quote:Op zondag 17 juni 2007 18:54 schreef jovink het volgende:
die hype beast rommel wordt niet doorgelinkt kzal straks wel ff een platje fixen maar die bovenste lijken me dan vrij fake idd of ik heb dr geen verstand van kan ook nog.
quote:Op zondag 17 juni 2007 19:22 schreef Modus het volgende:
Ik weet welke je bedoelt. Er zijn korte tijd 2 polka AM1s uitgebracht:
Er zijn nog zat andere manieren om er aan te komen dan via een Chinese eBay seller.
Er zijn genoeg sneakers in maat 47 hoor. Ik zie iig vaak Jordans in maat 47. En (SB) dunks zie ik ook wel eens in maat 47.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:56 schreef mike4141 het volgende:
ik zit altijd in dit topic te geilen op al die vette sneakers
maar ik heb dus maatje 47
= no go (voor sneakers) ?, draag atm alleen nette heren-schoenen
Maat van me heeft ook size13 en die is nog nooit zo blij geweest met het aanbod in schoenen sinds hij wat meer exclusievere sneakers ging kopen.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:56 schreef mike4141 het volgende:
ik zit altijd in dit topic te geilen op al die vette sneakers
maar ik heb dus maatje 47
= no go (voor sneakers) ?, draag atm alleen nette heren-schoenen
Ok, ff gechecked.. weet wel wat ik wil..quote:Op zondag 17 juni 2007 22:01 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Er zijn genoeg sneakers in maat 47 hoor. Ik zie iig vaak Jordans in maat 47. En (SB) dunks zie ik ook wel eens in maat 47.
Zijn nog niet uit.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:52 schreef duncannn het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand wat die rechter middelste Prod II's zijn en als ze ergens verkrijgbaar zijn?
Echte Jordans (dus geen Teams) vind je niet of met moeite onder de 120 euro. Air Force 1's (mid/high) en Dunks (mid/high) verzorgen ook genoeg support.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:32 schreef mike4141 het volgende:
[..]
Ok, ff gechecked.. weet wel wat ik wil..
zwarte jordans (omdat ze hoog zijn heb ik ook wat meer steun in de hiel/enkel.. en dat is wel relaxed als je zulke grote bere poten hebt..)
..niet voor 130euro, .. weet iemand wat..?
Ej volgens mij ken ik diequote:Op zondag 17 juni 2007 22:23 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Maat van me heeft ook size13 en die is nog nooit zo blij geweest met het aanbod in schoenen sinds hij wat meer exclusievere sneakers ging kopen.
Ligt eraan waar je van houd.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ej volgens mij ken ik dielijkt ie op mij alleen dan minder aantrekkelijk????
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:31 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik kan de komende maanden denk ik geen nieuwe schoenen meer kopen. Teveel andere dingen die ik moet kopen.
heb je geen vakantiebaantje ofzo?quote:De_Brandweer schreef het volgende: "wat is het toch lekker om werkloos te zijn"![]()
Verschilt, ik probeer elke maand wel een paar te kopen, heb afgelopen 6 maand 9 paar gekocht maar je hebt ook gasten die elke maand 5 paar kopen tis maar wat men wilquote:
dat ligt eraan, nu gooien veel shops hun schoenen in de sale, dan kan je een paar leuke schoenen kopen voor weinig. Ik heb nog wel iets op het oog, maar wacht nog even op 50% kortingquote:
Left, Lijfstijl, Nike Rotterdam, Sevenply, Streetz USA, Urban Unit en Woeiquote:Op maandag 18 juni 2007 18:21 schreef D.zire het volgende:
wat zijn toffe (sneaker) winkels in roffaaa?
*samequote:Op maandag 18 juni 2007 15:49 schreef Cloud_SB het volgende:
Maandag is mijn loon weer binnen, hopenlijk is de Hardcore sample sale veel soeps dan jaag ik de helft er doorheen daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |