daar gaan we aan werken...quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:39 schreef morgane het volgende:
Bij mij doet 'ie het prima in FFalleen vind ik het menuutje een beetje rommelig, omdat de vetgedrukte letters niet echt consequent gebruikt worden. Lijkt eerder zowat random ofzo. Bijv. bij het shop-menuutje.
ik heb nog een paartje in 12 us 49 euro (normaal 90-100eu)quote:
Ik kan ze niet vinden!quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:01 schreef jovink het volgende:
MOrgane:
op marktplaats staan nog een paar kermit de kikker adidasjes vintage en dan enschede geloof ik
kleine maatjes zijn volgens mij niet altijd even goed op voorraad... dus wees er snel bij!quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:12 schreef Luie-princes het volgende:
Thanks Warhead!
Is het met alle cw's asics gel lyte III zo dat ze vanaf maat 5 er zijn?
foto's?quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:02 schreef floydvisser het volgende:
[..]
daar gaan we aan werken...waarschijnlijk krijgen we ook een nieuwe site maar dat gaat ff duren
k zal van de week ff een dagje alles rechtzetten...
[..]
ik heb nog een paartje in 12 us 49 euro (normaal 90-100eu)
Oh, werk je in 'n winkel ofzo? Ik dacht dat je ze zelf wilde verkope, daarom wilde ik foto'squote:Op woensdag 13 juni 2007 17:56 schreef floydvisser het volgende:
http://www.solepedia.com/images/9/96/Neptune-dunk-sb.jpg
foto neptune...
En een beetje te grootquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:47 schreef jovink het volgende:
klik hier
deze bedoelde ik maar zijn al verkocht
Wat een budd-ugly schoenen, die punjaab bij de footlocker in e'schede had ze ook achter de toonbank liggen en omdat ik mn Greenbeans aanhad wou hij ze wel aan mij verkopen ofzo, rare vent.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:47 schreef jovink het volgende:
klik hier
deze bedoelde ik maar zijn al verkocht
ik vind ook het 10 keer niks zowiezo het model nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:39 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Wat een budd-ugly schoenen, die punjaab bij de footlocker in e'schede had ze ook achter de toonbank liggen en omdat ik mn Greenbeans aanhad wou hij ze wel aan mij verkopen ofzo, rare vent.
Jij zei ook niks over die Kermit schoenenquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:12 schreef Luie-princes het volgende:
Ik ben ook een meisje hoor!
@De_Brandweer: Vallen die eigenlijk groot uit die Jordan V's..of weet jij dat niet?
ik ga rustig door totdat je Unkles kan regelen voor retailquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:31 schreef floydvisser het volgende:
ikjur thanks voor de mail!
, volgens de webknerd staat je lettertype te groot...
hij heb ook fire fox en bij hem werkt het wel..(gelukkig)
heb je er vaker last van ook op andere sites?
nog iemand anders ook dat probleem?
heej nu in één keer 1535 mailtjes ongelezen! shooto?![]()
tja dan pas je ook in een lage 11 volgens mij...quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:24 schreef Maxxieh het volgende:
Ik zit echt zwaaaar te twijfelen of ik die purple pigeons bij je bestel floyd.. Ik heb maat 11 high's, welke maat moet ik dan bij de low's hebben?
Ok, goed om weten. 8euro is net iets goedkoper dan 170km (enkele reis). Veel van die schoenen heb ik hier nog niet gezien.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:40 schreef floydvisser het volgende:
we versturen ook naar belgie! we versturen over de hele wereld, op afrika na.
meer prijs versturen naar belgie is 8 euro.
misschien verschijnt er een verdwaald paartje bij Nike ofzoquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:42 schreef floydvisser het volgende:
[..]
shooto, unkles voor retail?tja dan ben je ff een paar jaar te laat
heb wel laatst nog voor iemand een paartje op de kop getikt, voor veels te...
mij zal je er niet op zien lopen iig
aha, geen probleem.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:10 schreef morgane het volgende:
Nou, ik heb eigenlijk geen schoenen meer nodiggister nog een paar gekocht en nog een paar besteld die ik morgen ga halen. Dat komt neer op 3 paar in een week
wel 2 paar sneakers trouwens, maar gewoon van Schoenenreus en Scapino
maar iig bedankt voor de tip
ik heb als 't goed is maat 7 ongeveer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |