als je homo bent jaquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Op aanraden van een collega de DVD Scorpions - Acoustica gekocht. Net ff gekeken en wat een geniaal Concert / DVD! Top kwaliteit geluid en perfecte performance van de band. Nummers als Wind of Change, Still Loving You & Send Me An Angel worden echt prachtig gezongen en gespeeld!Dikke aanrader!
quote:
ik heb hem ook Frank, tis inderdaad een mooie dvd als je ervan houdt, geluid is super in DTSquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ga jij maar boem boem muziek luisteren
Wat een schattig ventje heh, die Frank zo met zijn muziekjesquote:
Ah okey, iets te hard?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:38 schreef escape_nl het volgende:
Nope, niet echt mijn smaak
Is t toch een poepiequote:Op donderdag 31 mei 2007 23:40 schreef Mr_Baus het volgende:
Wat een schattig ventje heh, die Frank zo met zijn muziekjes![]()
Rage Against The Machinequote:Op donderdag 31 mei 2007 23:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ah okey, iets te hard?
Net Live DVD van Pearl Jam & Rage Against The Machine besteld!
legaal of mindr legaalquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:52 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Rage Against The Machine![]()
Heb jij niet een linkje voor een goeie site met top muziek-dvd's?
Een van de personen die we nog nooit gezien hebben terwijl hij er ook al zolang bijhoort. Gewoon meeslepen dus.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:22 schreef staticdata het volgende:
diamond moet een keertie ook ergens naar toe gaan he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |