en het gaat plenzen, dus good luck voor de mensen die bij Patta gaan rijen.quote:er staan nu ongeveer al 7 tot 10 man voor de deur, denk dat het er vanavond al 50-60 zijn dus dat gaat je zeker niet lukken als je morgenochtend gaat.....
Ik ga stiekem ook wel een beetje voor het avontuur enzo, beetje checken. Holla.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:50 schreef De_Brandweer het volgende:
Succes! En wel fotos maken he. Ik wil het wel eens zien :p.
Ja dan ga je bij tamara slapen, en dan is je plekje in de rij ook wegquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:44 schreef Cloud_SB het volgende:
Er zat tegen 1nen al een gekke belg ofzo als eerste.
Ach je moet er wat voor over hebben he. Vooral de buitenlanders komen vroeg aan die overnachten hier ook (naast patta zit Hotel Tamara). De nederlandse sneakerheads zijn over het merendeel veel te lui en te nuchter.
vergeet je paraplu niet hé?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:38 schreef thaWarhead het volgende:
Zit er gewoon nu al mensen? Tering. Ik ben er morgen om 6 uur, vind ik vroeg genoeg. Ik maak foto's enzo.
24/7 had nog wat staan geloof ikquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:40 schreef Sapstengel het volgende:
Weet iemand of deze nog ergens te koop zijn?
[afbeelding]
Caliroots heeft ze niet meer. Boardlords wel, maar dat schijnt een niet relaxte winkel te zijn ofzo?
Tenzij je ze ergens anders vindt gewoon bestellen zou ik zeggenquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:40 schreef Sapstengel het volgende:
Weet iemand of deze nog ergens te koop zijn?
[afbeelding]
Caliroots heeft ze niet meer. Boardlords wel, maar dat schijnt een niet relaxte winkel te zijn ofzo?
Ja ik zag ze op die foto, maar stond alleen maat 11/12 enzo tussen, te groot voor mijquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:15 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
24/7 had nog wat staan geloof ik
Ah okay. Zij bestelen gewoon eens in de zoveel tijd al hun bestellingen bij Nike ofzo?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:01 schreef Jordii het volgende:
[..]
Tenzij je ze ergens anders vindt gewoon bestellen zou ik zeggenKan wel ff duren bij Boardlords, duurde bij mij 2 weken toen ik er bestelde maar uiteindelijk kwamen ze
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |