Wel lekker duurzaam, kunnen de lampen uit!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:48 schreef DomienVerschuuren het volgende:
*kijkt naar webcam*
Ik geef licht.
* -Hans- heeft de webcam niet aanstaan..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:48 schreef DomienVerschuuren het volgende:
*kijkt naar webcam*
Ik geef licht.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:48 schreef MichielV het volgende:
[..]
Wel lekker duurzaam, kunnen de lampen uit!
Ga eens in de zon zitten....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:48 schreef DomienVerschuuren het volgende:
*kijkt naar webcam*
Ik geef licht.
Hey Michiel!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:48 schreef MichielV het volgende:
[..]
Wel lekker duurzaam, kunnen de lampen uit!
Pas maar op hoor want er is vandaag al iemand overleden door een blikseminslag.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:49 schreef purplerose het volgende:
je bent radioactief geworde door die onweersbui
Huh, nu pas...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:49 schreef Wheeling het volgende:
Ja hoor hier in Vlissingengaat het nu ook regenen
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pas maar op hoor want er is vandaag al iemand overleden door een blikseminslag.
ja hier schijnt eigenlijk altijd de zon, maar ja het moet toch een keer regenenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Huh, nu pas...
Regio Tilburg is het al lang weer voorbij...
Dacht ik ook inderdaad!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:55 schreef Marc63 het volgende:
Ron Brandsteder!
Ik zei het als grapje, maar na die derde versie wist ik het wel zeker.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dacht ik ook inderdaad!
Ja, hij is het!![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:57 schreef Litton-Lane het volgende:
"als die rode lamp brand, dan hou je je smoel!"![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:57 schreef Litton-Lane het volgende:
Whehehehehehequote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:57 schreef Litton-Lane het volgende:
In Gool!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pas maar op hoor want er is vandaag al iemand overleden door een blikseminslag.
Veenstra wel, Ekdom helaas al een tijdje niet. Het is vast iets met z'n accountant, NOOIT MEER IETS VAN GEHOORD!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:00 schreef JeroenV het volgende:
Zijn Ekdom en Veenstra al gespot vanavond hier?
Goirle it isquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
In Gool!![]()
Heb het eerste uur in de trein zitten luisteren, toch moeilijk hoor, je gezicht in plooi houden.
Herkenbaar...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
In Gool!![]()
Heb het eerste uur in de trein zitten luisteren, toch moeilijk hoor, je gezicht in plooi houden.
Was een ouwe, maar wel geinigquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:03 schreef -Hans- het volgende:
STER tune in de mix![]()
ROFL !
Afgalmen en klaar!
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Veenstra wel, Ekdom helaas al een tijdje niet. Het is vast iets met z'n accountant, NOOIT MEER IETS VAN GEHOORD!
4 uur geleden laatste bui hierquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:00 schreef Sirolf het volgende:
Noodweer? Dat viel hartstikke mee hier...
Dat weeralarm is in ieder geval zwáár overdreven in deze regio. Het was een zware bui, maar niet extreem ofzo...
Die ligt nog vers in het geheugen idd.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:05 schreef Sirolf het volgende:
Ze hebben ook een collectie met wateroverlast-uuropeners (zijn een paar weken geleden nog langsgekomen, Edwin die bijna verdrinkt door een lokale bui in z'n inspreekhok). Had ik toch wat toepasselijker gevonden...
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:09 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij kan Domien beter meteen een gigantische waslijst aan kenmerken opnoemen.
Ik vond dat ie het vandaag wel goed volhield. Ze waren voordat de band werd aangezet al behoorlijk melig. Ik dacht dat ie meteen al zou gaan lachen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:10 schreef Sirolf het volgende:
Domien, je moet echt een keer oefenen in het niet-in-de-lach-schieten. Kijken hoe lang Ek-Stra ermee door kunnen gaan.![]()
Ooit moeten hun vragen toch wel op zijn.
Stiekem vind ik lachband-zijn wel leukquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:10 schreef Sirolf het volgende:
Domien, je moet echt een keer oefenen in het niet-in-de-lach-schieten. Kijken hoe lang Ek-Stra ermee door kunnen gaan.![]()
Ooit moeten hun vragen toch wel op zijn.
Awww, ga je toch volgende keer met mij mee naar Guis ofzoquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:17 schreef ChatGirl het volgende:Leerlingen van mijn oude school zijn naar 3FM geweest zie ik. Waren ze live bij Stenders.
Ach ja, ik heb voorlopig toch niks te doen enzo....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
Awww, ga je toch volgende keer met mij mee naar Guis ofzo
Sorrie, heb geen vleeswaren foto's op voorraadquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Waar blijven die compromitterende foto's?
De webcams staan ergens anders op gericht of te ver uitgezoomd, dan is het moeilijk screenshots maken...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Heb de cam niet aan.... straks misschien.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik ook, jeugd sentimenten!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:29 schreef Marc63 het volgende:
Captain Hollywood Project. Ook nog naar geluisterd.
en de betekenis daarvan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:33 schreef Marc63 het volgende:
Ik krijg het ineens een stuk kouder. De woorden Pim, Pam en Poooooooool spoken nu ook door mn hoofd.
Michiel draaide net het Pim, Pam, Pooooool! deuntje. Dat speelden ze elke avond op de noordpool.quote:
Tijd om er even snel eentje in de studio neer te planten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:34 schreef Marc63 het volgende:
Ze is wel blond. Welke vrouw zegt dan ook tegen Ekdom en Veenstra dat ze een paal in de kamer heeft?
![]()
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Michiel draaide net het Pim, Pam, Pooooool! deuntje. Dat speelden ze elke avond op de noordpool.
Dacht je echt dat er ook maar iets veilig was voor de woordgrappen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:43 schreef Litton-Lane het volgende:
De woordgrappen slaan over op de boodschappenlijst...
De Aardappelschijf en de Sharon Kips leverworst....
(Gelukkig) niet. Ben zelf ook van die humor. Mijn collega`s snappen mij nooit...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dacht je echt dat er ook maar iets veilig was voor de woordgrappen?
Mijne juist totaal niet...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:41 schreef Litton-Lane het volgende:
Mijn beleving van tijd gaat snel vanavond.![]()
![]()
Gek is dat he. Het gevoel voor tijd is bij iedereen anders. En als je aan het reizen bent is de tijd ook weer anders. Iemand zei me laatst: Tijd is een culturele afspraak. (Vond hem wel goed!quote:
bekbrekend toch?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:55 schreef Marc63 het volgende:
Hoe ging dat Rappatongo spelletje ook alweer?
Lang leve het Mediacenter!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:02 schreef JeroenV het volgende:
Nu op 3 begint een nieuwe muziekquiz met Lantinga als presentator. Daar ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk.
heb je de opnames niet eens bijgewoond?quote:
Hai Ekdom!! Sexie outfit vandaag dudequote:
Net op tijd, het begint zo...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:01 schreef Glacier het volgende:
Avond
* Glacier heeft net gegeten en gaat nu ff alle stekkers erin pluggen om Ekstra weekend te luisteren
Plaatje?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hai Ekdom!! Sexie outfit vandaag dude![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Net op tijd, het begint zo...
Ik heb voor de radio gegeten, bord opschoot!![]()
Scoort wel bij de vrouwen inderdaad. Schijnt ook met whiskey te kunnen...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:09 schreef Marc63 het volgende:
Soms als ik Ekdom zo hoor, wou ik dat ik ook een roker was.
Blijft geweldig die imitatiequote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:13 schreef -Hans- het volgende:
"Haaaaaaaaaaaaaj met Henk, alles goed jochie? "
Beetje wel hequote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:21 schreef Litton-Lane het volgende:
Wat een harm "Dit was het nieuws" Edens "ik lees voor van de autocue" presentatie bij Doe maar normaal....![]()
![]()
Oh mijn god. Sander Lantinga dequote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:21 schreef Litton-Lane het volgende:
Wat een harm "Dit was het nieuws" Edens "ik lees voor van de autocue" presentatie bij Doe maar normaal....![]()
![]()
Dat is grappig inderdaad...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:26 schreef Sirolf het volgende:
Zijn er trouwens ook nog Belgen die SMSen voor Idool?
Het was de finale, twee weken geleden...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:26 schreef Sirolf het volgende:
Zijn er trouwens ook nog Belgen die SMSen voor Idool?
Die bui die nu boven Hilverdorp hangt gaat net ten noorden langs mij heen.quote:
Volgens mij is het dan wel duidelijk dat ik hier geen commercieele Belgen kan ontvangen (net als de rest van NL overigens).quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:32 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Het was de finale, twee weken geleden...
En die kwam van mij af denk ik, zo hard ging het hier ook...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die bui die nu boven Hilverdorp hangt gaat net ten noorden langs mij heen.![]()
Hij zit bij mij ongeveer 3km verderopquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die bui die nu boven Hilverdorp hangt gaat net ten noorden langs mij heen.![]()
VOLGENDE WEEK MEGAHIT zeg ik!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:33 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA de nieuwe van de Chemical Brothers!
Hulde dat deze plaat op de 3FM playlist is gezet !
Sluit mij graag aan bij jou en Sirolf, wat een super vette plaat is dit.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
VOLGENDE WEEK MEGAHIT zeg ik!
Of de komende week! Schrap Mutya!![]()
Ik kan het niet geloven, het is hier nu best koel en bewolkt na die regenbui namelijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:38 schreef achterop23 het volgende:
Heerlijk weer in Groningen hoor!
Zonnetje is net onder. Geen wolkje aan de lucht
Bij DWHN zijn de stukjes van Harm het leukste en de lulstukjes ertussen minder. Hier is het juist andersom...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:40 schreef Litton-Lane het volgende:
Klacht: Tussendoor zit ik steeds even dat Doe maar normaal te kijken. Maar ik vind het tot nu toe een beetje een slechte remake van dit was het nieuws. Die Engelse versie is in mijn belevingswereld veel beter...
Die voorlees-stukjes van Lantinga hadden niet gehoeven van mij... Misschien moet het nog ontwikkelen. Maar daar zijn we al te laat mee. Ze zijn volgens mij allemaal al opgenomen...
* -Hans- kan het bevestigen.. de lucht is hier nog altijd strak blauw en de temp is 25 gradenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:38 schreef achterop23 het volgende:
Mag ook een keer toch!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:38 schreef achterop23 het volgende:
Eens!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:41 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Bij DWHN zijn de stukjes van Harm het leukste en de lulstukjes ertussen minder. Hier is het juist andersom...
Hier in huis is het ook nog 27 graden...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
* -Hans- kan het bevestigen.. de lucht is hier nog altijd strak blauw en de temp is 25 graden![]()
Jaa! nog een keer CB, gewoon nog een keer en nog een keer draaien.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:41 schreef wolfrolf het volgende:
Download die Chemical Brothers ownage @ http://www.zshare.net/audio/21946827d77192/
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:44 schreef qu63 het volgende:
Blikseminslag hier in de buurt
Alleen nog maar Ned 1, 2 en 3
Binnen is het hier 27.8..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hier in huis is het ook nog 27 graden...
Ekdom: "PH - Heeft zelf cellen te kort"![]()
En die storen bij mij juist....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:44 schreef qu63 het volgende:
Als je alleen nog maar 1, 2 en 3 hebt is het meestal een probleem bij je kabelboer, en die installatie kan soms zelfs tig kilometer verderop staan (volgens mij staat die voor mij ergens in Alkmaar).quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:44 schreef qu63 het volgende:
De Extended Mix van Do It Again is trouwens ook niet onaardig.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:41 schreef wolfrolf het volgende:
Download die Chemical Brothers ownage @ http://www.zshare.net/audio/21946827d77192/
[afbeelding]
Gooi het eruit!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:47 schreef purplerose het volgende:
Bwurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrp...
sorrie guys, komt door de bubbels
ik denk dat het in mijn geval bij mij in de buurt staatquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je alleen nog maar 1, 2 en 3 hebt is het meestal een probleem bij je kabelboer, en die installatie kan soms zelfs tig kilometer verderop staan (volgens mij staat die voor mij ergens in Alkmaar).
en de rest is er ook weer!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:44 schreef qu63 het volgende:
LiveSets Radio: A Tribute to DJ Rushquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:56 schreef borisz het volgende:
3uurtjes even tiesto luisteren en dan weer terug naar Giel
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:46 schreef Glacier het volgende:
OMG
De hele avond aan het testen geweest met een videokaart..blijk ik de monitor niet te hebben aangesloten
Gek he, dat ie steeds geen beeld gaf?
Wat voor idee. Bij mij kriebelt het weer voor de derde...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:37 schreef purplerose het volgende:
Ik probeer de site terug te vinden waar ik mijn idee voor me tattoo vandaan heb maar kan het niet meer trugvinden
dezequote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wat voor idee. Bij mij kriebelt het weer voor de derde...![]()
slaaplekker!quote:
Snap ik. Die kleuren op het plaatje vind ik sowieso niet mooi...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
deze
[afbeelding]
Uiteraard moet ie nog wat getweaked worden
Ja, dat mag jequote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:50 schreef Litton-Lane het volgende:
Mag ik nog 1 keer zeggen dat ik echt super blij ben met mijn drie dagen oude zelf ontworpen tattoo op mijn kuit!
Ik denk dat ik uitleg nodig heb...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:51 schreef purplerose het volgende:
check de omlijning van der tieten, lijken net uiers
Op het plaatje goed kijken, dan zie je een vorm die lijkt op tieten, ter hoogte van waar de tieten zitten, dat ziet er nu meer als uiers uit dan als mooie pronte borstjesquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:03 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik denk dat ik uitleg nodig heb...![]()
Jammer!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:03 schreef Toad het volgende:
Ik zal er vanavond niet zo lang zijn...
Hoeveel heb jij er eigenlijk: Tattoo`s?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:05 schreef purplerose het volgende:
[..]
Op het plaatje goed kijken, dan zie je een vorm die lijkt op tieten, ter hoogte van waar de tieten zitten, dat ziet er nu meer als uiers uit dan als mooie pronte borstjes
Heej!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:03 schreef Toad het volgende:
Ik zal er vanavond niet zo lang zijn...
1. Tribalelfje tot halverwege me rugquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er eigenlijk: Tattoo`s?
Ik heb er 2.![]()
Van welke tattoo? De pearl jam tattoo staat iig in me foboquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:15 schreef Toad het volgende:LL&PR
krijgen we nog een foto te zien van de tattoo LL?
<-- Snel kijken anders is ie weer weg. Ja, alleen nog een klein plaatje. Foon Foto...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:15 schreef Toad het volgende:
krijgen we nog een foto te zien van de tattoo LL?
Very very naaisch dude!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
<-- Snel kijken anders is ie weer weg. Ja, alleen nog een klein plaatje. Foon Foto...
Dank u. Het rode is gelukkig al veel minder. Herstel gaat goed.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:27 schreef Toad het volgende:
Mooi hoor
En waar.....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:31 schreef purplerose het volgende:
wil denk wel iets van een kleurtje op de duivelhoorntjes en het engel aureooltje denk
Maargoed, ga er toch mee naar de tattooshop dan kijken we daar wel hoe we hem aanpassen, misschien alleen erop geinspireerd. Gaat goed komen
Waar wat? De tattoo? Duiveltje op de ene pols, engeltje op de andere pols.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En waar.....
Nog 25 minuten trouwens... Hoewel dj Rush ook lekker klinkt over de speakers...
cool!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:38 schreef purplerose het volgende:
[..]
Waar wat? De tattoo? Duiveltje op de ene pols, engeltje op de andere pols.
Of bedoel je de tent? Queen of rings in rotterdam.
Dacht ik ookquote:
Nee hoor, Hoewel ik niet echt lang online zal blijven. Op lichtsnel zal het wel weer druk worden. Doe ik dit keer niet aan mee... Blijf wel lekker luisteren..quote:
Ik vind 1 of 2 tattoo's wel gaafquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
1. Tribalelfje tot halverwege me rug
2. Pearl Jam de Stickman op de zijkant van me linkerkuit
3. Een hand in een hennatattoo stijl op me linkerbovenarm
4. Een vlindertje op me rechter schouderblad
5. Klavertje vier op me rechter enkel
De laatste 2 wil ik ooit iets overheen laten zetten
De duiveltje/engeltje tattoo komt op me polsen te staan![]()
niet nog, wel weerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:53 schreef Toad het volgende:
nee nee ik ben er nog
en het roosje ook, en dat terwijl giel zo gaat beginnen...
Truste Glacierquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:51 schreef Glacier het volgende:
wb DaMook
Ik ga slapen nu
Slaap lekker allemaal voor straks
Blijven jijquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:52 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nee hoor, Hoewel ik niet echt lang online zal blijven. Op lichtsnel zal het wel weer druk worden. Doe ik dit keer niet aan mee... Blijf wel lekker luisteren..![]()
En ik ook nog wel evenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:53 schreef Toad het volgende:
nee nee ik ben er nog
Ik moet morgen volgens mij kiezen tussen een verjaardag met bier en BBQ of met een meidje gaan zwemmenquote:
quote:
quote:
Deze hadden trouwens makkelijk in 1 post gekunt jij post krikkerquote:
als je meer gaat doen dan alleen zwemmen zou ik ook voor optie 2 kiezenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet morgen volgens mij kiezen tussen een verjaardag met BBQ of met een meidje gaan zwemmen. Ik denk dat ik ga zwemmen
.
Snap ik.. Alhoewel. BBQ....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet morgen volgens mij kiezen tussen een verjaardag met bier en BBQ of met een meidje gaan zwemmen. Ik denk dat ik ga zwemmen
.
Ah gelukkig, daar is iedereen weerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:53 schreef Toad het volgende:
nee nee ik ben er nog
dat had ik kunnen doen jaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
[..]
Deze hadden trouwens makkelijk in 1 post gekunt jij post krikker.
oki thx!, maar zo de freaknacht hequote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:55 schreef Litton-Lane het volgende:
Purple: Nu nederland 3. Gaat over tattoo`s dadelijk in het nieuws...
da's toch ook op 3quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
oki thx!, maar zo de freaknacht he
Jamaar ik zit al met me headset op en het is alleen maar in het nieuwsquote:
Ging over de beurs in Amsterdam. Hoge Entree, dus ik denk niet dat ik ga..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
oki thx!, maar zo de freaknacht he
Ah ok, had er idd iets over op fok gelezenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:02 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ging over de beurs in Amsterdam. Hoge Entree, dus ik denk niet dat ik ga..
Radio staat weer aan! Met een mooie binnenkomer "Thunder!!"
* Gaat ook "weer" de koelkast in..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:02 schreef D.Rose het volgende:
*nog ff wat te eten pakt
Dat zien we dan wel weerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
als je meer gaat doen dan alleen zwemmen zou ik ook voor optie 2 kiezen
BBQ is al wel lang geleden (vorig jaar) en ik houd echt van een goede BBQ, maar ik laat hem toch schieten denk ikquote:
Ik ben erg visueel ingesteld.....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:03 schreef purplerose het volgende:
*rondstampt en airguitar meespeelt*
Ik heb geen inloopkastquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:03 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
* Gaat ook "weer" de koelkast in..
Rondhopst zoals die gitarist in dat schoolpakje met 1 been omhoog in de hand vasthoudendquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben erg visueel ingesteld.....![]()
Voor mij is de bbq minder lang geleden: Ik zou de bbq ook laten schieten!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weer. Het is nog pril he
.
[..]
BBQ is al wel lang geleden (vorig jaar) en ik houd echt van een goede BBQ, maar ik laat hem toch schieten denk ik.
AC/DC - Thunderstruckquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:06 schreef purplerose het volgende:
[..]
Rondhopst zoals die gitarist in dat schoolpakje met 1 omhoog in de hand vasthoudend
Morge!quote:
quote:
Deze dus ookquote:
Idd ieder zijn smaak en dat moet ook kunnen. 1 collga van mij heeft er ook keiveel en als ik eerlijk ben vind ik het bij hem dan wel weer mooi, maar mij zou het absoluut niet staanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:57 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ah gelukkig, daar is iedereen weer
Damook, ieder zn smaak he, maar tattoos zijn verslavend
Ik ben nu na mijn AT ook nog even bij aan het lezen op de FP en op games.fokquote:
coolquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heel mijn keuken is een inloopkast. Heb boodschappen gedaan![]()
He, ehhh, ja, ofzoquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:08 schreef DaMook het volgende:
Heej D. dit hadden tig aparte posts kunnen zijn.
Zal zo even kijken ofik uberhaupt KAN upgradenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:06 schreef D.Rose het volgende:
DaMook F1 team nog geupdate?
Gelukkigquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:07 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Voor mij is de bbq minder lang geleden: Ik zou de bbq ook laten schieten!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |