Collega kwam daar vanmorgen ook mee, ziet er echt super mooi uit.quote:
1000xquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
man je zit al op tweaknews met tele2![]()
http://www.tele2.nl/klant(...)wsgroepen-verbeterd/
En je hebt objectdock in 5 mailtjes..![]()
Suit is oke! ik zal het ook nog vermelden in de mail van morgenavond 21:00.
1 nadeel... je hebt maar 2 lijntjes en 256kb per lijn... je krijgt wel korting bij tweaknews...quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:33 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
1000x![]()
en ik zit op tweaknewsmmmm thuis toch eens even gaan bestuderen
![]()
ja het is altijd beperkt via je provider maar voor kleine dingetjes is het goed genoeg..wil je echt gaan downen dan moet je een payservertje nemen zoals tweaknews.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:42 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
1 nadeel... je hebt maar 2 lijntjes en 256kb per lijn... je krijgt wel korting bij tweaknews...
Wat je eigenlijk zegt is dat de server weer vol zit met n00bs.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:14 schreef FJD het volgende:
BF2 werkt weer fatsoenlijkNet een heel rondje met Cardinal (en nog een paar anderen
) US op de hill gehouden
Drie keer hebben ze een vlag op neutraal gekregen maar dat was alles.
And I love itquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wat je eigenlijk zegt is dat de server weer vol zit met n00bs.
Ik ook hoor, maar ik moest weer werk *zucht*quote:
Oh en ik maar denken dat wij met zijn tweeen zo goed zijnquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wat je eigenlijk zegt is dat de server weer vol zit met n00bs.
Moet je een dag thuis werken, heb je geen reistijd is het 17.00 uur allang mooi geweestquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar ik moest weer werk *zucht*
Laat die Jorrit maar lullen, we ownde gewoon!quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:47 schreef Cardinal_NL het volgende:
Oh en ik maar denken dat wij met zijn tweeen zo goed zijn![]()
Pffff wat ben jij streng, ik zou ze lekker laten spelen!quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Laat die Jorrit maar lullen, we ownde gewoon!
Ow ja er staan er weer twee op de banlist. Van de clan *z3r0* oid. Ene mannetje was US en die liep voor het andere mannetje dat MEC was vooruit om daarmee heel eenvoudig voor dat MEC mannetje de vijanden te spotten (want die zie je immers op de radar). Toen ik dat eenmaal doorkreeg was het heel eenvoudig
Ik hap niet Frankquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Pffff wat ben jij streng, ik zou ze lekker laten spelen!
Zouden jullie het niet inhoudelijk over 24 willen hebben. Ik wil er ook nog plezier van hebbenquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik hap niet Frank
Heb je 24 al afgekeken?
Tja met thuis werken bespaar ik hooguit 30-40 minuten. Al kan ik thuis over het algemeen meer gedaan krijgen dan op het werk, maar ja mijn aanwezigheid is vereist dus dan maar op kantoor zitten. Overigens is het helemaal niet verkeerd hoor, vandaag lekker met het fietsje heen en weer geredenquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:47 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Oh en ik maar denken dat wij met zijn tweeen zo goed zijn![]()
[..]
Moet je een dag thuis werken, heb je geen reistijd is het 17.00 uur allang mooi geweest![]()
Jammerquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zouden jullie het niet inhoudelijk over 24 willen hebben. Ik wil er ook nog plezier van hebben
Nee de laatste 4 afleveringen staan vanavond in de planning!quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik hap niet Frank
Heb je 24 al afgekeken?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:48 schreef jpjedi het volgende:
Maat van me zit in het management van Tiesto. Degenen die bij mij gepokerd hebben kennen hem wel als Rogier.
Nu was hij dit weekend in Hongarije voor een optreden en er was een fotoshoot waar hij even gebruik van heeft gemaakt.![]()
[afbeelding]
hebbie hem nou, objectdock?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:05 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
mis alleen een stel stijve stengels en natte poezen
![]()
wilde je files rarren, maar ze zijn corrupt![]()
ja maar hij doet het niet, files are corrupt. ga ff op dat tweaknet neuzenquote:
de plus versie?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:23 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
nou, ik heb hem van een nederlandse site, gratis![]()
nee, de gewone denk ikquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:26 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
de plus versie?
[afbeelding]
tis zoo vet dat proggie!![]()
http://www.wincustomize.com/skins.aspx?libid=29quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:38 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
nee, de gewone denk ik.........
![]()
wel SUPER gaaf inderdaadben hem nog aant customisen
![]()
[afbeelding]
zie vorige post... http://www.wincustomize.com/skins.aspx?libid=29 dan searchquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
rudy, waar haal jij die toffe icoontjes vandaan voor je dock? zoals BF2 etc. mijn icoontjes zijn niet allemaal even mooi
maar verder ist super!![]()
[afbeelding]
toch moet ik zeggen dat ik niet zonder mn windows startbalk kanquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:33 schreef staticdata het volgende:
ze hebben toch een mooie kopie gemaakt van iets wat apple al jaren op een bepaalde manier doet
kan je allemaal adden in mijn versie hoor... ook windows startmenu... alleen sommige niet vanwege me vista 64quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:44 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
toch moet ik zeggen dat ik niet zonder mn windows startbalk kandie staat er dus ook gehide onder
http://www.techzine.nl/tweaks/cat/7quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:09 schreef BugWorks het volgende:
Waar in Vista schakel je die vragen uit die je krijgt bij ieder ding dat je aanpast? Die irritante "Weet je het zeker?" vragen bedoel ik dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |