quote:Op zondag 17 juni 2007 18:54 schreef jovink het volgende:
die hype beast rommel wordt niet doorgelinkt kzal straks wel ff een platje fixen maar die bovenste lijken me dan vrij fake idd of ik heb dr geen verstand van kan ook nog.
quote:Op zondag 17 juni 2007 19:22 schreef Modus het volgende:
Ik weet welke je bedoelt. Er zijn korte tijd 2 polka AM1s uitgebracht:
Er zijn nog zat andere manieren om er aan te komen dan via een Chinese eBay seller.
Er zijn genoeg sneakers in maat 47 hoor. Ik zie iig vaak Jordans in maat 47. En (SB) dunks zie ik ook wel eens in maat 47.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:56 schreef mike4141 het volgende:
ik zit altijd in dit topic te geilen op al die vette sneakers
maar ik heb dus maatje 47
= no go (voor sneakers) ?, draag atm alleen nette heren-schoenen
Maat van me heeft ook size13 en die is nog nooit zo blij geweest met het aanbod in schoenen sinds hij wat meer exclusievere sneakers ging kopen.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:56 schreef mike4141 het volgende:
ik zit altijd in dit topic te geilen op al die vette sneakers
maar ik heb dus maatje 47
= no go (voor sneakers) ?, draag atm alleen nette heren-schoenen
Ok, ff gechecked.. weet wel wat ik wil..quote:Op zondag 17 juni 2007 22:01 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Er zijn genoeg sneakers in maat 47 hoor. Ik zie iig vaak Jordans in maat 47. En (SB) dunks zie ik ook wel eens in maat 47.
Zijn nog niet uit.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:52 schreef duncannn het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand wat die rechter middelste Prod II's zijn en als ze ergens verkrijgbaar zijn?
Echte Jordans (dus geen Teams) vind je niet of met moeite onder de 120 euro. Air Force 1's (mid/high) en Dunks (mid/high) verzorgen ook genoeg support.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:32 schreef mike4141 het volgende:
[..]
Ok, ff gechecked.. weet wel wat ik wil..
zwarte jordans (omdat ze hoog zijn heb ik ook wat meer steun in de hiel/enkel.. en dat is wel relaxed als je zulke grote bere poten hebt..)
..niet voor 130euro, .. weet iemand wat..?
Ej volgens mij ken ik diequote:Op zondag 17 juni 2007 22:23 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Maat van me heeft ook size13 en die is nog nooit zo blij geweest met het aanbod in schoenen sinds hij wat meer exclusievere sneakers ging kopen.
Ligt eraan waar je van houd.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ej volgens mij ken ik dielijkt ie op mij alleen dan minder aantrekkelijk????
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:31 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik kan de komende maanden denk ik geen nieuwe schoenen meer kopen. Teveel andere dingen die ik moet kopen.
heb je geen vakantiebaantje ofzo?quote:De_Brandweer schreef het volgende: "wat is het toch lekker om werkloos te zijn"![]()
Verschilt, ik probeer elke maand wel een paar te kopen, heb afgelopen 6 maand 9 paar gekocht maar je hebt ook gasten die elke maand 5 paar kopen tis maar wat men wilquote:
dat ligt eraan, nu gooien veel shops hun schoenen in de sale, dan kan je een paar leuke schoenen kopen voor weinig. Ik heb nog wel iets op het oog, maar wacht nog even op 50% kortingquote:
Left, Lijfstijl, Nike Rotterdam, Sevenply, Streetz USA, Urban Unit en Woeiquote:Op maandag 18 juni 2007 18:21 schreef D.zire het volgende:
wat zijn toffe (sneaker) winkels in roffaaa?
*samequote:Op maandag 18 juni 2007 15:49 schreef Cloud_SB het volgende:
Maandag is mijn loon weer binnen, hopenlijk is de Hardcore sample sale veel soeps dan jaag ik de helft er doorheen daar.
laat je collectie eens zien.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:13 schreef 59FIFTY het volgende:
Ik draag vaak Bathing Apes(ik heb iets met lakleer:P) en Ice Creams.
www.flightclubla.com voor echte bapes etc:)
jij bent echt een hypebeast, berent.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:03 schreef berent het volgende:
Ik ben zo'n enorme hypebeast, Solebox Clyde en Solebox Ipod skin besteld.
Roadsta's? ik vind die juist niks heb nooit wat gehad met zo'n airding aan de zijkant maar bij bape loopt die airhole helemaal door dus is kewler dan standaard airmax etc:)quote:Op maandag 18 juni 2007 19:36 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik wou vroeger een paar bapes. Maar al die schoenen met AF1 model zitten zo kut. En ik ga geen 300 euro betalen voor een schoen die kut zit. Die bapes die op airmaxen lijken ga ik mischien wel nog eens kopen.
Dat hebben ze toch netjes afgekeken van de AM93 en Air Burst:quote:Op maandag 18 juni 2007 20:13 schreef 59FIFTY het volgende:
[..]
Roadsta's? ik vind die juist niks heb nooit wat gehad met zo'n airding aan de zijkant maar bij bape loopt die airhole helemaal door dus is kewler dan standaard airmax etc:)
Lol alsof sneakers gratis zijnquote:Op maandag 18 juni 2007 23:13 schreef ikJur het volgende:
tvp, vette-shoes-meelurken-ook-al-heb-ik-heen-geld
Jij snapt de post niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:02 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Lol alsof ze gratis waren alsof sneakers gratis zijndacht je dat men air jordans one gratis waren of men nike dunk la soul
ik vind ze vetmijn mening
Zozo, ben jij even stoer met je 'dure' schoentjes, ik zou ze maar goed poetsen als ik jou was.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:02 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Lol alsof sneakers gratis zijndacht je dat men air jordans one gratis waren of men nike dunk la soul
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:02 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Lol alsof sneakers gratis zijndacht je dat men air jordans one gratis waren of men nike dunk la soul niet echt dus en id vans slip on is goedkoper maar ver van gratis
![]()
ik vind ze vetmijn mening
dankje doe ik zekerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:07 schreef berent het volgende:
[..]
Zozo, ben jij even stoer met je 'dure' schoentjes, ik zou ze maar goed poetsen als ik jou was.
ik ook, eastersquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:34 schreef thaWarhead het volgende:
Ik heb wel gratis schoenen (SB's) gehad, ben ik nu nog stoerder dan jij?
Zag gisteren Yo Mamma (scheit programma normaal maargoed) en daar werd een gast gedisst omdatie bapes aanhad met de zin:quote:Op maandag 18 juni 2007 19:13 schreef 59FIFTY het volgende:
Ik draag vaak Bathing Apes(ik heb iets met lakleer:P) en Ice Creams.
www.flightclubla.com voor echte bapes etc:)
Kan wel wat voor je regelen via een maat vers van de vrachtwagen gevallenquote:Op maandag 18 juni 2007 20:17 schreef Erotica_ het volgende:
Ik wil ook Bathing Apes (maar dan kleren) Maar nergens te vinden
Kan je dit misschien vertalen naar het Nederlands?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:09 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Keal kwam me altijd ghetto-fab naar school.
hij ging door het leven als een echte gangster, met die attitude bezocht hij tevens de schoolquote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:16 schreef berent het volgende:
[..]
Kan je dit misschien vertalen naar het Nederlands?
O jawel hoor en ik zag een tijdje terug nog iemand die ze drooeg ook.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:43 schreef SimtekF1 het volgende:
Hehe, exclusief of niet, zoveel geld betaald toch niemand voor schoenen.
laat me 3 maal radenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:46 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
O jawel hoor en ik zag een tijdje terug nog iemand die ze drooeg ook.
heb blijkbaar nog een paartje, wist ik niet excuus!quote:
Niet die in Hilversum (hopelijk dat ik er via mn werk een keer een uitnodiging voor kan regelen ofzo) maar waarschijnlijk op Schiphol.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:59 schreef floydvisser het volgende:
VETde nike winkel of...?
kom ik een keertje bij jouw shoppen!
Waarschijnlijk alleen met korting in je eigen winkel kopen. Wat voor nike winkel wordt het?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:26 schreef thaWarhead het volgende:
Ik werk niet direct voor Nike, dat is het probleem denk ik. Een apart bedrijf regelt alle winkels die Nike buiten Hilversum heeft voor ze. Zit op Schiphol volgens mij gewoon vlakbij de ingang (heeft dat bedrijf ook een Timberland winkel zitten) dus verwacht vanuit die hoek ook geen voordeeltjes.
Je kan overwegen concrete te bellenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:49 schreef Erotica_ het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand waar ik deze online kan kopen?
Thanx!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:27 schreef Luie-princes het volgende:
klik hier
Hier.
Edit: Ownee die is met groen, sorry.
Heh of is 't hem wel?![]()
Nee of Kasper moet ineens dagenlang onder zonnebank hebben gelegen, zijn hoofd kaal hebben geschoren en net freshe full sleeve tattoo's hebben laten zettenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:00 schreef floydvisser het volgende:
[..]
laat me 3 maal raden
k-asper
kas-per
kasp-er
als ik het geld had had ik t ook gedaan
nu ff me schoenen poetsen
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:13 schreef ikJur het volgende:
tvp, vette-shoes-meelurken-ook-al-heb-ik-heen-geld
hij wel op vakantie geweest!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:00 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Nee of Kasper moet ineens dagenlang onder zonnebank hebben gelegen, zijn hoofd kaal hebben geschoren en net freshe full sleeve tattoo's hebben laten zetten![]()
Hehehe, maar er zullen er inderdaad niet al te veel zijn nee.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:51 schreef floydvisser het volgende:
[..]
hij wel op vakantie geweest!![]()
maar ja hij is de enige die ik ken met die schoenen, k neem aan dat er niet al te veel op rond wandelen
Frisco, Ben-G en Toms zullen ze krijgen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:34 schreef Z het volgende:
Doom dunks:
http://www.hypebeast.com/2007/06/mf-doom-x-nike-sb-dunk-high/
Echt mooi vind ik ze niet geloof ik. Maar wel bijzonder. Stel je wilt ze kopen waar zou dat dan kunnnen?
Dank.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:49 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Frisco, Ben-G en Toms zullen ze krijgen.
ik denk dat je Adidas Oregons bedoelt, das glow in the dark zeg maar. Maar die worden helaas niet meer gemaakt, ik zoek ze ook al heel lang. Deze dus:quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:50 schreef Gilberto_da_Silva het volgende:
Wie weet waar je nog van die ekte oude sneakers kan vinden die licht geven in het donker? Zag er laatst bij een feestje, volgens mij van Adidas die groen en roze licht gaven in het donker. Geen lampjes in de zolen zoals de LA Gears. Iemand een idee welke ik bedoel?
ja, maar wat een kutmaat niet duur ookquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:52 schreef Gilberto_da_Silva het volgende:
http://cgi.ebay.com/adida(...)eZWD2VQQcmdZViewItem
Zijn die ook glow in the dark?
Even wat navraag gedaan:quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:00 schreef morgane het volgende:
[..]
ik denk dat je Adidas Oregons bedoelt, das glow in the dark zeg maar. Maar die worden helaas niet meer gemaakt, ik zoek ze ook al heel lang. Deze dus:
[[url=http://images6.pictiger.com/thumbs/64/3c9ae39feaefeb3152b31e03e8a09a64.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
quote:De voorste is de adidas Nite Jogger, deze 1-2 jaar geleden nog bij FL en is volop te krijgen op ebay.
En de achterste is de adidas Oregon. Dit is het oudere model Oregon, het nieuwere model is het 2e plaatje. Ik denk dat de oude iets van 3 jaar geleden een retro release heeft gehad en is mondjesmaat verkrijgbaar op ebay (maar in deze kleur wel zeldzamer). De nieuwere kom je wat vaker tegen.
Oudere, uit jouw plaatje (te groot, dus link:) http://www.j-love.info/images/oregon-up.jpg
Nieuwere:
deze Luie-princes?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:42 schreef Luie-princes het volgende:
Als het goed is heb ik volgende m'n Jordan's V pink!
Ik zoek wel inderdaad het oude model ja, juist vooral omdat ik de kleuren heel gaaf vind en omdat ik fan ben van Jamiroquai. ik heb ze nu dus op ebay gevonden, maar er staat niet bij of het UK of US is. Anders kan ik ze hoogstwaarschijnlijk nóg niet kopen omdat ik al zoveel schoenen heb...maar ik vind ze zo supergaaf!!quote:
Via Ebay ja.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:39 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
netjes, via Ebay of anders? Op ebay staan veel fake Jordans![]()
omdat (met name de zool) uit elkaar pleurtquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:24 schreef jovink het volgende:
die onderste heb ik ook voor 2.95 gehaald bij de schoenenrus zonder het sterretje, zijn wel vet die vinatge air structures
waarom zou je dr niet op kunnen lopen dan?
Mad props!quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:33 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
deze Luie-princes?
[afbeelding]
stiekem wil ik die Jordan V Firered eigenlijk nog![]()
ik ben geen jordan "kenner", dus aan mij heb je eigenlijk nietsquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:21 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
Via Ebay ja.
Maar diegene had een goede feedback.
http://cgi.ebay.com/Nike-(...)eZWD1VQQcmdZViewItem
Van die dus, alleen dan andere maat natuurlijk.![]()
Tsss, wat ben je nou voor een iemand man!quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:39 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ik ben geen jordan "kenner", dus aan mij heb je eigenlijk nietsNogmaals props!
Luie-princes is nie lievquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:41 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
Tsss, wat ben je nou voor een iemand man!
Haha nee grapje.![]()
![]()
En bedankt he!
En btw, wanneer post je weer eens een Wivah @ KoK?![]()
perfecte zomerschoen zijn die Free's, weg met die Crocs!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:ik had die frees toch gekocht om in te sporten (en dus niet buiten dragen).. gisteren toch maar een tijd op gelopen buiten met dat warme weer
. Die ventilatie is echt king
waar zat ie?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:44 schreef thaWarhead het volgende:
Zit nu in Berlijn, vanmiddag bij een dikke 2e hands toko geweest. Dik veel OG's (vaak wel gedragen) voor aardige prijzen. Uiteindelijk bij een andere shop deze Lakai Carrol 4 Crailtap's uit 2005 opgepikt voor 50 euro.
[afbeelding]
130 dollar.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:19 schreef SHOOOTO het volgende:
^^is gewoon een general release dunk, geen SB. Goede prijs?
Toffe schoenen ja. En ik heb niet echt veel verstand van shops ofso, maar zo heet een album van de Beastie Boys ookquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:05 schreef thaWarhead het volgende:
Deze vandaag voor 60 euro opgepikt, lekker die koopjes in Berlijn. Was bij een winkel die van buiten een beetje op Dr Adam's leek ofzo, normaal loop ik daar recht langs, zag gelukkig deze staan.
[afbeelding]
@ Henk: Die shop heette Paul's Boutique. Adres weet ik niet helemaal meer.
Netjes! Die zijn echt nice en al helemaal voor die prijs.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:05 schreef thaWarhead het volgende:
Deze vandaag voor 60 euro opgepikt, lekker die koopjes in Berlijn. Was bij een winkel die van buiten een beetje op Dr Adam's leek ofzo, normaal loop ik daar recht langs, zag gelukkig deze staan.
[afbeelding]
@ Henk: Die shop heette Paul's Boutique. Adres weet ik niet helemaal meer.
heb een bod staan van 50,- wat wss. volgende week definitief word, tenzij er een hoger bod komt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:22 schreef jovink het volgende:
@ vinz wat is je maat en wat moet je dr voor?
Dat wordt 5 paar sokkenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:54 schreef SHOOOTO het volgende:
^^gewoon dubbele sportsokken dragen en klaar!
Tjonge jonge, jij weet ook niet wat je wilt. Hoe heb je deze gefixed dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:17 schreef En_ieka het volgende:
Deze vandaag binnengekregen.
[afbeelding]
Via het web.quote:Op zondag 24 juni 2007 11:49 schreef Snever het volgende:
[..]
Tjonge jonge, jij weet ook niet wat je wilt. Hoe heb je deze gefixed dan?
Ehm geen idee, weet niet meer welke halte je eruit moest. Vraag anders ff aan wat locals waarde Nike-store zit, die is boemgroot en zit op 5min lopen van solebox.quote:Op zondag 24 juni 2007 10:28 schreef thaWarhead het volgende:
@ Henkbenzinetank: Hoe kom je met de U of S bahn het makkelijkst bij Solebox?
quote:PS. I'm Warhead from Nikesb.org, let me in or else..
quote:Op maandag 25 juni 2007 20:40 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik moet eerst muh kaolo loon binnenkrijgen nukka.
Ze dwingen een nigga gewoon om coke te pushen op de straten swaa.
Geef muh gewoon muh kanker geld kaolo boelers, ik heb muh doekoe's nodig a mattie.
Anders kan deze nikka geen hopi spange outfit kopen juweet.
Ik wil me gewoon mijn loon van deze maand verdomme haha. Het had al binnen moeten zijn.
Morgen moet ik richting Rotterdam dus misschien kan ik daarvoor nog even snel maar denk dat mijn loon er woensdag pas is.
quote:Last week we reported on the “4th of July” edition ZX 600. The Decade Lo and Top Ten Lo are also included in the collection. Each pair features the same color scheme which represents the Fireworks. The Decade Lo and ZX 600 both come with Fireworks detailing, but the Decade Lo has the artwork on the uppers. Although the Top Ten Lo is part of the collection they don’t come with the Fireworks theme. The 4th of July aka Independence Day will be here before you know it, but the kicks are available now at your nearest Adidas Originals store.
yep, al te koop bij Overkill Berlin 110 euroquote:Op maandag 25 juni 2007 21:06 schreef jovink het volgende:
die zx60000000 zijn wel dooohoooop
Die bedoel ik! Kut, website under construction.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:10 schreef SHOOOTO het volgende:
^^Subzero?
klopt! maar het niet zo dramtisch als men denktquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:51 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik hoorde dat bijna de hele ezone crew en 1 gast van anti/lope ontslagen zijn na de overname van left door forties 2 weken geleden. Klopt da?
binnenkort wel!... maar eerst leren sparen..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:30 schreef SHOOOTO het volgende:
^^floyd heeft alle city series in zijn kluis, wist je dat niet?![]()
oe, dat klinkt serieus over die cities..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:38 schreef floydvisser het volgende:
[..]
binnenkort wel!... maar eerst leren sparen..
ben trouwens met iemand ff bezig voor de nieuwe webshop(de basis staat!)
als jullie zin hebben kunnen jullie ff kijken, en laten weten wat jullie er van vinden
Frisco 1? Wat is dat en waar zit het?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:16 schreef morgane het volgende:
Aaargh, ben ik zondag in Arnhem, gaat Frisco 1 dag erna openwas net zo benieuwd naar de nieuwe winkel.
maak euns heel gauw aan de wivah pic van je V's.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:53 schreef Luie-princes het volgende:
Mn Jordan V's zijn binnen.
@Floyd: Het is nu inderdaad een stuk overzichtelijker! En het ziet er beter uit.
Frisco's nieuwe adres is naast Rijnstraat 11, 9 of 13 dusquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:01 schreef Qlubtempo het volgende:
[..]
Frisco 1? Wat is dat en waar zit het?
Ik zit namelijk op 10 min van Arnhem centrum af, dus eens even kijken dan?
uhm, sneakers? Neem eens een kijkje in Rotterdam bij Frontrunner, Pro Sport etc..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:27 schreef De Wouzeraar het volgende:
Weet iemand waar Onitsuka Tigers te koop zijn in Den Haag en Enschede (of gewoon in alle sportzaken?)
Ben op zoek naar deze:
[afbeelding]
Rotterdam is mij net iets te ver weg!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:23 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
uhm, sneakers? Neem eens een kijkje in Rotterdam bij Frontrunner, Pro Sport etc..
mooie jordans..quote:Op maandag 18 juni 2007 19:20 schreef HenkBenzinetank het volgende:
die prijzen vna fightclub zijn echt bizar altijd
je kan ze ook bij Deluxe halenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:27 schreef De Wouzeraar het volgende:
Weet iemand waar Onitsuka Tigers te koop zijn in Den Haag en Enschede (of gewoon in alle sportzaken?)
Ben op zoek naar deze:
[afbeelding]
echt ziek hoog briian andersosn gaan op ebay us voor rond de 80 en daar staan ze op voor 160quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:57 schreef mike4141 het volgende:
[..]
mooie jordans..
pricing
low
$800
shipping, $35
->deze zijn ook wel vet..
http://www.flightclubny.com/p.php?fc=ny&c=sale&i=020679
900![]()
Die maten zijn te klein voor mij...quote:
Tip de Bruin heeft wel eens wat. Vlakbij Tom's Skateshop zit ook een vaag tokotje die ze af en toe heeft.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:14 schreef navigator het volgende:
Ik zoek in Amsterdam zaken waar ze Y3 series van Adidas verkopen. Of een online winkel is ook goed.
uhm laat ik t zo zeggenquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:33 schreef Mindstate het volgende:
Vallen Vans groot of klein? En zijn ze small of breed, zie namelijk een vet paar maar dat is een internetshop..
Fotofotofotofoto.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:38 schreef berent het volgende:
Gister m'n Solebox Clydes binnen gekregen
dat geld volgens mij alleen voor de sample schoenen. de out of the box sale is alle maten volgens mij. maar ik ben er niet geweest, dus henk zou dit even moeten bevestigen/ontkrachten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:51 schreef hydraulix het volgende:
Op hun flyer lees ik dat ze alleen schoenmaat 42 voor heren verkopen, klopt dit? Best jammer aangezien ik 44 heb, maar het lijkt mij wel wat om morgen te checken.
Geen fototoestel, maar zijn zwart, puma logo in neppe pythonskin, binnenkant goud en er staat heel vaak solebox.quote:
klopt, alleen de samples zijn 42, de rest niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:00 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
dat geld volgens mij alleen voor de sample schoenen. de out of the box sale is alle maten volgens mij. maar ik ben er niet geweest, dus henk zou dit even moeten bevestigen/ontkrachten.
Kom is online pleaseeeeeeeeeeeeeeeee.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:29 schreef Cloud_SB het volgende:
Loon is eindelijk binnen, morgen dan nog amar even langsdroppen en wat simpele shirts oppikken.
Wat ligt er betreft broeken Henk? nog intressante dingen?
lekker lekker, volgnes mij is die woei ook een beetje concatc gestoord of heb ik t mis?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:10 schreef D.zire het volgende:
blazer viotechs besteld o/
Waar komen die inderdaad opeens vandaan ...quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:59 schreef jovink het volgende:
ja die streepjes zijn mindersss
die nikes zijn wigger schoenen. IK houd daar echt niet van..quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:12 schreef Buakaw het volgende:
Joehoe mn eerste All-Stars
Droeg voorheen altijd Nike of Asics Onitsuka Tigers[afbeelding]
Waren 90 euro plus 20 procent korting. Bruin leer
Gelijk deze Nike schoenen erbij gehaald[afbeelding]
![]()
![]()
Ff dubbele post!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |