Weet ikquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:33 schreef wolfrolf het volgende:
Nee dat vind ik ZEKER niet gek.
Daarom zeg ik het ook niet
het was onvermijdelijk dat ik ergens een fout maaktequote:
dankje beebquote:
tsssss moet ik gaan zoeken enzo, ik heb alles op 1 pagina, doe es copy-pastenquote:
tofquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:52 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik ben erals het uitkomt met werk enzo
nee tuurlijk nietquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:53 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
oja ik ga niet voor corton trouwens![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:52 schreef Toad het volgende:
Sirolf man, wat doe je me aan. Ik zit nu weer te kijken naar een rood pakje.
Ik geef je later vandaag ff die French Kiss hoor.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:08 schreef purplerose het volgende:
jeweettochpaultjuh
Suzzzzzzzzzzzzzzzanne
Woeh! thx!quote:[Op zaterdag 23 juni 2007 02:10 schreef cosmick het volgende:[/b]
[..]
Ik geef je later vandaag ff die French Kiss hoor.
euhhhquote:
Ik ben er toch altijd donderdag en vrijdagnachtquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:11 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wat doe jij hier zo laat eigenlijk nog?
weet ik veel, ik ben er dan nooitquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ben er toch altijd donderdag en vrijdagnacht
zijn geboer was idd goed te horen
owquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:18 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
weet ik veel, ik ben er dan nooit
Tot 7quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:01 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
alles ok, mooi gebouw van de gasunie
hoe lang komt michiel zo?
Willem frederik wortelkanaal ofzo zekerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:10 schreef Siegfried het volgende:
Giel zit veel op Fok, alleen niet actief.
Of naja, niet met een username die ons bekend is.
Diederik Wortelvinkquote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:11 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Willem frederik wortelkanaal ofzo zeker
ik krijg het er warm van, wat jijquote:
ja die dusquote:
Dat je dat vragen moetquote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:15 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik krijg het er warm van, wat jij
het was idd iets met wortelsquote:
* purplerose zet je onder de ventilator boven mijn bedquote:
Ik schrok ook even.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:18 schreef Siegfried het volgende:
Sunshine.. Ik was al bang voor chaser..![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:18 schreef Siegfried het volgende:
Sunshine.. Ik was al bang voor chaser..![]()
juistquote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:20 schreef Siegfried het volgende:
Jammer dat >4u niet op uitzendingemist komt
ze flipte hem echt jaquote:
Het meeste dat je zag was een grote rooie gloedquote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:26 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
ze flipte hem echt jawas het een aantrekkelijk meisje?
niet dat dat me ervan weerhield het warm te krijgen ofzoquote:
Inderdaad. Buitenlanders hebben daar ook een handje van trouwensquote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:32 schreef Toad het volgende:
'Echt irritant, van die mensen die bij het minste geringste beledigd zijn enzo.
werkt niet, zit op m'n werk en ga niks qua drivers installeren ofzoquote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:45 schreef Siegfried het volgende:
Beter.. ik heb een klein stukje stream..
Waarom kun je de webcam niet aanzetten?
Truste toad!!quote:
werkze beebquote:
ayequote:
indeedquote:
quote:
Daarom zit ik nu aan een heerlijke kaas/pesto/sambal tostiquote:Op zaterdag 23 juni 2007 05:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
ik begin nu echt fucking moe te worden ,altijd moeilijk moment, als het alweer licht wordt
Ik zag vannacht op tv (nooit geweten dat ze 's nachts radioprogramma's uitzenden) wel dat ie ene Monique aan de lijn had die zich ooit eens had laten uitwonen door Handyman. En dat gesprek duurde nogal lang vond ik.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 09:28 schreef Glacier het volgende:
Wat was er nou met Giel aan de hand vannacht?
Er staat iig wel een Monique tussen..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:09 schreef Glacier het volgende:
cosmick: die Monique is ook opgenomen enzo?
Onweer nu in Zwollywood. Damn, schrok me dood net. KABOOOEAAAAAM!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:57 schreef Glacier het volgende:
* Glacier hoopt dat het droog is als hij zo naar het station gaat
Ga je er dan weer bovenop zitten...?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:57 schreef Glacier het volgende:
* Glacier hoopt dat het droog is als hij zo naar het station gaat
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:55 schreef borisz het volgende:
nick kamen op de radio
oh sorry ik luister rick van v
Ik hoorde het.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgende week is Ancilla er weer, so watch out Toad!
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Onweer nu in Zwollywood. Damn, schrok me dood net. KABOOOEAAAAAM!
eejjjjjjquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:28 schreef D.Rose het volgende:
Heb mijn MetMichielBadeendSleutelhanger ontvangen
dat ene hequote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:49 schreef Marc63 het volgende:
Heya!
Sinds wanneer staat dit op de 3fm-playlist?
Dat nummer staat op d'r weblog.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:49 schreef Marc63 het volgende:
Heya!
Sinds wanneer staat dit op de 3fm-playlist?
Ik ben ontwaakt en checkt pm.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:18 schreef cosmick het volgende:
Purplerose, als je ontwaakt bent uit je coma, check your pm.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:49 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
onder m'n parapluutje uutj uujtje eje jejejjeejje
Check againquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:35 schreef purplerose het volgende:
oe!!! Cosmick
Little louie met french kiss
edit: ik krijg 404 error
sorrie ik was nog niet goed wakkerquote:
Same here. Maar wel pasta die ik al eerder deze week gemaakt had. Met de AH Italiaanse groentemixquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:00 schreef purplerose het volgende:
het gaat pasta uit de ping worden guys
nou, veel plezier ermeequote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:00 schreef purplerose het volgende:
het gaat pasta uit de ping worden guys
hier wordt het zalm-uit-de-oven met pasta en groene asperges.quote:
Oe, da's ook nie verkeerd.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ga de burrito's maar een klaar maken
klinkt ook al niet verkeerdquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
hier wordt het zalm-uit-de-oven met pasta en groene asperges.
Geef ik een gilquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Cool hè. Als je nog meer houseklassiekers zoekt....
Yeah. Toen was het nog housequote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:09 schreef purplerose het volgende:
[..]
Geef ik een gil
Zelfs de house van vroegah was beter
de naam nu is "bagger"quote:
Ah, vannacht belde iemand met die tip door en giel zette hem gelijk op de bbc, kregen we uiteraard die kut apen tezienquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:12 schreef Toad het volgende:
Tip voor de saaiterdagavond op 3FM:
Glastonbury 2007 BBC2, BBC3 & BBC4
Sluit ik mij graag bij aan! deze versie van Aint got no is zoveel beter dan die vreselijke Groovefinder remix.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:17 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
dit is toch gewoon veel mooier dan al die remakes
Tuurlijk! Eric Corton weet wel wat goed is.quote:
Wat ik je blaf!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tuurlijk! Eric Corton weet wel wat goed is.
Over slechte remixes gesproken.. geef mij maar het origineel van Breakfast in America.
maassluis, omgeving rotterdamquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:46 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
waar i shier?
ik in delft nauwelijks, werd er wel nat van
Ik woon aan een buitenweg, maar het hoort bij Tollebeek( in de Noordoostpolder)quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:46 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
waar i shier?
ik in delft nauwelijks, werd er wel nat van
http://www.3fm.nl/page/3fm_programma/dag/zondagquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:15 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wat is er vannacht tussen zeg 12 uur en 6 uur op radio 3? ik weet dat het wel ergens op de 3fm stie staat maar jullie weten het vast sneller
Wat dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Cool hè. Als je nog meer houseklassiekers zoekt....
felixquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:37 schreef IedeK. het volgende:
Waterhozen/ Beginnende waterhozen die ik vanmiddag heb gefotografeerd hier boven het IJsselmeer.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie: De atmosfeer staat op ontploffen #214 Waterhozen FTW!
jammer, dat ga ik mooi niet luisterenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/page/3fm_programma/dag/zondag
Ah ok, dan weet ik dat het niet aan de lijn of mijn pc ligt thx!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:41 schreef -Hans- het volgende:
Diergaarde is trouwens in de stu-stu studio
purplerose -> Jup ! veel zonlicht in de studio
wie heb je nou op de lijst ?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:41 schreef purplerose het volgende:
Hans! Wat denk je van me oproepje (animo check) voor club 3voor12 meet(je)
Toad, kon jij nou ook op lijst als geinteresseerde?
Staat in de OPquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:47 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
wie heb je nou op de lijst ?
Ow! Dan waren jullie het vannacht! Ik wist dat ik er 2 bij moest zettenquote:
Heb het net gelezen en hartstikke leuk initiatief, maar dat is dan toch op een doordeweekse dag? Moet vanuit Grunn komen dus dan moet ik wel een vrije dag nemen en ik weet niet of dat gaat lukken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:41 schreef purplerose het volgende:
Hans! Wat denk je van me oproepje (animo check) voor club 3voor12 meet(je)
Toad, kon jij nou ook op lijst als geinteresseerde?
Thanks !! maar zit er nog even aan te denken om richting de Grote Markt te gaan waar al enkele oranje supporters staan. Finale EK onder de 21 is namelijk hier in Grunn.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:50 schreef purplerose het volgende:
Hans: om 20.00 zend 3voor12 webtv Editors in melkweg uit
Uiteraard bekijken we dat per keer zeg maar, we kijken gewoon welke bandjes er die keer dan spelen en dan beslis je zelf of je gaat of niet. Dus de ene keer zijn met zn 3 en de andere keer misschien met zn 6.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb het net gelezen en hartstikke leuk initiatief, maar dat is dan toch op een doordeweekse dag? Moet vanuit Grunn komen dus dan moet ik wel een vrije dag nemen en ik weet niet of dat gaat lukken.
ik vond het ook goed om aan te horenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Charlie Dée klinkt niet verkeerd.
Best leuk, maar dat accent.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Charlie Dée klinkt niet verkeerd.
wanneer begint het nieuwe seizoen dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:58 schreef purplerose het volgende:
[..]
Uiteraard bekijken we dat per keer zeg maar, we kijken gewoon welke bandjes er die keer dan spelen en dan beslis je zelf of je gaat of niet. Dus de ene keer zijn met zn 3 en de andere keer misschien met zn 6.
Geen idee, de boel in de gaten houden dusquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:12 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
wanneer begint het nieuwe seizoen dan?
VOEBALLLLLUUUUUUUUHquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |