Tis een aardig project aan het worden zo. Hoeveel moet je er nog dan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 07:52 schreef Keltie het volgende:
Zo.. Gister bij de tattoodude geweest
Ging'ie ineens de binnenkant van m'n arm doen > *auw*
[afbeelding]
Een ster; zeemans "fabel" > Noorderster, zie je altijd en kan je dus altijd de weg naar huis bepalen.
2 Klompen; als heel Nederland, binnen nu en 10 jaar, op Marokkaanse teenslippertjes loopt kan ik aan m'n kinderen () laten zien hoe oud-Hollandsche klompen eruit zien/ zagen (
)
"Sterker door strijd" > Motto en kreet in Rotterdam-Zuid.
Vlammen en sterretjes om de achtergrond compleet te maken en om het "vast" te maken met de voorkant.
Die sterretjes worden zo geschaduwd dat de binnenkant huidskleur blijft en daarbuiten dus zwart/grijs (moet nog).
20 Juni afspraak 4.. Op naar de 12 uur
hij had voor de tatoo man wel even zijn oksel beetje mogen bijwerkenquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Tis een aardig project aan het worden zo. Hoeveel moet je er nog dan?
En wat heeft dit allemaal wel niet gekost als ik vragen mag..![]()
![]()
Ziet er wel grappig uit..
quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:18 schreef staticdata het volgende:
[..]
hij had voor de tatoo man wel even zijn oksel beetje mogen bijwerken
Hoeveel? God mag het wetenquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Tis een aardig project aan het worden zo. Hoeveel moet je er nog dan?
En wat heeft dit allemaal wel niet gekost als ik vragen mag..![]()
![]()
Ziet er wel grappig uit..
De tattooman heeft zelf een krabber, dus als'ie vind dat het overtollig haar in de weg zit mag'ie het zelf weghalenquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:18 schreef staticdata het volgende:
[..]
hij had voor de tatoo man wel even zijn oksel beetje mogen bijwerken
Mjah, het was gister aan de temperatuur dus op een gegeven moment ga je toch transpirerenquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:20 schreef ursel het volgende:
[..]Ik zat daar ook nog aan te denken..
Mja, laten we voor de tatoo man maar hopen dat die hem op zijn minst wel gewassen heeft..
Whehe.. geschoren okseltjes..quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:24 schreef Keltie het volgende:
[..]
De tattooman heeft zelf een krabber, dus als'ie vind dat het overtollig haar in de weg zit mag'ie het zelf weghalen
(Heeft'ie op het geinkte stuk ook gedaan)
Joehoequote:
quote:
Ik heb Frank vorige week en gisteren reeds gevraagd om betreffende gasten een IP ban te gevenquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:09 schreef ursel het volgende:
Kan jij ff je gedachten gang laten gaan betreffende de posts die IJs elke keer doet als gast-account. Hij zit elke keer allemaal linkjes naar zijn pron te posten in het TS topic..
ik heb al het idee geopperd om ervoor te zorgen dat gasten niet kunnen posten, maar blijkbaar maar 4 smilies in een bericht mogen posten is belangrijkerquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb Frank vorige week en gisteren reeds gevraagd om betreffende gasten een IP ban te geven
IP-ban schiet niet op, wordt met random IP gepost..quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb Frank vorige week en gisteren reeds gevraagd om betreffende gasten een IP ban te geven
Idee was eigenlijk dat buitenstanders dan zonder registratie een vraag oid kunnen postenquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:17 schreef staticdata het volgende:
ik heb al het idee geopperd om ervoor te zorgen dat gasten niet kunnen posten, maar blijkbaar maar 4 smilies in een bericht mogen posten is belangrijker
hebben we de shoutbox voorquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Idee was eigenlijk dat buitenstanders dan zonder registratie een vraag oid kunnen posten
Denk ook zoiets..quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:30 schreef jpjedi het volgende:
morguh!
Ik heb ook al wel 5 van die pr0n spam posts op bof forum verwijderd.![]()
maakt het wel duidelijk, dat het uit de richting den haag zal komenquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Denk ook zoiets..
Volgens mij is beste optie om er een besloten forum van te maken.
Grappige is wel dat ik ze alleen nog ben tegen gekomen in het TS topic..
mmm maybe, heb nl geprobeerd te parren, maar dat lukte uiteraard niet. is het trouwens de plus versie? aan de andere kant, ik heb gister een grateloos versie gedownload en die ben ik nu wat aan het customizen en dat werkt redelijk. kan uiteindelijk wel alle leuke dingetjes erin krijgen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:30 schreef jpjedi het volgende:
@Ijs:
Zou het helpen als ik je de pars ook stuur?
Permissies zijn aangepast totdat de IP bans uitgedeeld gaan worden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:30 schreef jpjedi het volgende:
morguh!
Ik heb ook al wel 5 van die pr0n spam posts op bof forum verwijderd.![]()
deze praktijken zijn echt te ranzigquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:36 schreef staticdata het volgende:
Homo's met hiv besmet op Groningse seksfeesten
wie van jullie was hierbij aanwezig
Tja maar die posten elke keer met verschillend IP.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Permissies zijn aangepast totdat de IP bans uitgedeeld gaan worden.
Dit vind ik erg eng klinken, met injectienaalden en bloed inspuitenquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:36 schreef staticdata het volgende:
Homo's met hiv besmet op Groningse seksfeesten
wie van jullie was hierbij aanwezig
is het ook. te bizar voor woorden hoe het tegenwoordig gaatquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:40 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dit vind ik erg eng klinken, met injectienaalden en bloed inspuiten..
![]()
Ga zelf eens achter de gegevens van de Tweaknews server aan. Die vul je in in bv. Newsreactor of Newsleecher en dan ga je op Binsearch.net op zoek naar mooie freeware programmas, staan er echt veel opquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:35 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik zit toch niet voor niets bij een nerdclan?? ik moet bier drinken en vrouwen versieren johquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Ga zelf eens achter de gegevens van de Tweaknews server aan. Die vul je in in bv. Newsreactor of Newsleecher en dan ga je op Binsearch.net op zoek naar mooie freeware programmas, staan er echt veel op
Vrouwen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:46 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik zit toch niet voor niets bij een nerdclan?? ik moet bier drinken en vrouwen versieren joh![]()
ja vrouwenquote:
Gmail Plus jaquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:50 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Gmail =![]()
plus versie?
zijn rudy & ik eigenlijk de enige hier met dat dock of gebruiken meer mensen dat? vind het wel erg cool nl![]()
heeft ook geen enorme meerwaarde. is gewoon leuk, candy voor je computerquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Gmail Plus ja![]()
Ik heb het gister geinstalleerd samen met een zooi Widgets maar net als de vorige keer twijfel ik aan de enorme waarde boven normale icoontjes
Wii, hoop ik binnenkort in duitsland ff te halen in combinatie met een weekendje bierquote:
quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:40 schreef staticdata het volgende:
dat boksen is nog een leuke training zeg. voel je nog wel in je armen.
Ja maar die bierbuik die gaat er niet van verdwijnen, krijg alleen sterke rukarmpjes.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:06 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Moet je van die polsgewichten om doen
Dan ben je in no time een sexy Rambo
![]()
Dan ga je toch gezellig mee hardlopenquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ja maar die bierbuik die gaat er niet van verdwijnen, krijg alleen sterke rukarmpjes.
Meer heb je toch ook niet nodig?quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ja maar die bierbuik die gaat er niet van verdwijnen, krijg alleen sterke rukarmpjes.
Wij hebben hem verkocht. 3 keer leuk dat ding maar dan heb je door dat het control systeem eigenlijk erg simpel is en helemaal niet zo gesofisticeerd. Daarbij vond ik de graphics telleurstellend ook al wist ik van te voren dat het niet super zou zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:38 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Wii, hoop ik binnenkort in duitsland ff te halen in combinatie met een weekendje bier![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |