Plaats ff een link naar dit topic in je laatste post !!quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:33 schreef Keltie het volgende:
Ik denk; "We pakken eens een TT die op het nieuws slaat"
Homo's!
Soms is ze ook erg lief hoor..quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:38 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Plaats ff een link naar dit topic in je laatste post !!
Moet je d'r niet wakker maken omdat je zo graag shoarma wilquote:
Onterechte kritiek. Niels is helemaal niet gevaarlijkquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:43 schreef jpjedi het volgende:
Niels man! Je dorpje is wereldnieuwshttp://frontpage.fok.nl/video/14310
Vraag het ff netjes!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:38 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Plaats ff een link naar dit topic in je laatste post !!
quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik heb geen sixpack, ik heb een fust
"Dat is geen bierbuik, dat is een brandstoftank voor een seksmachine!"
quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:56 schreef Mr_Baus het volgende:
Ja en het beste gereedschap hangt onder een afdakje, maar daar bedoelen ze niet een hele carport mee..
quote:
Buik? Buik? Laat mij! Dan heeft die werkeloze dwerg ook wat om onder te schuilen...quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:56 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ja en het beste gereedschap hangt onder een afdakje, maar daar bedoelen ze niet een hele carport mee..
Dus hup!, trainen jij!![]()
Klopt ja, wereldnieuws in Boekel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:43 schreef jpjedi het volgende:
Niels man! Je dorpje is wereldnieuwshttp://frontpage.fok.nl/video/14310
quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:03 schreef jpjedi het volgende:
Thanks Baus.
![]()
Dit Is in het Vlaams een redelijk gebruikt woord in dezelfde categorie als bijvoorbeeld recupereren wat wij eigenlijk in het Nederlands bijna niet gebruiken. Aangezien ik 6 jaar in Vlaanderen/Brussel heb gewerkt en het Brabants dialect ook kort aan het vlaams ligt, liggen deze woorden soms voor de hand.
Wat JP eigenlijk zegt is dat de controls van de Wii helemaal niet vervalst zijn aangezien sofisticatie vervalsing betekentquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:09 schreef Mr_Baus het volgende:
Het is gewoon een vreselijk mooi woord, vind ik dan. "Sophisticated" wil je nog wel eens tegen komen, de "Nederlandse" versie amper. Bij de (half)Belgen idd wel
Maar die zijn ook helemaal niet verpauperd qua taal.
Dat weet ikquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:14 schreef staticdata het volgende:
@baus, je voelt het in je armen omdat je met die wii nergens tegen aanslaat. eigenlijk ook zo met dat tennis je mept je een ongeluk zonder iets te voelen. misschien is de kans op blessures ook wel weer groter daardoor.
op zich geen gek idee. ach het is naast het fitness wat ik doe een leuke afwisselingquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:18 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dat weet ikHet is gewoon Tae-Bo
Maar als je nou 2.5 kg om elke pols doet dan train je met iets meer efficientie
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:22 schreef staticdata het volgende:
[..]
op zich geen gek idee. ach het is naast het fitness wat ik doe een leuke afwisseling
Ik blijf er bij dat je ook twee consoles naast elkaar moet hebbenquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:14 schreef staticdata het volgende:
@JP, van de wii moet ik het nog zien hoor, maar me vriendin vindt dit soort dingen leuker dan de ps3 bijvoorbeeld. maar die zal er ook nog wel gaankomen hoor.
met jou kan ik praten.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:09 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Het is gewoon een vreselijk mooi woord, vind ik dan. "Sophisticated" wil je nog wel eens tegen komen, de "Nederlandse" versie amper. Bij de (half)Belgen idd wel
Maar die zijn ook helemaal niet verpauperd qua taal.
En Kim Hollandquote:
en yolanthe cabau van kasbergen ofzo in die richtingquote:
Vrouwen worden op slag zo onaantrekkelijk als ze domme dingen gaan zeggenquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:41 schreef Silver_Shark het volgende:
en yolanthe cabau van kasbergen ofzo in die richting
quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:41 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
en yolanthe kebab van kasbergen
IJS!!! KAN JE FF WAT KIM HOLLAND PRON MEENEMEN NAAR DE FOD LAN???!!!quote:
Tja, waarschijnlijk een scheurkalenderquote:
Whehe.. Hingen ze al met 2 vingertjes aan de dakgoot??quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:56 schreef Mr_Baus het volgende:
ROFLMAO!!!!![]()
![]()
Het is natuurlijk al een tijdje 1100 uur geweest en Bausje is nog steeds vrij, dus zit ik al een tijdje aan het bier![]()
Mijn Area 1337 computerhol is op zolder dus ik zit hier zo achter die computer te stinken en ik hoor me inene een partij herrie waar je niet goed van wordt!
Zooitje gebonk en gerommel, echt niet normaal!
Dus ik dakraam open en met gare kop uit het raam; "heeee! WTF?"
Staan er 2 corkey's te werken aan de dakgoot, flikkeren bijna naar beneden
.
HAhahahhaha! Ik heb ze bier aangeboden maar ze wouden niet... noobs![]()
Ik vindt iedereen eigenlijk maar verdomd rustig vandaag..quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:12 schreef viezerdt het volgende:
tering wat gaat dit snel, tvptje
Nou dat nog niet, maar ze schrokken zich wel het lazerusquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:23 schreef ursel het volgende:
Whehe.. Hingen ze al met 2 vingertjes aan de dakgoot??
Ja man... kan je dat ff regelen voor me? Ik ben het zat om er voor te betalen weetje..quote:
Bolland en Bolland..quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:29 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nee we hadden het over Wim Bolland
quote:
Gaan we vandaag nog ff een topic volspammen, laatste dag van de maand..quote:
I'm in..quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:32 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Gaan we vandaag nog ff een topic volspammen, laatste dag van de maand..
FF statspadden?![]()
slecht beginquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:36 schreef ursel het volgende:
[..]
I'm in..
Eerst ff met mijn baas praten..
volgens mij heb ik ooit een filmpje van dr gehad, heeel snel weer gedeletequote:Op donderdag 31 mei 2007 13:29 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ja man... kan je dat ff regelen voor me? Ik ben het zat om er voor te betalen weetje..
Geil wijf!![]()
Zeg maar tegen hem; Meneer, er is zo ene Mr_Baus, een homo, die zegt dat ik vandaag 200 posts moet maken op het Fok! forum... mag dat?quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:36 schreef ursel het volgende:
[..]
I'm in..
Eerst ff met mijn baas praten..
Nou ja zeg,quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:41 schreef jpjedi het volgende:
Die BoF dingetjes zijn binnen Baus!!
![]()
Thanks!![]()
yes! zijn binnenquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:49 schreef jpjedi het volgende:
@Ijs: pars binnen?
Mja, je kan natuurlijk ook gewoon ontslag nemen. Dan hoef je verder niet te zeggen dat je dat je de rest van de maand gaat zitten posten op een forum..quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:38 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Zeg maar tegen hem; Meneer, er is zo ene Mr_Baus, een homo, die zegt dat ik vandaag 200 posts moet maken op het Fok! forum... mag dat?
Hij kent me wel..
Heb je je contract eindelijk binnen gekregen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:05 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, je kan natuurlijk ook gewoon ontslag nemen. Dan hoef je verder niet te zeggen dat je dat je de rest van de maand gaat zitten posten op een forum..
quote:Amerikaan heeft langste tepelhaar
Uitgegeven: 31 mei 2007 12:52
AMSTERDAM - Doug Williams uit New York mag een bizar record op zijn naam schrijven. De Amerikaan heeft namelijk de langste tepelhaar ter wereld. Williams claimt dat zijn haar bijna dertien centimeter is.
Hij hoopt daarmee op een vermelding in het Guinness Book of Records, zo meldt een lokale krant. Het huidige record staat op 11,43 centimeter.
De 25-jarige Williams meent dat zijn lange tepelhaar een genetische gave is. Daarnaast laat hij weten blij te zijn dat hij mensen kan inspireren om hun lichaamsharen te laten groeien.
(c) NU.nl/Chris Heijmans
13cmquote:
Anders had ik natuurlijk niet opgezegd..quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Heb je je contract eindelijk binnen gekregen?
quote:
Ik denk dat Ferdi a) al genoeg gegeten heeft en b) van geluk mag spreken als hij zondag in de juiste trein weet te stappen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:42 schreef ursel het volgende:
[..]
Neem je gelijk die kaart mee..![]()
Ooh. en wat te eten.. vrouwtje is weg.. je weet wel..
Immer gerade aus. OVquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik denk dat Ferdi a) al genoeg gegeten heeft en b) van geluk mag spreken als hij zondag in de juiste trein weet te stappen.
OV is niet geldig in Duitslandquote:
Ik kan hard rennenquote:
Ja maar kun je het ook langquote:
Ken je Seinfeldquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:58 schreef Viro het volgende:
Waar gaat het vandaag allemaal over![]()
@ baus : ik graag hun gezichten willen zien![]()
Ik verstop me na 200m achter een boomquote:
En hij doet aan zaalvoetbalquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik verstop me na 200m achter een boom
BoF is de Seinfeld van de Nederlandse BF2 clans
tripoquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:32 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Gaan we vandaag nog ff een topic volspammen, laatste dag van de maand..
FF statspadden?![]()
Zaalvoetballen was in Roemenie Arie. Nu ben ik weer aan het trainen voor de marathonquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:03 schreef Viro het volgende:
En hij doet aan zaalvoetbal![]()
Dan zou ik toch echt wat meer verwachten van jou![]()
Neudequote:Op donderdag 31 mei 2007 14:51 schreef staticdata het volgende:
[..]
geloof ik graag. je kan immers al snellopen met 20 km/h
![]()
![]()
* viro kijkt links recht voor en achter zich, maar geen arie te zienquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Zaalvoetballen was in Roemenie Arie. Nu ben ik weer aan het trainen voor de marathon
Misschien zit die al in je..quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:07 schreef Viro het volgende:
[..]
* viro kijkt links recht voor en achter zich, maar geen arie te zien![]()
Gerets, trots van België, wat doe je.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:14 schreef ursel het volgende:
\'Gerets in beeld bij Feyenoord\'
Mja.. moet ik hierop zeggen...
Zijn prestaties zien er goed uit. Hou me wel neutraal tot positief denk..
Overlopen..quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:23 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Gerets, trots van België, wat doe je.![]()
Van mij hoeft'ie niet te komen, maar dat is puur omdat ik het een pleurislul vindquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:14 schreef ursel het volgende:
\'Gerets in beeld bij Feyenoord\'
Mja.. moet ik hierop zeggen...
Zijn prestaties zien er goed uit. Hou me wel neutraal tot positief denk..
Volgens mij voldoet alleen Wimpie aan jouw standaardquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:43 schreef Keltie het volgende:
Van mij hoeft'ie niet te komen, maar dat is puur omdat ik het een pleurislul vind
quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:44 schreef Viro het volgende:
We moeten deze topic vandaag vol krijgen en dat lukt niet als we over voetbal gaan lullen![]()
pleu·ris (het, de ~)quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Van mij hoeft'ie niet te komen, maar dat is puur omdat ik het een pleurislul vind
Ja kijk jij weet hoe het moet, gewoon lekker fijn spammen, en het was een typoquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Volgens mij voldoet alleen Wimpie aan jouw standaard
[..]
![]()
De Kromme inderdaad. Mario Been. Leo Beenhakker vond ik wel geschikt. Trond Sollied. Keuze zatquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Volgens mij voldoet alleen Wimpie aan jouw standaard
[..]
![]()
Beenhakkerquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:49 schreef Keltie het volgende:
Leo Beenhakker vond ik wel geschikt.
Uitzondering op de regel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:50 schreef FJD het volgende:
[..]
BeenhakkerJe weet dat die weleens gewinkeld heeft in Amsterdam he?
Ik dacht dat jij principieel tegen alles uit Amsterdam was
Toch blijf je m'n favoriete hooligan hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:54 schreef Keltie het volgende:
Uitzondering op de regel.
Misschien wel even, als ik kom ben ik laat.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Toch blijf je m'n favoriete hooligan hoor
Vanavond nog even de binnenstad van Karkand slopen?
Morgenavond ben ik er niet. Voor zondag staat het bier al koudquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:56 schreef Keltie het volgende:
Misschien wel even, als ik kom ben ik laat.
(Zondag biertje?)
quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Morgenavond ben ik er niet. Voor zondag staat het bier al koud
quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:01 schreef FJD het volgende:
Morgenavond is pokeren in Prinsenbeek. Ik geloof dat er nog plekjes over zijn...
Ben niet zo'n pokeraarquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:01 schreef FJD het volgende:
Morgenavond is pokeren in Prinsenbeek. Ik geloof dat er nog plekjes over zijn...
20:00 aanwezig, 20:30 starten we.. ik kan wel 20:30 wegzetten maar dan ga ik uit ervaring zwaar de mist in met zoveel Brabantse deelnemers.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:51 schreef Stefan740 het volgende:
Oh hoelaat is pokeren, 20:00 zeker?
Lijkt me geen probleem. Het is 50 minuutjes naar Prinsenbeek vanaf het vliegveld.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:05 schreef Stefan740 het volgende:
Nou ik zet me ouders op Eindhoven airport af ergens eind van de middag mss combineren
Er is altijd iemand thuis, de papegaai is erg gastvrij (toch Inco?quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:13 schreef Stefan740 het volgende:
hm 4 uur is dat veel te vroeg
DONE!quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:22 schreef Mr_Baus het volgende:
Word nu lid van de NABV!
De NABV is een vereniging met als doel de Airsoft sport te promoten in Nederland, als belangenorganisatie te dienen voor geinteresseerden in de airsoft sport en wij zijn het aanspreekpunt bij de diverse (overheid)instanties.
Als hoofdprioriteit heeft de NABV zich voor ogen gesteld om Airsoft mogelijk te maken in Nederland. De NABV is voor een goede wetgeving en regulering van airsoft replica?s in de WWM.
Onze politieke lobby heeft al aardig resultaat; De eerste kamervragen zijn gesteld en we zijn in gesprek met de VVD, CDA en PvdA. De NABV is zeer actief en we hebben een goede weg ingeslagen.
Een lidmaatschap is nog geheel gratis en dient puur ter inventarisatie van actieve airsofters en mensen die geinteresseerd zijn in airsoft. Tevens geef je hiermee aan dat je de NABV steunt. Het is dus meer een petitie. In de toekomst zal de NABV wellicht meer kunnen gaan betekenen voor haar leden.
Word vandaag nog lid via onze website! http://www.nabv.nl/
Het bestuur bedankt jullie voor jullie steun en vertrouwen.
Met Vriendelijke Groet, Het Bestuur
quote:NABV aanmelding
Je bent aangemeld bij de NABV.
Een van onze bestuursleden zal nu de aanvraag controleren. Je krijgt bericht zodra je aanmelding bevestigd is, of indien deze wordt afgewezen.
Wat heb je besteld?quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:32 schreef Suikermais het volgende:
@ Ursel ,
Je hebt een PM
Vandaag nieuwe zooi besteld. Voor 't eerst in 5 jaar een update
Moederbord :quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wat heb je besteld?
Ik wil me ook alvast een beetje gaan orienteren.
Gelukkig sta jij niet bekend als gevoelig typequote:Op donderdag 31 mei 2007 17:45 schreef Silver_Shark het volgende:
ik voel dat deze Topic in de eregallerij komt
vette kloon!quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:42 schreef DikkeHemaWorst het volgende:
Hoerenzooi....mijn andere account gebruikt
ik moest wel een traantje wegvegen toen me vader een kat overreedtquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Gelukkig sta jij niet bekend als gevoelig type
op een cdtje branden !! en dan wegpleurequote:Op donderdag 31 mei 2007 17:54 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
vette kloon!![]()
@ JP, kan ik morgen al vanuit mn werk komen? of gaat dat niet lukken?
@ all, ik zit met een dilemma, ik ben mn pr0n aant opruimen en sta ik dubio of ik mn 50gig black on blonds site rip zal wegtiefen. heb er nog nooit naar gekeken, maar het is wel een stukje historie in de pr0n natuurlijk....
wat zouden jullie doen?? ik heb de ruimte wel, maar...... wil gewoon opschonen en weer terug naar 350gig![]()
Zal thuis wel even die site bekijken, waarschijnlijk kun je het gewoon weggooienquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:54 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
vette kloon!![]()
@ JP, kan ik morgen al vanuit mn werk komen? of gaat dat niet lukken?
@ all, ik zit met een dilemma, ik ben mn pr0n aant opruimen en sta ik dubio of ik mn 50gig black on blonds site rip zal wegtiefen. heb er nog nooit naar gekeken, maar het is wel een stukje historie in de pr0n natuurlijk....
wat zouden jullie doen?? ik heb de ruimte wel, maar...... wil gewoon opschonen en weer terug naar 350gig![]()
heb je aardig wat cd'tjes nodigquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:55 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
op een cdtje branden !! en dan wegpleure
ja en? heb je ertoch wel voor overquote:
gebruik dan dvd's ben je sneller klaarquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:58 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ja en? heb je ertoch wel voor over![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:58 schreef staticdata het volgende:
[..]
gebruik dan dvd's ben je sneller klaar
site bekijkt goed met een frikadelletje mayoquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zal thuis wel even die site bekijken, waarschijnlijk kun je het gewoon weggooien
Goed shot!quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:04 schreef Suikermais het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/16364/6967d7a6/index.html
Kwam het weer tegen? We staan de hele dag ongeveer bovenaan in GAMquote:
Als of ik in gam komquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Kwam het weer tegen? We staan de hele dag ongeveer bovenaan in GAM![]()
Ik voel een BoF New Topic PM service aankomenquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:22 schreef Godlike02 het volgende:
Als of ik in gam kom![]()
Ik surf via mijn AT en ik lees games.fok via rss feed in firefox
Ja!quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik voel een BoF New Topic PM service aankomen![]()
Oe.. tnx.. ff lezen gaat..quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:32 schreef Suikermais het volgende:
@ Ursel ,
Je hebt een PM
Vandaag nieuwe zooi besteld. Voor 't eerst in 5 jaar een update
Seinfeld is echt zoooo totaal niet grappig!quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik verstop me na 200m achter een boom
BoF is de Seinfeld van de Nederlandse BF2 clans
Sterf n00bquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Seinfeld is echt zoooo totaal niet grappig!
Het is hier een enorme chaos jongens! We hebben een enorme tijdsdruk! In principe zijn we inderdaad heel gastvrij maar ik weet niet of het nu wel zo handig is om 3 uur van te voren al mensen over de vloer te hebben. Daarom hebben we besloten dat Ijs en Stefan eerder welkom zijn maar graag vanaf 18 uur. Zo kunnen wij nog wat klussen klaren en regelen we daarna met jullie erbij wel ff lekker eten enz. Deal?quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Er is altijd iemand thuis, de papegaai is erg gastvrij (toch Inco?) en er staat een Xbox
No Ma'amquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:53 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Het is hier een enorme chaos jongens! We hebben een enorme tijdsdruk! In principe zijn we inderdaad heel gastvrij maar ik weet niet of het nu wel zo handig is om 3 uur van te voren al mensen over de vloer te hebben. Daarom hebben we besloten dat Ijs en Stefan eerder welkom zijn maar graag vanaf 18 uur. Zo kunnen wij nog wat klussen klaren en regelen we daarna met jullie erbij wel ff lekker eten enz. Deal?
Ik! Vanavond showdown op Karkand?quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:22 schreef escape_nl het volgende:
Ik draag de BoF tag weer, iemand problemen mee?
BoF server is voor zover ik weet altijd I/O. We kunnen ook de JT server opzoeken als t rustig is op BoF?quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:25 schreef escape_nl het volgende:
is het IO vanavond? of kan ik wat uit de schuur halen?
Welcome back!quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:22 schreef escape_nl het volgende:
is ook een groot woord, speelde alleen geen bf2 meer, maar ik ownde je gisteren erg hard in de J10quote:
Ik wist gewoon al dat jij het was.. Ik de meest rare capriolen uithalen maar kwam maar niet van die lock af..quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:30 schreef escape_nl het volgende:
is ook een groot woord, speelde alleen geen bf2 meer, maar ik ownde je gisteren erg hard in de J10![]()
Als je eenmaal de BoF tag hebt gehad/gekregen raak je die niet zomaar kwijtquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:22 schreef escape_nl het volgende:
Vanavond nog knallen??
Ga eerst nog ff 10 km spinning beoefenen.
mag wel weg hoor, tenzij jij anders beslist, ik speel niet meer zoveel als vroegerquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Als je eenmaal de BoF tag hebt gehad/gekregen raak je die niet zomaar kwijt
Jij bent altijd welkom, je staat volgens mij zelfs nog steeds als admin in BF2CC
als je homo bent jaquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Op aanraden van een collega de DVD Scorpions - Acoustica gekocht. Net ff gekeken en wat een geniaal Concert / DVD! Top kwaliteit geluid en perfecte performance van de band. Nummers als Wind of Change, Still Loving You & Send Me An Angel worden echt prachtig gezongen en gespeeld!Dikke aanrader!
quote:
ik heb hem ook Frank, tis inderdaad een mooie dvd als je ervan houdt, geluid is super in DTSquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ga jij maar boem boem muziek luisteren
Wat een schattig ventje heh, die Frank zo met zijn muziekjesquote:
Ah okey, iets te hard?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:38 schreef escape_nl het volgende:
Nope, niet echt mijn smaak
Is t toch een poepiequote:Op donderdag 31 mei 2007 23:40 schreef Mr_Baus het volgende:
Wat een schattig ventje heh, die Frank zo met zijn muziekjes![]()
Rage Against The Machinequote:Op donderdag 31 mei 2007 23:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ah okey, iets te hard?
Net Live DVD van Pearl Jam & Rage Against The Machine besteld!
legaal of mindr legaalquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:52 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Rage Against The Machine![]()
Heb jij niet een linkje voor een goeie site met top muziek-dvd's?
Een van de personen die we nog nooit gezien hebben terwijl hij er ook al zolang bijhoort. Gewoon meeslepen dus.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:22 schreef staticdata het volgende:
diamond moet een keertie ook ergens naar toe gaan he.
is ze lekker?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:50 schreef Stefan740 het volgende:
Ik mag me zus helpen verhuizen helaas
Weet niet of je een CreditCard hebt maar op http://www.thehut.com/hut/home.dept zijn muziek DVD's vaak erg goedkoop. En anders kun je op El Cheapo zoeken voor de goedkoopste prijzen in NL en op DVD Kijker voor de goedkoopste prijs in de UK!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:52 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Rage Against The Machine![]()
Heb jij niet een linkje voor een goeie site met top muziek-dvd's?
Whehe.. doen jullie dat niet te hard.. Gamers zijn nogal jankerds en straks gaan ze zeggen dat we allemaal cheaten. Worden we in de ban gedaan bij GAM enzo..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:46 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
wij gaan zo ownen op het neude![]()
Escape; pm-reply!quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:18 schreef escape_nl het volgende:
Lies pe-emmetje
Vanwaar kom jij dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:40 schreef staticdata het volgende:
Misschien kunnen Keltie, diammond en ik wel carpoolen op dezelfde trein
ik ga er eigenlijk vanuit uit dat jij als Feyenoord hoolie uit r'dam komt .quote:
Wat wil je dan dat ze doen.. De gloeilampen ook in China en/of India laten verbieden..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:34 schreef FJD het volgende:
Kut hippies weer bij de overheid![]()
Vervuilende auto's zwaarder belasten. Loop maar allemaal achter de milieuhype aanSteek dat geld toch in verbeteringen in China en/of India in plaats van in dit soort symbool politiek
Miljarden mensen in India en China gaan de komende decennia dezelfde vervuilende periode doormaken als het Westen enkele decennia geleden deed. In plaats van alles in het werk stellen om dat te voorkomen gaan we ons richten op achterlijke symbool politiek die ons toch al schone milieu in het Westen nog schoner moet maken. Vergeet niet dat de lucht en waterkwaliteit in Europe nog nooit zo goed is geweestquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:41 schreef ursel het volgende:
Wat wil je dan dat ze doen.. De gloeilampen ook in China en/of India laten verbieden..
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:41 schreef BattleLies het volgende:
Moguh mannen! Vandaag laatste dag huis-verkoop-klaar maken. Vanmiddag komt de broer van onze buurman al kijken en hij wil het eerste bod doen! Spannend!
Kwam je zondag nou nog afzuipen in DH.. Want dan moet ik ff een paar kratten extra halen..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:41 schreef FJD het volgende:
Intercity van 13:02 vanaf Rotterdam CS vanaf spoor 14b ?
zoiets ja, pak jij die dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:41 schreef FJD het volgende:
Intercity van 13:02 vanaf Rotterdam CS vanaf spoor 14b ?
nou ik denk met jouw wandelkwaliteiten dat we dan nog eerder in de kroeg zitten dan hijquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:49 schreef FJD het volgende:
Zondag geen Den Haag nee UrselDat komt nog wel een keer. Die intercity staat voor mij iig op de planning. Dan komen we 2 minuten na Jorrit en Cardinal aan op Utrecht CS dus kan hij precies een biertje bestellen in de kroeg.
Nou inderdaad! Ik ook niet!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:43 schreef ursel het volgende:
[..]... spannend hoor..
Maarreh.. zelf zou ik toch niet naast (in mijn geval dan) m'n zussen willen wonen..
Zodra Jorrit een kroeg ruikt is hij door niemand meer bij te houden.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:50 schreef staticdata het volgende:
nou ik denk met jouw wandelkwaliteiten dat we dan nog eerder in de kroeg zitten dan hij
Dat soort mensen heb je overal. Zie het hier ook wel eens. Hele leven in Rozenburg wonen, vriendin uit Rozenburg, huis kopen in Rozenburg, werken in de Botlek, op vakantie naar Turkije en meer van dat soort cliche zakenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:52 schreef BattleLies het volgende:
Nou inderdaad! Ik ook niet!
Maar deze mensen zijn van het type "alleen hollands eten, niet buiten prinsenbeek komen want dat is allemaal eng, vreemde mensen zijn ook eng, enz enz"
Ligt eraan. Als die moet wachten op zijn GPS en dat moet synchroniseren met de plattegrond van het openbaar vervoer netwerk, dan kan je toch minimaal een half uur extra uittrekken..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:50 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou ik denk met jouw wandelkwaliteiten dat we dan nog eerder in de kroeg zitten dan hij
Wat is er mis met Turkije..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Zodra Jorrit een kroeg ruikt is hij door niemand meer bij te houden.
[..]
Dat soort mensen heb je overal. Zie het hier ook wel eens. Hele leven in Rozenburg wonen, vriendin uit Rozenburg, huis kopen in Rozenburg, werken in de Botlek, op vakantie naar Turkije en meer van dat soort cliche zaken
Dan vrees ik dat je verkeerd zit.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:39 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik ga er eigenlijk vanuit uit dat jij als Feyenoord hoolie uit r'dam komt .
ik kom uit zwijndrecht
Dat dusquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:09 schreef ursel het volgende:
Wat is er mis met Turkije..
Je moet natuurlijk niet de toeristen stekkies nemen,
je kan ook gewoon een rondje door west rijdenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat is er mis met Turkije..
2x geweest, super land.. Je moet natuurlijk niet de toeristen stekkies nemen, maar tis een prachtig land als je er een rondreis gaat maken.. In 8 dagen tijd me in 3 klimaatsoorten begeven..
Beginnen bij antalya of alanya.. (haal die 2 altijd door elkaar..) Daarna land inwaarts gaan naar capadocie.
Beetje op die bazarretjes rondlopen en afdingen.. mooi man..
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Is t toch een poepie
Jorrit deze is voor jou: 402147
Kut man ik weet nooit waar die cijfers voor staanquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat je verkeerd zit.
Mijn opstappunt naar Utreg is nl Geldermalsen
Die eerste is Beer Tycoonquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kut man ik weet nooit waar die cijfers voor staan
Ik ben niet zo'n downloader, heb je ook een bol.com linkje
Je moet wel iets verder lezen dan alleen Turkije he..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:12 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
je kan ook gewoon een rondje door west rijden![]()
Beer tycoon..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Die eerste is Beer Tycoon
De tweede is een kinderDVD over een Ijsbeer
Op vakantie doen ze al niet eens! Laat staan turkije!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Zodra Jorrit een kroeg ruikt is hij door niemand meer bij te houden.
[..]
Dat soort mensen heb je overal. Zie het hier ook wel eens. Hele leven in Rozenburg wonen, vriendin uit Rozenburg, huis kopen in Rozenburg, werken in de Botlek, op vakantie naar Turkije en meer van dat soort cliche zaken
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:27 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Op vakantie doen ze al niet eens! Laat staan turkije!
Moet je nagaan wat voor leven je hebt als kind van zo'n stel. Die mensen eten echt alleen maar aardappels, vlees en groente. Op vakantie gaan doen ze niet ... dus zie je als kind helemaal niks van Nederland of van de wereld. Nu hebben ze dus zelfs schrik voor nieuwe buren omdat ze niet weten wie er dan in het huis komen ...![]()
zijn het refo's?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:27 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Op vakantie doen ze al niet eens! Laat staan turkije!
Moet je nagaan wat voor leven je hebt als kind van zo'n stel. Die mensen eten echt alleen maar aardappels, vlees en groente. Op vakantie gaan doen ze niet ... dus zie je als kind helemaal niks van Nederland of van de wereld. Nu hebben ze dus zelfs schrik voor nieuwe buren omdat ze niet weten wie er dan in het huis komen ...![]()
Ze zijn zelfs 1 keer naar de Ardennen geweest met de auto en dat was zo VERSCHRIKKELIJK dat ze maar snel weer naar huis gegaan zijn.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ze zijn zelfs 1 keer naar de Ardennen geweest met de auto en dat was zo VERSCHRIKKELIJK dat ze maar snel weer naar huis gegaan zijn.(Serieus waar)
Ideale mensen.. vegen mijn stoep en doen de tuin soms..![]()
ookquote:
teveel lezen, wil graag een versequote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:26 schreef staticdata het volgende:
Sodegodver, vriendin kwijt deze misschien
of deze, die moet je sowieso checken
Geheugenkaartje gevonden
Echt niet!quote:
Pastoor oomenlaan 21, Prinsenbeekquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:48 schreef Stefan740 het volgende:
Zeg ik kom dus naar jou zeg om 6 uu niet naar die kroeg jp?
adresje?
was ze een beetje een lekker sletjequote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:32 schreef staticdata het volgende:
vanochtend stonden er bij het eerste topic nog foto's van zijn vriendin
nee sorry niet gedaanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:38 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
was ze een beetje een lekker sletjepost ze ff! je hebt ze zeker wel gesaved??
Op basis van die eerste TT, was het eerste wat in mij op kwam: Waar heb je d'r voor het laatst gezien"quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:26 schreef staticdata het volgende:
Sodegodver, vriendin kwijt deze misschien
of deze, die moet je sowieso checken
Geheugenkaartje gevonden
dat laatste natuurlijk, ga echt niet bij de mac vretenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:00 schreef staticdata het volgende:
Gaan wij als boffers, na die GAM meet alleen bij de mac wat narsen, of gaan we gewoon gezellig een tentje opzoeken en desnoods 3 rijsttafels bestellen
whehehe, what comes around goed aroundquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:02 schreef staticdata het volgende:
Ijs
Chapeau goede reactie van je, in het meet topic
ik zal je zondag even lekker maken met mijn Focus ervaringen
goed georganiseerd die GAM meetquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:07 schreef ijsmeis het volgende:
Wij gaan waarschijnlijk bij een FOK!er eten. Maar ik weet niet of het de bedoeling is dat iedereen dan mee gaat eten.
Het is niet zeker ehquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
goed georganiseerd die GAM meet![]()
truequote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is niet zeker eh. Maar ik heb ook geen zin in de Mac. Dus al bijna iedereen naar de Mac gaat, ga ik wel ergens anders heen.
En och. We hóeven niet per se de hele dag/avond bij elkaar te blijven toch
? We kunnen elkaar later ook weer terug vinden als het echt zo gezellig is
.
De serie is aardig, maar zijn cabaret is zeer goed. Heb nog ergens een cd van hem uit de states met een cabaret. Geweldig die humor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Seinfeld is echt zoooo totaal niet grappig!
Een kruiwagen kan je altijd uit de schuur halenquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:25 schreef escape_nl het volgende:
is het IO vanavond? of kan ik wat uit de schuur halen?
Zeker met de roem op handquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:44 schreef ursel het volgende:
Zo, weer terug van een avondje klaverjassen..
Khad 1 ronde van 2413 punten..![]()
Nu gauw slapen en om 05:15 weer op..![]()
Je zus verhuizen naar Neudequote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:50 schreef Stefan740 het volgende:
Ik mag me zus helpen verhuizen helaas
Vandaag huis klaar maken en vanavond door over ijverige pokeraars laten slopenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:41 schreef BattleLies het volgende:
Moguh mannen! Vandaag laatste dag huis-verkoop-klaar maken. Vanmiddag komt de broer van onze buurman al kijken en hij wil het eerste bod doen! Spannend!
Advies ramen dicht en deur op slot en heeeel hard rijdenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:12 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
je kan ook gewoon een rondje door west rijden![]()
Benieuwd waar jij je dan op focustquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:02 schreef staticdata het volgende:
Ijs
ik zal je zondag even lekker maken met mijn Focus ervaringen
Wie is Wij dan in dezequote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:07 schreef ijsmeis het volgende:
Wij gaan waarschijnlijk bij een FOK!er eten. Maar ik weet niet of het de bedoeling is dat iedereen dan mee gaat eten.
Nou, de desbetreffende FOK!ker zei het in het bijzijn van clouddy, buffelmaster, Timmetjuh., Buffelgod en ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
Wie is Wij dan in dezede rest van fok die niet onder bof valt?
Alleen aan punten hadden we al 2000 nog wat..quote:
Heb de Gam meet beetje gevolgd, maar ik ga denk ook niet zo snel naar de mac. Gewoon anders met een paar boffers ergens een leuk tentje opzoeken. en natuurlijk de rest die mee wilt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, de desbetreffende FOK!ker zei het in het bijzijn van clouddy, buffelmaster, Timmetjuh., Buffelgod en ik.
In de OP van het GAM-meettopic staat dat iedereen naar de Mac () gaat. Dus Bernie en Co gaan daar dus heen, me dunkt!
Cool klaverjas eigenlijk te weinig af en toe een potje op gamesquare. Laatst op wintersport nog twee boompjesquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:14 schreef ursel het volgende:
[..]
Alleen aan punten hadden we al 2000 nog wat..
De andere handen inclusief roem 608 punten..
Zo heb ik trouwens ook een keer een hele avond gespeeld. Gemiddelde van 3 potjes was toen iets van 8 a 900 van me..
Doe het zo'n 3 wekelijks met vrienden.. Zeker nu ik ook wat verder weg woon hadden we wel eens lange periodes dat we elkaar niet zeggen.. Nu heb je soort van "verplichting" om samen te zuipen..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:16 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Cool klaverjas eigenlijk te weinig af en toe een potje op gamesquare. Laatst op wintersport nog twee boompjes
Daarom is het ook niet bij mij thuis.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:53 schreef Cardinal_NL het volgende:
Vandaag huis klaar maken en vanavond door over ijverige pokeraars laten slopen![]()
![]()
Gewoon doen wat je zelf wiltquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:16 schreef staticdata het volgende:
[..]
Heb de Gam meet beetje gevolgd, maar ik ga denk ook niet zo snel naar de mac. Gewoon anders met een paar boffers ergens een leuk tentje opzoeken. en natuurlijk de rest die mee wilt.![]()
Ik doe geen dingen die ik niet wil.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:35 schreef ursel het volgende:
[..]
Laat IJs dat maar niet horen, want dan kan jij maar beter niet komen..
Bij de Nederlandse Mac niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hebben ze bier bij de Mac.
Dan gaan we daar niet eten.quote:
Serieusquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:43 schreef staticdata het volgende:
Nog 2 dan voor cardinal
De winkels in utrecht zijn natuurlijk ook open, 1e zondag van de maand....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |