Dat is grappig inderdaad...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:26 schreef Sirolf het volgende:
Zijn er trouwens ook nog Belgen die SMSen voor Idool?
Het was de finale, twee weken geleden...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:26 schreef Sirolf het volgende:
Zijn er trouwens ook nog Belgen die SMSen voor Idool?
Die bui die nu boven Hilverdorp hangt gaat net ten noorden langs mij heen.quote:
Volgens mij is het dan wel duidelijk dat ik hier geen commercieele Belgen kan ontvangen (net als de rest van NL overigens).quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:32 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Het was de finale, twee weken geleden...
En die kwam van mij af denk ik, zo hard ging het hier ook...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die bui die nu boven Hilverdorp hangt gaat net ten noorden langs mij heen.![]()
Hij zit bij mij ongeveer 3km verderopquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die bui die nu boven Hilverdorp hangt gaat net ten noorden langs mij heen.![]()
VOLGENDE WEEK MEGAHIT zeg ik!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:33 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA de nieuwe van de Chemical Brothers!
Hulde dat deze plaat op de 3FM playlist is gezet !
Sluit mij graag aan bij jou en Sirolf, wat een super vette plaat is dit.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
VOLGENDE WEEK MEGAHIT zeg ik!
Of de komende week! Schrap Mutya!![]()
Ik kan het niet geloven, het is hier nu best koel en bewolkt na die regenbui namelijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:38 schreef achterop23 het volgende:
Heerlijk weer in Groningen hoor!
Zonnetje is net onder. Geen wolkje aan de lucht
Bij DWHN zijn de stukjes van Harm het leukste en de lulstukjes ertussen minder. Hier is het juist andersom...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:40 schreef Litton-Lane het volgende:
Klacht: Tussendoor zit ik steeds even dat Doe maar normaal te kijken. Maar ik vind het tot nu toe een beetje een slechte remake van dit was het nieuws. Die Engelse versie is in mijn belevingswereld veel beter...
Die voorlees-stukjes van Lantinga hadden niet gehoeven van mij... Misschien moet het nog ontwikkelen. Maar daar zijn we al te laat mee. Ze zijn volgens mij allemaal al opgenomen...
* -Hans- kan het bevestigen.. de lucht is hier nog altijd strak blauw en de temp is 25 gradenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:38 schreef achterop23 het volgende:
Mag ook een keer toch!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:38 schreef achterop23 het volgende:
Eens!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:41 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Bij DWHN zijn de stukjes van Harm het leukste en de lulstukjes ertussen minder. Hier is het juist andersom...
Hier in huis is het ook nog 27 graden...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
* -Hans- kan het bevestigen.. de lucht is hier nog altijd strak blauw en de temp is 25 graden![]()
Jaa! nog een keer CB, gewoon nog een keer en nog een keer draaien.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:41 schreef wolfrolf het volgende:
Download die Chemical Brothers ownage @ http://www.zshare.net/audio/21946827d77192/
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:44 schreef qu63 het volgende:
Blikseminslag hier in de buurt
Alleen nog maar Ned 1, 2 en 3
Binnen is het hier 27.8..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hier in huis is het ook nog 27 graden...
Ekdom: "PH - Heeft zelf cellen te kort"![]()
En die storen bij mij juist....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:44 schreef qu63 het volgende:
Als je alleen nog maar 1, 2 en 3 hebt is het meestal een probleem bij je kabelboer, en die installatie kan soms zelfs tig kilometer verderop staan (volgens mij staat die voor mij ergens in Alkmaar).quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:44 schreef qu63 het volgende:
De Extended Mix van Do It Again is trouwens ook niet onaardig.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:41 schreef wolfrolf het volgende:
Download die Chemical Brothers ownage @ http://www.zshare.net/audio/21946827d77192/
[afbeelding]
Gooi het eruit!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:47 schreef purplerose het volgende:
Bwurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrp...
sorrie guys, komt door de bubbels
ik denk dat het in mijn geval bij mij in de buurt staatquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je alleen nog maar 1, 2 en 3 hebt is het meestal een probleem bij je kabelboer, en die installatie kan soms zelfs tig kilometer verderop staan (volgens mij staat die voor mij ergens in Alkmaar).
en de rest is er ook weer!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:44 schreef qu63 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |