Ik heb ze van november 2005. In brussel gekocht bij Mr. EGO voor 99 euro.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:18 schreef thaWarhead het volgende:
Uit het vorige topic: L-Style, waar heb je die Etnies Sal Barbier's vandaan? Of heb je ze gewoon al heel lang? Ik ben al jaren op zoek naar een paartje...
Deze dus (colorway boeit me niet)
[afbeelding]
Ik heb er 1.5jaar naar gezocht en heb ze nooit ergens anders gezien (Belgie). Had ze voor het eerst gezien bij het concert van Bad Religion in 2004 in Brussel (Denk dat Brian Baker ze aan had).quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:41 schreef thaWarhead het volgende:
Zullen nu dus wel weg zijn... Misschien eens contact opnemen met Soletech, je weet maar nooit...
Heb jij een winkel?quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:12 schreef thaWarhead het volgende:
Zucht, de Patta Asics release lijkt een gekkenhuis te gaan worden...
Ja precies, dat was echt verrot. Maar tochquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:16 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Iedereen wil dit keer natuurlijk niet dezelfde fout begaan als met de Amsterdams (alsin: veel mensen waren toen nog niet in the game)
aktiesport.nl?quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:59 schreef Logitik het volgende:
Weet iemand ook een goede site om mooie sneakers te kopen? Ik ben een beetje op zoek naar Nike, Puma en dat soort merken
zoveel geld verdien je nou ook weer niet met vakkenvullenquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:04 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik moet werk zoeken, want ik werk nu nietAls ik werk had zou ik volgens mij net zo veel sneakers kopen als Warhead denk ik, of mischien zelfs meer.
ik moet mn ibgafstaan en van mn ouders krijg ik niksquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:07 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik ook, maar ik neem aan dat jij wel een baan hebt? Ik moet het doen met 100 euro per maand van IBG en 100 per maand van m'n ouders
ja ik heb ook lowlands gedaan met 60e ofzo, maar dat is toch echt niet tof 4 dagen lang..quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:22 schreef thaWarhead het volgende:
Dour doe ik ook met gratis kaartje en als het nodig is kan ik er zwaar bum leven. 2 jaar terug 8 zakken krentenbollen meegenomen en 's avonds een hamburger gehaald. Water is toch gratis, heenweg zwart gereden, terugweg 50% korting geregeld binnen België en zo doe je heel Dour voor rond de 50 euro als het moet.
Ik vind het best een leuke cw alleen ga ik er niet voor in de rij staan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:48 schreef Modus het volgende:
Als die Patta Asics zonder tamtam eromheen gewoon bij een Frontrunner ofzo terecht waren gekomen, had geen hond er naar omgekeken.
bij mij staat nog een nieuw paartje voor jequote:
zijn die free's echt zo lekker om mee hard te lopen'?quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:33 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
bij mij staat nog een nieuw paartje voor je![]()
die C&K's zagen wel dope aan de voet, liep even langs Antilope. Offer had ze aan en ze waren nice...
quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:33 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
bij mij staat nog een nieuw paartje voor je![]()
die C&K's zagen wel dope aan de voet, liep even langs Antilope. Offer had ze aan en ze waren nice...
quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:23 schreef floydvisser het volgende:
helaas jongens,
we hebben nog te veel oudere nike sbtjes om de nieuwe al te laten komen...
moeten eerst even een grote opruiming houden voordat we nieuwe sbtjes binnen halen..
t is te veel risico om een nog grotere voorraad aan te houden.
hopen dat mr nike ze nog wat langer voor ons kan vast houden..
op ze vroegst krijgen wij de c&k s pas over twee weken... anders slippen we dicht.. balen want ik wilde zelft ook nog wel een paar paar!
maar ja dus ergens deze week een hoop sb aanbiedingen!
als dat hard gaat hebben we de rest eerder!
excuus!
3x raden wie ze heeft besteldquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:26 schreef floydvisser het volgende:
hammers in 11 zijn net besteld!
idd versturen doen we ook boven 50 euro gratis(als je overmaakt)
onder 5.5euro
dope pickups warhead!
En naar Belgie?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:26 schreef floydvisser het volgende:
hammers in 11 zijn net besteld!
idd versturen doen we ook boven 50 euro gratis(als je overmaakt)
onder 5.5euro
dope pickups warhead!
Past niet meer in mn kamer.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:29 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een foto van je hele collectie thawarhead.
Anders een foto van een groot gedeelte dan. Zeg maar de cream de la cream van je collectie ofzo.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:31 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Past niet meer in mn kamer.
Floyd: Check je mail, sta morgen weer bij jou op de stoep.
heb je een financiële injectie gekregen ofzo? Damn nice! (of was de belastingdienst zo aardig geweest?)quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:31 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Meevaller gehad.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:43 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
heb je een financiële injectie gekregen ofzo? Damn nice! (of was de belastingdienst zo aardig geweest?)
Ze kwamen me al verdacht bekend voor jaquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:02 schreef HenkBenzinetank het volgende:
24/7 & Frisco
Jij was toch dat type dat daar juist tegen was?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:33 schreef thaWarhead het volgende:
Het gaat vrijdag regenen (volgens teletekst 80% kans) dus mooi dat ik mn vetste shit niet aantrek. Plus als het evt duwen en trekken wordt wil ik niet aan mn schoenen denken. Trek waarschijnlijk gewoon mn Shy Pinks aan met een NikeSB.org t-shirt (toch ff representen)
ja hebt vaker gehoord, k zal ff kijken wat er aant handje is, zou je een scherm afdruk kunnen maken en mailen naar shop@outlawz.nlquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:33 schreef ikJur het volgende:
Floyd kan je die iframe op je voorpagina niet wat groter maken, dit is niet zo fijn lezen zo. In Firefox is je menu ook een beetje buggy
floyd heeft nog 1534 ongelezen berichten in zijn box, mail ff naar shop@quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:31 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Ik ben tegen luchtvervuiling maar rij toch auto. Dit valt onder het kopje necessary evil. Kom zelfs niet graag bij Patta maar soms hebben ze als enige iets dat je wilt. Vind deze schoen gewoon tof en dan kan ik heel anti doen maar dan loop ik een toffe schoen mis. Ik ga niet in de rij staan voor het in de rij staan maar omdat dat de enige manier is om de schoen te krijgen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:39 schreef seto het volgende:
[..]
Jij was toch dat type dat daar juist tegen was?
mooi, dan weet ik dat mijn 1533 berichtjes zijn bezorgdquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:44 schreef floydvisser het volgende:
[..]
floyd heeft nog 1534 ongelezen berichten in zijn box, mail ff naar shop@
daar komt minder spam aan!
doe me best maar sommige dingen kunnen wel eens fout gaan, had net een bestelling voor schoenen die niet meer in hun doos zaten... bagger! maar ja ken gebeuren!quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:45 schreef De_Brandweer het volgende:
Houd je de site up to date? Mischien bestel ik zondag die loon tres als ze er nog zijn in m'n maat.
daar gaan we aan werken...quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:39 schreef morgane het volgende:
Bij mij doet 'ie het prima in FFalleen vind ik het menuutje een beetje rommelig, omdat de vetgedrukte letters niet echt consequent gebruikt worden. Lijkt eerder zowat random ofzo. Bijv. bij het shop-menuutje.
ik heb nog een paartje in 12 us 49 euro (normaal 90-100eu)quote:
Ik kan ze niet vinden!quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:01 schreef jovink het volgende:
MOrgane:
op marktplaats staan nog een paar kermit de kikker adidasjes vintage en dan enschede geloof ik
kleine maatjes zijn volgens mij niet altijd even goed op voorraad... dus wees er snel bij!quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:12 schreef Luie-princes het volgende:
Thanks Warhead!
Is het met alle cw's asics gel lyte III zo dat ze vanaf maat 5 er zijn?
foto's?quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:02 schreef floydvisser het volgende:
[..]
daar gaan we aan werken...waarschijnlijk krijgen we ook een nieuwe site maar dat gaat ff duren
k zal van de week ff een dagje alles rechtzetten...
[..]
ik heb nog een paartje in 12 us 49 euro (normaal 90-100eu)
Oh, werk je in 'n winkel ofzo? Ik dacht dat je ze zelf wilde verkope, daarom wilde ik foto'squote:Op woensdag 13 juni 2007 17:56 schreef floydvisser het volgende:
http://www.solepedia.com/images/9/96/Neptune-dunk-sb.jpg
foto neptune...
En een beetje te grootquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:47 schreef jovink het volgende:
klik hier
deze bedoelde ik maar zijn al verkocht
Wat een budd-ugly schoenen, die punjaab bij de footlocker in e'schede had ze ook achter de toonbank liggen en omdat ik mn Greenbeans aanhad wou hij ze wel aan mij verkopen ofzo, rare vent.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:47 schreef jovink het volgende:
klik hier
deze bedoelde ik maar zijn al verkocht
ik vind ook het 10 keer niks zowiezo het model nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:39 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Wat een budd-ugly schoenen, die punjaab bij de footlocker in e'schede had ze ook achter de toonbank liggen en omdat ik mn Greenbeans aanhad wou hij ze wel aan mij verkopen ofzo, rare vent.
Jij zei ook niks over die Kermit schoenenquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:12 schreef Luie-princes het volgende:
Ik ben ook een meisje hoor!
@De_Brandweer: Vallen die eigenlijk groot uit die Jordan V's..of weet jij dat niet?
ik ga rustig door totdat je Unkles kan regelen voor retailquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:31 schreef floydvisser het volgende:
ikjur thanks voor de mail!
, volgens de webknerd staat je lettertype te groot...
hij heb ook fire fox en bij hem werkt het wel..(gelukkig)
heb je er vaker last van ook op andere sites?
nog iemand anders ook dat probleem?
heej nu in één keer 1535 mailtjes ongelezen! shooto?![]()
tja dan pas je ook in een lage 11 volgens mij...quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:24 schreef Maxxieh het volgende:
Ik zit echt zwaaaar te twijfelen of ik die purple pigeons bij je bestel floyd.. Ik heb maat 11 high's, welke maat moet ik dan bij de low's hebben?
Ok, goed om weten. 8euro is net iets goedkoper dan 170km (enkele reis). Veel van die schoenen heb ik hier nog niet gezien.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:40 schreef floydvisser het volgende:
we versturen ook naar belgie! we versturen over de hele wereld, op afrika na.
meer prijs versturen naar belgie is 8 euro.
misschien verschijnt er een verdwaald paartje bij Nike ofzoquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:42 schreef floydvisser het volgende:
[..]
shooto, unkles voor retail?tja dan ben je ff een paar jaar te laat
heb wel laatst nog voor iemand een paartje op de kop getikt, voor veels te...
mij zal je er niet op zien lopen iig
aha, geen probleem.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:10 schreef morgane het volgende:
Nou, ik heb eigenlijk geen schoenen meer nodiggister nog een paar gekocht en nog een paar besteld die ik morgen ga halen. Dat komt neer op 3 paar in een week
wel 2 paar sneakers trouwens, maar gewoon van Schoenenreus en Scapino
maar iig bedankt voor de tip
ik heb als 't goed is maat 7 ongeveer.
en het gaat plenzen, dus good luck voor de mensen die bij Patta gaan rijen.quote:er staan nu ongeveer al 7 tot 10 man voor de deur, denk dat het er vanavond al 50-60 zijn dus dat gaat je zeker niet lukken als je morgenochtend gaat.....
Ik ga stiekem ook wel een beetje voor het avontuur enzo, beetje checken. Holla.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:50 schreef De_Brandweer het volgende:
Succes! En wel fotos maken he. Ik wil het wel eens zien :p.
Ja dan ga je bij tamara slapen, en dan is je plekje in de rij ook wegquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:44 schreef Cloud_SB het volgende:
Er zat tegen 1nen al een gekke belg ofzo als eerste.
Ach je moet er wat voor over hebben he. Vooral de buitenlanders komen vroeg aan die overnachten hier ook (naast patta zit Hotel Tamara). De nederlandse sneakerheads zijn over het merendeel veel te lui en te nuchter.
vergeet je paraplu niet hé?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:38 schreef thaWarhead het volgende:
Zit er gewoon nu al mensen? Tering. Ik ben er morgen om 6 uur, vind ik vroeg genoeg. Ik maak foto's enzo.
24/7 had nog wat staan geloof ikquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:40 schreef Sapstengel het volgende:
Weet iemand of deze nog ergens te koop zijn?
[afbeelding]
Caliroots heeft ze niet meer. Boardlords wel, maar dat schijnt een niet relaxte winkel te zijn ofzo?
Tenzij je ze ergens anders vindt gewoon bestellen zou ik zeggenquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:40 schreef Sapstengel het volgende:
Weet iemand of deze nog ergens te koop zijn?
[afbeelding]
Caliroots heeft ze niet meer. Boardlords wel, maar dat schijnt een niet relaxte winkel te zijn ofzo?
Ja ik zag ze op die foto, maar stond alleen maat 11/12 enzo tussen, te groot voor mijquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:15 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
24/7 had nog wat staan geloof ik
Ah okay. Zij bestelen gewoon eens in de zoveel tijd al hun bestellingen bij Nike ofzo?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:01 schreef Jordii het volgende:
[..]
Tenzij je ze ergens anders vindt gewoon bestellen zou ik zeggenKan wel ff duren bij Boardlords, duurde bij mij 2 weken toen ik er bestelde maar uiteindelijk kwamen ze
.
Ja ik zag het idd, op de vorige pagina. Alleen ik heb maat 10, gaat niet lukken dus.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:45 schreef thaWarhead het volgende:
Heb ze net nog gehaald bij 24/7 voor 50 euro. Ze hadden alleen nog een 11.5 voor die prijs.
Ach, mijn vriendin werkt er en dus krijg ik alles met 20% korting, de kwaliteit is niet optimaal, maar zeeman is nog altijd 4x worse.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:00 schreef KneusTeun het volgende:
Ik vind de hennes maar een beetje de grootste kk tent van de wereld.![]()
Mensen die niet de zeeman in durfen maar wel de h&m.![]()
En ja je vind daar echt mooi kleding maar...
Nadeel 1: het flikkert uit mekaar als je er naar kijkt.![]()
Nadeel 2: hej heb jij dat ding ook?![]()
Nadeel 3: 1x wassen en je zusje past het.![]()
no offence henkie.
Yes offence hennes!
De dude op de eerste foto is een leipe belg ook wel bekend als fetish4design.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:09 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
De dude op de eerste foto is een leipe belg ook wel bekend als fetish4design.
De neger op de 2de foto is Tim floormanager van Patta.
Ja dusquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:11 schreef duncannn het volgende:
Is dat Timothy?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:46 schreef morgane het volgende:
6 uur 's morgens?en voor welke schoenen staat iedereen nou in de rij? Ik volg het ff niet meer
Hiervoor staat Warhead voor in de rij (en voor de gezelligheid):quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:48 schreef floydvisser het volgende:
[..]
vergeet je paraplu niet hé?
welke schoenen waren t oook al weer? plaatje?
geen probleem!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:06 schreef duncannn het volgende:
Ja, hoi Floyd ik wil waarschijnlijk die US12 Neptune Dunks kopennn.
quote:
quote:"Damn...ik bel net Patta en vraag hoeveel paar hebben jullie van die Ascics in maatje 11.5. Zegt ie geen! Dikke kans dat er dus niet overal halve maatjes zijn. Dus ik hoeveel maatjes 11 zijn er dan (E-Town op het puntje van zijn stoel)? Zegt ie 4 paar
WHATDEFOK hebben ze maar 60 paar te vergeven ofzo? Heb nu serieuze twijfels als ik dit zo hoor."
quote:Patta schijnt 80 paar te hebben, zullen er denk ik 20 naar solebox gaan en dan nog 50 naar AlifeNYC en 50 Naar Mita japan (en dat wordt misschien ook weer in 2en gesplits dus 25 alifenyc 25 andere us winkel 25 mita japan 25 andere winkel in azie.)
snever kom je vaak bij frisco? voor hoeveel gaan sb dunkjes weg en p-rods?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:58 schreef Snever het volgende:
Er is nu een dikke sale gaande bij Frisco omdat ze binnenkort gaan verhuizen. Check it:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb er geen geld voor![]()
Alle SB 49,- P-rods weet ik nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:36 schreef wes55 het volgende:
[..]
snever kom je vaak bij frisco? voor hoeveel gaan sb dunkjes weg en p-rods?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:18 schreef floydvisser het volgende:
[..]
geen probleem!
heb ze niet online staan geloof ik dus..stuur ff een mailtje naar shop@outlawz.nl
of kom f'kes langs... te laat!
vandaag tot 8 uur open morgen van 10 to 18.00
zelft ben ik er straks niet, mag weer eens langs de belastings dienst..
Gevaarlijk ouwe. Maar jullie waren dus niet genoeg vaste klant bij patta om ze ook te bemachtingen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:59 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik heb Warhead een boks gegeven ja en ik heb zijn msn en telefoon nummer, wil je nu een handtekening?
OMFG ouwequote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:59 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik heb Warhead een boks gegeven ja en ik heb zijn msn en telefoon nummer, wil je nu een handtekening?
heb je de rest ook gezien, chickenpow en zijn crew?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:59 schreef Cloud_SB het volgende:
en nog echt droppen ook:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:21 schreef Cloud_SB het volgende:
Tjek je inbox maar ouwe.
Zien er goed uit waar heb je die gekocht?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:25 schreef jovink het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
net binnen gekregen lekker lekker
Alleen in die kleur?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:37 schreef jovink het volgende:
ebay duetschland er staan nog stuk of 6 paar op zx 800
bijzonder snel met versturen
waarom verkootp die sjaakie m voor 25 eur meerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:41 schreef SHOOOTO het volgende:
lol, 25 euro voor het rijen.
Netjes. Lang in de rij gestaan of behoorde je tot het groepje vaste klanten?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:18 schreef thaWarhead het volgende:
Voor de duidelijkheid: Pick-ups van gisteren en vandaag:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jepperdepep.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:25 schreef De_Brandweer het volgende:
Die tres wou ik ook kopen, maar jij hebt zeker de laatste size12 gekocht?
Ik ben serieus jaloers op die Patta x Asics. Ik kwam een beetje te laat aankakken maar vrienden van me stonden vanaf 7 uur 's ochtends in de rij en hebben ze alsnog niet kunnen bemachtigen. Wat voor maat (US/EU) heb je ze trouwens gehaald?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:18 schreef thaWarhead het volgende:
Voor de duidelijkheid: Pick-ups van gisteren en vandaag:
[afbeelding]
[afbeelding]
Air Max Classic is niet echt een populaire schoen onder sneakersheads. Vaak zie je ze dan ook nooit liggen in de bekendere sneakerspeciaalshops. Best bet zou pickyourshoes zijn: http://www.pickyourshoes.com/size/nike_air_classic_bw.htmlquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:57 schreef Daywalk3r het volgende:
Voor het eerst in lifestyle... waar o waar kun je mooie nike air max classics halen?
Liefst ook nog special editions.?
Heb je ervaring met pickyourshoes? Want op die website heb ik al eerder vette schoenen gezien alleen ik vertrouw dat @gmail.com mail adres niet..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:01 schreef Moart het volgende:
[..]
Air Max Classic is niet echt een populaire schoen onder sneakersheads. Vaak zie je ze dan ook nooit liggen in de bekendere sneakerspeciaalshops. Best bet zou pickyourshoes zijn: http://www.pickyourshoes.com/size/nike_air_classic_bw.html
met nr 27 had je ook niet veel, je moet het geluk hebben dat de mensen voor je, een andere maat hebben. De eerste 20 gingen allemaal voor een 9/10 of 11. Nogmaals dikke props!quote:
Ik ging er heen omdat het me tof leek beetje hangen, chillen en toffe schoene. Ik wist dat de kans groot was dat ik niks kon krijgen maar er werd geroepen om 10 uur ofzo dat er minstens 80 paar lag, als dat zo was dan ligt er nog steeds 40 paar bij patta te wachten op goede vrienden ofzo. Bedoel tis niet erg dat die shit aan de patta-heads gegeven word maar ga dan niet hypen en zorgen dat er 200 man voor 20 paar schoenen staat te wachten. Maak die shit, special customers only of free for al zonder speciale lijstjes waar het "gewone" publiek geen weet van heeft. En het nummertjes systeem was opzich prima, of je moet netjes gaan rijen of nummertjes trekken anders word het chaos en rellen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:57 schreef Cloud_SB het volgende:
Of je was gewoon te laat daar....................true het was nogal wack dat er maar 4 paar van elke maat verkrijgbaar waren ongeveer en dat er nogal wat gekut en gekloot was. Maar als je nummer 100 ofzo hebt dan valt het te begrijpen.
Zou toch denken dat ze het wel geleerd hebben na de amsterdam en homegrown maar niet dus. ik ben al vanaf moment 1 geen fan van het nummertjes systeem.
ik weet het ook niet, het zal wel in hun bloed zitten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:40 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Waarom ga je in godesnaam nog achteraan zon lange rij staan.
Ik zou zoiets hebben van "ach ik kom volgende week wel terug"
met die stof kan je ze idd het best precies op maat hebben.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:28 schreef KneusTeun het volgende:
@floyd thnx voor de blazers, qau maat is het kiele kiele (als in net, maar dan ook net goed)
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:17 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Weet iemand waar je deze kan halen? Het zijn Nike air force's
[afbeelding]
hahaha nee hahaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:06 schreef KneusTeun het volgende:
hahah chris verkoop die van jou.hahahaha
Sjatoch.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:00 schreef KneusTeun het volgende:
heb jij die gefixt?
Waar + voor hoeveel gehaald?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:53 schreef Chrishop het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze zijn dus gisteren gehaald.
Zag ik jou vandaag bij de ArenA?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:53 schreef Chrishop het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze zijn dus gisteren gehaald.
Waarschijnlijk bij Concrete in Amsterdam of Den Haag.quote:Op zondag 17 juni 2007 01:13 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Waar + voor hoeveel gehaald?En waar online te vinden?
Precies.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:56 schreef De_Brandweer het volgende:
Volgens mij heeft Concrete geen online-shop? Je moet gewoon even bellen of mailen en vragen of ze de schoen in jou maat hebben en dan even langs gaan.
Waarom niet? Vind die lights ook de shit, als ik mn maxies post krijg ik toch ook props waarom zeuren?quote:Op zondag 17 juni 2007 16:19 schreef Modus het volgende:
Meer kleuren van de komende Air Structure retro:
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet dat men dat hier interessant vindt..
OG!quote:Op zondag 17 juni 2007 16:19 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 17 juni 2007 16:19 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Je bedoelt dat die bovenste fakes van de 2e zijn?quote:Op zondag 17 juni 2007 18:18 schreef jovink het volgende:
ohja zoek de verschillen
de bovenste komen uit china
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |