis..
Owja, die mensen bestaan nog echt ookquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niet iedereen vind dat nu eenmaal een klassieker. Sommige mensen zullen ook dat nummer heus wel superslecht vinden (zoals de mensen die enkel naar RnB enzo luisteren).
Wees blij dat het geen Lange B en Ali Baas isquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, gelukkig wordt Starlight gevolgd door een juweeltje uit de Nederlandse muziekgeschiedenis..
R_J zit oeverloos te zeurenquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Is Roel ook een dikkertje met een spraakgebrek dan?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Is Roel ook een dikkertje met een spraakgebrek dan?
't Is allemaal met een vettequote:Op woensdag 11 juli 2007 21:47 schreef Sirolf het volgende:
Wat een gezelligheid hier weer...
Kom op mensen, doe es lief.![]()
en danquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:47 schreef Sirolf het volgende:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:47 schreef Sirolf het volgende:
In het geval van Starlight was ik dat iig ookquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik bedoel 't allemaal heel serieus hoor!.
Ik hoop snelquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:48 schreef Toad het volgende:
Wanneer wordt Corton lid van het FOK!Forum?
Corton weet niet hoe een pc werkt, of hij is gewoon te luiquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:48 schreef Toad het volgende:
Wanneer wordt Corton lid van het FOK!Forum? En Lois?
En Giel en Fleur en Jurgen en Paul en ...
Je kan 'm nu natuurlijk ook gewoon mailen...quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik hoop snelkan ik hem een pm sturen
LavaLamp!
We rammen die band gewoon door hun strot naar binnen tot ze hem draaien!quote:
Corton is te druk met Maricha zoenen te gevenquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Corton weet niet hoe een pc werkt, of hij is gewoon te lui
It wasn't mequote:Op woensdag 11 juli 2007 21:49 schreef Toad het volgende:
[..]
![]()
Dit topic zit vol met klonen van Michiel, Domien en Maricha.![]()
Dan sta ik tussen alle andere honderden sloeries inquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan 'm nu natuurlijk ook gewoon mailen...
Het leven is soms zo makkelijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die beantwoord ie nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tonic draaien? Da's niet zo moeilijk hoor...quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
We rammen die band gewoon door hun strot naar binnen tot ze hem draaien!![]()
Weet je zeker dat die geboort datum in je profiel klopt?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:53 schreef purplerose het volgende:
Naja, als er weer nieuw seizoen van club3voor12 start kan ik hem live gaan bekijken en kusje op zn wang gevenhihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |