Ja!quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik voel een BoF New Topic PM service aankomen![]()
Oe.. tnx.. ff lezen gaat..quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:32 schreef Suikermais het volgende:
@ Ursel ,
Je hebt een PM
Vandaag nieuwe zooi besteld. Voor 't eerst in 5 jaar een update
Seinfeld is echt zoooo totaal niet grappig!quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik verstop me na 200m achter een boom
BoF is de Seinfeld van de Nederlandse BF2 clans
Sterf n00bquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Seinfeld is echt zoooo totaal niet grappig!
Het is hier een enorme chaos jongens! We hebben een enorme tijdsdruk! In principe zijn we inderdaad heel gastvrij maar ik weet niet of het nu wel zo handig is om 3 uur van te voren al mensen over de vloer te hebben. Daarom hebben we besloten dat Ijs en Stefan eerder welkom zijn maar graag vanaf 18 uur. Zo kunnen wij nog wat klussen klaren en regelen we daarna met jullie erbij wel ff lekker eten enz. Deal?quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Er is altijd iemand thuis, de papegaai is erg gastvrij (toch Inco?) en er staat een Xbox
No Ma'amquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:53 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Het is hier een enorme chaos jongens! We hebben een enorme tijdsdruk! In principe zijn we inderdaad heel gastvrij maar ik weet niet of het nu wel zo handig is om 3 uur van te voren al mensen over de vloer te hebben. Daarom hebben we besloten dat Ijs en Stefan eerder welkom zijn maar graag vanaf 18 uur. Zo kunnen wij nog wat klussen klaren en regelen we daarna met jullie erbij wel ff lekker eten enz. Deal?
Ik! Vanavond showdown op Karkand?quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:22 schreef escape_nl het volgende:
Ik draag de BoF tag weer, iemand problemen mee?
BoF server is voor zover ik weet altijd I/O. We kunnen ook de JT server opzoeken als t rustig is op BoF?quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:25 schreef escape_nl het volgende:
is het IO vanavond? of kan ik wat uit de schuur halen?
Welcome back!quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:22 schreef escape_nl het volgende:
is ook een groot woord, speelde alleen geen bf2 meer, maar ik ownde je gisteren erg hard in de J10quote:
Ik wist gewoon al dat jij het was.. Ik de meest rare capriolen uithalen maar kwam maar niet van die lock af..quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:30 schreef escape_nl het volgende:
is ook een groot woord, speelde alleen geen bf2 meer, maar ik ownde je gisteren erg hard in de J10![]()
Als je eenmaal de BoF tag hebt gehad/gekregen raak je die niet zomaar kwijtquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:22 schreef escape_nl het volgende:
Vanavond nog knallen??
Ga eerst nog ff 10 km spinning beoefenen.
mag wel weg hoor, tenzij jij anders beslist, ik speel niet meer zoveel als vroegerquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Als je eenmaal de BoF tag hebt gehad/gekregen raak je die niet zomaar kwijt
Jij bent altijd welkom, je staat volgens mij zelfs nog steeds als admin in BF2CC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |