waar zat ie?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:44 schreef thaWarhead het volgende:
Zit nu in Berlijn, vanmiddag bij een dikke 2e hands toko geweest. Dik veel OG's (vaak wel gedragen) voor aardige prijzen. Uiteindelijk bij een andere shop deze Lakai Carrol 4 Crailtap's uit 2005 opgepikt voor 50 euro.
[afbeelding]
130 dollar.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:19 schreef SHOOOTO het volgende:
^^is gewoon een general release dunk, geen SB. Goede prijs?
Toffe schoenen ja. En ik heb niet echt veel verstand van shops ofso, maar zo heet een album van de Beastie Boys ookquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:05 schreef thaWarhead het volgende:
Deze vandaag voor 60 euro opgepikt, lekker die koopjes in Berlijn. Was bij een winkel die van buiten een beetje op Dr Adam's leek ofzo, normaal loop ik daar recht langs, zag gelukkig deze staan.
[afbeelding]
@ Henk: Die shop heette Paul's Boutique. Adres weet ik niet helemaal meer.
Netjes! Die zijn echt nice en al helemaal voor die prijs.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:05 schreef thaWarhead het volgende:
Deze vandaag voor 60 euro opgepikt, lekker die koopjes in Berlijn. Was bij een winkel die van buiten een beetje op Dr Adam's leek ofzo, normaal loop ik daar recht langs, zag gelukkig deze staan.
[afbeelding]
@ Henk: Die shop heette Paul's Boutique. Adres weet ik niet helemaal meer.
heb een bod staan van 50,- wat wss. volgende week definitief word, tenzij er een hoger bod komt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:22 schreef jovink het volgende:
@ vinz wat is je maat en wat moet je dr voor?
Dat wordt 5 paar sokkenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:54 schreef SHOOOTO het volgende:
^^gewoon dubbele sportsokken dragen en klaar!
Tjonge jonge, jij weet ook niet wat je wilt. Hoe heb je deze gefixed dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:17 schreef En_ieka het volgende:
Deze vandaag binnengekregen.
[afbeelding]
Via het web.quote:Op zondag 24 juni 2007 11:49 schreef Snever het volgende:
[..]
Tjonge jonge, jij weet ook niet wat je wilt. Hoe heb je deze gefixed dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |