Ja man... kan je dat ff regelen voor me? Ik ben het zat om er voor te betalen weetje..quote:
Bolland en Bolland..quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:29 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nee we hadden het over Wim Bolland
quote:
Gaan we vandaag nog ff een topic volspammen, laatste dag van de maand..quote:
I'm in..quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:32 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Gaan we vandaag nog ff een topic volspammen, laatste dag van de maand..
FF statspadden?![]()
slecht beginquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:36 schreef ursel het volgende:
[..]
I'm in..
Eerst ff met mijn baas praten..
volgens mij heb ik ooit een filmpje van dr gehad, heeel snel weer gedeletequote:Op donderdag 31 mei 2007 13:29 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ja man... kan je dat ff regelen voor me? Ik ben het zat om er voor te betalen weetje..
Geil wijf!![]()
Zeg maar tegen hem; Meneer, er is zo ene Mr_Baus, een homo, die zegt dat ik vandaag 200 posts moet maken op het Fok! forum... mag dat?quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:36 schreef ursel het volgende:
[..]
I'm in..
Eerst ff met mijn baas praten..
Nou ja zeg,quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:41 schreef jpjedi het volgende:
Die BoF dingetjes zijn binnen Baus!!
![]()
Thanks!![]()
yes! zijn binnenquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:49 schreef jpjedi het volgende:
@Ijs: pars binnen?
Mja, je kan natuurlijk ook gewoon ontslag nemen. Dan hoef je verder niet te zeggen dat je dat je de rest van de maand gaat zitten posten op een forum..quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:38 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Zeg maar tegen hem; Meneer, er is zo ene Mr_Baus, een homo, die zegt dat ik vandaag 200 posts moet maken op het Fok! forum... mag dat?
Hij kent me wel..
Heb je je contract eindelijk binnen gekregen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:05 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, je kan natuurlijk ook gewoon ontslag nemen. Dan hoef je verder niet te zeggen dat je dat je de rest van de maand gaat zitten posten op een forum..
quote:Amerikaan heeft langste tepelhaar
Uitgegeven: 31 mei 2007 12:52
AMSTERDAM - Doug Williams uit New York mag een bizar record op zijn naam schrijven. De Amerikaan heeft namelijk de langste tepelhaar ter wereld. Williams claimt dat zijn haar bijna dertien centimeter is.
Hij hoopt daarmee op een vermelding in het Guinness Book of Records, zo meldt een lokale krant. Het huidige record staat op 11,43 centimeter.
De 25-jarige Williams meent dat zijn lange tepelhaar een genetische gave is. Daarnaast laat hij weten blij te zijn dat hij mensen kan inspireren om hun lichaamsharen te laten groeien.
(c) NU.nl/Chris Heijmans
13cmquote:
Anders had ik natuurlijk niet opgezegd..quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Heb je je contract eindelijk binnen gekregen?
quote:
Ik denk dat Ferdi a) al genoeg gegeten heeft en b) van geluk mag spreken als hij zondag in de juiste trein weet te stappen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:42 schreef ursel het volgende:
[..]
Neem je gelijk die kaart mee..![]()
Ooh. en wat te eten.. vrouwtje is weg.. je weet wel..
Immer gerade aus. OVquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik denk dat Ferdi a) al genoeg gegeten heeft en b) van geluk mag spreken als hij zondag in de juiste trein weet te stappen.
OV is niet geldig in Duitslandquote:
Ik kan hard rennenquote:
Ja maar kun je het ook langquote:
Ken je Seinfeldquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:58 schreef Viro het volgende:
Waar gaat het vandaag allemaal over![]()
@ baus : ik graag hun gezichten willen zien![]()
Ik verstop me na 200m achter een boomquote:
En hij doet aan zaalvoetbalquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik verstop me na 200m achter een boom
BoF is de Seinfeld van de Nederlandse BF2 clans
tripoquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:32 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Gaan we vandaag nog ff een topic volspammen, laatste dag van de maand..
FF statspadden?![]()
Zaalvoetballen was in Roemenie Arie. Nu ben ik weer aan het trainen voor de marathonquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:03 schreef Viro het volgende:
En hij doet aan zaalvoetbal![]()
Dan zou ik toch echt wat meer verwachten van jou![]()
Neudequote:Op donderdag 31 mei 2007 14:51 schreef staticdata het volgende:
[..]
geloof ik graag. je kan immers al snellopen met 20 km/h
![]()
![]()
* viro kijkt links recht voor en achter zich, maar geen arie te zienquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Zaalvoetballen was in Roemenie Arie. Nu ben ik weer aan het trainen voor de marathon
Misschien zit die al in je..quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:07 schreef Viro het volgende:
[..]
* viro kijkt links recht voor en achter zich, maar geen arie te zien![]()
Gerets, trots van België, wat doe je.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:14 schreef ursel het volgende:
\'Gerets in beeld bij Feyenoord\'
Mja.. moet ik hierop zeggen...
Zijn prestaties zien er goed uit. Hou me wel neutraal tot positief denk..
Overlopen..quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:23 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Gerets, trots van België, wat doe je.![]()
Van mij hoeft'ie niet te komen, maar dat is puur omdat ik het een pleurislul vindquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:14 schreef ursel het volgende:
\'Gerets in beeld bij Feyenoord\'
Mja.. moet ik hierop zeggen...
Zijn prestaties zien er goed uit. Hou me wel neutraal tot positief denk..
Volgens mij voldoet alleen Wimpie aan jouw standaardquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:43 schreef Keltie het volgende:
Van mij hoeft'ie niet te komen, maar dat is puur omdat ik het een pleurislul vind
quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:44 schreef Viro het volgende:
We moeten deze topic vandaag vol krijgen en dat lukt niet als we over voetbal gaan lullen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |