zijn die free's echt zo lekker om mee hard te lopen'?quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:33 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
bij mij staat nog een nieuw paartje voor je![]()
die C&K's zagen wel dope aan de voet, liep even langs Antilope. Offer had ze aan en ze waren nice...
quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:33 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
bij mij staat nog een nieuw paartje voor je![]()
die C&K's zagen wel dope aan de voet, liep even langs Antilope. Offer had ze aan en ze waren nice...
quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:23 schreef floydvisser het volgende:
helaas jongens,
we hebben nog te veel oudere nike sbtjes om de nieuwe al te laten komen...
moeten eerst even een grote opruiming houden voordat we nieuwe sbtjes binnen halen..
t is te veel risico om een nog grotere voorraad aan te houden.
hopen dat mr nike ze nog wat langer voor ons kan vast houden..
op ze vroegst krijgen wij de c&k s pas over twee weken... anders slippen we dicht.. balen want ik wilde zelft ook nog wel een paar paar!
maar ja dus ergens deze week een hoop sb aanbiedingen!
als dat hard gaat hebben we de rest eerder!
excuus!
3x raden wie ze heeft besteldquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:26 schreef floydvisser het volgende:
hammers in 11 zijn net besteld!
idd versturen doen we ook boven 50 euro gratis(als je overmaakt)
onder 5.5euro
dope pickups warhead!
En naar Belgie?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:26 schreef floydvisser het volgende:
hammers in 11 zijn net besteld!
idd versturen doen we ook boven 50 euro gratis(als je overmaakt)
onder 5.5euro
dope pickups warhead!
Past niet meer in mn kamer.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:29 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een foto van je hele collectie thawarhead.
Anders een foto van een groot gedeelte dan. Zeg maar de cream de la cream van je collectie ofzo.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:31 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Past niet meer in mn kamer.
Floyd: Check je mail, sta morgen weer bij jou op de stoep.
heb je een financiële injectie gekregen ofzo? Damn nice! (of was de belastingdienst zo aardig geweest?)quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:31 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Meevaller gehad.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:43 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
heb je een financiële injectie gekregen ofzo? Damn nice! (of was de belastingdienst zo aardig geweest?)
Ze kwamen me al verdacht bekend voor jaquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:02 schreef HenkBenzinetank het volgende:
24/7 & Frisco
Jij was toch dat type dat daar juist tegen was?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:33 schreef thaWarhead het volgende:
Het gaat vrijdag regenen (volgens teletekst 80% kans) dus mooi dat ik mn vetste shit niet aantrek. Plus als het evt duwen en trekken wordt wil ik niet aan mn schoenen denken. Trek waarschijnlijk gewoon mn Shy Pinks aan met een NikeSB.org t-shirt (toch ff representen)
ja hebt vaker gehoord, k zal ff kijken wat er aant handje is, zou je een scherm afdruk kunnen maken en mailen naar shop@outlawz.nlquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:33 schreef ikJur het volgende:
Floyd kan je die iframe op je voorpagina niet wat groter maken, dit is niet zo fijn lezen zo. In Firefox is je menu ook een beetje buggy
floyd heeft nog 1534 ongelezen berichten in zijn box, mail ff naar shop@quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:31 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Ik ben tegen luchtvervuiling maar rij toch auto. Dit valt onder het kopje necessary evil. Kom zelfs niet graag bij Patta maar soms hebben ze als enige iets dat je wilt. Vind deze schoen gewoon tof en dan kan ik heel anti doen maar dan loop ik een toffe schoen mis. Ik ga niet in de rij staan voor het in de rij staan maar omdat dat de enige manier is om de schoen te krijgen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:39 schreef seto het volgende:
[..]
Jij was toch dat type dat daar juist tegen was?
mooi, dan weet ik dat mijn 1533 berichtjes zijn bezorgdquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:44 schreef floydvisser het volgende:
[..]
floyd heeft nog 1534 ongelezen berichten in zijn box, mail ff naar shop@
daar komt minder spam aan!
doe me best maar sommige dingen kunnen wel eens fout gaan, had net een bestelling voor schoenen die niet meer in hun doos zaten... bagger! maar ja ken gebeuren!quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:45 schreef De_Brandweer het volgende:
Houd je de site up to date? Mischien bestel ik zondag die loon tres als ze er nog zijn in m'n maat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |