Ehm geen idee, weet niet meer welke halte je eruit moest. Vraag anders ff aan wat locals waarde Nike-store zit, die is boemgroot en zit op 5min lopen van solebox.quote:Op zondag 24 juni 2007 10:28 schreef thaWarhead het volgende:
@ Henkbenzinetank: Hoe kom je met de U of S bahn het makkelijkst bij Solebox?
quote:PS. I'm Warhead from Nikesb.org, let me in or else..
quote:Op maandag 25 juni 2007 20:40 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik moet eerst muh kaolo loon binnenkrijgen nukka.
Ze dwingen een nigga gewoon om coke te pushen op de straten swaa.
Geef muh gewoon muh kanker geld kaolo boelers, ik heb muh doekoe's nodig a mattie.
Anders kan deze nikka geen hopi spange outfit kopen juweet.
Ik wil me gewoon mijn loon van deze maand verdomme haha. Het had al binnen moeten zijn.
Morgen moet ik richting Rotterdam dus misschien kan ik daarvoor nog even snel maar denk dat mijn loon er woensdag pas is.
quote:Last week we reported on the “4th of July” edition ZX 600. The Decade Lo and Top Ten Lo are also included in the collection. Each pair features the same color scheme which represents the Fireworks. The Decade Lo and ZX 600 both come with Fireworks detailing, but the Decade Lo has the artwork on the uppers. Although the Top Ten Lo is part of the collection they don’t come with the Fireworks theme. The 4th of July aka Independence Day will be here before you know it, but the kicks are available now at your nearest Adidas Originals store.
yep, al te koop bij Overkill Berlin 110 euroquote:Op maandag 25 juni 2007 21:06 schreef jovink het volgende:
die zx60000000 zijn wel dooohoooop
Die bedoel ik! Kut, website under construction.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:10 schreef SHOOOTO het volgende:
^^Subzero?
klopt! maar het niet zo dramtisch als men denktquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:51 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik hoorde dat bijna de hele ezone crew en 1 gast van anti/lope ontslagen zijn na de overname van left door forties 2 weken geleden. Klopt da?
binnenkort wel!... maar eerst leren sparen..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:30 schreef SHOOOTO het volgende:
^^floyd heeft alle city series in zijn kluis, wist je dat niet?![]()
oe, dat klinkt serieus over die cities..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:38 schreef floydvisser het volgende:
[..]
binnenkort wel!... maar eerst leren sparen..
ben trouwens met iemand ff bezig voor de nieuwe webshop(de basis staat!)
als jullie zin hebben kunnen jullie ff kijken, en laten weten wat jullie er van vinden
Frisco 1? Wat is dat en waar zit het?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:16 schreef morgane het volgende:
Aaargh, ben ik zondag in Arnhem, gaat Frisco 1 dag erna openwas net zo benieuwd naar de nieuwe winkel.
maak euns heel gauw aan de wivah pic van je V's.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:53 schreef Luie-princes het volgende:
Mn Jordan V's zijn binnen.
@Floyd: Het is nu inderdaad een stuk overzichtelijker! En het ziet er beter uit.
Frisco's nieuwe adres is naast Rijnstraat 11, 9 of 13 dusquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:01 schreef Qlubtempo het volgende:
[..]
Frisco 1? Wat is dat en waar zit het?
Ik zit namelijk op 10 min van Arnhem centrum af, dus eens even kijken dan?
uhm, sneakers? Neem eens een kijkje in Rotterdam bij Frontrunner, Pro Sport etc..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:27 schreef De Wouzeraar het volgende:
Weet iemand waar Onitsuka Tigers te koop zijn in Den Haag en Enschede (of gewoon in alle sportzaken?)
Ben op zoek naar deze:
[afbeelding]
Rotterdam is mij net iets te ver weg!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:23 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
uhm, sneakers? Neem eens een kijkje in Rotterdam bij Frontrunner, Pro Sport etc..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |