spam slotjequote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:38 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie is er zo stoer, hier het stoere topic wie Giel gaat belen bij radio 3
op 0909-1336
Dit is geen baggerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Stop eens met baggeren paultjuhhh
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dit is geen bagger
Dit is doen durf of waarheid achtig iets
Hey fiets, you look blue, you've got the bluess?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Stop eens met baggeren paultjuhhh
Hou je het centraal danquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dit is geen bagger
Dit is doen durf of waarheid achtig iets
KLB, ONZ, wat zie ik niet wat er wel is?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hou je het centraal danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Hier dusJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
de dokter vroeg nog naar jequote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:43 schreef MissHobje het volgende:
Nu even nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja jij doequote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:43 schreef MissHobje het volgende:
Nu even nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neee paultjuhhh is stout bezig hij mag niet forumbreed baggerenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
KLB, ONZ, wat zie ik niet wat er wel is?
Hoer, zeker NB vergeten hèom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forumbreed? is dat de nieuwe internet-vloerbedekking term?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neee paultjuhhh is stout bezig hij mag niet forumbreed baggerenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
NBom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, dat is je moederquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:48 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Forumbreed? is dat de nieuwe internet-vloerbedekking term?
Jeweetsquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:48 schreef paultjuhhh het volgende:
SF weet the rules
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, dat is je moederom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja dat is nieuw van ola
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop