mooie jordans..quote:Op maandag 18 juni 2007 19:20 schreef HenkBenzinetank het volgende:
die prijzen vna fightclub zijn echt bizar altijd
je kan ze ook bij Deluxe halenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:27 schreef De Wouzeraar het volgende:
Weet iemand waar Onitsuka Tigers te koop zijn in Den Haag en Enschede (of gewoon in alle sportzaken?)
Ben op zoek naar deze:
[afbeelding]
echt ziek hoog briian andersosn gaan op ebay us voor rond de 80 en daar staan ze op voor 160quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:57 schreef mike4141 het volgende:
[..]
mooie jordans..
pricing
low
$800
shipping, $35
->deze zijn ook wel vet..
http://www.flightclubny.com/p.php?fc=ny&c=sale&i=020679
900![]()
Die maten zijn te klein voor mij...quote:
Tip de Bruin heeft wel eens wat. Vlakbij Tom's Skateshop zit ook een vaag tokotje die ze af en toe heeft.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:14 schreef navigator het volgende:
Ik zoek in Amsterdam zaken waar ze Y3 series van Adidas verkopen. Of een online winkel is ook goed.
uhm laat ik t zo zeggenquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:33 schreef Mindstate het volgende:
Vallen Vans groot of klein? En zijn ze small of breed, zie namelijk een vet paar maar dat is een internetshop..
Fotofotofotofoto.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:38 schreef berent het volgende:
Gister m'n Solebox Clydes binnen gekregen
dat geld volgens mij alleen voor de sample schoenen. de out of the box sale is alle maten volgens mij. maar ik ben er niet geweest, dus henk zou dit even moeten bevestigen/ontkrachten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:51 schreef hydraulix het volgende:
Op hun flyer lees ik dat ze alleen schoenmaat 42 voor heren verkopen, klopt dit? Best jammer aangezien ik 44 heb, maar het lijkt mij wel wat om morgen te checken.
Geen fototoestel, maar zijn zwart, puma logo in neppe pythonskin, binnenkant goud en er staat heel vaak solebox.quote:
klopt, alleen de samples zijn 42, de rest niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:00 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
dat geld volgens mij alleen voor de sample schoenen. de out of the box sale is alle maten volgens mij. maar ik ben er niet geweest, dus henk zou dit even moeten bevestigen/ontkrachten.
Kom is online pleaseeeeeeeeeeeeeeeee.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:29 schreef Cloud_SB het volgende:
Loon is eindelijk binnen, morgen dan nog amar even langsdroppen en wat simpele shirts oppikken.
Wat ligt er betreft broeken Henk? nog intressante dingen?
lekker lekker, volgnes mij is die woei ook een beetje concatc gestoord of heb ik t mis?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:10 schreef D.zire het volgende:
blazer viotechs besteld o/
Waar komen die inderdaad opeens vandaan ...quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:59 schreef jovink het volgende:
ja die streepjes zijn mindersss
die nikes zijn wigger schoenen. IK houd daar echt niet van..quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:12 schreef Buakaw het volgende:
Joehoe mn eerste All-Stars
Droeg voorheen altijd Nike of Asics Onitsuka Tigers[afbeelding]
Waren 90 euro plus 20 procent korting. Bruin leer
Gelijk deze Nike schoenen erbij gehaald[afbeelding]
![]()
![]()
Ff dubbele post!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |