Alle SB 49,- P-rods weet ik nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:36 schreef wes55 het volgende:
[..]
snever kom je vaak bij frisco? voor hoeveel gaan sb dunkjes weg en p-rods?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:18 schreef floydvisser het volgende:
[..]
geen probleem!
heb ze niet online staan geloof ik dus..stuur ff een mailtje naar shop@outlawz.nl
of kom f'kes langs... te laat!
vandaag tot 8 uur open morgen van 10 to 18.00
zelft ben ik er straks niet, mag weer eens langs de belastings dienst..
Gevaarlijk ouwe. Maar jullie waren dus niet genoeg vaste klant bij patta om ze ook te bemachtingen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:59 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik heb Warhead een boks gegeven ja en ik heb zijn msn en telefoon nummer, wil je nu een handtekening?
OMFG ouwequote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:59 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik heb Warhead een boks gegeven ja en ik heb zijn msn en telefoon nummer, wil je nu een handtekening?
heb je de rest ook gezien, chickenpow en zijn crew?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:59 schreef Cloud_SB het volgende:
en nog echt droppen ook:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:21 schreef Cloud_SB het volgende:
Tjek je inbox maar ouwe.
Zien er goed uit waar heb je die gekocht?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:25 schreef jovink het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
net binnen gekregen lekker lekker
Alleen in die kleur?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:37 schreef jovink het volgende:
ebay duetschland er staan nog stuk of 6 paar op zx 800
bijzonder snel met versturen
waarom verkootp die sjaakie m voor 25 eur meerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:41 schreef SHOOOTO het volgende:
lol, 25 euro voor het rijen.
Netjes. Lang in de rij gestaan of behoorde je tot het groepje vaste klanten?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:18 schreef thaWarhead het volgende:
Voor de duidelijkheid: Pick-ups van gisteren en vandaag:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jepperdepep.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:25 schreef De_Brandweer het volgende:
Die tres wou ik ook kopen, maar jij hebt zeker de laatste size12 gekocht?
Ik ben serieus jaloers op die Patta x Asics. Ik kwam een beetje te laat aankakken maar vrienden van me stonden vanaf 7 uur 's ochtends in de rij en hebben ze alsnog niet kunnen bemachtigen. Wat voor maat (US/EU) heb je ze trouwens gehaald?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:18 schreef thaWarhead het volgende:
Voor de duidelijkheid: Pick-ups van gisteren en vandaag:
[afbeelding]
[afbeelding]
Air Max Classic is niet echt een populaire schoen onder sneakersheads. Vaak zie je ze dan ook nooit liggen in de bekendere sneakerspeciaalshops. Best bet zou pickyourshoes zijn: http://www.pickyourshoes.com/size/nike_air_classic_bw.htmlquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:57 schreef Daywalk3r het volgende:
Voor het eerst in lifestyle... waar o waar kun je mooie nike air max classics halen?
Liefst ook nog special editions.?
Heb je ervaring met pickyourshoes? Want op die website heb ik al eerder vette schoenen gezien alleen ik vertrouw dat @gmail.com mail adres niet..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:01 schreef Moart het volgende:
[..]
Air Max Classic is niet echt een populaire schoen onder sneakersheads. Vaak zie je ze dan ook nooit liggen in de bekendere sneakerspeciaalshops. Best bet zou pickyourshoes zijn: http://www.pickyourshoes.com/size/nike_air_classic_bw.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |