is ze lekker?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:50 schreef Stefan740 het volgende:
Ik mag me zus helpen verhuizen helaas
Weet niet of je een CreditCard hebt maar op http://www.thehut.com/hut/home.dept zijn muziek DVD's vaak erg goedkoop. En anders kun je op El Cheapo zoeken voor de goedkoopste prijzen in NL en op DVD Kijker voor de goedkoopste prijs in de UK!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:52 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Rage Against The Machine![]()
Heb jij niet een linkje voor een goeie site met top muziek-dvd's?
Whehe.. doen jullie dat niet te hard.. Gamers zijn nogal jankerds en straks gaan ze zeggen dat we allemaal cheaten. Worden we in de ban gedaan bij GAM enzo..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:46 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
wij gaan zo ownen op het neude![]()
Escape; pm-reply!quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:18 schreef escape_nl het volgende:
Lies pe-emmetje
Vanwaar kom jij dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:40 schreef staticdata het volgende:
Misschien kunnen Keltie, diammond en ik wel carpoolen op dezelfde trein
ik ga er eigenlijk vanuit uit dat jij als Feyenoord hoolie uit r'dam komt .quote:
Wat wil je dan dat ze doen.. De gloeilampen ook in China en/of India laten verbieden..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:34 schreef FJD het volgende:
Kut hippies weer bij de overheid![]()
Vervuilende auto's zwaarder belasten. Loop maar allemaal achter de milieuhype aanSteek dat geld toch in verbeteringen in China en/of India in plaats van in dit soort symbool politiek
Miljarden mensen in India en China gaan de komende decennia dezelfde vervuilende periode doormaken als het Westen enkele decennia geleden deed. In plaats van alles in het werk stellen om dat te voorkomen gaan we ons richten op achterlijke symbool politiek die ons toch al schone milieu in het Westen nog schoner moet maken. Vergeet niet dat de lucht en waterkwaliteit in Europe nog nooit zo goed is geweestquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:41 schreef ursel het volgende:
Wat wil je dan dat ze doen.. De gloeilampen ook in China en/of India laten verbieden..
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:41 schreef BattleLies het volgende:
Moguh mannen! Vandaag laatste dag huis-verkoop-klaar maken. Vanmiddag komt de broer van onze buurman al kijken en hij wil het eerste bod doen! Spannend!
Kwam je zondag nou nog afzuipen in DH.. Want dan moet ik ff een paar kratten extra halen..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:41 schreef FJD het volgende:
Intercity van 13:02 vanaf Rotterdam CS vanaf spoor 14b ?
zoiets ja, pak jij die dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:41 schreef FJD het volgende:
Intercity van 13:02 vanaf Rotterdam CS vanaf spoor 14b ?
nou ik denk met jouw wandelkwaliteiten dat we dan nog eerder in de kroeg zitten dan hijquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:49 schreef FJD het volgende:
Zondag geen Den Haag nee UrselDat komt nog wel een keer. Die intercity staat voor mij iig op de planning. Dan komen we 2 minuten na Jorrit en Cardinal aan op Utrecht CS dus kan hij precies een biertje bestellen in de kroeg.
Nou inderdaad! Ik ook niet!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:43 schreef ursel het volgende:
[..]... spannend hoor..
Maarreh.. zelf zou ik toch niet naast (in mijn geval dan) m'n zussen willen wonen..
Zodra Jorrit een kroeg ruikt is hij door niemand meer bij te houden.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:50 schreef staticdata het volgende:
nou ik denk met jouw wandelkwaliteiten dat we dan nog eerder in de kroeg zitten dan hij
Dat soort mensen heb je overal. Zie het hier ook wel eens. Hele leven in Rozenburg wonen, vriendin uit Rozenburg, huis kopen in Rozenburg, werken in de Botlek, op vakantie naar Turkije en meer van dat soort cliche zakenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:52 schreef BattleLies het volgende:
Nou inderdaad! Ik ook niet!
Maar deze mensen zijn van het type "alleen hollands eten, niet buiten prinsenbeek komen want dat is allemaal eng, vreemde mensen zijn ook eng, enz enz"
Ligt eraan. Als die moet wachten op zijn GPS en dat moet synchroniseren met de plattegrond van het openbaar vervoer netwerk, dan kan je toch minimaal een half uur extra uittrekken..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:50 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou ik denk met jouw wandelkwaliteiten dat we dan nog eerder in de kroeg zitten dan hij
Wat is er mis met Turkije..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Zodra Jorrit een kroeg ruikt is hij door niemand meer bij te houden.
[..]
Dat soort mensen heb je overal. Zie het hier ook wel eens. Hele leven in Rozenburg wonen, vriendin uit Rozenburg, huis kopen in Rozenburg, werken in de Botlek, op vakantie naar Turkije en meer van dat soort cliche zaken
Dan vrees ik dat je verkeerd zit.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:39 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik ga er eigenlijk vanuit uit dat jij als Feyenoord hoolie uit r'dam komt .
ik kom uit zwijndrecht
Dat dusquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:09 schreef ursel het volgende:
Wat is er mis met Turkije..
Je moet natuurlijk niet de toeristen stekkies nemen,
je kan ook gewoon een rondje door west rijdenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat is er mis met Turkije..
2x geweest, super land.. Je moet natuurlijk niet de toeristen stekkies nemen, maar tis een prachtig land als je er een rondreis gaat maken.. In 8 dagen tijd me in 3 klimaatsoorten begeven..
Beginnen bij antalya of alanya.. (haal die 2 altijd door elkaar..) Daarna land inwaarts gaan naar capadocie.
Beetje op die bazarretjes rondlopen en afdingen.. mooi man..
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Is t toch een poepie
Jorrit deze is voor jou: 402147
Kut man ik weet nooit waar die cijfers voor staanquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat je verkeerd zit.
Mijn opstappunt naar Utreg is nl Geldermalsen
Die eerste is Beer Tycoonquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kut man ik weet nooit waar die cijfers voor staan
Ik ben niet zo'n downloader, heb je ook een bol.com linkje
Je moet wel iets verder lezen dan alleen Turkije he..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:12 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
je kan ook gewoon een rondje door west rijden![]()
Beer tycoon..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Die eerste is Beer Tycoon
De tweede is een kinderDVD over een Ijsbeer
Op vakantie doen ze al niet eens! Laat staan turkije!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Zodra Jorrit een kroeg ruikt is hij door niemand meer bij te houden.
[..]
Dat soort mensen heb je overal. Zie het hier ook wel eens. Hele leven in Rozenburg wonen, vriendin uit Rozenburg, huis kopen in Rozenburg, werken in de Botlek, op vakantie naar Turkije en meer van dat soort cliche zaken
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:27 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Op vakantie doen ze al niet eens! Laat staan turkije!
Moet je nagaan wat voor leven je hebt als kind van zo'n stel. Die mensen eten echt alleen maar aardappels, vlees en groente. Op vakantie gaan doen ze niet ... dus zie je als kind helemaal niks van Nederland of van de wereld. Nu hebben ze dus zelfs schrik voor nieuwe buren omdat ze niet weten wie er dan in het huis komen ...![]()
zijn het refo's?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:27 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Op vakantie doen ze al niet eens! Laat staan turkije!
Moet je nagaan wat voor leven je hebt als kind van zo'n stel. Die mensen eten echt alleen maar aardappels, vlees en groente. Op vakantie gaan doen ze niet ... dus zie je als kind helemaal niks van Nederland of van de wereld. Nu hebben ze dus zelfs schrik voor nieuwe buren omdat ze niet weten wie er dan in het huis komen ...![]()
Ze zijn zelfs 1 keer naar de Ardennen geweest met de auto en dat was zo VERSCHRIKKELIJK dat ze maar snel weer naar huis gegaan zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |