Nee of Kasper moet ineens dagenlang onder zonnebank hebben gelegen, zijn hoofd kaal hebben geschoren en net freshe full sleeve tattoo's hebben laten zettenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:00 schreef floydvisser het volgende:
[..]
laat me 3 maal raden
k-asper
kas-per
kasp-er
als ik het geld had had ik t ook gedaan
nu ff me schoenen poetsen
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:13 schreef ikJur het volgende:
tvp, vette-shoes-meelurken-ook-al-heb-ik-heen-geld
hij wel op vakantie geweest!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:00 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Nee of Kasper moet ineens dagenlang onder zonnebank hebben gelegen, zijn hoofd kaal hebben geschoren en net freshe full sleeve tattoo's hebben laten zetten![]()
Hehehe, maar er zullen er inderdaad niet al te veel zijn nee.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:51 schreef floydvisser het volgende:
[..]
hij wel op vakantie geweest!![]()
maar ja hij is de enige die ik ken met die schoenen, k neem aan dat er niet al te veel op rond wandelen
Frisco, Ben-G en Toms zullen ze krijgen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:34 schreef Z het volgende:
Doom dunks:
http://www.hypebeast.com/2007/06/mf-doom-x-nike-sb-dunk-high/
Echt mooi vind ik ze niet geloof ik. Maar wel bijzonder. Stel je wilt ze kopen waar zou dat dan kunnnen?
Dank.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:49 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Frisco, Ben-G en Toms zullen ze krijgen.
ik denk dat je Adidas Oregons bedoelt, das glow in the dark zeg maar. Maar die worden helaas niet meer gemaakt, ik zoek ze ook al heel lang. Deze dus:quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:50 schreef Gilberto_da_Silva het volgende:
Wie weet waar je nog van die ekte oude sneakers kan vinden die licht geven in het donker? Zag er laatst bij een feestje, volgens mij van Adidas die groen en roze licht gaven in het donker. Geen lampjes in de zolen zoals de LA Gears. Iemand een idee welke ik bedoel?
ja, maar wat een kutmaat niet duur ookquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:52 schreef Gilberto_da_Silva het volgende:
http://cgi.ebay.com/adida(...)eZWD2VQQcmdZViewItem
Zijn die ook glow in the dark?
Even wat navraag gedaan:quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:00 schreef morgane het volgende:
[..]
ik denk dat je Adidas Oregons bedoelt, das glow in the dark zeg maar. Maar die worden helaas niet meer gemaakt, ik zoek ze ook al heel lang. Deze dus:
[[url=http://images6.pictiger.com/thumbs/64/3c9ae39feaefeb3152b31e03e8a09a64.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
quote:De voorste is de adidas Nite Jogger, deze 1-2 jaar geleden nog bij FL en is volop te krijgen op ebay.
En de achterste is de adidas Oregon. Dit is het oudere model Oregon, het nieuwere model is het 2e plaatje. Ik denk dat de oude iets van 3 jaar geleden een retro release heeft gehad en is mondjesmaat verkrijgbaar op ebay (maar in deze kleur wel zeldzamer). De nieuwere kom je wat vaker tegen.
Oudere, uit jouw plaatje (te groot, dus link:) http://www.j-love.info/images/oregon-up.jpg
Nieuwere:
deze Luie-princes?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:42 schreef Luie-princes het volgende:
Als het goed is heb ik volgende m'n Jordan's V pink!
Ik zoek wel inderdaad het oude model ja, juist vooral omdat ik de kleuren heel gaaf vind en omdat ik fan ben van Jamiroquai. ik heb ze nu dus op ebay gevonden, maar er staat niet bij of het UK of US is. Anders kan ik ze hoogstwaarschijnlijk nóg niet kopen omdat ik al zoveel schoenen heb...maar ik vind ze zo supergaaf!!quote:
Via Ebay ja.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:39 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
netjes, via Ebay of anders? Op ebay staan veel fake Jordans![]()
omdat (met name de zool) uit elkaar pleurtquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:24 schreef jovink het volgende:
die onderste heb ik ook voor 2.95 gehaald bij de schoenenrus zonder het sterretje, zijn wel vet die vinatge air structures
waarom zou je dr niet op kunnen lopen dan?
Mad props!quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:33 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
deze Luie-princes?
[afbeelding]
stiekem wil ik die Jordan V Firered eigenlijk nog![]()
ik ben geen jordan "kenner", dus aan mij heb je eigenlijk nietsquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:21 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
Via Ebay ja.
Maar diegene had een goede feedback.
http://cgi.ebay.com/Nike-(...)eZWD1VQQcmdZViewItem
Van die dus, alleen dan andere maat natuurlijk.![]()
Tsss, wat ben je nou voor een iemand man!quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:39 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ik ben geen jordan "kenner", dus aan mij heb je eigenlijk nietsNogmaals props!
Luie-princes is nie lievquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:41 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
Tsss, wat ben je nou voor een iemand man!
Haha nee grapje.![]()
![]()
En bedankt he!
En btw, wanneer post je weer eens een Wivah @ KoK?![]()
perfecte zomerschoen zijn die Free's, weg met die Crocs!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:ik had die frees toch gekocht om in te sporten (en dus niet buiten dragen).. gisteren toch maar een tijd op gelopen buiten met dat warme weer
. Die ventilatie is echt king
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |