met nr 27 had je ook niet veel, je moet het geluk hebben dat de mensen voor je, een andere maat hebben. De eerste 20 gingen allemaal voor een 9/10 of 11. Nogmaals dikke props!quote:
Ik ging er heen omdat het me tof leek beetje hangen, chillen en toffe schoene. Ik wist dat de kans groot was dat ik niks kon krijgen maar er werd geroepen om 10 uur ofzo dat er minstens 80 paar lag, als dat zo was dan ligt er nog steeds 40 paar bij patta te wachten op goede vrienden ofzo. Bedoel tis niet erg dat die shit aan de patta-heads gegeven word maar ga dan niet hypen en zorgen dat er 200 man voor 20 paar schoenen staat te wachten. Maak die shit, special customers only of free for al zonder speciale lijstjes waar het "gewone" publiek geen weet van heeft. En het nummertjes systeem was opzich prima, of je moet netjes gaan rijen of nummertjes trekken anders word het chaos en rellen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:57 schreef Cloud_SB het volgende:
Of je was gewoon te laat daar....................true het was nogal wack dat er maar 4 paar van elke maat verkrijgbaar waren ongeveer en dat er nogal wat gekut en gekloot was. Maar als je nummer 100 ofzo hebt dan valt het te begrijpen.
Zou toch denken dat ze het wel geleerd hebben na de amsterdam en homegrown maar niet dus. ik ben al vanaf moment 1 geen fan van het nummertjes systeem.
ik weet het ook niet, het zal wel in hun bloed zitten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:40 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Waarom ga je in godesnaam nog achteraan zon lange rij staan.
Ik zou zoiets hebben van "ach ik kom volgende week wel terug"
met die stof kan je ze idd het best precies op maat hebben.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:28 schreef KneusTeun het volgende:
@floyd thnx voor de blazers, qau maat is het kiele kiele (als in net, maar dan ook net goed)
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:17 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Weet iemand waar je deze kan halen? Het zijn Nike air force's
[afbeelding]
hahaha nee hahaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:06 schreef KneusTeun het volgende:
hahah chris verkoop die van jou.hahahaha
Sjatoch.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:00 schreef KneusTeun het volgende:
heb jij die gefixt?
Waar + voor hoeveel gehaald?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:53 schreef Chrishop het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze zijn dus gisteren gehaald.
Zag ik jou vandaag bij de ArenA?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:53 schreef Chrishop het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze zijn dus gisteren gehaald.
Waarschijnlijk bij Concrete in Amsterdam of Den Haag.quote:Op zondag 17 juni 2007 01:13 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Waar + voor hoeveel gehaald?En waar online te vinden?
Precies.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:56 schreef De_Brandweer het volgende:
Volgens mij heeft Concrete geen online-shop? Je moet gewoon even bellen of mailen en vragen of ze de schoen in jou maat hebben en dan even langs gaan.
Waarom niet? Vind die lights ook de shit, als ik mn maxies post krijg ik toch ook props waarom zeuren?quote:Op zondag 17 juni 2007 16:19 schreef Modus het volgende:
Meer kleuren van de komende Air Structure retro:
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet dat men dat hier interessant vindt..
OG!quote:Op zondag 17 juni 2007 16:19 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 17 juni 2007 16:19 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Je bedoelt dat die bovenste fakes van de 2e zijn?quote:Op zondag 17 juni 2007 18:18 schreef jovink het volgende:
ohja zoek de verschillen
de bovenste komen uit china
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |