Diederik Wortelvinkquote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:11 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Willem frederik wortelkanaal ofzo zeker
ik krijg het er warm van, wat jijquote:
ja die dusquote:
Dat je dat vragen moetquote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:15 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik krijg het er warm van, wat jij
het was idd iets met wortelsquote:
* purplerose zet je onder de ventilator boven mijn bedquote:
Ik schrok ook even.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:18 schreef Siegfried het volgende:
Sunshine.. Ik was al bang voor chaser..![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:18 schreef Siegfried het volgende:
Sunshine.. Ik was al bang voor chaser..![]()
juistquote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:20 schreef Siegfried het volgende:
Jammer dat >4u niet op uitzendingemist komt
ze flipte hem echt jaquote:
Het meeste dat je zag was een grote rooie gloedquote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:26 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
ze flipte hem echt jawas het een aantrekkelijk meisje?
niet dat dat me ervan weerhield het warm te krijgen ofzoquote:
Inderdaad. Buitenlanders hebben daar ook een handje van trouwensquote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:32 schreef Toad het volgende:
'Echt irritant, van die mensen die bij het minste geringste beledigd zijn enzo.
werkt niet, zit op m'n werk en ga niks qua drivers installeren ofzoquote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:45 schreef Siegfried het volgende:
Beter.. ik heb een klein stukje stream..
Waarom kun je de webcam niet aanzetten?
Truste toad!!quote:
werkze beebquote:
ayequote:
indeedquote:
quote:
Daarom zit ik nu aan een heerlijke kaas/pesto/sambal tostiquote:Op zaterdag 23 juni 2007 05:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
ik begin nu echt fucking moe te worden ,altijd moeilijk moment, als het alweer licht wordt
Ik zag vannacht op tv (nooit geweten dat ze 's nachts radioprogramma's uitzenden) wel dat ie ene Monique aan de lijn had die zich ooit eens had laten uitwonen door Handyman. En dat gesprek duurde nogal lang vond ik.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 09:28 schreef Glacier het volgende:
Wat was er nou met Giel aan de hand vannacht?
Er staat iig wel een Monique tussen..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:09 schreef Glacier het volgende:
cosmick: die Monique is ook opgenomen enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |