Was een ouwe, maar wel geinigquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:03 schreef -Hans- het volgende:
STER tune in de mix![]()
ROFL !
Afgalmen en klaar!
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Veenstra wel, Ekdom helaas al een tijdje niet. Het is vast iets met z'n accountant, NOOIT MEER IETS VAN GEHOORD!
4 uur geleden laatste bui hierquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:00 schreef Sirolf het volgende:
Noodweer? Dat viel hartstikke mee hier...
Dat weeralarm is in ieder geval zwáár overdreven in deze regio. Het was een zware bui, maar niet extreem ofzo...
Die ligt nog vers in het geheugen idd.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:05 schreef Sirolf het volgende:
Ze hebben ook een collectie met wateroverlast-uuropeners (zijn een paar weken geleden nog langsgekomen, Edwin die bijna verdrinkt door een lokale bui in z'n inspreekhok). Had ik toch wat toepasselijker gevonden...
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:09 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij kan Domien beter meteen een gigantische waslijst aan kenmerken opnoemen.
Ik vond dat ie het vandaag wel goed volhield. Ze waren voordat de band werd aangezet al behoorlijk melig. Ik dacht dat ie meteen al zou gaan lachen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:10 schreef Sirolf het volgende:
Domien, je moet echt een keer oefenen in het niet-in-de-lach-schieten. Kijken hoe lang Ek-Stra ermee door kunnen gaan.![]()
Ooit moeten hun vragen toch wel op zijn.
Stiekem vind ik lachband-zijn wel leukquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:10 schreef Sirolf het volgende:
Domien, je moet echt een keer oefenen in het niet-in-de-lach-schieten. Kijken hoe lang Ek-Stra ermee door kunnen gaan.![]()
Ooit moeten hun vragen toch wel op zijn.
Awww, ga je toch volgende keer met mij mee naar Guis ofzoquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:17 schreef ChatGirl het volgende:Leerlingen van mijn oude school zijn naar 3FM geweest zie ik. Waren ze live bij Stenders.
Ach ja, ik heb voorlopig toch niks te doen enzo....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
Awww, ga je toch volgende keer met mij mee naar Guis ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |